“بازی سازی یا گیمیفیکیشن به کارگیری چیزی است که یک بازی نیست و استفاده از مکانیک بازی برای افزایش تعامل کاربر ، خوشبختی و وفاداری میباشد!” در سال 2002 ، نیک پولینگ اصطلاح Gamification را رونمایی کرد و رپرها در همه جا از پتانسیل قافیه ای که ارائه می دادند…
ادامه مطلبدسته: دیجیتال مارکتینگ
مدیریت رویداد، این عبارتی است که زیاد مورد استفاده قرار میگیرد. اما فراتر از معنای لفظی مدیریت رویدادها، دقیقاً چه چیزی را شامل میشود؟ و مهمتر از آن، چگونه میتوان از آن در رویدادها استفاده کرد؟ هر نوع رویدادی مستلزم مجموعهای از مهارتها و دانش است که به شما کمک… تبلیغات و بازاریابی برای مهارت ها و تخصص پزشکی شما در ایران کار بسیار دشوار و گیج کنندهای است ، و بگذارید اعتراف کنیم ، این یک کار پیچیده است. از یک طرف اخلاق ، قوانین و مقررات را دارید و از طرف دیگر، همه تصورات غلط و اطلاعات پزشکی… صفحات نتایج موتورهای جستجو که به عنوان «SERP» نیز شناخته میشوند، پاسخ موتورهای جستجو (گوگل، بینگ و …) به درخواست جستجوی کاربر است. SERPها معمولاً شامل نتایج جستجوی ارگانیک، نتایج تبلیغات پولی، قطعههای ویژه، نمودارهای دانش و نتایج ویدیویی هستند. به عبارت دیگر: وقتی شما چیزی در گوگل تایپ میکنید… ارتباطات بازاریابی یا به اختصار مارکام (Marketing Communication) به استراتژی اتخاذ شده توسط شرکتها برای انتقال پیام در مورد محصولات و خدمات فروخته شده آنها بصورت مستقیم یا غیرمستقیم به مشتریان با این هدف که آنها را ترغیب به خرید بیشتر کند. به عبارت دیگر، رسانه متفاوتی که شرکت برای… تمام تلاش ما در دیجیتال مارکتینگ میبایست منجر به تبدیل مخاطب و مشتری بالقوه به مشتری بالفعل و بالا رفتن نرخ تبدیل آنهاست. در این مطلب با واژه بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) و اهمیت آن در دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهیم شد. بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) چیست؟ بهینه سازی… بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) یکی از موثرترین راهها برای رشد کسب و کار شما در یک بازار رقابتی زیاد است. با وجود میلیونها کسبوکار در خارج از کشور که همگی برای چشمها و افراد یکسانی رقابت میکنند، تبلیغات آنلاین هرگز مهم نبوده است و بازاریابی موتورهای جستجو مؤثرترین راه برای… اگر قصد دارید که نسبت به رقبا از جایگاه بهتری برخوردار شوید باید در تبلیغات دیجیتال به نرخ کلیک (CTR) توجه ویژهای کنید. در واقع شما باید بتوانید کاربران را متقاعد کنید که بر روی سایت شما کلیک کنند؛ بدین صورت CTR سایت شما افزایش پیدا میکند و شما هم… فریلنسینگ (آزاد کاری) یک شیوه جذاب برای زندگی است. استقلال، انعطاف پذیری و پتانسیل های مالی نامحدود همه به طرز باورنکردنی به کار گرفته شده است ، خصوصاً برای کارمندانی که از محیط کار واقعی خود خسته شدهاند. اما ، هنوز هم رمز و راز پیرامون انتخاب حرفه ای در… آواتارها در دنیای شبکههای اجتماعی موضوع جدیدی نیستند، اما متاورس فیس بوک ابعادی کاملا متفاوت به آن اضافه کرده است. فیسبوک در کنار تغییر نام تجاری خود به متا، اعلانهای زیادی در مورد فناوری VR، مسیرهای آینده و تحقیقات در این زمینه ارائه کرد. متاورس فیسبوک دارای آواتارهای سه بعدی… مدیریت رویداد چیست؟
هر آنچه که درباره بازاریابی پزشکی در ایران نمیدانید
SERP چیست؟
ارتباطات بازاریابی (مارکام) چیست؟
بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) چیست؟
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) چیست؟
نرخ کلیک (CTR) چیست؟
فریلنسینگ و فریلنسری
هر آنچه که درباره آواتار دنیای متاورس باید بدانید