طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت پزشکی

روز به روز افراد بیشتری برای جستجوی انواع خدمات به موتورهای جستجو و وب سایت‌ها سر می‌زنند و خدمات پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که 83 درصد از کاربران اینترنت به جستجوی اطلاعات پزشکی و مراقبت های بهداشتی بصورت آنلاین می‌پردازند. بنابراین، شناخت قدرت اینترنت برای دستیابی به بخش قابل توجهی از مشتریان هدف به عنوان یک پزشک یا گروه پزشکی ضروری است. از آنجایی که هنگام طراحی وب سایت پزشکی خود باید به موارد مهمی توجه کنید، این مقاله نکات ارزشمندی را به شما نشان خواهد داد تا راز موفقیت یک وب سایت پزشکی را بشناسید.

طراحی وب سایت پزشکی در ابتدا شاید دلهره آور به نظر برسد. با این حال، eBgroup به لطف مجموعه گسترده خود می‌تواند این فرآیند را آسان کند. هر بخش پزشکی شامل ساختار مناسبی است که می‌تواند به اهداف شما برسد. علاوه بر این، آنها به راحتی قابل تغییر هستند تا بتوانید تنظیمات لازم را انجام دهید و سایت مورد نیاز به شکل مورد دلخواه شما برگردد.

طراحی و رابط کاربری ساده

بسیار مهم است که طرح‌بندی وب‌سایت شما ساده و آسان باشد. یک سیستم ناوبری بصری به مشتریان شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات مورد نظر خود را بدون پرش از یک برگه به برگه دیگر پیدا کنند.

بنابراین، ساختار مناسب سایت ایجاد شده برای ارتقای خدمات یا محصولات پزشکی نیمی از یک پروژه موفق است. علاوه بر این، سئو داخلی را بهبود می‌بخشد و ترافیک زیادی را به ارمغان می‌آورد. تاکید مناسب بر معناشناسی، دسته بندی‌ها و زیرمجموعه ها راحتی کاربران را تضمین می‌کند.

طراحی وب سایت پزشکی شامل انبوهی از اطلاعات است که باید به درستی به بازدیدکنندگان ارائه شود. اینکه آنها چقدر سریع چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا می کنند عمدتاً به ساختار و مسیریابی بستگی دارد. اگر انجام آن با ۲ تا ۳ کلیک باشد، کاربران در سایت خواهند ماند. در غیر این صورت آن را ترک می‌کنند.

مشکلات رایجی کاربران معمولاً در سایت‌های پزشکی با آن روبه‌رو می‌شوند شامل:

  • کاربران نمی‌دانند از چه صفحه ای استفاده می‌کنند و چگونه می‌توانند به صفحه دیگری بروند.
  • بازدیدکنندگان به مدتی نیاز دارند تا بفهمند کجا و چگونه اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند یا اصلاً نمی‌توانند داده های ارزشمندی پیدا کنند.
  • سایت شما با یک طرح منحصر به فرد ناشناخته و غیرقابل درک برای بازدیدکنندگان طراحی شده است.

از ویژگی‌های مفید در طراحی سایت پزشکی لینک دادن صفحات است. این کار باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان وب‌سایت بتوانند در صورت نیاز مراحل پیموده را تا صفحه اصلی ردیابی کنند. همچنین مراقب الگوریتم‌های موتورهای جستجو باشید و مطمئن شوید که صفحات و محتوای شما را می‌بینند. برای مدیریت آن، یک نقشه سایت به صورت خودکار در پنل مدیریت ایجاد کنید.

کارکرد طراحی سایت پزشکی

عملکرد سایت‌ها بسته به جایگاه تجاری متفاوت است. بدیهی است که طراحی وب سایت داروخانه با سایت کلینیک پزشکی یا سایت آزمایشگاهی متفاوت باشد. پس حتما بخش‌های مختلف را به دقت در سایت قرار دهید.

فرم های رزرو وقت یا ویزیت

سیستم نوبت دهی آنلاین برای وب سایت های پزشکی ضروری است. بنابراین، کاربران تاریخ و زمان در دسترس و مناسب را انتخاب می‌کنند و کار پزشکان و هماهنگ‌کنندگان را آسان‌تر می‌کنند.

فرم های بیمار

یک وب‌سایت پزشکی باید فرم‌های بیمار و فرم‌های تعاملی مختلفی داشته باشد که مشتریان بالقوه بتوانند قبل از رسیدن به مطب شما، آن‌ها را در سایت پر کنند، از طریق همان سایت دریافت کنند یا به آنها دسترسی داشته باشند. پس مطمئن شوید که این فرم ها را در مکانی آسان برای یافتن مانند برگه خوش آمدگویی قرار دهید.

