برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از…
ادامه مطلبدسته: تولید محتوا
با ما 7 ترند برتر تولید محتوا در سال 2023 را بشناسید و بیاموزید که چگونه محتوای وب سایت خود را برای تعامل و بازگشت سرمایه حداکثری بهینه کنید. چهارمین انقلاب صنعتی و وب 3.0 از نحوه مصرف اخبار گرفته تا نحوه بازاریابی محصولات به تغییر همه پلتفرم های ارتباطی… اگر هنوز در مورد استفاده از هوش مصنوعی در کار خود مردد هستید و نمی دانید که چگونه با هوش مصنوعی می توان تولید محتوا و مارکتینگ کرد مقاله ما را دنبال کنید تا با بهترین ابزارهای هوش برای تولید محتوا، طراحی تصاویر و دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. بهترین ابزارهای… شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را… با بهینه سازی محتوا در هر مرحله از سفر خریدار، مشتری را به آرامی در قیف بازاریابی محتوای خود حرکت دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید. مقدمه وقتی شما مشتریان هدف خود را درست شناسایی کرده اید، محتوای سازگار با آنها تولید می کنید و از انواع محتوا… دستورالعملهای بهروزرسانی شده رتبهبندی جستجوی گوگل، اطلاعات خوبی در مورد E-E-A-T یعنی نقش تجربه در تولید محتوا و نحوه ارزیابی تجربه دست اول تولیدکننده محتوا به ما ارائه میدهد. در جدیدترین آپدیت گوگل، نشان دادن تجربه دست اول برای رتبه بندی در گوگل بیش از همیشه مهم شده است. این… یکی از راههای اصلی برای مرتبط ماندن با مخاطبان هدف، همگام شدن با گرایشهای فعلی بازاریابی محتوا (یعنی موضوعاتی که مخاطبان شما بارها و بارها به آن سر میزنند) است. برای کمک به هدایت استراتژی محتوای شما در سال آینده، مجموعهای از دادههای خوانندگان را بررسی کردهایم تا محتملترین ترند… تبلیغات یک استراتژی تجاری کلیدی برای اکثر شرکت ها است. تبلیغات مؤثر اغلب به نوشتن متفکرانه و متقاعدکننده برای همراه کردن هر تصویر یا ویدیو نیاز دارد. دانستن نحوه نوشتن به طور خاص برای تبلیغات و بازاریابی می تواند به پیشرفت شغلی و سازمان شما کمک کند. ما در این… برای فروش در سایت فروشگاهی شما باید بیشتر از یک توضیح محصول معمولی بنویسید. توضیحات باید هر آنچه را که خریداران برای خرید مطمئن نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد. مقدمه تصور کنید یک خریدار وارد فروشگاه تان می شود. آنها یک جاروبرقی می خواهند، بنابراین مدلی را انتخاب… ما همواره در حین داستانسرایی هستیم و این داستانها را با همکاران و همسالان خود در میان میگذاریم. جالب است بدانید ما بیشتر این داستان ها (داستان نویسی کسب و کار) را برای متقاعد کردن سرمایهگذاران جهت حمایت از پروژهی ما، الهام بخشیدن به اعضای تیم برای مواجهه با چالشهای تیمی… 7 ترند تولید محتوا برای سال 2023
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا و بازاریابی
6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند
قیف بازاریابی محتوا چیست؟
گوگل E-E-A-T: نقش تجربه در تولید محتوا
5 ترند بازاریابی محتوا در سال 2023 چه خواهد بود؟
چگونه تبلیغ نویسی کنیم؟
چگونه توضیح محصول بنویسیم که بفروشد؟
داستان نویسی کسب و کار