کسب و کار الکترونیک

برگزاری کارگاه

نحوه برگزاری کارگاه آموزشی

احتمالاً قبلاً در یک کارگاه آموزشی شرکت کرده اید، البته ممکن است در جریان نحوه برگزاری کارگاه آموزشی باشید. در برگزاری کارگاه اکنون صنعت جلسات و رویدادها با عباراتی مثل سمپوزیوم، کنفرانس، کارگاه آموزشی، آموزش … در حالت فاجعه قرار گرفته است. درک این نکته بسیار ضروری است که یک کارگاه آموزشی بخشی از یک […]

نحوه برگزاری کارگاه آموزشی بیشتر بخوانید »

افزایش فروش شرکت های خدماتی

راه های افزایش فروش شرکت های خدماتی

در دنیای تجارت، هر شرکتی به دنبال راهکارهایی برای افزایش فروش خود است. اما برای شرکت‌های خدماتی که محصولات فیزیکی ندارند، بسیاری از راهکارهای متداول در صنعت فروش به کار نخواهند آمد. در این مقاله، به بررسی راهکارهایی برای افزایش فروش شرکت‌های خدماتی پرداخته خواهد شد. بهبود تجربه مشتری بهبود تجربه مشتری اگر مشتریان خود

راه های افزایش فروش شرکت های خدماتی بیشتر بخوانید »

مزیت روابط عمومی

5 مزیت روابط عمومی برای کسب و کار

اصلی ترین مزیت روابط عمومی این است که می تواند با ایجاد آگاهی بیشتر برند، ایجاد مشتریان جدید، تحت تاثیر قرار دادن سرمایه گذاران فعلی و بالقوه و ایجاد تعامل بهتر در جامعه، ابزار موثری برای رشد کسب و کار باشد. قبل از پرداختن به مزایای روابط عمومی و آنچه که می تواند برای کسب

5 مزیت روابط عمومی برای کسب و کار بیشتر بخوانید »

ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا و بازاریابی

اگر هنوز در مورد استفاده از هوش مصنوعی در کار خود مردد هستید و نمی دانید که چگونه با هوش مصنوعی می توان تولید محتوا و مارکتینگ کرد مقاله ما را دنبال کنید تا با بهترین ابزارهای هوش برای تولید محتوا، طراحی تصاویر و دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا و بازاریابی بیشتر بخوانید »

راه های رشد کسب و کار در سال جدید: راهنمای کامل

برای اینکه یک کسب و کار خوب عمل کند، باید ابزارها و سطح مراقبت مناسب به آن داده شود. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در سال 2023 رشد کند یا عملکرد خوبی داشته باشد، باید کارهای خاصی را انجام دهید و به چیزهای خاصی توجه کنید. با تغییر طرز فکر و برنامه ریزی مناسب، می توانید به

راه های رشد کسب و کار در سال جدید: راهنمای کامل بیشتر بخوانید »

درآمد آنلاین

چطور درآمد آنلاین داشته باشیم؟

تا چندسال پیش برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اما اکنون اگر آنها بتوانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا پلتفرم‌های آنلاین پیدا کنند، می‌توانند از شغل خود خارج شوند و روی کارآفرینی متمرکز شوند، تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانند و در نهایت

چطور درآمد آنلاین داشته باشیم؟ بیشتر بخوانید »

خدمات سئو

6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند

شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را تغییر می دهد. چت ربات

6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند بیشتر بخوانید »

قیف بازاریابی محتوا

قیف بازاریابی محتوا چیست؟

با بهینه سازی محتوا در هر مرحله از سفر خریدار، مشتری را به آرامی در قیف بازاریابی محتوای خود حرکت دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید. مقدمه وقتی شما مشتریان هدف خود را درست شناسایی کرده اید، محتوای سازگار با آنها تولید می کنید و از انواع محتوا برای تبلیغ محصول یا خدمات

قیف بازاریابی محتوا چیست؟ بیشتر بخوانید »

استراتژی بازاریابی چندکاناله

چگونه استراتژی بازاریابی چند کاناله موفق راه اندازی کنیم؟

اگر حتی از خوانندگان معمولی مقالات ما باشید، احتمالاً بیش از یک بار در مورد تغییر بزرگ در نحوه رفتار مشتریان شنیده اید. و اگرچه ما در دنیای بازاریابی اصطلاحات بسیاری داریم، اما اصطلاح دیگری در پاسخ به این تغییر در حال محبوب شدن است: “استراتژی بازاریابی چند کاناله یا مولتی چنل مارکتینگ”. بازاریابی چند

چگونه استراتژی بازاریابی چند کاناله موفق راه اندازی کنیم؟ بیشتر بخوانید »

تجاری سازه ایده

تجاری سازی ایده و فرآیند عرضه محصول

تجاری سازی ایده فرآیندی است که طی آن یک محصول یا خدمت جدید به بازار عمومی معرفی می شود. تجاری سازی به فازهایی تقسیم می شود، از زمان معرفی اولیه محصول تا تولید انبوه و پذیرش آن. تولید، توزیع، بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتری مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت تجاری را در نظر می

تجاری سازی ایده و فرآیند عرضه محصول بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا