مقالات

سئو برای کسب و کارهای کوچک

چرا سئو برای کسب و کارهای کوچک مهم است ؟

حضور قوی در وب، شرکت را به سمت مشتریان جدید و سود بیشتر راهنمایی می کند. سئو یا همان بهینه سازی موتور جستجو (SEO) با بهبود رتبه موتور جستجو به افزایش ترافیک وب سایت کمک می کند. پس بدانید و آگاه باشید که سئو برای کسب و کارهای کوچک شما بسیار مهم است. چرا؟ بیش […]

چرا سئو برای کسب و کارهای کوچک مهم است ؟ بیشتر بخوانید »

سه ترند برتر در کمپین بازاریابی چند کاناله سال 2023

با گسترش کانال های بازاریابی، یک کمپین بازاریابی چند کاناله برای افزایش آگاهی و حرکت در سراسر قیف فروش بسیار مهم است. تبلیغات درون برنامه ای در حال افزایش است. طبق آمار Statista، پیش‌بینی می‌شود که بازار تبلیغات دیجیتال اروپا تا سال 2027 از 152 میلیارد دلار (123 میلیارد پوند) فراتر رود و 82 درصد

سه ترند برتر در کمپین بازاریابی چند کاناله سال 2023 بیشتر بخوانید »

برندینگ شخصی در لینکدین

5 گام برای برندینگ شخصی با لینکدین

بنیانگذاران و صاحبان کسب و کار نه می توانند پنهان شوند و نه باید بشوند. هرچه برند شخصی شما محبوب تر باشد، بدون پرداخت هزینه تبلیغات، تأثیر بیشتری خواهید داشت. پس باید هر چه بیشتر شرکت خود را با مشتریان مناسب رشد دهید. یکی از قوی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی که کسب‌وکار می‌تواند به کار گیرد، برندینگ

5 گام برای برندینگ شخصی با لینکدین بیشتر بخوانید »

فروش شخصی شده

فروش شخصی: راهنمای انسانی کردن تکنیک های فروش

فرآیند فروش شخصی (Personal Selling) و اینکه چگونه می تواند برای سازمان و مشتریان شما مفید باشد را با ما دنبال کنید. می دانیم کسب و کار برای موفقیت به فروش نیاز دارد. با این حال، به یاد داشته باشید که فروش به تنهایی کافی نیست. حالا ما می گوئیم فروش شخصی نتایج بهتری نسبت

فروش شخصی: راهنمای انسانی کردن تکنیک های فروش بیشتر بخوانید »

تحقیق درست کلمات کلیدی

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟

برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از مشتریان ما به رتبه یک

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟ بیشتر بخوانید »

افلییت مارکتینگ

کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین

افلییت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی در زمینه فروش آنلاین به شدت در حال رواج است. با استفاده از این روش، فروشندگان آنلاین می‌توانند با همکاری با بازاریابان و وب سایت‌های دیگر، فروش خود را افزایش دهند. در این مقاله به بررسی کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های

کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین بیشتر بخوانید »

استراتژی اینستاگرام

استراتژی اینستاگرام با محتوای ارگانیک

آیا باید اینستاگرام مارکتینگ خود را به روز کنیم؟ در این مقاله با انواع جدید محتوای و استراتژی اینستاگرام آشنا خواهید شد. ۳ ترفند برای تغییر استراتژی محتوای اینستاگرام برای طراحی یک استراتژی محتوای موفق اینستاگرام، باید بدانید که الگوریتم جدید اینستاگرام چگونه کار می کند؟ و هدف این پلتفرم رسیدن به چه چیزی است؟

استراتژی اینستاگرام با محتوای ارگانیک بیشتر بخوانید »

7 ترند تولید محتوا

7 ترند تولید محتوا برای سال 2023

با ما 7 ترند برتر تولید محتوا در سال 2023 را بشناسید و بیاموزید که چگونه محتوای وب سایت خود را برای تعامل و بازگشت سرمایه حداکثری بهینه کنید. چهارمین انقلاب صنعتی و وب 3.0 از نحوه مصرف اخبار گرفته تا نحوه بازاریابی محصولات به تغییر همه پلتفرم های ارتباطی قدیمی ادامه می دهند. یکی

7 ترند تولید محتوا برای سال 2023 بیشتر بخوانید »

لینک سازی سایت فروشگاهی

6 تکنیک لینک سازی سایت فروشگاهی

ترکیب لینک‌سازی مبتنی بر محتوا و تکنیک‌های توسعه خلاقانه می‌تواند به شما در بهبود عملکرد سئو سایت فروشگاهی کمک کند. در سئوی سایت فروشگاهی، دسته بندی ها، صفحات محصول و برند باید تمرکز اصلی اکثر تلاش ها باشد. استاندارد نرخ تبدیل برای سایت فروشگاهی حدود 2 تا 3 درصد است، اما صفحات محصول می توانند

6 تکنیک لینک سازی سایت فروشگاهی بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا