Home » مقالات » تولید محتوا

تحقیق درست کلمات کلیدی

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟

برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از…

ادامه مطلب
7 ترند تولید محتوا

7 ترند تولید محتوا برای سال 2023

با ما 7 ترند برتر تولید محتوا در سال 2023 را بشناسید و بیاموزید که چگونه محتوای وب سایت خود را برای تعامل و بازگشت سرمایه حداکثری بهینه کنید. چهارمین انقلاب صنعتی و وب 3.0 از نحوه مصرف اخبار گرفته تا نحوه بازاریابی محصولات به تغییر همه پلتفرم های ارتباطی…

ادامه مطلب
ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا و بازاریابی

اگر هنوز در مورد استفاده از هوش مصنوعی در کار خود مردد هستید و نمی دانید که چگونه با هوش مصنوعی می توان تولید محتوا و مارکتینگ کرد مقاله ما را دنبال کنید تا با بهترین ابزارهای هوش برای تولید محتوا، طراحی تصاویر و دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. بهترین ابزارهای…

ادامه مطلب
خدمات سئو

6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند

شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را…

ادامه مطلب
قیف بازاریابی محتوا

قیف بازاریابی محتوا چیست؟

با بهینه سازی محتوا در هر مرحله از سفر خریدار، مشتری را به آرامی در قیف بازاریابی محتوای خود حرکت دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید. مقدمه وقتی شما مشتریان هدف خود را درست شناسایی کرده اید، محتوای سازگار با آنها تولید می کنید و از انواع محتوا…

ادامه مطلب
گوگل E-E-A-T

گوگل E-E-A-T: نقش تجربه در تولید محتوا

دستورالعمل‌های به‌روزرسانی شده رتبه‌بندی جستجوی گوگل، اطلاعات خوبی در مورد E-E-A-T یعنی نقش تجربه در تولید محتوا و نحوه ارزیابی تجربه دست اول تولیدکننده محتوا به ما ارائه می‌دهد. در جدیدترین آپدیت گوگل، نشان دادن تجربه دست اول برای رتبه بندی در گوگل بیش از همیشه مهم شده است. این…

ادامه مطلب
ترند بازاریابی محتوا

5 ترند بازاریابی محتوا در سال 2023 چه خواهد بود؟

یکی از راه‌های اصلی برای مرتبط ماندن با مخاطبان هدف، همگام شدن با گرایش‌های فعلی بازاریابی محتوا (یعنی موضوعاتی که مخاطبان شما بارها و بارها به آن سر می‌زنند) است. برای کمک به هدایت استراتژی محتوای شما در سال آینده، مجموعه‌ای از داده‌های خوانندگان را بررسی کرده‌ایم تا محتمل‌ترین ترند…

ادامه مطلب

چگونه تبلیغ نویسی کنیم؟

تبلیغات یک استراتژی تجاری کلیدی برای اکثر شرکت ها است. تبلیغات مؤثر اغلب به نوشتن متفکرانه و متقاعدکننده برای همراه کردن هر تصویر یا ویدیو نیاز دارد. دانستن نحوه نوشتن به طور خاص برای تبلیغات و بازاریابی می تواند به پیشرفت شغلی و سازمان شما کمک کند. ما در این…

ادامه مطلب

چگونه توضیح محصول بنویسیم که بفروشد؟

برای فروش در سایت فروشگاهی شما باید بیشتر از یک توضیح محصول معمولی بنویسید. توضیحات باید هر آنچه را که خریداران برای خرید مطمئن نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد. مقدمه تصور کنید یک خریدار وارد فروشگاه تان می شود. آنها یک جاروبرقی می خواهند، بنابراین مدلی را انتخاب…

ادامه مطلب
داستان نویسی کسب و کار

داستان نویسی کسب و کار

ما همواره در حین داستان‌سرایی هستیم و این داستان‌ها را با همکاران و هم‌سالان خود در میان می‌گذاریم. جالب است بدانید ما بیشتر این داستان ها (داستان نویسی کسب و کار) را برای متقاعد کردن سرمایه‌گذاران جهت حمایت از پروژه‌ی ما، الهام بخشیدن به اعضای تیم برای مواجهه با چالش‌های تیمی…

ادامه مطلب