Home » مقالات

9 نکته برای موفقیت کمپین B2B گوگل ادز

9 نکته برای موفقیت کمپین B2B گوگل ادز

اگر در انجام کمپین B2B گوگل ادز موفق نمی‌شوید، از نکات زیر استفاده کنید تا در مقابل مخاطبان مناسب قرار بگیرید و به نتایج دلخواه خود برسید. براساس آمار 87 درصد از شرکت های B2B برای پیدا کردن محصولات و محتوای جدید به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. اگر مخاطب…

ادامه مطلب
بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟

وقتی صحبت از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌شود، هدف اصلی بازاریابان تبلیغ محصولات/خدمات و افزایش آگاهی از برندشان است. اما بسیاری از برندها با ایجاد محتوای جذاب و دستیابی به مخاطبان هدف خود مشکل دارند. با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی را در بالای قیف بازاریابی بازی می‌کنند، می‌خواهیم…

ادامه مطلب
سئو خارجی (off page seo) چیست؟

سئو خارجی (off page seo) چیست؟

سئو خارجی یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک استراتژی سئو است. اگر می‌خواهید سایت‌تان از موتورهای جستجو رتبه بگیرد و دید برند و ترافیک جستجوی ارگانیک خود را افزایش دهید، باید از سایت خود خارج شوید. در این راهنما، قصد داریم به شکل دقیق سئوی خارجی را برای شما شرح دهیم…

ادامه مطلب
سئو محلی eBgroup

6 قانون طلایی سئو محلی

هر کجا (Everywhere) یا همه جا در حال تبدیل شدن به واژه‌ی جذاب بازاریابی جستجوی محلی یا سئو محلی است. در سال جدید این فرصت برای کسب‌وکارهای محلی دوباره فراهم شده، تا در هر جایی که مشتریان به دنبال آنها هستند، حضور داشته باشند. شرکت‌هایی که برای جذب مشتری بازاریابی…

ادامه مطلب
بهترین ترکیب رنگ در طراحی سایت

انتخاب بهترین ترکیب رنگ در طراحی سایت

رنگ‌ها اولین موردی هستند که افراد هنگام بازدید از سایت متوجه آن می‌شوند و ترکیب رنگ در طراحی سایت شما می‌تواند تاثیر زیادی بر سبک و طرح آن داشته باشد. با ما همراه شوید تا نحوه انتخاب پالت رنگ مناسب را بیاموزید و آن را در طراحی سایت خود به…

ادامه مطلب
قیمت هر کلیک در گوگل ادز

قیمت هر کلیک در نتایج گوگل چگونه محاسبه می‌شود؟

در مقاله‌های قبلی با گوگل ادز و نحوه راه‌اندازی حساب کاربری در آن آشنا شدیم. در این مقاله می‌خواهیم شما را با هزینه کمپین و بطور کلی قیمت هر کلیک در گوگل ادز آشنا کنیم. واژه‌های به کار گرفته در این مقاله: هزینه به ازای کلیک (CPC) پرداخت به ازای…

ادامه مطلب
ترندهای جدید ایمیل مارکتینگ

۳ گرایش جدید ایمیل مارکتینگ

انطباق با ترندهای جدید ایمیل مارکتینگ شما را از همه رقبا جلوتر خواهد برد.  استفاده از ایمیل به دلایل زیاد به روش مورد علاقه برای مردم تبدیل شده است تا همه مکاتبات خود را با آن انجام دهند. در این میان، بازاریابان ایمیلی بیشترین موفقیت و استفاده را از آن…

ادامه مطلب
سئو داخلی

سئو داخلی (on page seo) چیست؟

سئو داخلی که به عنوان On-Page سئو هم شناخته می‌شود، عمل بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و کاربران است. تنها در سال ۲۰۲۰، موتور جستجوی گوگل بیش از ۶۰۰۰۰۰ آزمایش انجام داد و الگوریتم خود را بیش از ۴۵۰۰ بار به روز کرد. این شرکت در ماموریت ایجاد…

ادامه مطلب
بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا (content marketing) چیست؟

در این مقاله، می‌خواهیم تعریفی از بازاریابی محتوا را به شما ارائه دهیم، و دلیل اینکه چرا بسیاری از شرکت‌های پیشرو از آن استفاده می‌کنند تا 6 برابر بیشتر از بازاریابی خود بازدهی سرمایه‌گذاری کسب کنند. و چرا باید فوراً از آن استفاده کنید! با هم بررسی کنیم. تعریف بازاریابی…

ادامه مطلب
قیف دیجیتال مارکتینگ

قیف دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ مزایای بی‌شماری در تأثیرگذاری بر مصرف کننده برای شرکت‌ها دارد، پس لازم است در مورد مفاهیم و استراتژی‌های اصلی که بخشی از این اقدامات ارتباطی در کانال‌های آنلاین هستند، مطلع باشیم. نمونه‌ای از این مفاهیم قیف دیجیتال مارکتینگ است که در ابتدا به عنوان ابزاری برای تیم‌های فروش…

ادامه مطلب