می‌توانید از رنگ های مناسب برای بیمار مانند سبز برای جلب توجه کاربران استفاده کنید تا بتوانند این فرم‌ها را به راحتی پیدا کنند. هنگامی که آن را با طراح وب سایت پزشکی خود می‌سازید، احساس مراقبت از رفاه بیمار را ایجاد بسنجید. این چیزهای کوچک می‌توانند به مرور زمان جمع شوند و شما را از رقبا متمایز کنند.

مقالات مرتبط

حساب شخصی

این ویژگی طراحی وب سایت پزشکی یک تصمیم عالی برای تجربه کاربری برتر است. بنابراین، مراجعین قرار ملاقات‌ها، توصیه‌ها و نسخه‌های پزشک خود را بررسی خواهند کرد.

ابزار چت زنده

این ابزار پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تعامل با مشتریان دسترس پذیرتر می‌کند و نرخ تبدیل‌ها را بهبود می‌بخشد. این کار یک راه عالی برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران با پاسخ سریع و قدردانی از زمان آنها است.

در مجموع، برای طراحی وب سایت پزشکی، عملکرد توصیف شده مورد نیاز است. اهمیت اولیه برای فروشگاه های آنلاین داروخانه متمرکز بر فروش دارو یا تجهیزات، کارت محصول، جستجو بر اساس دسته ها، فیلترها و درگاه های پرداخت مختلف است.

اطلاعات تماس به وضوح نمایش داده می‌شود

طراحی وب سایت پزشکی عالی باید شامل اطلاعات تماس درست باشد که به طور برجسته در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود. یک مکان عالی برای قرار دادن این اطلاعات در بالای صفحه اصلی است. مطمئن شوید که شماره مطب پزشکی و تعداد تخصص های مختلف را در صورت وجود مشخص کرده‌اید. اگر فردی در شرایط اورژانسی باشد و نیاز داشته باشد هر چه سریعتر به بیمارستان، کلینیک یا پزشک شما برود، ممکن است دنبال شماره‌های تلفن ارزشمند شما باشند.

همچنین، اضافه کردن آدرس بسیار ضروری است. حتی می‌توانید به راحتی ویجت GoogleMaps را اضافه کنید و بازدیدکنندگان را از موقعیت مکانی خود مطلع کنید.


خدمات طراحی سایت

سرویس طراحی سایت یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی تنها چند مورد از خدمات طراحی سایت ebgroup است که با وردپرس یا اختصاصی؛ سایت طراحی می‌شود.

ایجاد یک پورتال اطلاعاتی

متن برای طراحی وب سایت پزشکی باید دقیق، قابل درک باشد و اعتماد را برانگیزد. پس داخل متن خود موارد زیر را فراموش نکنید:

  • کلید واژه ها
  • زیرعنوان ها و فهرست های مختلف
  • مجوز‌ها
  • اطلاعات در مورد پزشکان، تحصیلات و تجربیات آنها
  • اطلاعات تماس
  • ساعات کاری
  • ارائه خدمات

برای طراحی سایت پزشکی قرار دادن یک صفحه خدمات آسان ضروری است. این کار تضمین می‌کند که کاربران تصویر واضحی از پیشنهادات شما با توضیحات دقیق دارند.

قیمت ها را پنهان نکنید

دلیلی برای عدم نمایش قیمت‌ها وجود ندارد. این کار در بیشتر موارد، فقط بازدیدکنندگان را عصبانی می‌کند و باعث می‌شود که سایت دیگری را با لیست قیمت دقیق پیدا کنند. علاوه بر این، آنها به هر حال تماس می‌گیرند و قیمت ها را می‌پرسند. اگر به خدمات به وضعیت سلامتی بستگی دارد، سعی کنید حداقل هزینه تقریبی را نشان دهید.

مجانی امتحان کنید

لطفا توجه داشته باشید که طراحی وب سایت پزشکی با کیفیت به شما در فروش خدمات کمک می‌کند. متون و تصاویر باید حرفه‌ای بودنی را که کاربران برای آن پرداخت کنند، نشان دهد. مطمئن شوید که آنها می‌توانند هزینه‌ها را آنلاین پرداخت کنند. لطفاً توجه داشته باشید که سایت باید درگاه پرداخت داشته باشد.

مقالات مرتبط

اضافه کردن پست های وبلاگ

اطمینان حاصل کنید که از طریق وبلاگ می‌تواند به مشتریان خود در ارائه اطلاعات به روز در مورد اتفاقات زمینه‌ای که در آن هستید کمک کنید. به عنوان مثال، اگر یک متخصص قلب هستید، می‌توانید یک وبلاگ با مطالبی در مورد اطلاع از سلامت مطلوب قلب، تغذیه خوب به بیماران بدهید. موارد دیگری که باید به وبلاگ خود اضافه کنید شامل اطلاعات به روز شده در مورد آنچه در جامعه بیماران قلبی می‌گذرد و آخرین اکتشافات پزشکی است. این تاکتیک ها به شما کمک می‌کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و اعتماد بین کار و مشتریان خود را تقویت کنید.

