آشنایی با طراحی وب سایت با هوش مصنوعی

طراحی سایت با هوش مصنوعی

آیا می دانید با کمک “هوش مصنوعی” می توانید وب سایت خود را در چند ثانیه طراحی کنید؟ بله، تولید و طراحی وب سایت به تنهایی با کمک ابزارها و روش های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار امکان پذیر است. راهنمای جامع ما به شما کمک می کند تا اصول طراحی وب سایت با هوش مصنوعی را درک کنید و اینکه چگونه می توانید هوش مصنوعی و ابزارهای آن را در ساخت وب سایت ترکیب کنید و از آن بهره ببرید.

طراحی وب سایت با هوش مصنوعی چیست؟

سازندگان وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی نوع جدیدی از ابزارها هستند که از هوش مصنوعی در تولید انواع وب سایت ها، سریع و بسیار آسان استفاده می کنند. این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به کدنویسی، طراحی و ایجاد محتوای وب سایت کمک می کنند و پیشنهادات طراحی خوبی را بر اساس ورودی کاربر ارائه می دهند.

حتی این ابزارها به کاربرانی که هیچ دانشی از کدنویسی یا مهارت طراحی سایت ندارند، کمک می کند تا وب سایت خود را توسعه دهند. طراحی وب سایت با هوش مصنوعی یک راه عالی برای افراد و کسب‌وکارها است تا بتوانند وب‌سایت خود را در کوتاه‌ترین زمان ایجاد کنند و با خودکار کردن کل فرآیند به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کنند.

سازندگان وب‌سایت با هوش مصنوعی مجموعه‌ای از گزینه‌ها و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که کاملاً توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شوند و آنها را از انواع معمولی طراحی وب‌سایت متمایز می‌کند.

حالا بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه ابزارهای هوش مصنوعی می توانند در طراحی وب سایت های دلخواه شما مفید باشند:

  • با کمک به طراحی لوگو ها، سرفصل ها، عناصر، محتوای بدنه، تصاویر، بهبود وب سایت ها
  • هوش مصنوعی می تواند انواع وب سایت هایی مانند شخصی سازی شده، تعاملی و جذاب ایجاد کند.
  • ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می توانند صفحات فرود ساده یا حتی وب سایت های پیچیده یا داده های سنگین تولید کنند.
  • هوش مصنوعی می تواند به وب سایت ها با موتورهای جستجو یا سایر ویژگی های پیشرفته کمک کند.
  • با ارائه توصیه‌ها و محتوای سفارشی، تجربه کاربری بالاتری را ارائه می‌دهد.
  • ابزارهای زبان هوش مصنوعی همچنین در نوشتن کدهای یک وب سایت کمک می کنند.

ابزارهای مختلف هوش مصنوعی در طراحی وب سایت

ابزارهای هوش مصنوعی یکی از بهترین و راحت‌ترین گزینه‌ها برای ارتقای آثار هنری طراحان وب به سطح جدید هستند. بیایید برخی از بهترین ابزارهای طراحی سایت با هوش مصنوعی را بشناسیم و ویژگی های کلیدی آنها را بررسی کنیم.

ابزار ChatGPT

Open AI’s ChatGPT، یکی از ابزارهای مورد بحث هوش مصنوعی، به گونه ای طراحی شده است که هر کاری را که انسان از آن می خواهد انجام دهد، پس چرا طراحی سایت انجام ندهد؟

ChatGPT یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند به شما در طراحی وب سایت همراه با نوشتن کدها کمک کند. ChatGPT به سرعت با جمع آوری بیش از یک میلیون کاربر تنها در پنج روز بسیار محبوب شد. حالا چه یک طراح وب باتجربه باشید یا مبتدی، می توانید از دوست جدید مجهز به هوش مصنوعی خود بخواهید که به شما در تولید محتوای خلاقانه و نوشتن کد برای هر هدفی کمک کند.

بهترین ابزارهای-ai-for-copywriting-and-editing-chatgpt-6

رابط کاربری ChatGPT

رابط کاربری ChatGPT بسیار ساده است و برای شروع به کار زیادی نیاز ندارد. هنگامی که با یک حساب ChatGPT وارد شوید، می توانید مکالمه را با ربات آن را شروع کنید. همچنین می‌توانید از ChatGPT برای منابع آنلاین یا ارائه محتوایی مانند اسلاید یا کمک در ساخت یک وب‌سایت استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید پرس و جوهایی مانند «می‌خواهم در مورد ابزارهای طراحی برای طراحی وب‌سایت‌ها بیاموزم» یا «می‌خواهم در مورد طراحی وب بدانم و نمی‌خواهم نحوه کدنویسی یک وب‌سایت را یاد بگیرم» قرار دهید.

