گوگل ادز

ما از قدرت Google Ads برای دستیابی به مشتریان شما در زمان مناسب استفاده می‌‌کنیم.

متخصصان مدیریت گوگل ادز کمپین‌های بازاریابی پولی شما را موفق می‌کنند.

کاربرد گوگل ادز

با افتتاح حساب گوگل ادوردز و راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات گوگل ادز فرصت خوبی را برای شما ایجاد خواهیم کرد که هزینه تبلیغات آنلاین شما به هدف برسد. با سرمایه گذاری در تبلیغات گوگل ادز، به خریداران بسیار مشتاق کمک می‌کنید تا سایت شما را پیدا کنند. هدف ما این است با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادز پایدار و موثر هر مبلغی را که سرمایه گذاری می‌کنید به سود تبدیل کنیم. 

ما یک اکانت گوگل ادز (یا گوگل ادورز) برای شما ایجاد و مدیریت و کلمات کلیدی درستی را انتخاب می‌کنیم که خریداران بیشتری را به سمت سایت شما هدایت کند. تحقیقات کلمات کلیدی بسیار متمرکز، اصلی ترین رویکرد یک کمپین در تبلیغات گوگل ادز به شمار می‌رود. برای به دست آوردن مشتریانی که دقیقاً آنچه را که شما ارائه می‌دهید در گوگل ادز جستجو می‌کنند، باید نحوه کار با گوگل ادز را بشناسید.

0 +
سایت
0 +
کمپین گوگل ادز
0 +
کلمه کلیدی رتبه گرفته

هزینه گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز یا ادرورز بر اساس مدل هزینه به ازای هر کلیک است، به این معنی که هر بار که شخصی روی یکی از تبلیغات شما کلیک می‌کند و از وب سایت شما بازدید می‌کند، هزینه پرداخت می‌کنید.

هر کلمه کلیدی بسته به میزان محبوبیت آن کلمه کلیدی و اینکه سایر وب سایت‌ها چقدر برای آن کلمه مایل به خرج کردن هستند،  محاسبه می‌شود. (یعنی هزینه به ازای هر کلیک نرخ متفاوتی دارد. ) Google Ads از یک مدل پیشنهادی استفاده می‌کند، به این صورت که اگر بیشتر از دیگران بپردازید، تبلیغ شما بالاتر از آنها خواهد بود. به همین دلیل، کلمات کلیدی که بیشترین محبوبیت را دارند یا برای کسب و کارها برای افزایش فروش و سرنخ بهتر کار می‌کنند، معمولاً گران‌ترین کلمات کلیدی در هر کلیک هستند.

یکی از مزایای اصلی گوگل ادز این است که هزینه‌هایی که می‌کنید کاملاً به شما بستگی دارد.

اگر بودجه بازاریابی مشخصی دارید، ما می‌توانیم در تصمیم ‌گیری انتخاب کمپین‌ها و اولویت بندی آنها به شما کمک کنیم تا بتوانید بازدهی سرمایه را به حداکثر برسانید. همچنین به شما کمک خواهیم کرد تا بودجه خود را بر اساس اهداف و چشم انداز رقابتی بازار تعیین کنید، اما بودجه ای که در نهایت بر سر آن توافق داریم بسته به نحوه عملکرد کمپین، تغییرات فصلی در تقاضا یا کاهش می‌تواند (و باید) افزایش یا کاهش یابد.

 

نحوه کار با گوگل ادز

تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل تبلیغات گوگل ادز رقبا

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغات گوگل ادز، اساس موفقیت کمپین است. ما در مورد کلمات کلیدی و رقابت برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادز که باعث فروش و بازگشت سرمایه مثبت شود، تحقیقات زیادی خواهیم کرد.

ایجاد پنل گوگل ادوردز و کمپین تبلیغات ادز

بعد از ساخت اکانت گوگل ادرورز ما کمپین تبلیغاتی شما را راه‌اندازی می‌کنیم، یک نسخه تبلیغاتی ایجاد و همه تنظیمات را پیکربندی می‌کنیم. برای دستیابی به بالاترین نرخ تبدیل ممکن در تبلیغات ادز، چندین نوع از تبلیغات ایجاد و اصلاح خواهد شد.

گزارش تفصیلی و جلسات تیم

هر ماه گزارش مفصلی از روند فعالیت کمپین و کارهایی که با مدیریت حساب گوگل ادز انجام شده و برنامه ماه آینده به شما ارائه خواهیم داد. همچنین برای بررسی بیشتر کارشناسان ما با شما در تماس خواهند بود.

