Home » مقالات » دیجیتال مارکتینگ

تحقیق درست کلمات کلیدی

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟

برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از…

ادامه مطلب
افلییت مارکتینگ

کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین

افلییت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی در زمینه فروش آنلاین به شدت در حال رواج است. با استفاده از این روش، فروشندگان آنلاین می‌توانند با همکاری با بازاریابان و وب سایت‌های دیگر، فروش خود را افزایش دهند. در این مقاله به بررسی کاربرد…

ادامه مطلب
تبلیغات کلیکی یا سئو

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟

چگونه به یک کسب و کار پیشنهاد کنیم به جای سئو، تبلیغات کلیکی یا پولی انجام دهد؟ آیا واقعاً نیازی به انتخاب یکی از اینها به جای دیگری برای بازگشت سریعتر سرمایه هست؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. امروزه سئو خیلی شناخته شده تر است،…

ادامه مطلب
تبلیغات کلیکی یا PPC

3 راه حفظ موفقیت تبلیغات کلیکی یا  PPC

کلید موفقیت تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) یا همان تبلیغات پولی داشتن یک برنامه نظارت جامع است. پس باید با استفاده از گزارش های خودکار، داشبوردهای سفارشی و هشدارهای عملکرد پیش بروید. همه می دانیم تبلیغات دیجیتال بسیار پویا است. ما را ملزم می کند که حساب کاربری را در…

ادامه مطلب
دیجیتال مارکتینگ کلینیک زیبایی

نقش دیجیتال مارکتینگ در کلینیک های زیبایی

با توجه به رشد روزافزون صنعت زیبایی در دنیا، بسیاری از کلینیک‌های زیبایی برای رسیدن به سهم بیشتر بیماران و جذب بیشترین میزان فروش، به روش‌های دیجیتال مارکتینگ روی آورده‌اند. در این مقاله، به بررسی روش‌های دیجیتال مارکتینگ در کلینیک های زیبایی پرداخته و نحوه استفاده از آنها برای جذب…

ادامه مطلب
درآمد آنلاین

چطور درآمد آنلاین داشته باشیم؟

تا چندسال پیش برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اما اکنون اگر آنها بتوانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا پلتفرم‌های آنلاین پیدا کنند، می‌توانند از شغل خود خارج شوند و روی کارآفرینی متمرکز شوند، تا زمان بیشتری را با خانواده…

ادامه مطلب
قیف بازاریابی محتوا

قیف بازاریابی محتوا چیست؟

با بهینه سازی محتوا در هر مرحله از سفر خریدار، مشتری را به آرامی در قیف بازاریابی محتوای خود حرکت دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید. مقدمه وقتی شما مشتریان هدف خود را درست شناسایی کرده اید، محتوای سازگار با آنها تولید می کنید و از انواع محتوا…

ادامه مطلب
آنالیز رقبا

روش‌های آنالیز رقبا

آنالیز رقبا به شما کمک می‌کند که تغییرات در بازار را پیش‌بینی کنید، ترندها و تاکتیک‌های موفق جدید را شناسایی کنید و همیشه در بازار خود، آپدیت بمانید. اما تنها سرک کشیدن به شبکه‌های اجتماعی و عضو شدن در لیست گیرندگان ایمیل ‌رقبا کافی نیست. شما نیاز به یک استراتژی در…

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی چندکاناله

چگونه استراتژی بازاریابی چند کاناله موفق راه اندازی کنیم؟

اگر حتی از خوانندگان معمولی مقالات ما باشید، احتمالاً بیش از یک بار در مورد تغییر بزرگ در نحوه رفتار مشتریان شنیده اید. و اگرچه ما در دنیای بازاریابی اصطلاحات بسیاری داریم، اما اصطلاح دیگری در پاسخ به این تغییر در حال محبوب شدن است: “استراتژی بازاریابی چند کاناله یا…

ادامه مطلب
کمپین گوگل ادز B2B

کمپین B2B گوگل ادز مشتریان را بهتر تبدیل می‌کنند.

در این مقاله، نحوه ایجاد کمپین B2B گوگل ادز که مشتریان را در قیف فروش بهتر پرورش داده و تبدیل می کند را می آموزیم. در دنیای بازاریابی چند کاناله B2B، محدود کردن فضای خاصی که در آن فقط سرنخ‌های شما تولید می‌شوند زمان می‌برد. بسیاری از بازاریابان B2B از…

ادامه مطلب