Home » مقالات

سئو در سال 2023

ترندهای سئو در سال 2023: امسال شاهد چه چیزی خواهیم بود؟

اگر در حال آماده سازی استراتژی سئوی سال جدید هستید، قبل از اینکه جلوتر بروید، به این ترندها و پیش‌بینی‌های سئو در سال ۲۰۲۳ نگاهی بیندازید! پس به خواندن ادامه دهید تا بدانید که در سال آینده چه انتظاراتی از سئو می رود و چگونه می توانید استراتژی سئوی خود…

ادامه مطلب

اینفلوئنسر ها دنیای تبلیغات را تسخیر کردند

بازاریابی از طریق اینفلوئنسر ها یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ در دنیا به شدت رونق گرفته است. دلیل اصلی این امر هم تا حد زیادی افزایش محبوبیت پلت‌فرم‌هایی همچون اینستاگرام است. این افراد یا از صاحبان کسب‌وکارها به‌طور مستقیم پول می‌گیرند یا اسپانسر برندها می‌شوند تا محصولات آنها را که عمدتا…

ادامه مطلب
بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی : تعریف، اهداف و مزایا

بازاریابی اجتماعی (Societal Marketing) ، رفاه انسان قبل از سود و خدمت به خواسته ها را در اولویت قرار می دهد. بازاریابی اجتماعی بر مسئولیت های اجتماعی تمرکز دارد و حفظ موفقیت بلندمدت را توصیه می کند. شرکت ها باید یک استراتژی بازاریابی برای ارائه ارزش به مصرف کنندگان در…

ادامه مطلب
طراحی ui و ux

نکات مهم طراحی UI و UX

برای ایجاد رابط‌های کاربری کارآمد و زیبا، تنها به کمی دقت و استفاده از نکات و ترفندهای مهم طراحی UI و UX برای بهبود طرح‌های شما نیاز است. در این مقاله، ما مجموعه دیگری از نکات میکرو طراحی UI و UX را برای شما گرد هم آورده ایم. نکاتی که…

ادامه مطلب
آژانس روابط عمومی

آژانس روابط عمومی

روابط عمومی (PR) صنعتی است که برای کمک به کسب و کارها، سازمان ها و افراد در برقراری ارتباط اختصاص داده شده است. آژانس روابط عمومی افراد، تحقیقات و فناوری های مدرن را جمع آوری می کند و به مشتریان خود کمک کنند تا به مخاطبان جدید دست یابند و…

ادامه مطلب
نرخ پرش سایت

نرخ پرش چیست و 12 دلیل نرخ پرش بالای وب سایت ها

آیا وب سایت شما نرخ پرش بالایی دارد؟ باید بفهمید که چه چیزی باعث نرخ پرش بالا سایت شما می شود و اطلاعاتی را برای اصلاح نرخ پرش بالای خود پیدا کنید. “چرا من چنین نرخ پرش بالایی دارم؟” این سوالی است که در شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال…

ادامه مطلب
فریمیوم و تست رایگان محصول

فریمیوم و تست رایگان محصول، کدام بهتر مشتری را جذب می کند؟

هر دو انتخاب یعنی فریمیوم و تست رایگان محصول باید برای شما و مشتریانتان طبیعی باشد. اگر بتوانید از همان ابتدا ساختار قیمت گذاری خود را در طراحی محصول ادغام کنید، می توانید یک مدل فروش واقعا موفق داشته باشید که مشتریان ارزش آن را ببینند. اما کدام مدل فروش…

ادامه مطلب
ابزار ایمیل مارکتینگ

بهترین ابزار بازاریابی ایمیلی

ابزارهای بازاریابی به مرور زمان تکامل می‌یابد، در حالی که برخی ابزارها به سرعت پیش می‌روند و از یکدیگر جلو می‌زنند و یا منسوخ می‌شوند. یکی از کانال‌هایی که مشابه قبل باقی مانده است، ایمیل است.در حقیقت، ابزار بازاریابی ایمیلی همچنان به عنوان برترین کانال بازاریابی محتوا برای بازاریابان B2C…

ادامه مطلب
روانشناسی رنگ ها در بازاریابی

روانشناسی رنگ در بازاریابی و برندسازی

روانشناسی رنگ در بازاریابی سنتی از دیرباز جایگاه ویژه ای داشته است. به عنوان مثال، بازرگانان از رنگ های مختلف برای تحریک احساسات مورد نیاز برای ترغیب مشتریان به خرید استفاده می کنند. همچنین می‌توان از آن در برندسازی شخصی استفاده کرد. به عنوان مثال، آیا می‌خواهید حضور شما اعتماد…

ادامه مطلب
استراتژی تبلیغاتی کوچک

استراتژی های تبلیغاتی کوچک اما قدرتمند

یک باور غلط و رایج این است که برندهای کوچک قرار است همیشه کوچک بمانند. منابع آنها بسیار محدود هستند و باعث می شود رشد آنها برای فتح قله ها چالش برانگیزتر به نظر برسد. اما همانطور که یک کوه نورد معمولی می تواند با آموزش صحیح از یک کوه…

ادامه مطلب