گوگل پارتنر

به مشاوره تبلیغات گوگل ادز نیاز دارید؟

مدیریت کمپین گوگل ادز یا گوگل ادوردز چگونه انجام می‌شود؟

1- تجزیه و تحلیل و پیاده سازی کمپین پولی

با ساخت حساب Google Ads ، داده‌های شما را تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا ببینیم چه چیزی بهترین عملکرد را دارد و سایر بخش‌ها را برای عملکرد مشابه تنظیم می‌کنیم. سپس گزینه‌های پیشنهادی، کلمات کلیدی، متن آگهی و لینک‌های مقصد را تغییر می‌دهیم تا با اهداف هماهنگ شوند. 

2- ردیابی تبدیل‌ها و تجزیه و تحلیل بازگشت سرمایه

گزارش‌های ما نشان می‌دهد که کدام کلمات کلیدی باعث ایجاد سرنخ یا فروش می‌شوند و کدام‌ها نه. ما این موارد را نظارت می‌کنیم تا مطمئن شویم که روی کلمات کلیدی که بهترین کارکرد را دارند، تمرکز کرده‌ایم.

3- جستجو در تبلیغات شبکه‌ای

پیشرفت و تعامل تبلیغات شبکه جستجوی شما را کنترل می‌کنیم تا بهترین، تبلیغات و کلمات کلیدی را تنظیم کنیم و ترافیکی را که بیشترین تأثیر را در سایت شما ایجاد می‌کند جذب کنیم.

 

4- تنوع و آزمایش آگهی

تبلیغات چندگانه با استفاده از روش‌های تست A/B آزمایش می‌شوند تا مشخص شود کدام تبلیغات منجر به بالاترین نرخ کلیک و تبدیل می‌شوند. همچنین صفحات فرود شما را توسعه خواهیم داد، تغییرات را انجام و بهترین کارایی را آزمایش خواهیم کرد.

5- تعمیر و نگهداری ماهانه

همه جنبه‌های حساب گوگل ادز هر ماه بررسی می‌شود تا از اجرای درست کمپین اطمینان حاصل شود و مشخص گردد که چه حوزه‌هایی را می‌توان بهبود بخشید. کلمات کلیدی منفی و تغییرات در کلمات کلیدی شما به طور مداوم نتایج را بهبود می‌بخشد.

6- اهمیت صفحات فرود جستجوی پولی بهینه شده

لندینگ پیج توسعه‌یافته باید توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و آنها را به مراحل بعدی که می‌خواهید بروند هدایت کند، این کلید یک کمپین تبلیغاتی موفق است. بدون وب‌سایت و/یا صفحه فرود که تبدیل در آن انجام می‌شود، هرگز نمی‌توانید خود را برای بازدهی مثبت در هزینه تبلیغات قرار دهید. برخی از عناصری که باید در نظر بگیرید عبارتند از: تصاویر، عنوان، کپی و فراخوان برای اقدام (Call to Action). 

 

هزینه خدمات گوگل ادز

قیمت مدیریت گوگل ادز

قیمت‌گذاری برای مدیریت کمپین تبلیغاتی گوگل یا گوگل ادز می‌تواند متفاوت باشد، اما معمولاً بین 10 تا 15 درصد هزینه‌ها متغیر است. به این معنی که اگر 1000 دلار در ماه برای تبلیغات گوگل ادز شارژ در نظر گرفته‌اید، 10 درصد هزینه مدیریت (100 دلار) به هزینه شما اضافه خواهد شد.

تقریباً در همه موارد ما به مشتری کمک می‌کنیم تا با ایجاد کمپین بسیار کارآمد، انتخاب کلمات کلیدی موثر و سود محور، درآمد بیشتری نسبت به هزینه‌های مدیریتی پس انداز کند. برای دریافت قیمت دقیق کمپین خود، فرم سفارش زیر را تکمیل کنید یا با ما با شماره 02144944206 تماس بگیرید.

کارشناسان ما باتوجه به محدودیت‌ها و تحریم‌های گوگل می‌توانند کمپین شما را براساس درهم امارات، لیر ترکیه و رینگ مالزی اگر می‌خواهید درباره قیمت‌گذاری عمومی بیشتر بدانید، پکیج‌های زیر را مطالعه کنید.

 

تبلیغات گوگل ادز

مناسب برای حضور در صفحه اول گوگل
$ کمپین ادز از 500
  • تحقیق و برنامه‌ریزی کلمات کلیدی (20کلمه)
  • تجزیه و تحلیل بودجه کمپین تبلیغاتی گوگل
  • ایجاد اکانت گوگل ادز و تنظیمات
  • راه اندازی کمپین تبلیغاتی گوگل
  • ایجاد و بهینه سازی صفحه فرود
  • بررسی و اصلاح محتوا
  • بررسی تبلیغات رقبا
  • ایجاد و آزمایش نسخه تبلیغاتی گوگل
  • تحلیل نرخ تبدیل
  • بررسی گوگل آنالیتیکس
  • تعدیل پیشنهادات در حال انجام
  • گزارش تحلیلی
SEO

