Home » مقالات » سئو سایت

تبادل لینک

آیا تبادل لینک به سئوی سایت کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟

به طور کلی تبادل لینک یا لینک دهی متقابل برای سئو بد نیست، اما به شرطی که آن را درست انجام دهید. پس در ادامه با ما باشید تا راه های درست و غلط ایجاد لینک های متقابل را بیاموزید. در اوایل دهه 2000، تبادل لینک یک روش محبوب برای…

ادامه مطلب

5 مهارت برتر برای موفقیت سئو

وقتی صحبت از سئو، به خصوص سئو فنی می شود، اغلب در مورد اهمیت مهارت های سخت صحبت می کنیم. در حالی که شکی وجود ندارد که vlookup و regex می‌توانند بهترین دوستان یک متخصص سئو باشد. بعضی از مهارت‌های نرم برای یادگیری بسیار ضروری هستند، چرا که به شما…

ادامه مطلب
کمپین سئو در دوران رکود

نحوه مدیریت کمپین های سئو در دوران رکود اقتصادی

روش هایی وجود دارد که متخصصان سئو می توانند کمپین های سئو در دوران رکود را ادامه دهند و ارزش تلاش های خود را با وجود رکود نشان دهند. رکود اقتصادی باعث ایجاد عدم اطمینان و تغییر در رفتار کاربران می شود که بر بازارها و پیش بینی ها تأثیر…

ادامه مطلب
چک لیست سئو

چک لیست سئوی فنی 20 دقیقه ای

با این چک لیست سئوی فنی 20 دقیقه ای، وضعیت حضور سایت در جستجوگرها را نظارت کنید. حفظ حضور در جستجوگرها برای یک وب سایت به عوامل فنی متعددی بستگی دارد که باید به درستی کار کنند. این چک لیست 20 دقیقه ای سئو یک نمای کلی از وضعیت حضور…

ادامه مطلب
تاثیر هاست در سئو

چرا انتخاب هاست در سئو مهم است؟

میزبانی وب یا همان هاست خوب، وب سایت شما را در صدر نتایج جستجو قرار نمی دهد، اما پیش نیاز سئوی قوی است. در این مقاله دلایل اهمیت هاست در سئو را باهم بررسی می‌کنیم. همه کارشناسان و متخصصین سئو می‌دانند عملکرد وب سایت یک عنصر حیاتی است که می…

ادامه مطلب
SWOT در سئو

راهنمای کامل استفاده از چارچوب SWOT در سئو

در این مقاله خواهیم گفت که چگونه از چارچوب SWOT در سئو استفاده کنید. و برای اولویت بندی تلاش های سئو در بهبود قدرت، دید ارگانیک، ترافیک و نرخ تبدیل آن را به خدمت بگیرید. در اکثر سازمان ها، اجرای یک استراتژی موثر سئو (بهینه سازی موتور جستجو) شامل جمع…

ادامه مطلب
جستجوی سایت فروشگاهی

گوگل روی 6 نکته برای نتایج جستجوی سایت فروشگاهی تاکید دارد.

گوگل جدیداً ویدئویی منتشر کرد که در آن شش نکته برای نحوه تنظیم و جستجوی سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیک برای قرار گرفتن در نتایج جستجو ارائه شد. این ویدئو با تاکید بر سه عنصر کلیدی که همان برجسته شدن صفحات محصول فروشگاهی کمک می‌کنند آغاز شد: تصاویر به بازدیدکنندگان…

ادامه مطلب
بهبود سئو

چگونه از روابط برای بهبود سئو استفاده کنیم؟

بیاموزید که چگونه از روابط بین کلمات، موضوعات و صفحات بهترین بهره را ببرید تا بهبود سئو و نتایج آن شویم. همانطور که موتورهای جستجو برای درک زبان پیچیده تر تکامل می یابند، روابط در سئو نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده است. جستجوی معنایی قدرت گرفته است. بنابراین وقت آن…

ادامه مطلب
LCP سایت

راه‌های بهبود وضعیت LCP سایت

LCP سایت (Largest Contentful Paint) یکی از معیارهای Core Web Vitals است. LCP سایت زمانی را اندازه گیری می کند که بزرگترین عنصر محتوا در viewport قابل مشاهده باشد. بهینه سازی تجربه کاربری (UX) که در وب سایت خود ارائه می دهید برای موفقیت سئوی هر کسب و کار آنلاینی…

ادامه مطلب
سئو درون صفحه

سئوی درون صفحه یا لینک سازی کدام یک برای سایت فروشگاهی بهتر است؟

هنگام کار بر روی سئوی سایت فروشگاهی، تولید محتوا و سئوی درون صفحه انجام دهیم یا لینک بیلدینگ باید حرف اول را می‌زند؟ به عنوان مدیر سئو یک سایت فروشگاهی این سوال را از خود بپرسید: برای رتبه گرفتن صفحات دسته بندی محصولات ابتدا باید روی کدام بخش تمرکز کنم؟…

ادامه مطلب