برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از…
ادامه مطلبدسته: دیجیتال مارکتینگ
افلییت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) به عنوان یکی از روشهای بازاریابی در زمینه فروش آنلاین به شدت در حال رواج است. با استفاده از این روش، فروشندگان آنلاین میتوانند با همکاری با بازاریابان و وب سایتهای دیگر، فروش خود را افزایش دهند. در این مقاله به بررسی کاربرد… چگونه به یک کسب و کار پیشنهاد کنیم به جای سئو، تبلیغات کلیکی یا پولی انجام دهد؟ آیا واقعاً نیازی به انتخاب یکی از اینها به جای دیگری برای بازگشت سریعتر سرمایه هست؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. امروزه سئو خیلی شناخته شده تر است،… کلید موفقیت تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) یا همان تبلیغات پولی داشتن یک برنامه نظارت جامع است. پس باید با استفاده از گزارش های خودکار، داشبوردهای سفارشی و هشدارهای عملکرد پیش بروید. همه می دانیم تبلیغات دیجیتال بسیار پویا است. ما را ملزم می کند که حساب کاربری را در… با توجه به رشد روزافزون صنعت زیبایی در دنیا، بسیاری از کلینیکهای زیبایی برای رسیدن به سهم بیشتر بیماران و جذب بیشترین میزان فروش، به روشهای دیجیتال مارکتینگ روی آوردهاند. در این مقاله، به بررسی روشهای دیجیتال مارکتینگ در کلینیک های زیبایی پرداخته و نحوه استفاده از آنها برای جذب… تا چندسال پیش برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اما اکنون اگر آنها بتوانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا پلتفرمهای آنلاین پیدا کنند، میتوانند از شغل خود خارج شوند و روی کارآفرینی متمرکز شوند، تا زمان بیشتری را با خانواده… با بهینه سازی محتوا در هر مرحله از سفر خریدار، مشتری را به آرامی در قیف بازاریابی محتوای خود حرکت دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید. مقدمه وقتی شما مشتریان هدف خود را درست شناسایی کرده اید، محتوای سازگار با آنها تولید می کنید و از انواع محتوا… آنالیز رقبا به شما کمک میکند که تغییرات در بازار را پیشبینی کنید، ترندها و تاکتیکهای موفق جدید را شناسایی کنید و همیشه در بازار خود، آپدیت بمانید. اما تنها سرک کشیدن به شبکههای اجتماعی و عضو شدن در لیست گیرندگان ایمیل رقبا کافی نیست. شما نیاز به یک استراتژی در… اگر حتی از خوانندگان معمولی مقالات ما باشید، احتمالاً بیش از یک بار در مورد تغییر بزرگ در نحوه رفتار مشتریان شنیده اید. و اگرچه ما در دنیای بازاریابی اصطلاحات بسیاری داریم، اما اصطلاح دیگری در پاسخ به این تغییر در حال محبوب شدن است: “استراتژی بازاریابی چند کاناله یا… در این مقاله، نحوه ایجاد کمپین B2B گوگل ادز که مشتریان را در قیف فروش بهتر پرورش داده و تبدیل می کند را می آموزیم. در دنیای بازاریابی چند کاناله B2B، محدود کردن فضای خاصی که در آن فقط سرنخهای شما تولید میشوند زمان میبرد. بسیاری از بازاریابان B2B از… کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین
چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟
3 راه حفظ موفقیت تبلیغات کلیکی یا PPC
نقش دیجیتال مارکتینگ در کلینیک های زیبایی
چطور درآمد آنلاین داشته باشیم؟
قیف بازاریابی محتوا چیست؟
روشهای آنالیز رقبا
چگونه استراتژی بازاریابی چند کاناله موفق راه اندازی کنیم؟
کمپین B2B گوگل ادز مشتریان را بهتر تبدیل میکنند.