تبلیغات گوگل ادز

مناسب برای حضور در صفحه اول گوگل
$ کمپین ادز از 200
  • تحقیق و برنامه‌ریزی کلمات کلیدی (10‌کلمه)
  • تجزیه و تحلیل بودجه کمپین تبلیغاتی گوگل
  • ایجاد اکانت گوگل ادز و تنظیمات
  • راه اندازی کمپین تبلیغاتی گوگل
  • ایجاد و بهینه سازی صفحه فرود
  • بررسی و اصلاح محتوا
  • بررسی تبلیغات رقبا
  • گزارش تحلیلی
  •  
  •  
  •  
  •  
SEO

تبلیغات گوگل ادز

مناسب برای حضور در صفحه اول گوگل
$ کمپین ادز از 50
  • تحقیق و برنامه‌ریزی کلمات کلیدی (3کلمه)
  • تجزیه و تحلیل بودجه کمپین تبلیغاتی گوگل
  • ایجاد اکانت گوگل ادز و تنظیمات
  • راه اندازی کمپین تبلیغاتی گوگل
  • ایجاد و بهینه سازی صفحه فرود
  • گزارش تحلیلی
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
SEO

نظرات مشتریان

سوالات متداول

گوگل موتور جستجوی شماره 1 جهان است که افراد هنگام جستجوی اطلاعات یا حل مشکلات به آن مراجعه می‌کنند، بنابراین حضور شما دقیقا زمانی که آنها به دنبال محصول یا خدمات شما هستند بسیار مهم است. Google Ads به شما این فرصت را می‌دهد که انتخاب کنید تبلیغات شما برای کدام جستجوها/کلمات کلیدی نمایش داده شود، چه پیامی را به مشتریان بالقوه خود ارسال می‌کنید و زمانی که اولین بار به وب سایت شما می‌آیند از کدام صفحات بازدید می‌کنند.

ما از قدرت Google Ads برای دستیابی به مشتریان شما در زمان مناسب استفاده می‌‌کنیم. با استفاده از ابزارها و تاکتیک‌های مختلف در Google Ads، می‌توانیم بازدیدکنندگانی را جذب کنیم که با نام تجاری شما ناآشنا هستند، به بازدیدکنندگان قبلی سایت آنچه را که ارائه می‌دهید یادآوری کنیم و با افزایش فروش یا سرنخ‌ها به رشد کسب‌وکارتان کمک کنیم.

هرچه صفحات وب سایت شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت.

تبلیغات گوگل بر اساس مدل هزینه به ازای هر کلیک است، به این معنی که هر بار که شخصی روی یکی از تبلیغات شما کلیک می کند و از وب سایت شما بازدید می کند، هزینه پرداخت می کنید.

هر کلمه کلیدی بسته به میزان محبوبیت آن کلمه کلیدی و اینکه سایر وب سایت ها مایل به خرج کردن هستند، هزینه به ازای هر کلیک متفاوتی دارد. 

یکی از مزایای اصلی تبلیغات گوگل این است که هزینه هایی که می کنید کاملاً به شما بستگی دارد. 

Google Ads Keyword Planner ابزاری است که ما از آن برای شناسایی کلماتی که افراد در گوگل جستجو می‌کنند استفاده می‌کنیم و با آن تعیین می‌کنیم که آیا افزودن این کلمات به کمپین های شما منطقی است یا خیر.

سپس حجم جستجو را با هزینه رقابتی و مورد انتظار مقایسه می‌کنیم تا تصمیم بگیریم که آیا این کلمه کلیدی برای مشتریان ما سودآور خواهد بود یا خیر. 

از کلمات کلیدی منفی برای آموزش تبلیغات گوگل استفاده می‌شود که در شرایط خاص نمایش داده نشود. مثلاً اگر سایت شما کیبورد موسیقی می‌فروشد، «صفحه‌کلید رایانه» یا «صفحه‌کلید دیگر» را به‌عنوان یک کلمه کلیدی منفی اضافه می‌کنیم تا مطمئن شویم که فقط زمانی نمایش شما داده می‌شوید که مشتریان به دنبال آلات موسیقی هستند.

این به شدت به اهداف و چشم انداز رقابتی شما بستگی دارد، بنابراین ما از نزدیک با شما همکاری خواهیم کرد تا یک بودجه ایده آل برای کسب و کار خاص شما تعیین کنیم. ما از معیارهای فعالیت شما برای مقادیر هزینه به ازای هر کلیک، همراه با حجم جستجوی مورد انتظار استفاده می‌کنیم، و محاسبه می‌کنیم که بودجه برای دستیابی به اهداف شما چقدر است.

اگر هدف خاصی ندارید، اشکالی ندارد. ما به شما چند پیشنهاد بودجه ارائه می‌کنیم و شما می‌توانید یکی از مواردی را که بیشتر با آن راحت هستید انتخاب کنید.

با تکمیل فرم زیر آنالیز و پیشنهاد سفارشی ما را دریافت کنید.

نام هایی که به ما اعتماد کرده‌اند

Open chat
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