Home » مقالات » شبکه های اجتماعی

پلتفرم شبکه های اجتماعی

7 پلتفرم شبکه های اجتماعی موفق

پس از اینکه شبکه‌های اجتماعی در طول همه‌گیری کرونا به جایگاهی برای زندگی واقعی تبدیل شدند، ممکن است فکر کنید که محبوبیت آن در جهانی بدون محدودیت رو به کاهش است. در واقع، علیرغم حرکت رو به رشد به سمت خودمراقبتی اجتماعی و کاهش زمان نمایش، مردم هنوز به پلتفرم…

ادامه مطلب
نرخ تعامل اینفلوئنسرها

نحوه اندازه گیری نرخ تعامل اینفلوئنسر

نرخ تعامل اینفلوئنسر عموماً همان کیفیت داده را بیان می‌کند. یعنی مخاطب وجود دارد و سپس پاسخ مخاطب می‌آید. حجم آن پاسخ در پس زمینه همه برداشت ها از بازدیدها، دنبال کنندگان و غیره نشان دهنده نرخ تعامل است. نرخ تعامل اینفلوئنسر چیست؟ به زبان ساده نرخ تعامل اینفلوئنسرها، تعداد…

ادامه مطلب
استراتژی محتوای اینستاگرام

چگونه یک استراتژی محتوای اینستاگرام ایجاد کنیم؟

استفاده از اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان بیشتر راهی عالی در بازاریابی، برندسازی و تبلیغ محصولات و خدمات شما است. با این حال، ایجاد استراتژی محتوای اینستاگرام خوب بدون کمک نرم افزار های واسط که به شما امکان دهد سریعتر از همیشه پست ها را سازماندهی، ویرایش و به اشتراک…

ادامه مطلب
رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی

اهمیت رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی

ما در عصری زندگی می کنیم که رضایت مشتری برای بسیاری از سازمان ها در بهبود محصولات و خدماتشان اهمیت زیادی دارد. بررسی بازخورد و رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی می تواند منجر به رشد و نوآوری در سازمان شود که هدف اصلی آن دستیابی به رضایت مطلوب مشتری…

ادامه مطلب
آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

آینده بازاریابی اینفلوئنسر چگونه خواهد بود؟

بازاریابی اینفلوئنسر (اینفلوئنسر مارکتینگ) یک صنعت عظیم است و تقریباً مترادف با سیستم عامل هایی است که در آن ظاهر می شود. با این حال ، با توجه به رشد سریع آن و تغییر چشمگیر اخیر در نگرش مصرف کننده به رسانه های اجتماعی ، بازاریابی اینفلوئنسر چگونه تحول خواهد…

ادامه مطلب
تقویت شبکه اجتماعی

10 نکته تخصصی برای تقویت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

در تهیه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نمی‌توان اشتباه کرد. از آنجایی که پلتفرم‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد، هر کسب‌وکاری باید گزینه‌ای را پیدا کند که بیشتر به نیازهایش مرتبط هستند. در همین حال باید از اشتباهات و تجربیات دیگر صاحبان مشاغل کوچک استفاده کرد. ما در…

ادامه مطلب
پست در شبکه های اجتماعی

بهترین زمان برای پست در شبکه‌های اجتماعی در سال 2022

مطالعات جدید بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های ده‌ها هزار حساب کاربری، بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی را به مانشان می‌دهند. بهترین زمان برای ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی از حالت عادی دور ‌شده، زیرا مردم در سراسر جهان با ترندهای همیشه در حال تغییر سازگار می‌شوند.…

ادامه مطلب
قیمت اینفلوئنسر مارکتینگ

قیمت گذاری خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ

از زمانی که تبلیغات و بازاریابی به وجود آمد، برندها برای فروش محصولات خود از چهره های معروف استفاده می‌کردند. اگر افراد مشهوری را ببینیم که از محصولات و خدمات خاصی استفاده می کنند، ما هم می خواهیم از آنها استفاده کنیم. یعنی درجه ای از همذات پنداری را با…

ادامه مطلب
بازاریابی در توئیتر

راهنمای جامع بازاریابی در توییتر

توییتر یک ابزار شبکه اجتماعی قدرتمند و حتی موتور جستجویی است که معمولاً می‌توانید آخرین اطلاعات را در مورد هر موضوعی پیدا کنید. این شامل به‌روزرسانی‌های شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی است که ما به آن‌ها اهمیت می‌دهیم. حتی کسب‌ و کارهایی مانند HubSpot هم می‌توانند در توییتر بازاریابی کنند تا کاربران…

ادامه مطلب
تبلیغات در اینستاگرام

راهنمای جامع تبلیغات در اینستاگرام

ایجاد تبلیغات در اینستاگرام خیلی سخت نیست، زیرا کاربران از قبل آماده‌ی خرید از این پلتفرم هستند. اگر بودجه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی پولی اختصاص داده اید، باید حتماً به اجرای تبلیغات اینستاگرام فکر کنید. چرا؟ ۲۷ درصد از کاربران می‌گویند که محصولات و برند‌های جدید را از طریق تبلیغات در…

ادامه مطلب