تولید سرنخ

برای وادار کردن کاربران به خرید محصول شما، یک فرم آنلاین قرار ملاقات یا مشاوره، عناصر CTA و پاپ آپ ها را در سایت قرار دهید. همراه با بلوک‌ها و زمینه‌های مناسب، دکمه‌های تولید سرنخ، تبدیل وب‌سایت و سود را افزایش می‌دهند. برای موفقیت، الزامات و اهداف کسب و کار مخاطبان هدف خود را در مرحله برنامه ریزی وب سایت در نظر بگیرید.

علاوه بر این، افزودن نظرات کاربران و ایجاد یک خبرنامه مفید است. ثابت شده است که 88 درصد از بازدیدکنندگان به نظرات مثبت اعتماد دارند و تمایل به خرید بیشتر دارند. همچنین بازاریابی ایمیلی می‌تواند فروش را بهبود بخشد و ترافیک ایجاد کند.

فرض کنید تولید محتوا برای شما خیلی مشکل به نظر می‌رسد. در این صورت، می‌توانید یک سرویس تولید محتوا از ما بخرید، و تیم نویسندگان حرفه‌ای eBgroup متون متناسب با جایگاه و برند تجاری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

امتیازات سَبُک

تا آنجا که به چیدمان مربوط می‌شود، لطفاً مراقب باشید که با استفاده از انواع جنبه‌های طراحی وب سبک، از رنگ‌های نامرتب یا چیزهای بیش از حد پیچیده استفاده نکنید. به عنوان مثال، می‌توانید از رنگ‌های خنثی مانند سبز روشن، قهوه ای مایل به زرد و آبی که با سلامتی مرتبط هستند استفاده کنید. انیمیشن را کم کنید و در صورت لزوم از فایل مدیا استفاده کنید. این کار سرعت وب سایت شما را افزایش می‌دهد و دسترسی بازدیدکنندگان به اطلاعات را بسیار سریعتر می‌کند. در نهایت، استفاده آزادانه از فضاهای سفید را فراموش نکنید. این کار به چشمان خوانندگان هنگام جستجو در وب سایت شما استراحت لازم را می‌دهد.

اگر بدانید چه کاری انجام می‌دهید، طراحی وب سایت پزشکی لازم نیست دلهره آور باشد. این نکات ممکن است به شما در ایجاد یک وب سایت با رتبه بالا کمک کند، که منجر به ترافیک بیشتری می‌شود و می‌توانید آنها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.

اهمیت شبکه های اجتماعی

در مرحله بعد، لطفاً مطمئن شوید که در شبکه های اجتماعی حضور دارید. شبکه های اجتماعی دیگر برای ارتباطات غیررسمی یا ارتباط با مردم استفاده نمی‌شوند. می‌تواند برای دستیابی به توده های مردم ارزشمند باشند. حداقل مطمئن شوید که حساب های لینکدین و اینستاگرام دارید. ارتباطات را زیاد کنید و به سوالات فالوورهای خود به سرعت پاسخ دهید. ایده در اینجا ایجاد اعتماد است. هنگامی که مشتریان احتمالی شما را باور کنند، به احتمال زیاد به دنبال خدمات پزشکی شما به روشی عادت ساز هستند و شما را به دوستان و خانواده خود توصیه می‌کنند.

تضمین امنیت

از آنجایی که قرار است داده‌های کاربران را مدیریت کنید، داشتن یک منبع قابل اعتماد ضروری است. امروزه هیچ سایت حرفه‌ای بدون گواهی SSL وجود ندارد که امنیت وب سایت را تضمین کند. بنابراین، لازم است مطمئن شوید که URL شما حاوی https است و یک سیاست حفظ حریم خصوصی وجود دارد.

سازگاری با موبایل

نموی‌توان تصور کرد که کسی هنوز سایتی دارد که سازگار با موبایل نیست. وب‌سایت‌های سازگار با موبایل در حدود سال‌های 2013-2014 به جریان اصلی تبدیل شدند. در اواخر سال 2016، بازدید از وب‌سایت از طریق موبایل و تبلت برای اولین بار از بازدید وب‌سایت دسکتاپ پیشی گرفت. وقتی سایتی را می‌بینیم که سازگار با موبایل نیست، احتمالاً حدود 5 سال است که سایت به‌روزرسانی نشده است. یا ممکن است به این معنی باشد که صاحب سایت به ارائه تجربه کاربری خوب وب سایت اهمیتی نمی‌دهد.

5/5 - (61 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