Home » مقالات » شبکه های اجتماعی

استراتژی اینستاگرام

استراتژی اینستاگرام با محتوای ارگانیک

آیا باید اینستاگرام مارکتینگ خود را به روز کنیم؟ در این مقاله با انواع جدید محتوای و استراتژی اینستاگرام آشنا خواهید شد. ۳ ترفند برای تغییر استراتژی محتوای اینستاگرام برای طراحی یک استراتژی محتوای موفق اینستاگرام، باید بدانید که الگوریتم جدید اینستاگرام چگونه کار می کند؟ و هدف این پلتفرم…

ادامه مطلب
برنامه ریزی شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی: چگونه برای یک فصل خود برنامه ریزی کنیم؟

برای محتوای شبکه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید؟ در این مقاله، یک مدل برنامه ریزی شبکه های اجتماعی در Google Sheets، به همراه چند نکته مفید را توضیح می دهیم. به نظر می‌رسد برنامه ریزی محتوای شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار منطقه‌ای چالش برانگیز…

ادامه مطلب

اینفلوئنسر ها دنیای تبلیغات را تسخیر کردند

بازاریابی از طریق اینفلوئنسر ها یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ در دنیا به شدت رونق گرفته است. دلیل اصلی این امر هم تا حد زیادی افزایش محبوبیت پلت‌فرم‌هایی همچون اینستاگرام است. این افراد یا از صاحبان کسب‌وکارها به‌طور مستقیم پول می‌گیرند یا اسپانسر برندها می‌شوند تا محصولات آنها را که عمدتا…

ادامه مطلب
پلتفرم شبکه های اجتماعی

7 پلتفرم شبکه های اجتماعی موفق

پس از اینکه شبکه‌های اجتماعی در طول همه‌گیری کرونا به جایگاهی برای زندگی واقعی تبدیل شدند، ممکن است فکر کنید که محبوبیت آن در جهانی بدون محدودیت رو به کاهش است. در واقع، علیرغم حرکت رو به رشد به سمت خودمراقبتی اجتماعی و کاهش زمان نمایش، مردم هنوز به پلتفرم…

ادامه مطلب
نرخ تعامل اینفلوئنسرها

نحوه اندازه گیری نرخ تعامل اینفلوئنسر

نرخ تعامل اینفلوئنسر عموماً همان کیفیت داده را بیان می‌کند. یعنی مخاطب وجود دارد و سپس پاسخ مخاطب می‌آید. حجم آن پاسخ در پس زمینه همه برداشت ها از بازدیدها، دنبال کنندگان و غیره نشان دهنده نرخ تعامل است. نرخ تعامل اینفلوئنسر چیست؟ به زبان ساده نرخ تعامل اینفلوئنسرها، تعداد…

ادامه مطلب
استراتژی محتوای اینستاگرام

چگونه یک استراتژی محتوای اینستاگرام ایجاد کنیم؟

استفاده از اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان بیشتر راهی عالی در بازاریابی، برندسازی و تبلیغ محصولات و خدمات شما است. با این حال، ایجاد استراتژی محتوای اینستاگرام خوب بدون کمک نرم افزار های واسط که به شما امکان دهد سریعتر از همیشه پست ها را سازماندهی، ویرایش و به اشتراک…

ادامه مطلب
رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی

اهمیت رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی

ما در عصری زندگی می کنیم که رضایت مشتری برای بسیاری از سازمان ها در بهبود محصولات و خدماتشان اهمیت زیادی دارد. بررسی بازخورد و رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی می تواند منجر به رشد و نوآوری در سازمان شود که هدف اصلی آن دستیابی به رضایت مطلوب مشتری…

ادامه مطلب
آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

آینده بازاریابی اینفلوئنسر چگونه خواهد بود؟

بازاریابی اینفلوئنسر (اینفلوئنسر مارکتینگ) یک صنعت عظیم است و تقریباً مترادف با سیستم عامل هایی است که در آن ظاهر می شود. با این حال ، با توجه به رشد سریع آن و تغییر چشمگیر اخیر در نگرش مصرف کننده به رسانه های اجتماعی ، بازاریابی اینفلوئنسر چگونه تحول خواهد…

ادامه مطلب
تقویت شبکه اجتماعی

10 نکته تخصصی برای تقویت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

در تهیه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نمی‌توان اشتباه کرد. از آنجایی که پلتفرم‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد، هر کسب‌وکاری باید گزینه‌ای را پیدا کند که بیشتر به نیازهایش مرتبط هستند. در همین حال باید از اشتباهات و تجربیات دیگر صاحبان مشاغل کوچک استفاده کرد. ما در…

ادامه مطلب
پست در شبکه های اجتماعی

بهترین زمان برای پست در شبکه‌های اجتماعی در سال 2022

مطالعات جدید بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های ده‌ها هزار حساب کاربری، بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی را به مانشان می‌دهند. بهترین زمان برای ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی از حالت عادی دور ‌شده، زیرا مردم در سراسر جهان با ترندهای همیشه در حال تغییر سازگار می‌شوند.…

ادامه مطلب