Home » مقالات » سئو سایت

تحقیق درست کلمات کلیدی

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟

برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از…

ادامه مطلب
لینک سازی سایت فروشگاهی

6 تکنیک لینک سازی سایت فروشگاهی

ترکیب لینک‌سازی مبتنی بر محتوا و تکنیک‌های توسعه خلاقانه می‌تواند به شما در بهبود عملکرد سئو سایت فروشگاهی کمک کند. در سئوی سایت فروشگاهی، دسته بندی ها، صفحات محصول و برند باید تمرکز اصلی اکثر تلاش ها باشد. استاندارد نرخ تبدیل برای سایت فروشگاهی حدود 2 تا 3 درصد است،…

ادامه مطلب
تغییر تایتل یا عنوان صفحات

آیا تغییر تایتل یا عنوان صفحه بر سئوی سایت تأثیر می گذارد؟

در این مقاله قصد داریم به موضوعی بپردازم که بسیاری از شما در مورد آن سؤال کرده اید: آیا تغییر تایتل یا عنوان صفحه بر سئوی سایت تأثیر می گذارد؟ ابتدا، قبل از پرداختن به جزییات ، فقط می‌خواهم یک چیز را روشن کنیم. وقتی می‌گویم “تایتل یا عنوان صفحه”،…

ادامه مطلب
اصلاح محتوا

چگونه می توان محتوا را بدون تأثیر بر رتبه سایت اصلاح کرد؟

همه محتواها یکسان نیستند. حالا اگر صدها صفحه و مطلب دارید که رتبه ندارند و نمی دانید چگونه اصلاح شان کنید ما به شما می گوئیم چه کار کنید. یک سوال عادی: وب سایت من 10 ساله است و مطالب زیادی هم دارد. بسیاری از مطالب عملکرد خوبی ندارند. چگونه…

ادامه مطلب
ترکیب داده های ساختاریافته

چرا ترکیب داده های ساخت یافته مهم است؟ پیشنهاد گوگل

گوگل توضیح داده که چرا به جای ایجاد چندین اسکریپت داده ساخت یافته (Structured Data ) ، انواع داده های ساختاریافته تودرتو را توصیه می کند. لیزی ساسمن از گوگل به سوالی در مورد اینکه آیا ترکیب انواع داده های ساختاریافته مختلف اشکالی دارد یا خیر، پاسخ داد. پاسخ لیزی…

ادامه مطلب
تبلیغات کلیکی یا سئو

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟

چگونه به یک کسب و کار پیشنهاد کنیم به جای سئو، تبلیغات کلیکی یا پولی انجام دهد؟ آیا واقعاً نیازی به انتخاب یکی از اینها به جای دیگری برای بازگشت سریعتر سرمایه هست؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. امروزه سئو خیلی شناخته شده تر است،…

ادامه مطلب
کنیبالیز کلمات کلیدی

چگونه با رفع کنیبالیز کلمات کلیدی، ترافیک بیشتری به دست آوریم؟

همه دوست دارند یک محتوای سئو شده ای داشته باشند تا در گوگل رتبه بالاتری کسب کنند. پس شما هم باید با بازبینی مشکلات کنیبالیز کلمات کلیدی (Cannibalization) ، سئو خود را متمایز کنید. بعنوان یک واقعیت گوگل منبع اصلی جذب ترافیک واجد شرایط و تکرارشونده برای کسب و کارها…

ادامه مطلب
خطر کپی کردن سئو رقبا

8 خطر کپی کردن سئو رقبا

وقتی سعی کنید با تکنیک های سئو سایت های رقیب که با آن رتبه گرفته اند حرکت کنید، همیشه خطر کپی کردن سئو رقبا شما را تهدید می کند. یک استراتژی موفق سئو شامل اجزا و بخش‌های مختلفی مانند بهترین شیوه های سئو، تمرکز و ارتباط مناسب با مخاطبان هدف…

ادامه مطلب
پرفورمنس مکس گوگل ادز

چگونه با پرفورمنس مکس گوگل ادز بازدهی کمپین را به حداکثر برسانیم؟

بازنگری در تنظیم کمپین تبلیغاتی گوگل به شما امکان می دهد از رقبا متمایز شوید. در این مقاله نکاتی برای استفاده حداکثری از پرفورمنس مکس گوگل ادز در کمپین های فروشگاهی را باهم بررسی خواهیم کرد. مقدمه پرفورمنس مکس (Performance Max) نوعی کمپین است که توسط گوگل جایگزین خرید هوشمند…

ادامه مطلب
خدمات سئو

6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند

شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را…

ادامه مطلب