ChatGPT می تواند به سرعت به شما توصیه کند که چه نوع صفحات وب ممکن است در طراحی پروژه به شما کمک کند. حتی پیشنهادات خاص تری در مورد آنچه باید در هر یک از آنها وجود داشته باشد ارائه دهد.

همچنین می توانید از Chat GPT بخواهید که کد HTML را بنویسد. به عنوان مثال، می توانید از Chat GPT بخواهید تا وب سایت شما را با ایجاد HTML بسازد. HTML زبانی است که به ایجاد ساختار یک وب سایت و همچنین افزودن عناصر بصری کمک می کند.

بنابراین، با چنین کمک بزرگی، قادر خواهید بود به سرعت و بطور کارآمد به کار بپردازید، و فرآیند طاقت فرسای انجام تحقیقات طولانی را به تنهایی انجام دهید. کاربر می تواند هر تعداد ایده که می خواهد بپذیرد و ChatGPT آنها را برای شما تولید می کند.

ابزار Midjourney

در حال حاضر، Midjourney یکی از محبوب ترین ابزارهای هوش مصنوعی است که به طور گسترده برای طراحی وب سایت با هوش مصنوعی استفاده می شود. کاربر می تواند استفاده از این ابزار را با تایپ اعلان های مختلف شروع کند. این کار به شما کمک می کند تا پاسخ های بیشتر و دقیق تری دریافت کنید.

Midjourney یکی از ساده ترین پلتفرم های مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای کشیدن و رها کردن، یک وب سایت ایجاد کنید. همچنین می‌توانید پالت رنگ و فونت برند را به انتخاب خود انتخاب کنید. کاربر می تواند از این پلت فرم برای طراحی لوگو، برندسازی بصری، ایجاد تصاویر و الگوبرداری از طراحی های وب استفاده کند.

با این حال، Midjourney طراحی کامل وب ایجاد نمی کند. بنابراین، گرافیک های برداری ایجاد شده توسط آن را می توان تا هر وضوحی بزرگ کرد و بعداً به توسعه دهندگان وب مناسب منتقل شد.

هر کاربری که دارای حساب کاربری با حساب Discord باشد می‌تواند بدون نصب برنامه‌ها یا کتابخانه‌ها از Midjourney استفاده کند. پلت فرم با کاربری آسان آن مزایای بی شماری را به کاربران ارائه می دهد و به آنها کمک می کند تا دیدگاه های خلاقانه خود را کشف کنند.

لطفاً به یاد داشته باشید که وقتی با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای طراحی سایت کار می‌کنید، «نوع درست اعلان» کلید موفقیت است. برای این کار، کاربر باید توضیحات دقیقی را بنویسد که باید از روش آزمون و خطا عبور کند. بنابراین، تغییر فقط یک کلمه یا جمله می تواند نتیجه نهایی کلی را معکوس کند.

جاسپر

Jasper یک ابزار طراحی سایت با هوش مصنوعی است که به کاربر کمک می کند تا انواع مختلف متن و حجم زیادی از محتوا را بدون زحمت تولید کند. جاسپر یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی عالی است که به کاربر کمک می کند تا محتوایی مانند پست های شبکه های اجتماعی، پست های وبلاگ، مقالات، محتوای وب سایت و هر نوع متن بازاریابی تولید کند. علاوه بر این، به کاربر در انجام کارهای خلاقانه نوشتن مانند شعر، داستان و اشعار نیز کمک می کند.

بهترین ابزارهای-ai-for-copywriting-and-editing-jasper-7

این ابزار برای کسب و کارهای کوچک، تولیدکنندگان محتوا، مترجمان آزاد و بازاریابان مناسب است. جاسپر بیش از 50 ابزار و الگو را برای انواع مختلف الزامات نوشتاری فراهم می کند. همچنین از بیش از 25 زبان در سراسر جهان پشتیبانی می کند.

Notion AI

Notion AI پاسخ هایی را بر اساس پرس و جوهای کاربر تولید می کند و به کاربران کمک می کند بزرگتر فکر کنند، سریع کار کنند و مهارت های خلاقیت خود را تقویت کنند. کاربر می تواند از Notion برای تبدیل متن، تولید یادداشت، خودکارسازی کارهای ساده و همچنین تولید محتوای جدید استفاده کند.

