شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را…
ادامه مطلبدسته: تولید محتوا
با بهینه سازی محتوا در هر مرحله از سفر خریدار، مشتری را به آرامی در قیف بازاریابی محتوای خود حرکت دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید. مقدمه وقتی شما مشتریان هدف خود را درست شناسایی کرده اید، محتوای سازگار با آنها تولید می کنید و از انواع محتوا… دستورالعملهای بهروزرسانی شده رتبهبندی جستجوی گوگل، اطلاعات خوبی در مورد E-E-A-T یعنی نقش تجربه در تولید محتوا و نحوه ارزیابی تجربه دست اول تولیدکننده محتوا به ما ارائه میدهد. در جدیدترین آپدیت گوگل، نشان دادن تجربه دست اول برای رتبه بندی در گوگل بیش از همیشه مهم شده است. این… یکی از راههای اصلی برای مرتبط ماندن با مخاطبان هدف، همگام شدن با گرایشهای فعلی بازاریابی محتوا (یعنی موضوعاتی که مخاطبان شما بارها و بارها به آن سر میزنند) است. برای کمک به هدایت استراتژی محتوای شما در سال آینده، مجموعهای از دادههای خوانندگان را بررسی کردهایم تا محتملترین ترند… تبلیغات یک استراتژی تجاری کلیدی برای اکثر شرکت ها است. تبلیغات مؤثر اغلب به نوشتن متفکرانه و متقاعدکننده برای همراه کردن هر تصویر یا ویدیو نیاز دارد. دانستن نحوه نوشتن به طور خاص برای تبلیغات و بازاریابی می تواند به پیشرفت شغلی و سازمان شما کمک کند. ما در این… برای فروش در سایت فروشگاهی شما باید بیشتر از یک توضیح محصول معمولی بنویسید. توضیحات باید هر آنچه را که خریداران برای خرید مطمئن نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد. مقدمه تصور کنید یک خریدار وارد فروشگاه تان می شود. آنها یک جاروبرقی می خواهند، بنابراین مدلی را انتخاب… ما همواره در حین داستانسرایی هستیم و این داستانها را با همکاران و همسالان خود در میان میگذاریم. جالب است بدانید ما بیشتر این داستان ها (داستان نویسی کسب و کار) را برای متقاعد کردن سرمایهگذاران جهت حمایت از پروژهی ما، الهام بخشیدن به اعضای تیم برای مواجهه با چالشهای تیمی… از هر دیجیتال مارکتری که بپرسید به شما خواهد گفت تولید محتوای با کیفیت بالا کار ساده ای نیست و دریافت بازدید از صفحه، اشتراک گذاری و بالا بردن نرخ تبدیل کاری سخت تر است. پس با این دیدگاه شما باید سئو محتوا را در اولیت تولید محتوا قرار دهید.… وقتی صحبت از بازارهای دیجیتال و هنجارهای اخیر بازاریابی محتوا می شود، یک معضل مهم هم وجود دارد. اغلب افراد هنگام استفاده از واژه تولید محتوا و کپی رایتینگ سردرگم می شود. اغلب، آنها را زیر یک چتر قرار می دهند. هر چند که هر دوی تخصص تولید محتوای متنی… حضور آنلاین و محلی خود را با بازاریابی ویدیویی محلی تقویت کنید. بیاموزید که چگونه در پلتفرم شبکههای اجتماعی با بین مشتریان اعتماد ایجاد کنید. از زمان ظهور یوتیوب در سال 2005، شیوع و تاثیر بازاریابی ویدیویی به شدت افزایش یافته است. یوتیوب با اجازه دادن به کاربران برای آپلود،… قیف بازاریابی محتوا چیست؟
گوگل E-E-A-T: نقش تجربه در تولید محتوا
5 ترند بازاریابی محتوا در سال 2023 چه خواهد بود؟
چگونه تبلیغ نویسی کنیم؟
چگونه توضیح محصول بنویسیم که بفروشد؟
داستان نویسی کسب و کار
7 روش اصلاح محتوا برای سئوی بهتر
مهمترین تفاوت بین تولید محتوا و کپی رایتینگ
4 راه بازاریابی ویدیویی محلی