Home » مقالات

تحقیق درست کلمات کلیدی

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟

برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از…

ادامه مطلب
افلییت مارکتینگ

کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین

افلییت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی در زمینه فروش آنلاین به شدت در حال رواج است. با استفاده از این روش، فروشندگان آنلاین می‌توانند با همکاری با بازاریابان و وب سایت‌های دیگر، فروش خود را افزایش دهند. در این مقاله به بررسی کاربرد…

ادامه مطلب
استراتژی اینستاگرام

استراتژی اینستاگرام با محتوای ارگانیک

آیا باید اینستاگرام مارکتینگ خود را به روز کنیم؟ در این مقاله با انواع جدید محتوای و استراتژی اینستاگرام آشنا خواهید شد. ۳ ترفند برای تغییر استراتژی محتوای اینستاگرام برای طراحی یک استراتژی محتوای موفق اینستاگرام، باید بدانید که الگوریتم جدید اینستاگرام چگونه کار می کند؟ و هدف این پلتفرم…

ادامه مطلب
7 ترند تولید محتوا

7 ترند تولید محتوا برای سال 2023

با ما 7 ترند برتر تولید محتوا در سال 2023 را بشناسید و بیاموزید که چگونه محتوای وب سایت خود را برای تعامل و بازگشت سرمایه حداکثری بهینه کنید. چهارمین انقلاب صنعتی و وب 3.0 از نحوه مصرف اخبار گرفته تا نحوه بازاریابی محصولات به تغییر همه پلتفرم های ارتباطی…

ادامه مطلب
لینک سازی سایت فروشگاهی

6 تکنیک لینک سازی سایت فروشگاهی

ترکیب لینک‌سازی مبتنی بر محتوا و تکنیک‌های توسعه خلاقانه می‌تواند به شما در بهبود عملکرد سئو سایت فروشگاهی کمک کند. در سئوی سایت فروشگاهی، دسته بندی ها، صفحات محصول و برند باید تمرکز اصلی اکثر تلاش ها باشد. استاندارد نرخ تبدیل برای سایت فروشگاهی حدود 2 تا 3 درصد است،…

ادامه مطلب
تغییر تایتل یا عنوان صفحات

آیا تغییر تایتل یا عنوان صفحه بر سئوی سایت تأثیر می گذارد؟

در این مقاله قصد داریم به موضوعی بپردازم که بسیاری از شما در مورد آن سؤال کرده اید: آیا تغییر تایتل یا عنوان صفحه بر سئوی سایت تأثیر می گذارد؟ ابتدا، قبل از پرداختن به جزییات ، فقط می‌خواهم یک چیز را روشن کنیم. وقتی می‌گویم “تایتل یا عنوان صفحه”،…

ادامه مطلب
اصلاح محتوا

چگونه می توان محتوا را بدون تأثیر بر رتبه سایت اصلاح کرد؟

همه محتواها یکسان نیستند. حالا اگر صدها صفحه و مطلب دارید که رتبه ندارند و نمی دانید چگونه اصلاح شان کنید ما به شما می گوئیم چه کار کنید. یک سوال عادی: وب سایت من 10 ساله است و مطالب زیادی هم دارد. بسیاری از مطالب عملکرد خوبی ندارند. چگونه…

ادامه مطلب
ترکیب داده های ساختاریافته

چرا ترکیب داده های ساخت یافته مهم است؟ پیشنهاد گوگل

گوگل توضیح داده که چرا به جای ایجاد چندین اسکریپت داده ساخت یافته (Structured Data ) ، انواع داده های ساختاریافته تودرتو را توصیه می کند. لیزی ساسمن از گوگل به سوالی در مورد اینکه آیا ترکیب انواع داده های ساختاریافته مختلف اشکالی دارد یا خیر، پاسخ داد. پاسخ لیزی…

ادامه مطلب
تبلیغات کلیکی یا سئو

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟

چگونه به یک کسب و کار پیشنهاد کنیم به جای سئو، تبلیغات کلیکی یا پولی انجام دهد؟ آیا واقعاً نیازی به انتخاب یکی از اینها به جای دیگری برای بازگشت سریعتر سرمایه هست؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. امروزه سئو خیلی شناخته شده تر است،…

ادامه مطلب