Notion AI ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد که به کاربر کمک می کند تا مهارت های نوشتاری خود را بداهه بسازد، اطلاعات را استخراج کند، قالب بندی خودکار، تولید متن ساده، خلاصه کردن یادداشت ها و ترجمه را انجام دهد. Notion AI دارای یک ویرایشگر فوق العاده انعطاف پذیر، بلوک ساختمانی قدرتمند برای تجسم و مرتب کردن هر نوع داده پیچیده است. در همه انواع مرورگرهای وب، رایانه های شخصی رومیزی و دستگاه های تلفن همراه کار می کند.

Notion نشان دهنده نسل آینده یادداشت های ابری است. بنابراین، اگر کاربر حرفه ای هستید و به دنبال ساده‌سازی گردش کار خود با بهبود کارایی خود هستید، Notion AI قطعا انتخاب خوبی است.

 موارد ذکر شده در بالا تنها چند نمونه از ابزارهای طراحی وب سایت با هوش مصنوعی هستند، با این حال چندین گزینه دیگر برای علاقه مندان وجود دارد که می توانند برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های موبایل مدرن به ساده ترین و راحت ترین روش استفاده شوند.

مراحل طراحی وب سایت با هوش مصنوعی

ایجاد یک وب‌سایت مبتنی بر هوش مصنوعی نیاز دارد که کاربر دانش عمیقی در مورد ابزارها و برنامه‌های مختلف آن داشته باشد. بنابراین چه چیزی برای ایجاد یک وب‌سایت مبتنی بر هوش مصنوعی انجام می‌شود، بیایید نگاهی بیندازیم.

ایجاد طرح بندی برای صفحه وب:

اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که یک طرح بندی یا ساختار وب سایت برای خود طراحی کنید. برای این کار می‌توانید از ابزارها و چت‌بات‌های مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنید. این ابزار به شما در ایجاد چنین طرح‌بندی یا ساختار صفحه فرود وب‌سایتتان کمک می‌کنند.

تولید محتوا برای وب‌سایت:

محتوا برای هر وب‌سایتی پادشاه است و نسخه‌ای که به خوبی ساخته شده باشد، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. بنابراین، قبل از حرکت به جلو، محتوای خود را مشخص کنید.

نکته حرفه ای:

کاربران باید بسیار دقیق و خاص باشند و بتوانند جزئیات کافی را به خوبی منتقل کنند تا ابزار هوش مصنوعی آنچه را که می خواهید را درک کند. به عنوان مثال، می‌توانید بپرسید: «برای صفحه فرود که محصولات زیبایی را تبلیغ می‌کند، محتوا به من بده.

پاسخ ChatGPT به درخواست «تولید چند نمونه متن دیگر برای دکمه تماس به اقدام».

هر چه بیشتر قصد خود را به روشی کارآمد بیان کنیم، شانس بیشتری برای تولید تجسم و محتوای مناسب توسط ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارد.

ایجاد عناصر بصری:

هنگامی که چیدمان و ساختار وب سایت انجام شد، در مرحله بعدی می توانید از هر ابزار هوش مصنوعی انتخاب شده برای تولید عناصر بصری مانند تصاویر و لوگوها کمک بگیرید. می‌توانید از راه‌های مختلف برای تحریک ابزار هوش مصنوعی استفاده کنید تا طرح‌ها یا تصاویر منحصربه‌فرد و ترکیبی را به انتخاب خود ارائه دهید. می توانید از اعلان هایی مانند: نیاز به طراحی لاکچری صفحه فرود وب سایت برای یک برند زیبایی در رنگ های صورتی و خاکستری استفاده کنید.

طراحی را به یک صفحه وب کاملا کاربردی تبدیل کنید:

هنگامی که طرح صفحه، طراحی و محتوای آن را آماده کردید، می توانید عناصر بصری را کپی و جایگذاری کنید و بلوک های محتوا را با متن تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی پر کنید. در این مرحله می توانید از ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن کدهایی برای وب سایت خود کمک بگیرید.

چگونه از هوش مصنوعی در سئو استفاده کنیم؟

آیا می خواهید وب سایت خود را در صفحه اول نتایج جستجو ببینید؟ شما باید وب سایت خود را با بهینه سازی موتور جستجو یا سئو بهینه کنید، تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. سئو نقش بسیار زیادی در طراحی وب دارد زیرا مستقیماً منجر به جذب ترافیک بیشتر، سرنخ بیشتر، رتبه بالاتر و در نتیجه درآمد بیشتر می شود.

