تا چندسال پیش برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اما اکنون اگر آنها بتوانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا پلتفرمهای آنلاین پیدا کنند، میتوانند از شغل خود خارج شوند و روی کارآفرینی متمرکز شوند، تا زمان بیشتری را با خانواده…
ادامه مطلبدسته: کسب و کار الکترونیک
شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را… با بهینه سازی محتوا در هر مرحله از سفر خریدار، مشتری را به آرامی در قیف بازاریابی محتوای خود حرکت دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید. مقدمه وقتی شما مشتریان هدف خود را درست شناسایی کرده اید، محتوای سازگار با آنها تولید می کنید و از انواع محتوا… اگر حتی از خوانندگان معمولی مقالات ما باشید، احتمالاً بیش از یک بار در مورد تغییر بزرگ در نحوه رفتار مشتریان شنیده اید. و اگرچه ما در دنیای بازاریابی اصطلاحات بسیاری داریم، اما اصطلاح دیگری در پاسخ به این تغییر در حال محبوب شدن است: “استراتژی بازاریابی چند کاناله یا… تجاری سازی ایده فرآیندی است که طی آن یک محصول یا خدمت جدید به بازار عمومی معرفی می شود. تجاری سازی به فازهایی تقسیم می شود، از زمان معرفی اولیه محصول تا تولید انبوه و پذیرش آن. تولید، توزیع، بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتری مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت… در عصر دیجیتال شما نمی توانید بدون دسترسی به دنیای آنلاین، یک کسب و کار را به طور موثر اداره کنید. حضور آنلاین، مانند داشتن یک وب سایت، به شما نسبت به رقبا برتری می دهد. به لطف فناوری، اکنون میتوانید نیاز به وب سایت خود را برطرف کنید و… برخی مواقع انسانها چیزهایی را میخرند که شاید هرگز از آن استفاده نکنند؛ اما دلیل آن چیست؟ دلیل آن فروشنده است! او با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی روی شما تأثیر میگذارد و شما را وادار به خرید میکند. بازاریابی و فروش همیشه می تواند چالش برانگیز باشد زیرا همراه… جهان در حال تغییر است. اگر کسب و کار شما ایجاب می کند که یک محصول را به درستی تبلیغ کنید، متوجه خواهید شد که چگونه بازاریابی چند کاناله می تواند هر چیزی را تبلیغ کند. امروز ما در مورد بازاریابی چند کاناله صحبت خواهیم کرد. یعنی بازاریابی چند کاناله… پوش نوتیفیکیشن ( Push Notifications ) پیامهای پاپآپ با قابلیت کلیک هستند که در مرورگرهای کاربران شما صرف نظر از دستگاهی که استفاده میکنند یا مرورگری که در آن استفاده میکنند ظاهر میشوند. آنها به عنوان یک کانال ارتباطی سریع عمل می کنند که شرکت ها را قادر می سازد… اکنون بیش از هر زمان دیگری، برای شرکت ها تمرکز روی مسئولیت اجتماعی (CSR) اهمیت زیادی پیدا کرده است. “مسئولیت اجتماعی” به معنای تعهد یک کسب و کار به دنبال کردن اهداف بلندمدت دست یافتنی و خوب برای مردم و جهان است. امروزه تعدادی از شرکتهای موفق از مسئولیت اجتماعی… 6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند
قیف بازاریابی محتوا چیست؟
چگونه استراتژی بازاریابی چند کاناله موفق راه اندازی کنیم؟
تجاری سازی ایده و فرآیند عرضه محصول
کدام کسب و کارها نیاز به وب سایت دارند؟
7 نکته مهم فروش و بازاریابی عصبی
بازاریابی چند کاناله چیست؟ نکات مثبت، منفی و حرفه ای
همه چیز در مورد پوش نوتیفیکیشن
اهمیت مسئولیت اجتماعی در کسب و کارها