برند خود را در کانالهای مختلف شبکههای اجتماعی به نمایش بگذارید.
کسب و کارها باید برند خود را در سراسر وب معرفی و از طریق بازاریابی شبکههای اجتماعی (SMM) با مشتریان و فالوورهای خود ارتباط معناداری ایجاد کنید.
تیم بازاریابی اینترنتی eBgroup برای کسب و کارهای کوچک، شرکتها و شعبات آنها فرصت حضور موثر در شبکههای اجتماعی را فراهم میکند. مهم نیست که شما یک استارتاپ هستید یا یک شرکت بزرگ، کارشناسان بازاریابی شبکههای اجتماعی ما میتوانند به شما در ایجاد کمپین کمک کنند.
با ما شریک شوید و اجازه دهید دیده شدن و یکپارچگی برند شما را افزایش دهیم!
داستان و رویدادهای شرکت خود را در بستر مناسب تبلیغ کنید
کانالهای شبکههای اجتماعی به منبع اصلی اخبار و اطلاعات در دنیای اینترنت محور امروزی تبدیل شدهاند. اما این همه چیز نیست. حضور در شبکههای اجتماعی نیز یک عامل حیاتی در رتبهبندی جستجو و بازاریابی دیجیتال است.
آمارها نشان میدهد که جمعیت جهانی کاربران شبکههای اجتماعی با اضافه شدن ۳۴۶ میلیون کاربر جدید در سال ۲۰۲۰ به ۴.۵۷ میلیارد نفر افزایش یافته است. علاوه بر این، کاربران شبکههای اجتماعی به طور متوسط هر روز دو ساعت و ۲۴ دقیقه را در حداقل هشت پلتفرم، وقت صرف میکنند.
همانطور که استفاده از شبکههای اجتماعی به طور تصاعدی در حال رشد است، دانستن نحوه بازاریابی در آن برای دستیابی به جمعیت هدف و ایجاد آگاهی از برند بسیار مهم میشود. با این حال، بسیاری از بازاریابان بدون درک کامل بازاریابی شبکههای اجتماعی و خواستههای آن، وارد حوزه بازاریابی دیجیتال میشوند.
شما این اشتباه را نکنید!
متخصصان بازاریابی شبکههای اجتماعی ما جنبههای مختلف بازاریابی رسانههای اجتماعی کسبوکار به مصرفکننده (B۲C) و تجارت به کسبوکار (B۲B) را توضیح میدهند تا به شما در شروع کمپین خود کمک کنند. مستقیماً از کارشناسان بازاریابی رسانههای اجتماعی Thrive بخوانید و بیاموزید بازاریابی رسانههای اجتماعی چیست و چگونه در رسانههای اجتماعی بازاریابی کنید.
نام و شماره تماس خود را وارد نمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
خدمات بازاریابی شبکههای اجتماعی مزایای بیشماری برای استارتاپها و برندهای معتبر دارد. با برنامه بازاریابی شبکههای اجتماعی مناسب و سیستم نظارت بر کمپین، بازاریابی محتوای شبکههای اجتماعی میتواند منجر به افزایش ترافیک جستجو، سئوی بهتر، تعامل سالمتر با مشتری و بهبود وفاداری به برند شود.
از مزایای کلیدی بازاریابی شبکههای اجتماعی بمیتوان به موارد زیر اشاره کرد:
بازاریابی شبکههای اجتماعی به طور مداوم در حال پیشرفت و انطباق است و به یک منبع بازاریابی آنلاین قدرتمند برای شرکتها و برندها تبدیل میشود. پلتفرمهای شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام میتوانند به صورت پویا کسب و کار شما را در معرض دید قرار دهند. با یک استراتژی بازاریابی محتوای شبکههای اجتماعی مؤثر، تعاملات و سیگنالهای بیشتری مانند لایکها و اشتراکگذاریها ایجاد میکنید.
موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ اکنون به پروفایلها، توییتها و نظرات را در صفحات نتایج خود ادغام میکنند و اهمیت تعامل با شبکههای اجتماعی را درک کردهاند. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را در کانالهای شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارند، ترافیک بیشتری را به وب سایت شما ارسال میکنند و در نتیجه رتبه جستجوی شما بهتر میشود.
مهم نیست که محتوای شما چقدر ارزشمند و جذاب باشد، اگر به مخاطب مناسب نرسد، تبدیل ایجاد نخواهد کرد. بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی به شما این امکان را میدهد که مشتریان ایده آل خود را بر اساس سن، موقعیت مکانی و فعالیتهای آنلاین و سایر معیارها شناسایی و دستهبندی کنید. کارشناسان بازاریابی شبکههای اجتماعی بازار تخصصی شما را تعیین و تجزیه و تحلیل میکنند تا رفتار آنلاین مشتریان هدف شما را درک کنند و محتوای مرتبطی را ایجاد کنند که نیازهای آنها را برطرف کند.
مطالعات نشان میدهد که تقریباً ۵۴ درصد از کاربران آنلاین از پلتفرمهای شبکههای اجتماعی برای تحقیقات محصول استفاده میکنند. علاوه بر این، ۴۹ درصد از مصرفکنندگان هنگام جستجوی برندها به توصیههای تأثیرگذاران (اینفلوئنسرها) شبکههای اجتماعی وابسته هستند. با یک استراتژی بازاریابی شبکههای اجتماعی قوی، میتوانید آگاهی از برند خود را افزایش و شرکت خود را در مقابل مشتریان مناسب قرار دهید.
بستههای بازاریابی شبکههای اجتماعی با توجه به نیازهای خاص و ظرفیت مالی شما طراحی شده است. این یعنی که شما کنترل کاملی بر برندسازی، بودجه و استراتژی بازاریابی محتوای شبکههای اجتماعی خود دارید. یادگیری نحوه استفاده از شبکههای اجتماعی برای بازاریابی به شما این امکان را میدهد که تصویری از برند ایجاد و حفظ کنید که برای مخاطبان هدف جذاب باشد و اطمینان حاصل کنید که برنامه بازاریابی B۲B شما درست است.
علاوه بر بازاریابی شبکههای اجتماعی اینستاگرام، توئیتر، یوتیوب و لینکدین، روشهای بازاریابی شبکههای اجتماعی دیگری نیز وجود دارد که میتوانید برای تبلیغ کسب و کار خود از آنها استفاده کنید. این گزینهها شامل واتس اپ، مسنجر، تیک تاک، تامبلر و اسنپ چت هستند. شرکت بازاریابی شبکههای اجتماعی ما با بررسیهای عمیق کسب و کار، تجزیه و تحلیل مخاطبان و معیارهای رقبا برای تعیین مناسبترین و سودآورترین پلت فرمها و تکنیکهای بازاریابی رسانههای اجتماعی برای کسب و کار شما را انتخاب میکند.
جذب مشتری و وفاداری به برند خود را افزایش دهید
مدیریت شبکههای اجتماعی جنبهای از بازاریابی شبکههای اجتماعی است که شامل ایجاد، زمانبندی و ارزیابی محتوای ارسال شده در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی است. شرکتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی از ابزارها و پلتفرمهای مختلف مدیریت شبکههای اجتماعی مانند Hootsuite برای نظارت بر حضور شما در شبکههای اجتماعی و برنامهریزی انبوه پستهای آنلاین استفاده میکنند.
