گوگل ادز

نقش هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی

نقش و کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی

هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته دنیای امروز به سرعت در حال توسعه و گسترش است. این فناوری توانایی انجام وظایف هوش مصنوعی مانند تشخیص الگوها، پردازش داده‌ها، یادگیری ماشینی و تصمیم‌گیری خودکار را دارد. از این رو، هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرتمند در حوزه تبلیغات نیز کاربرد دارد. در این […]

نقش و کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی بیشتر بخوانید »

گوگل دیسکاور ebgroup

چگونه در گوگل دیسکاور موفق شویم؟

گوگل دیسکاور (Google Discover) یک تجربه کاربری تلفن همراه است که به کاربران کمک می کند اطلاعاتی را که نمی دانند و به آن علاقه دارند پیدا کنند. در ادامه نحوه حضور و استفاده از آن را برای برند شرح خواهیم داد. مقدمه یک متخصص سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، از قبل اهمیت محتوایی

چگونه در گوگل دیسکاور موفق شویم؟ بیشتر بخوانید »

تبلیغات کلیکی یا PPC

3 راه حفظ موفقیت تبلیغات کلیکی یا  PPC

کلید موفقیت تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) یا همان تبلیغات پولی داشتن یک برنامه نظارت جامع است. پس باید با استفاده از گزارش های خودکار، داشبوردهای سفارشی و هشدارهای عملکرد پیش بروید. همه می دانیم تبلیغات دیجیتال بسیار پویا است. ما را ملزم می کند که حساب کاربری را در زمان مناسب به بهترین نحو

3 راه حفظ موفقیت تبلیغات کلیکی یا  PPC بیشتر بخوانید »

پرفورمنس مکس گوگل ادز

چگونه با پرفورمنس مکس گوگل ادز بازدهی کمپین را به حداکثر برسانیم؟

بازنگری در تنظیم کمپین تبلیغاتی گوگل به شما امکان می دهد از رقبا متمایز شوید. در این مقاله نکاتی برای استفاده حداکثری از پرفورمنس مکس گوگل ادز در کمپین های فروشگاهی را باهم بررسی خواهیم کرد. مقدمه پرفورمنس مکس (Performance Max) نوعی کمپین است که توسط گوگل جایگزین خرید هوشمند در کمپین ادز شد. این

چگونه با پرفورمنس مکس گوگل ادز بازدهی کمپین را به حداکثر برسانیم؟ بیشتر بخوانید »

کمپین گوگل ادز B2B

کمپین B2B گوگل ادز مشتریان را بهتر تبدیل می‌کنند.

در این مقاله، نحوه ایجاد کمپین B2B گوگل ادز که مشتریان را در قیف فروش بهتر پرورش داده و تبدیل می کند را می آموزیم. در دنیای بازاریابی چند کاناله B2B، محدود کردن فضای خاصی که در آن فقط سرنخ‌های شما تولید می‌شوند زمان می‌برد. بسیاری از بازاریابان B2B از تبلیغات گوگل استفاده می کنند

کمپین B2B گوگل ادز مشتریان را بهتر تبدیل می‌کنند. بیشتر بخوانید »

کمپین گوگل ادز

آشنایی با انواع کمپین های گوگل ادز

اکثر مردم انواع تبلیغات گوگل را بدون اینکه متوجه شوند دیده‌اند. شاید هنگام مطالعه در مورد کاهش وزن، تبلیغ یک برنامه رژیم غذایی مشاهده کرده باشند. یا شاید به دنبال خرید کفش‌های کتانی بوده‌اید، و تخفیف موجود در نتایج جستجوی گوگل شما را به خرید یک جفت کفش سوق داده است. اینها تبلیغات گوگل بودند!

آشنایی با انواع کمپین های گوگل ادز بیشتر بخوانید »

امتیاز کیفی (Quality Score)

همه چیز درباره امتیاز کیفی (Quality Score) در گوگل ادز

این راهنما به شما کمک می‌کند تا انواع مختلف امتیاز کیفی (Quality Score)، چرایی اهمیت آن‌ها، تصورات نادرست در مورد امتیاز کیفی (Quality Score) را درک، و فهرستی از اقداماتی را که می‌توانید برای کمک به افزایش امتیاز کیفی (Quality Score) انجام شود، در اختیار شما قرار می‌دهد. امتیاز کیفی (Quality Score) چیست؟ امتیاز کیفیت

همه چیز درباره امتیاز کیفی (Quality Score) در گوگل ادز بیشتر بخوانید »

اتصال گوگل ادز به گوگل آنالیتیکس

نحوه اتصال گوگل ادز به گوگل آنالیتیکس

گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس هر دو به خودی خود ابزارهای بازاریابی قدرتمندی هستند – اما اگر بتوانید آنها را به هم وصل کنیم تبدیل به بهترین ابزار دنیا خواهند شد. بله، می‌توانید با اتصال گوگل ادز به آنالیتیکس رفتار کاربرانی را که از طریق تبلیغات شما وارد وب‌سایت شده‌اند، ردیابی کنید! در این راهنما،

نحوه اتصال گوگل ادز به گوگل آنالیتیکس بیشتر بخوانید »

کلمات کلیدی منفی در گوگل ادز

کلمات کلیدی منفی (Negative Keyword) چیست؟

داشتن یک استراتژی کلمات کلیدی منفی موثر یکی از زیربناهای موثر حساب گوگل ادز و تبلیغات PPC است. کلمات کلیدی منفی که به درستی اجرا شوند در هزینه صرفه جویی می‌کنند، ارتباط مخاطبان را افزایش می‌دهند و نرخ کلیک را بهبود می‌بخشند. امیدواریم کسانی که تازه قصد دارند وارد تبلیغات کلیکی و استفاده از گوگل

کلمات کلیدی منفی (Negative Keyword) چیست؟ بیشتر بخوانید »

انتخاب کلمات کلیدی در گوگل ادز

راهنمای جامع انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز

سنگ بنای هر کمپین موفق PPC، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. یعنی انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای تبدیل بیشتر نرخ کلیک در تبلیغات کلیکی به خصوص گوگل ادز. تبلیغات گوگل ادز (که قبلاً AdWords نامیده می‌شد) ابزار ارزشمندی برای جلب توجه افراد به تمرین شما و در مناسب ترین زمان باشد. استفاده از ابزارهای

راهنمای جامع انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا