Home » مقالات

تاثیر هاست در سئو

چرا انتخاب هاست در سئو مهم است؟

میزبانی وب یا همان هاست خوب، وب سایت شما را در صدر نتایج جستجو قرار نمی دهد، اما پیش نیاز سئوی قوی است. در این مقاله دلایل اهمیت هاست در سئو را باهم بررسی می‌کنیم. همه کارشناسان و متخصصین سئو می‌دانند عملکرد وب سایت یک عنصر حیاتی است که می…

ادامه مطلب
بازاریابی ربایشی یا درونگرا

بازاریابی ربایشی یا درونگرا

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی شرکت ها به بازاریابی ربایشی متکی هستند؟ در اینجا 3 دلیل اصلی را برایتان می‌گوئیم: آنها واقعاً نمی دانند چه چیزی است و از این واقعیت خجالت می کشند آنها فروش می خواهند! و آنها درک نمی کنند که چگونه…

ادامه مطلب
SWOT در سئو

راهنمای کامل استفاده از چارچوب SWOT در سئو

در این مقاله خواهیم گفت که چگونه از چارچوب SWOT در سئو استفاده کنید. و برای اولویت بندی تلاش های سئو در بهبود قدرت، دید ارگانیک، ترافیک و نرخ تبدیل آن را به خدمت بگیرید. در اکثر سازمان ها، اجرای یک استراتژی موثر سئو (بهینه سازی موتور جستجو) شامل جمع…

ادامه مطلب
موفقیت در بازاریابی محتوا

کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، مشارکت کارکنان است

آیا می خواهید محتوای شما به افراد بیشتری برسد؟ کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، شما مشارکت کارکنان است. استراتژی بازاریابی محتوا 50 درصد محتوا و 50 درصد شکل تحویل است. یعنی که اگر توزیع به درستی مدیریت نشود، محتوای عالی ممکن است از بین برود. اغلب اوقات، ما می بینیم…

ادامه مطلب
تحقیقات بازار

راهنمای تحقیقات بازار

آیا می خواهید بدانید که چرا مشتریان محصولات شما را نمی خرند؟ آیا شما علاقه مند به راه اندازی یک محصول، خدمات یا حتی یک کمپین بازاریابی جدید هستید، اما مطمئن نیستید که مصرف کنندگان شما چه می خواهند؟ برای پاسخ به سوالات بالا، به کمک مصرف کنندگان خود نیاز…

ادامه مطلب
جستجوی سایت فروشگاهی

گوگل روی 6 نکته برای نتایج جستجوی سایت فروشگاهی تاکید دارد.

گوگل جدیداً ویدئویی منتشر کرد که در آن شش نکته برای نحوه تنظیم و جستجوی سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیک برای قرار گرفتن در نتایج جستجو ارائه شد. این ویدئو با تاکید بر سه عنصر کلیدی که همان برجسته شدن صفحات محصول فروشگاهی کمک می‌کنند آغاز شد: تصاویر به بازدیدکنندگان…

ادامه مطلب
برندسازی طلا و جواهرات

10 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات

با وجود هزاران برند جدید جواهرات، جلب توجه افراد به کسب و کار شما و اینکه مردم آن را جدی بگیرند، می تواند دشوار باشد. با این حال، بسیاری از صاحبان طلا و جواهرات فروشی هنوز به همان تکنیک‌های قدیمی برندینگ طلا و جواهرات علاقه دارند. یعنی: تبلیغات شفاهی، تخفیف‌های…

ادامه مطلب
بازاریابی میدانی

بازاریابی میدانی یا فیلد مارکتینگ

بازاریابی میدانی شاخه‌ای از بازاریابی است که در آن برندها محصولات خود را در مکان‌های خرده‌فروشی، رویدادها، پردیس‌های دانشگاهی یا در مکان‌های عمومی در معرض دید مشتریان قرار می‌دهند. ابتکارات بازاریابی میدانی شامل تبلیغات، دموها و فروش مستقیم است. اهداف بازاریابی میدانی بسته به شرکت و کمپین متفاوت است. اما…

ادامه مطلب
نرخ تعامل اینفلوئنسرها

نحوه اندازه گیری نرخ تعامل اینفلوئنسر

نرخ تعامل اینفلوئنسر عموماً همان کیفیت داده را بیان می‌کند. یعنی مخاطب وجود دارد و سپس پاسخ مخاطب می‌آید. حجم آن پاسخ در پس زمینه همه برداشت ها از بازدیدها، دنبال کنندگان و غیره نشان دهنده نرخ تعامل است. نرخ تعامل اینفلوئنسر چیست؟ به زبان ساده نرخ تعامل اینفلوئنسرها، تعداد…

ادامه مطلب
برندینگ شرکتی

مراحل برندینگ شرکتی : تعریف و چگونگی ایجاد آن

یک راه موثر برای متمایز شدن از شرکت‌های دیگر، برندینگ شرکتی یا برندینگ سازمانی است. برندسازی شرکتی شما را به مخاطبانتان بیشتر شناسانده و مرتبط می‌کند. با ایجاد استراتژی برندینگ شرکتی، می توانید با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کنید و خود را به عنوان یک سازمان قابل اعتماد در صنعت…

ادامه مطلب