دیجیتال مارکتینگ

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید تا جزئیات بیشتری در مورد محصول بدانید؟ خب، این همان فیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی فیجیتال است. فیجیتال مارکتینگ چیست؟ فیجیتال مارکتینگ یک ترکیب از بازاریابی فیزیکی و دیجیتال است. این …

بررسی فیجیتال مارکتینگ ادامه »

برندینگ در برابر مارکتینگ

 تفاوت بین برندینگ و مارکتینگ

برندینگ و مارکتینگ دو مفهوم مهم در زمینه تبلیغات و استراتژی کسب و کار هستند که هر کدام وظایف و نقش‌های خود را دارند. این دو مفهوم اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند، اما در واقع دارای تفاوت‌های مهمی هستند. در این مقاله، به بررسی تفاوت‌ها و اهمیت هرکدام از این مفاهیم خواهیم پرداخت.  برندینگ: …

 تفاوت بین برندینگ و مارکتینگ ادامه »

SERP

SERP چیست؟

صفحات نتایج موتورهای جستجو که به عنوان «SERP» نیز شناخته می‌شوند، پاسخ موتورهای جستجو (گوگل، بینگ و …) به درخواست جستجوی کاربر است. SERPها معمولاً شامل نتایج جستجوی ارگانیک، نتایج تبلیغات پولی، قطعه‌های ویژه، نمودارهای دانش و نتایج ویدیویی هستند. به عبارت دیگر: وقتی شما چیزی در گوگل تایپ می‌کنید (یا می‌گوییدSERP) چیزی است که شما …

SERP چیست؟ ادامه »

نقش هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی

نقش و کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی

هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته دنیای امروز به سرعت در حال توسعه و گسترش است. این فناوری توانایی انجام وظایف هوش مصنوعی مانند تشخیص الگوها، پردازش داده‌ها، یادگیری ماشینی و تصمیم‌گیری خودکار را دارد. از این رو، هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرتمند در حوزه تبلیغات نیز کاربرد دارد. در این …

نقش و کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی ادامه »

معرفی محصول و خدمات

گام‌های معرفی محصول به بازار

عملیات معرفی محصول به بازار یک مرحله مهم در فرآیند توسعه و بازاریابی محصول است. این مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که محصولات خود را به مشتریان هدف معرفی کرده و درآمدزایی نمایند. در این مقاله، ما به بررسی مراحل معرفی محصول به بازار خواهیم پرداخت. مراحل …

گام‌های معرفی محصول به بازار ادامه »

افزایش LTV

نحوه افزایش LTV با PPC در دیجیتال مارکتینگ

اهمیت ردیابی ارزش طول عمر مشتری (Life Time Value) و اینکه چگونه بازاریابان PPC می توانند از آن برای افزایش مشتریان و کاربران خود استفاده کنند را با هم بررسی می کنیم. افزایش LTV یا ارزش طول عمر، میانگین کل درآمد تولید شده توسط یک مشتری در طول کل رابطه شما است. در حالی که …

نحوه افزایش LTV با PPC در دیجیتال مارکتینگ ادامه »

استفاده از شبکه های اجتماعی B2B

راهنمای استفاده موثر از شبکه های اجتماعی B2B

شبکه‌های اجتماعی به سرعت به یکی از ابزارهای کلیدی در دنیای کسب و کار B2B (تجارت به تجارت) تبدیل شده‌اند. این شبکه‌ها امکان ارتباط با مشتریان، تبلیغ محصولات و خدمات، به اشتراک گذاری محتوا و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان را به صورت مؤثری فراهم می‌کنند. این مقاله به بررسی نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی …

راهنمای استفاده موثر از شبکه های اجتماعی B2B ادامه »

بازاریابی محصول

همه چیز درباره بازاریابی محصول

بازاریابی محصول یک فرآیند جامع است که به منظور تعیین استراتژی‌ها، تدابیر و فعالیت‌ها برای تبلیغ، فروش و توزیع یک محصول به مشتریان هدف انجام می‌شود. این فرآیند شامل تحلیل بازار، تعیین مشتریان هدف، طراحی استراتژی بازاریابی، اجرای تدابیر تبلیغاتی و ترویجی، فروش، توزیع و پایش عملکرد محصول در بازار می‌شود. بازاریابی محصول چیست؟ بازاریابی …

همه چیز درباره بازاریابی محصول ادامه »

ecommerce, SEO and SEM

رابطه بین تجارت الکترونیکی ، سئو و SEM

می‌دانیم نیازهای هر برند متفاوت است و به ترکیبی منحصر به فرد از تجارت الکترونیکی ، سئو و SEM نیاز دارند. بازاریابان ابتدا باید اهداف و توانایی های یک برند  را ارزیابی کنند تا مشخص شود چه برنامه هایی لازم است و چگونه آنها به اهداف می‌توانند برسند و چه داده هایی برای دستیابی به …

رابطه بین تجارت الکترونیکی ، سئو و SEM ادامه »

هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ

5 راه جلوگیری از هدر دادن پول در هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ

نکات کلیدی در هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ در معرفی اینفلوئنسر مارکتینگ گفتیم اینفلوئنسرها پتانسیل برقراری ارتباط با مخاطبان را در سطح عمیق تری دارند، اعتماد ایجاد می کنند و باعث رشد قابل توجه کسب و کار می شوند. در دنیای بازاریابی شبکه های اجتماعی، محتوای تولید شده توسط کاربر و همکاری با اینفلوئنسرها ابزارهای شناخته شده …

5 راه جلوگیری از هدر دادن پول در هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ ادامه »

پیمایش به بالا