Home » مقالات » تولید محتوا

تاثیر تولید محتوا

چگونه بازاریابی محتوا در نتایج جستجو تاثیر می گذارد؟

وقتی بخش نظرات و راهنمایی جستجو می‌کنید، باید مطمئن شوید که نظرات کسی که علاقه خاصی به خرید آن محصول و عاشق سایت است را نمی‌خوانید. شما معمولاً با بازاریابی محتوای مبتنی بر جستجو تعامل دارید. چه متوجه شوید یا نه، بازاریابی محتوا در نتایج جستجو تاثیر می‌گذارد. ما در…

ادامه مطلب
تولید محتوای صوتی

تولید محتوای صوتی

اگر وب سایت ها و یا شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید قطعا با محتوای صوتی برخورد داشته اید و امروزه انتشار چنین محتواهایی بسیار بیشتر از گذشته شده است. دلیل محبوبیت محتوای صوتی این است که دیگر نیازی نیست شما مقالات را در وب سایت ها بالا و پایین…

ادامه مطلب
تولید محتوا در اینستاگرام

12 نکته برای تولید محتوا در اینستاگرام

ما می‌دانیم بعید است که شما تک تک کلمات این مقاله را بخوانید. براساس آمار در نگاه کردن به اینستاگرام، ایمیل یا پیام‌های متنی، فقط چند ثانیه برای بررسی محتوا وقت صرف می‌شود. امروزه، میانگین توجه کاربران اینترنت به محتواها 8 ثانیه است. بنابراین، چگونه برای مخاطبان باید تولید محتوا…

ادامه مطلب
تولید محتوای تصویری

تولید محتوا تصویری چیست؟

تصاویر افراد بیشتری را به سمت محتوا جذب می‌کنند و به افراد کمک می‌کنند مدت طولانی‌تری روی محتوا تمرکز کنند.  به همین دلیل شناخت تولید محتوا تصویری برای موفقیت پست بسیار مهم است، ما هم بیشتر روی این موضوع تمرکز می‌کنم. بطور مثال اگر قصد دارید یک کمپین بازاریابی محتوا…

ادامه مطلب
پیلار کلاستر

پیلار کلاستر چیست؟

همه متخصصان و کارشناسان سئو و تولید محتوای سئو شده می‌دانند که نمی‌توان برای کلمات کلیدی هدف بدون تولید محتوای با کیفیت بالا رتبه کسب کرد. اما، سازماندهی درست محتوا به همان اندازه تولید محتوا مهم است و باید یک ساختار لینک‌سازی داخلی درست ایجاد کنید تا قدرت موضوعی شما…

ادامه مطلب
تولید محتوا متنی

تولید محتوا متنی چیست و چه انواعی دارد؟

محتوا به هر اطلاعاتی گفته می‌شود که به صورت نوشتاری، صوتی یا تصویری ارائه شود و به هر اقدامی که منجر به ایجاد محتوای نوشتاری شود، تولید محتوا متنی گفته می‌شود. محتوای متنی به آن نوع محتوایی گفته می‌شود که نیازی به محتوای صوتی یا تصویری ندارد. تنها چیزی که…

ادامه مطلب
تکنیک آسمان خراش

تکنیک آسمان خراش (Skyscraper) در تولید محتوا چیست؟

ایده پشت تکنیک محتوای آسمان خراش (Skyscraper) بسیار ساده است. هنگامی که روی یک محتوای جدید کار می‌کنید، هدف شما این است که آن را طولانی‌تر و آموزنده‌تر از هر چیز دیگری کنید که به صورت آنلاین در دسترس است. اگر رقبای شما پست‌های شگفت‌انگیزی برای کلمات کلیدی مورد نظر…

ادامه مطلب
تولید محتوای اختصاصی

تولید محتوای اختصاصی

مصرف‌کنندگان و مشتریان با برندهایی که با آن‌ها به‌عنوان یک فرد رفتار می‌کنند (نه یک عدد در گزارش فصلی) تعامل بهتری دارند و از آنها حمایت می‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مخاطبان از شرکت هایی که تبلیغات و ایمیل‌های عمومی ارسال می‌کنند خوششان نمی‌آید. تولید محتوا اختصاصی…

ادامه مطلب
محاسبه هزینه تولید محتوا در eBgoup

محاسبه هزینه تولید محتوا

تولید محتوای با کیفیت بالا برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. یكی از مهمترین چالش‌های تولید محتوا، فهم هزینه تولید محتوا و چگونگی ایجاد، بدون خلل در کیفیت آن است. بنابراین کسب و کارها همواره در تلاش هستند تا فرآیندهای کارآمدی پیرامون ایجاد و تولید محتوا داشته باشند.…

ادامه مطلب
وبینار

وبینار چیست و چگونه می‌توان یک وبینار برگزار کرد؟

با شیوع بیماری همه گیر کرونا مردم مجبور به کار از خانه شدند، در این میان پلتفرم‌های برگزاری جلسات آنلاین و وبینارها شاهد افزایش محبوبیت و استفاده در سراسر جهان بوده‌اند. در دهه گذشته (مخصوصاً در چند سال گذشته) وبینار به یک عنصر اصلی برای آموزش دانشجویان و مشتریان بالقوه،…

ادامه مطلب