بهترین بخش این است که اکنون می توانید از هوش مصنوعی برای بهینه سازی رتبه بندی جستجو برای وب سایت های خود استفاده کنید. هوش مصنوعی «جستجو» را تا حد زیادی تغییر داده است. شما معمولاً بر اساس رفتار گذشته، مکان، دستگاه‌ها و چندین عامل دیگر، اعلان‌ها یا نتایج سفارشی بیشتری دریافت می‌کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی قادر به ایجاد استراتژی های بهینه سازی سفارشی شده هستند، اما اینکه کاربر چگونه از هوش مصنوعی در سئو استفاده می کند کاملاً به آنها و میزان کنترل روی متن بستگی دارد.

به عنوان مثال، با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی یا ربات های جستجو، کاربر می تواند به راحتی پست های وبلاگ، توضیحات محصولات، دسته بندی های مختلف و غیره ایجاد کند. بسته به ابزار، هوش مصنوعی می تواند کمک زیادی در جستجوی کلمات کلیدی و پرس و جو ارائه کند.

با استفاده از هوش مصنوعی می توانید هر نوع محتوایی مانند وبلاگ، توضیحات محصولات و خدمات مختلف، دسته بندی های مختلف ایجاد کنید. به غیر از تولید محتوا، ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به طور گسترده در جستجوی کلمات کلیدی، شناسایی آخرین موضوعات، ایجاد نتایج ترافیک، بهینه سازی صفحه، خودکارسازی و به روز رسانی محتوا و همچنین کشف فرصت های سئو کمک کنند.

بنابراین، اگر به طراحی وب و سئو علاقه مند هستید، می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی به خوبی استفاده کنید و تجربه خود را به سطح دیگری ارتقا دهید.

آیا ابزارهای هوش مصنوعی جایگزین طراحان سایت خواهند شد؟

شکی نیست که هوش مصنوعی در سال های اخیر به ابزاری مهم و قابل توجه در کمک به طراحی وب سایت و توسعه وب تبدیل شده است. اما گفتن اینکه آیا می تواند جایگزین طراحان سایت شود بسیار دشوار است، اما مطمئناً در آینده، هوش مصنوعی نقش بزرگی در طراحی سایت خواهد داشت.

کسب و کارها و افراد بیشتری به ابزارهای هوش مصنوعی تکیه می کنند زیرا به راحتی می تواند تجربه کاربری بسیار بهتری را پیش بینی کند و خود را در زمان واقعی برای هر کاربر خاص به روز کند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی به رهبری هنر از طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها مانند هنر دیجیتال، پالت‌های رنگی مختلف، مجسمه‌سازی و حتی موسیقی استفاده می‌کند. هوش مصنوعی می‌تواند با حجم وسیعی از داده تغذیه شود و بنابراین می‌تواند سبک‌های هنری مختلفی را ارائه دهد، که عملاً انجام آن برای انسان ممکن نیست. همچنین هوش مصنوعی می تواند تکراری ترین کارها را با همان انرژی و اشتیاق و کارآمدتر از هنرمندان انسانی انجام دهد.

به‌عنوان یک ابزار طراح وب، هوش مصنوعی می‌تواند طراحی، تجزیه و تحلیل داده‌ها، کمک به کارهای ویرایش تصویر و ویدیو، خودکار کردن چیدمان‌ها و سایر عناصر، ایجاد تجربیات بسیار بهتری از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مانند آواتارهای سه بعدی، حالات مختلف چهره، تشخیص صدا و غیره ایجاد کند. بر.

استدلال‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد هوش مصنوعی باقی خواهد ماند، و بنابراین برای طراحان و توسعه‌دهندگان سودمند است که از هوش مصنوعی در یادگیری‌های خود استفاده کنند. ممکن است هوش مصنوعی جایگزین طراحان سایت نشود، اما مطمئناً می تواند مقدار قابل توجهی در وقت آنها صرفه جویی کند و به آنها کمک کند تا نتایج کارآمدتر و صیقلی تر ایجاد کنند.

محبوب ترین وب سایت های مبتنی بر هوش مصنوعی

Amazon.com: از برنامه های هوش مصنوعی در توصیه های محصول، جستجوی وب سایت و ارائه خدمات کارآمد به مشتریان استفاده می کند.

نتفلیکس: به طور گسترده از هوش مصنوعی استفاده می کند که به آن کمک می کند تا محتوای شخصی شده را بر اساس عادات جستجو و مشاهده کاربر توصیه کند.

گوگل: از ابزارها و الگوریتم های هوش مصنوعی در موتور جستجوی خود و سایر اپلیکیشن ها مانند نقشه های گوگل و حتی جی میل استفاده می کند.

اپل: اپل از هوش مصنوعی در ارائه توصیه های شخصی همراه با ایجاد رابط های کاربری بهتر و خدمات مشتری استفاده می کند.

5/5 - (8 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