اصول سئو سایت عکاسی

سئو سایت عکاسی eBgroup

سئو برای هر کسب و کاری که به دنبال موفقیت آنلاین است، مهم است، پس سایت عکاسی و عکسان هم از این قاعده مستثنی نیستند. زمانی که روی جذب مشتریان جدید به نتایج جستجو تکیه می کنید، اهمیت و اولویت بندی سئو بخش مهمی از استراتژی بازاریابی است. رتبه بالاتر در گوگل شناخت کسب و کار و برند شما را نیز بهبود می بخشد.

بنابراین، سئو دقیقاً چیست؟

گفتیم سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است. در اصل، سئو فرآیند بهبود وب سایت برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو مانند گوگل است. این به معنای تفاوت بین ظاهر شدن در صفحه اول نتایج جستجو در مقابل دکمه مخوف “صفحه بعدی” است.

استفاده از وبلاگ برای بهبود سئو سایت عکاسی

راه های زیادی برای بهبود سئو وب سایت وجود دارد و یکی از بهترین راه ها وبلاگ نویسی است. ابزارهای وبلاگ نویسی جدید اختصاصی عکس مانند Pic-Time تولید محتوا و انتشار آن از درون گردش کار گالری مشتری شما را ساده می کند. این روش باعث می شود که ایجاد یک جریان وبلاگی و ثابت نگه داشتن برنامه زمانبندی پست ها آسان شود.

کلید واژه های عکاسی

کلمات کلیدی، واژه ها و عباراتی هستند که در پست های وبلاگ شما قرار داده می شوند و این امکان را برای افراد ایجاد می کنند که شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. آنها می توانند به طور گسترده با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند یا بسیار خاص و توصیفی باشند. کلمات کلیدی می توانند و باید در هر قسمت از وبلاگ شما استفاده شوند (از عنوان، توضیحات، سرصفحه ها، متن جایگزین تصویر گرفته و البته متن اصلی پست های شما).

استفاده صحیح از کلمات کلیدی عکاسی می تواند سئوی شما را بهبود بخشد و به مشتریان ایده آل شما کمک کند تا شما را پیدا کنند.

نحوه انتخاب کلمات کلیدی عکاسی

انتخاب کلمه کلیدی باید منعکس کننده مشتریان ایده آل شما باشد. شما باید کلماتی را انتخاب کنید که ممکن است زمانی که شخصی در جستجوی عکاسانی مانند شما است به میان بیاید. اینها می توانند مکان خاص، مربوط به سبک عکاسی شما یا انواع عکس هایی که می خواهید روی آنها تمرکز کنید، باشد.

کلمات کلیدی خاص به جای دسته بندی های گسترده ای که همه از آنها استفاده می کنند، ترافیک هدفمندتری را به وبلاگ شما جذب می کنند. وقتی مشتریان بالقوه کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کنند، معمولاً به دنبال عکاسی می گردند که با نیازهای آنها مرتبط باشد.

سعی کنید روی آنچه فکر می کنید مشتریان بالقوه شما می خواهند و نیاز دارند تمرکز کنید. به عنوان مثال، موقعیت مکانی خود را به توضیحات مبتنی بر مکان اضافه کنید، به عنوان مثال: «عکاس عروسی مبتنی بر [مکان]»؛ صفت هایی را که سبک عکاسی شما را توصیف می کنند، پر کنید، به عنوان مثال: “عکاس عروسی حرفه ای”، “عکاس عروسی هنری”، “عکاس عروسی فیلم”. و نوع خاص بسته های خود را توصیف کنید، به عنوان مثال “عکاس صنعتی”، “عکاس استودیو”، یا “عکاس خانوادگی”

نکته: اگر می‌خواهید درباره کلیدواژه‌های برتر صنعت خود تحقیقات عمیق‌تری انجام دهید، ابزارهای سئو زیادی برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با تخصص خود امتحان کنید.

متن جایگزین یا Alt Text

توضیحات تصویر شرح متنی دقیق تصویر شماست. همچنین به عنوان متن جایگزین شناخته می شود، این توضیحات برای صفحه خوان ها یا زمانی که تصاویر به درستی بارگیری نمی شوند استفاده می شود. توضیحات تصویر یک هدف عملی دارد، اما شما می توانید از آن به نفع خود برای افزایش اعتبار سئو سایت عکاسی خود استفاده کنید.

نکته مهم این است که متن جایگزین در جملات کامل نوشته شده باشد و هنگام خواندن با صدای بلند طبیعی به نظر برسد. اما این بدان معنا نیست که نباید آن را اختصاصی کنید. مخاطب ایده آل خود را در نظر داشته باشید و اینکه چگونه می توانید کلمات کلیدی توصیفی، مکان ها و نام های تجاری را به صورت ارگانیک داخل توضیحات درج کنید.

به عنوان مثال، “عروس و داماد در حال دویدن زیر یک پل” می تواند موثرتر از “دویدن زن و شوهر در لباس عروسی زیر پل شهرک غرب” باشد.

توضیحات سئو سایت عکاسی eBgroup

نکته: می‌توانید به راحتی متن جایگزین و نام فایل‌ها را به‌روزرسانی کنید و درست در تنظیمات سئو وبلاگ، این مرحله را تبدیل به مرحله‌ای کنید که می‌تواند درست در جریان کار وبلاگ‌نویسی شما قرار بگیرد.

بک لینک یا لینک دهی

انواع مختلفی از لینک‌ها هستند که می توانید در پست های وبلاگی خود بگنجانید و همه آنها به افزایش رتبه سئوی شما کمک می کنند.

لینک داخلی زمانی است که در پست های خود لینک هایی را به صفحات دیگر یا پست های وب سایت خود وارد می کنید.

بک لینک، لینکی است به پست یا وب سایت شما که در وب سایت دیگری قرار می گیرد. این لینک ها می توانند از طریق وبلاگ نویسی مهمان، بررسی آنلاین یا نظرات به دست آید.

لینک خارجی با قرار دادن لینک‌هایی به منابع معتبر خارجی وب سایت به دست می آید.

استفاده ترکیبی از تکنیک های لینک دهی می تواند با کمک به موتورهای جستجو در تعیین سودمندی، اعتبار و کیفیت محتوا به سئو سایت عکاسی شما کمک کند. هر چه تعداد بک لینک ها و لینک های خارجی بیشتری به وب سایت خود وارد کنید، احتمال اینکه در نتایج جستجو ظاهر شوید بیشتر می شود.

پست کردن مرتب

به روز رسانی وبلاگ و وب سایت بخش مهمی از مرتبط ماندن برای موتورهای جستجو است که می تواند به رتبه بندی سئو سایت عکاسی  شما کمک کند. تولید 1 تا 2 محتوای درجه یک در هفته یک حرکت عالی برای شروع است. با این حال، باید مطمئن شوید که تمرکز شما در درجه اول بر ایجاد محتوای مرتبط است. وبلاگ شما باید برای مخاطبان مفید باشد و بهترین کار را برای مشتریان فعلی و آینده شما به نمایش بگذارد.

سفر سئوی خود را از امروز شروع کنید

امیدواریم این اطلاعات به شما در شروع سفر سئو سایت عکاسی تان کمک کند. ما می دانیم که سئو بخش مهمی از چرایی وبلاگ نویسی عکاسان است. به همین دلیل است که وبلاگ  ما به طور کامل برای سئو بهینه شده اند و دارای ویژگی هایی برای استفاده حداکثری از پست های وبلاگ شما هستند.

5/5 - (7 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