Home » مقالات » روابط عمومی

مزیت روابط عمومی

5 مزیت روابط عمومی برای کسب و کار

اصلی ترین مزیت روابط عمومی این است که می تواند با ایجاد آگاهی بیشتر برند، ایجاد مشتریان جدید، تحت تاثیر قرار دادن سرمایه گذاران فعلی و بالقوه و ایجاد تعامل بهتر در جامعه، ابزار موثری برای رشد کسب و کار باشد. قبل از پرداختن به مزایای روابط عمومی و آنچه…

ادامه مطلب

اهمیت مسئولیت اجتماعی در کسب و کارها

اکنون بیش از هر زمان دیگری، برای شرکت ها تمرکز روی مسئولیت اجتماعی (CSR) اهمیت زیادی پیدا کرده است. “مسئولیت اجتماعی” به معنای تعهد یک کسب و کار به دنبال کردن اهداف بلندمدت دست یافتنی و خوب برای مردم و جهان است. امروزه تعدادی از شرکت‌های موفق از مسئولیت اجتماعی…

ادامه مطلب
آژانس روابط عمومی

آژانس روابط عمومی

روابط عمومی (PR) صنعتی است که برای کمک به کسب و کارها، سازمان ها و افراد در برقراری ارتباط اختصاص داده شده است. آژانس روابط عمومی افراد، تحقیقات و فناوری های مدرن را جمع آوری می کند و به مشتریان خود کمک کنند تا به مخاطبان جدید دست یابند و…

ادامه مطلب
روابط عمومی

روابط عمومی (PR) چیست؟

امروزه روابط عمومی (Public Relations)، 63٪ از ارزش شرکت‌ها را تشکیل می‌دهد. هنگامی که در یک سازمان اشتباهی رخ داده است یا وقتی اعتبار شرکت از بین می رود ، بر کل شرکت و شرکت های وابسته آن تأثیر می گذارد. برای غلبه بر تاثیر منفی حدود 4 تا 7…

ادامه مطلب
استراتژی روابط عمومی دیجیتال

4 روش استراتژی روابط عمومی دیجیتال

در این مطلب می‌خواهیم 4 روش اثبات شده از بهترین روش‌های ایجاد و بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال را برای شما بازگو کنیم: از ارتباط با متخصصان صنعت گرفته تا برگزاری رویدادهای تبلیغاتی ، بهترین استراتژی‌های روابط عمومی طی سال‌های متمادی تدوین شده است. با این حال ، اکنون که…

ادامه مطلب
نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار – بخش دوم

در بخش نخست مقاله دانستیم که روابط عمومی در دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار و تجارت نقش مهمی ایفا می کند. این یعنی بسیار مهم است که تیم شما در رابطه با روابط عمومی و ایجاد یک استراتژی روابط عمومی محکم سریع عمل نماید. در این بخش با…

ادامه مطلب
نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار چیست یا بهتر بگوئیم روابط عمومی چگونه می تواند کسب و کار شما را توسعه دهد؟ چه اهدافی برای تجارت خود دارید؟ کدام یک از این اهداف رشد کسب و کار را شامل نمی‌شود؟ روابط عمومی در دستیابی به اهداف کلیدی کسب…

ادامه مطلب

روابط عمومی دیجیتال

روابط عمومی دیجیتال یک ستون اصلی برای روابط تجاری است . محققان تکنیک‌های روابط عمومی را در دوران باستان نیز ردیابی کرده اند. در قرن بیستم برندهای بزرگ برای پیشی گرفتن از رقبا از استراتژی روابط عمومی دیجیتال قوی برخوردار بودند همان‌طور که می‌دانیم این روزها دنیای دیجیتال در نحوه…

ادامه مطلب
وفاداری مشتری

وفاداری مشتری

وفاداری مشتری چیست؟ وفاداری مشتری تمایل مشتری برای خرید دوباره و یا دوباره کارکردن با یک برند است و این نتیجه یک تجربه مثبت، رضایت مشتری و ارزش محصولات یا خدماتی است که مشتری از معامله با شما دریافت می کند. آیا می دانید به دست آوردن مشتری جدید چندین…

ادامه مطلب

پایش رسانه ای روابط عمومی

آیا می دانید در مورد برند شما چه گفته شده است؟ اگر به طور مرتب پایش رسانه ای را انجام ندهید، فرصت مدیریت نحوه شناخت برند شما از دست می‌رود. پایش رسانه ای (فرایند خواندن، تماشا و گوش دادن به اخبار، سپس شناسایی و تجزیه و تحلیل محتوای حاوی کلمات…

ادامه مطلب