برندینگ پزشکی
Medical Marketing

مارکتینگ پزشکی

تبلیغات - برندینگ - دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات و بازاریابی برای مهارت ها و تخصص پزشکی در ایران، کار بسیار دشوار و گیج کننده‌ای است. یعنی یک کار پیچیده است که ما از عهده آن برآمدیم.

ما اعتقاد داریم اکنون یکی از وظایف پزشکان حضور بیشتر در اینترنت و عهده دار شدن مسئولیت‌ به عنوان منبع اطلاعات مطمئن مراقبت‌های بهداشتی در اینترنت است! 

ما ترجیح می دهیم که پزشکان ، جراحان و ارائه دهندگان مراقبت باید این را فرصتی برای دستیابی به بیماران بیشتر و بهبود آگاهی خود در مورد بیماری‌ها و موضوعات بهداشتی بدانند!

برای کمک به شما در جهت تلاش و اولویت بندی سرمایه‌گذاری روی خود از نظر یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کلینیک و تخصص‌تان ، ما ۹ استراتژی بازاریابی تدریجی که برای ارتقاء دسترسی آنلاین و بهینه‌سازی بازاریابی به شما معرفی می‌کنیم تا شما آنها را انتخاب کنید و ما اجرا کنیم!

افزایش قابل توجه رقابت و حق انتخاب بالا برای مصرف کننده خدمات پزشکی و زیبایی  استفاده از مارکتینگ پزشکی و زیبایی را اجباری کرده است..

این بدان معناست که کسب و کار و مشاغل مرتبط با بهداشت و درمان با چالش‌های جدیدی روبرو شده‌اند و فرصت‌های جدیدی برای آنها به وجود آمده تا بتوانند خود را به طور موثر برند کنند.

برای اثبات روند تغییر کلینیک‌های پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی، به این فکر کنید که آیا بیمارستان یا پزشک محلی شما دارای صفحه اینستاگرام است، احتمالاً حتی حساب‌های دیگری در سایر شبکه‌های اجتماعی هم داشته باشد.

شرکت‌های پزشکی نیز مانند سایر مشاغل، از مشتریان (بیماران‌شان) خود استقبال می‌کنند. با توجه به این موضوع، مشخص است که چرا این مشاغل باید خود را به طور مؤثر و درست برند کنند.

سیستم رزرو وقت

برخی از مشتریان مارکتینگ پزشکی ما

دکتر مهدی فرخ سیر متخصص عفونی
جام آزمایشگاه ژنتیک
پاریس کلینیک پوست، مو و زیبایی
مایسا آزمایشگاه پاتوبیولوژی
بامد تجهیزات پزشکی
ارگ آزمایشگاه پاتوبیولوژی

فرم سفارش

مطالب مرتبط با مارکتینگ پزشکی

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