با توجه به جمعیت رو به رشد مصرفکنندگانی که هر روز با برندهای جدید از طریق پلتفرمهای شبکههای اجتماعی مواجه میشوند، مدیریت رسانههای اجتماعی رشد ضروری است. مدیریت شبکههای اجتماعی به شما اجازه میدهد:
در eBgroup، ما درک میکنیم که مدیریت شبکههای اجتماعی یک فرآیند مداوم است. به همین دلیل است که ما در جریان آخرین روندها و تحولات بازار هستیم تا پتانسیل کامل برند شما را نشان دهیم. مشاوران بازاریابی شبکههای اجتماعی ما از جدیدترین فناوریها برای مدیریت حسابهای شبکههای اجتماعی شما و پیکربندی فرآیندهای مدیریت کمپین برای برآورده کردن نیازهای خاص و خواستههای مخاطبان شما استفاده میکنند.
بطور کلی مدیریت شبکه های اجتماعی از راه اندازی و ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مناسب شروع و با برنامه ریزی تقویم و تولید محتوا ادامه مییابد. محتوای تولید شده براساس تقویم بارگذاری و با مخاطبان و فالورها تعمل صورت میپذیرد.
همچنین براساس گزارش ها تقویم و نوع محتوا تغییر خواهد یافت. شما میتوانید لیست خدمات مدیریت اینستاگرام را در بالا ملاحظه بفرمائید.
هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما مهمترین عامل ها در تعیین هزینه ها شامل:
بله با توجه به نیاز صفحه و نوع پلتفرم خدمات تولید محتوای متنی و تصویری (عکاسی و فیلمبرداری) انجام میگردد.
خیر. به دلیل عدم کارایی فالوور و لایک فیک در استراتژی شبکه های اجتماعی ما جایی ندارد.
پلتفرمهای شبکههای اجتماعی روزانه بطور چشمگیری توسط اکثر مردم در سراسر جهان استفاده میشود. اگر از این پلتفرمها برای افزایش تعامل با مخاطبان هدف خود و افزایش دید آنلاین استفاده نکنید، به برند خود ضرر میرسانید. بسیاری از مصرف کنندگان قبل از تصمیم به خرید به دنبال صفحات شبکههای اجتماعی یا پروفایل یک برند میگردند. شما باید یک حضور صحیح اجتماعی برای کسب و کار خود ایجاد کنید، بنابراین مشتریان فعلی و بالقوه شما میتوانند فعالیت آنلاین شما را بررسی کنند و به شیوهای معمولیتر با شما ارتباط برقرار کنند. مشتریانی که آماده خرید نیستند، احتمالاً از طریق اینستاگرام، توییتر یا لینکدین ارتباط برقرار میکنند.
ابتدا تحقیق کنید تا بفهمید کدام کانالهای شبکه اجتماعی توسط مخاطبان مورد نظر شما ترجیح داده میشود. با داشتن این بینش، باید مطمئن شوید که حضورتان در هر یک از پلتفرمهایی که احتمالاً مخاطبان شما در آن درگیر هستند، بهینه است. علاوه بر این، انواع محصولات و خدماتی را که ارائه میدهید در نظر بگیرید و پلتفرمی را پیدا کنید که مناسبتر با نام تجاری و پیام شما باشد. و در آخر، اهداف تجاری خود را در نظر بگیرید و پلتفرمهایی را در نظر بگیرید که برای دستیابی به مشتری مناسب است.
تقویم محتوا کاملاً به پلتفرم شبکه اجتماعی بستگی دارد زیرا هر کانال اجتماعی دارای پارامترهایی است که باید رعایت شوند تا بتوانید از پلتفرم به روشی بهینه استفاده کنید. فرکانس ارسال و زمان ارسال پست در پلتفرمهای اجتماعی متفاوت است. یک مدیر خوب شبکههای اجتماعی بهترین شیوهها را میداند. اگر خودتان مدیریت رسانههای اجتماعی خود را بر عهده دارید، در مورد فراوانی و طول پستهای خود و اینکه در چه زمانی باید پستهای خود را منتشر کنید، تحقیق کنید.
بله کلیه خدمات ما از جمله خدمات مدیریت شبکههای اجتماعی با فاکتور رسمی انجام میشود.
تمامی حقوق متعلق به آژانس دیجیتال مارکتینگ eBgroup است. هرگونه کپی مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است.