روابط عمومی

روابط عمومی دیجیتال یا لینک سازی

برای سئو روابط عمومی دیجیتال بهتره یا بک لینک؟

روابط، سرمایه جدید دنیای دیجیتال است. پس باید بفهمیم که چرا روابط عمومی دیجیتال در عصر جستجوی معنایی از لینک سازی دستی پیشی می گیرد. “لینک ها واحد پول وب هستند.” این را سال‌ها به ما گفته‌اند، و اگر منصف باشیم، درست بود. در این مقاله، توضیح خواهم داد که چرا در حال حاضر روابط […]

برای سئو روابط عمومی دیجیتال بهتره یا بک لینک؟ بیشتر بخوانید »

وفاداری مشتری

چگونه وفاداری مشتری را بدست آوریم؟

وفاداری مشتری به معنای تمایل یک مشتری به خرید مکرر یک محصول یا خدمت از یک برند یا شرکت است. مشتری وفادار مزایای زیادی از جمله افزایش فروش، کاهش هزینه‌ها، توسعه بازار و توصیه‌های مثبت برای کسب و کار دارد. در این پست ما به همه چیزهایی که باید در مورد وفاداری مشتری بدانید را

چگونه وفاداری مشتری را بدست آوریم؟ بیشتر بخوانید »

مزیت روابط عمومی

5 مزیت روابط عمومی برای کسب و کار

اصلی ترین مزیت روابط عمومی این است که می تواند با ایجاد آگاهی بیشتر برند، ایجاد مشتریان جدید، تحت تاثیر قرار دادن سرمایه گذاران فعلی و بالقوه و ایجاد تعامل بهتر در جامعه، ابزار موثری برای رشد کسب و کار باشد. قبل از پرداختن به مزایای روابط عمومی و آنچه که می تواند برای کسب

5 مزیت روابط عمومی برای کسب و کار بیشتر بخوانید »

اهمیت مسئولیت اجتماعی در کسب و کارها

اکنون بیش از هر زمان دیگری، برای شرکت ها تمرکز روی مسئولیت اجتماعی (CSR) اهمیت زیادی پیدا کرده است. “مسئولیت اجتماعی” به معنای تعهد یک کسب و کار به دنبال کردن اهداف بلندمدت دست یافتنی و خوب برای مردم و جهان است. امروزه تعدادی از شرکت‌های موفق از مسئولیت اجتماعی به عنوان راهی برای بازپرداخت

اهمیت مسئولیت اجتماعی در کسب و کارها بیشتر بخوانید »

آژانس روابط عمومی

آژانس روابط عمومی

روابط عمومی (PR) صنعتی است که برای کمک به کسب و کارها، سازمان ها و افراد در برقراری ارتباط اختصاص داده شده است. آژانس روابط عمومی افراد، تحقیقات و فناوری های مدرن را جمع آوری می کند و به مشتریان خود کمک کنند تا به مخاطبان جدید دست یابند و به اهداف تجاری دست یابند.

آژانس روابط عمومی بیشتر بخوانید »

روابط عمومی

روابط عمومی (PR) چیست؟

امروزه روابط عمومی (Public Relations)، 63٪ از ارزش شرکت‌ها را تشکیل می‌دهد. هنگامی که در یک سازمان اشتباهی رخ داده است یا وقتی اعتبار شرکت از بین می رود ، بر کل شرکت و شرکت های وابسته آن تأثیر می گذارد. برای غلبه بر تاثیر منفی حدود 4 تا 7 سال زمان لازم است. از

روابط عمومی (PR) چیست؟ بیشتر بخوانید »

استراتژی روابط عمومی دیجیتال

4 روش استراتژی روابط عمومی دیجیتال

در این مطلب می‌خواهیم 4 روش اثبات شده از بهترین روش‌های ایجاد و بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال را برای شما بازگو کنیم: از ارتباط با متخصصان صنعت گرفته تا برگزاری رویدادهای تبلیغاتی ، بهترین استراتژی‌های روابط عمومی طی سال‌های متمادی تدوین شده است. با این حال ، اکنون که میزان فزاینده‌ی از ارتباطات روابط

4 روش استراتژی روابط عمومی دیجیتال بیشتر بخوانید »

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار – بخش دوم

در بخش نخست مقاله دانستیم که روابط عمومی در دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار و تجارت نقش مهمی ایفا می کند. این یعنی بسیار مهم است که تیم شما در رابطه با روابط عمومی و ایجاد یک استراتژی روابط عمومی محکم سریع عمل نماید. در این بخش با ارتباط بازاریابی و روابط عمومی

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار – بخش دوم بیشتر بخوانید »

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار چیست یا بهتر بگوئیم روابط عمومی چگونه می تواند کسب و کار شما را توسعه دهد؟ چه اهدافی برای تجارت خود دارید؟ کدام یک از این اهداف رشد کسب و کار را شامل نمی‌شود؟ روابط عمومی در دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار و تجارت نقش

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار بیشتر بخوانید »

روابط عمومی دیجیتال

روابط عمومی دیجیتال یک ستون اصلی برای روابط تجاری است . محققان تکنیک‌های روابط عمومی را در دوران باستان نیز ردیابی کرده اند. در قرن بیستم برندهای بزرگ برای پیشی گرفتن از رقبا از استراتژی روابط عمومی دیجیتال قوی برخوردار بودند همان‌طور که می‌دانیم این روزها دنیای دیجیتال در نحوه کار و زندگی ما از

روابط عمومی دیجیتال بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا