Home » مقالات » شبکه های اجتماعی

تقویت شبکه اجتماعی

10 نکته تخصصی برای تقویت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

در تهیه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نمی‌توان اشتباه کرد. از آنجایی که پلتفرم‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد، هر کسب‌وکاری باید گزینه‌ای را پیدا کند که بیشتر به نیازهایش مرتبط هستند. در همین حال باید از اشتباهات و تجربیات دیگر صاحبان مشاغل کوچک استفاده کرد. ما در…

ادامه مطلب
پست در شبکه های اجتماعی

بهترین زمان برای پست در شبکه‌های اجتماعی در سال 2022

مطالعات جدید بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های ده‌ها هزار حساب کاربری، بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی را به مانشان می‌دهند. بهترین زمان برای ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی از حالت عادی دور ‌شده، زیرا مردم در سراسر جهان با ترندهای همیشه در حال تغییر سازگار می‌شوند.…

ادامه مطلب
قیمت اینفلوئنسر مارکتینگ

قیمت گذاری خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ

از زمانی که تبلیغات و بازاریابی به وجود آمد، برندها برای فروش محصولات خود از چهره های معروف استفاده می‌کردند. اگر افراد مشهوری را ببینیم که از محصولات و خدمات خاصی استفاده می کنند، ما هم می خواهیم از آنها استفاده کنیم. یعنی درجه ای از همذات پنداری را با…

ادامه مطلب
بازاریابی در توئیتر

راهنمای جامع بازاریابی در توییتر

توییتر یک ابزار شبکه اجتماعی قدرتمند و حتی موتور جستجویی است که معمولاً می‌توانید آخرین اطلاعات را در مورد هر موضوعی پیدا کنید. این شامل به‌روزرسانی‌های شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی است که ما به آن‌ها اهمیت می‌دهیم. حتی کسب‌ و کارهایی مانند HubSpot هم می‌توانند در توییتر بازاریابی کنند تا کاربران…

ادامه مطلب
تبلیغات در اینستاگرام

راهنمای جامع تبلیغات در اینستاگرام

ایجاد تبلیغات در اینستاگرام خیلی سخت نیست، زیرا کاربران از قبل آماده‌ی خرید از این پلتفرم هستند. اگر بودجه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی پولی اختصاص داده اید، باید حتماً به اجرای تبلیغات اینستاگرام فکر کنید. چرا؟ ۲۷ درصد از کاربران می‌گویند که محصولات و برند‌های جدید را از طریق تبلیغات در…

ادامه مطلب
اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ (بازاریابی اینستاگرام) چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ (بازاریابی اینستاگرام) نوعی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است که شامل تبلیغ یک برند در اینستاگرام می‌شود. این پلت فرم شبکه‌های اجتماعی به برندها کمک می‌کند تا با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کنند، آگاهی از برند و فروش را افزایش دهند. اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ اینستاگرام کانالی عالی برای دستیابی به…

ادامه مطلب
هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی

برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی چقدر باید هزینه کنیم؟

برای اطلاع از اینکه یک آژانس بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یا یک فریلنسر چقدر برای مدیریت صفحات شبکه‌های اجتماعی باید از شما هزینه بگیرد، این مقاله را تا انتها بخوانید و هر سوالی داشتید از ما بپرسید. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست؟ به طور خلاصه، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شامل تبلیغ کسب و…

ادامه مطلب
استراتژی شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع استراتژی شبکه های اجتماعی

استراتژی شبکه های اجتماعی خلاصه‌ای از همه چیزهایی است که قصد دارید انجام دهید و امیدوارید در شبکه های اجتماعی به آن برسید. استراتژی شبکه های اجتماعی اقدامات شما را هدایت می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدانید که آیا در حال موفقیت هستید یا شکست. هرچه برنامه شما دقیق‌تر…

ادامه مطلب
بازاریابی در لینکدین

بازاریابی در لینکدین چیست + چند راهکار قدرتمند برای بازاریابی در لینکدین

آیا می دانستید لینکدین بیش از 774 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ این معیار به تنهایی پلتفرم را به یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی امروز تبدیل می‌کند. آیا کسب‌وکار شما از لینکدین برای بهبود آگاهی از برند، ایجاد شبکه، افزایش سرنخ‌ها و تبدیل‌ها و افزایش درآمد استفاده می‌کند؟ با…

ادامه مطلب
اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر شکل اصلی بازاریابی آنلاین است. مدتی است که این کلمه بسیار رایج شده است و شبکه‌های اصلی مرتباً به آن اشاره می‌کنند. با این حال، هنوز افرادی هستند که نمی‌دانند اینفلوئنسر مارکتینگ چیست. اینفلوئنسر مارکتینگ ترکیبی از ابزارهای بازاریابی قدیمی و جدید است. ایده‌ی تاییدیه…

ادامه مطلب