مقالات

کسب و کار دیجیتال

بدون داشتن تجربه و برنامه ای کامل و جامع در حوزه کسب و کار دیجیتال، هیچ ارتباط موثری بین صاحبان کسب و کار و مشتریان ایجاد نمی شود. برای داشتن یک  کسب و کار دیجیتال قوی باید از متخصصان این حوزه کمک گرفت. گسترش و پیشرفت روز افزون تکنولوژی بخصوص در زمینه دیجیتال و اینترنت، […]

کسب و کار دیجیتال بیشتر بخوانید »

طراحی رابط کاربری سایت

چند نکته در مورد طراحی رابط کاربری (UI)

برای طراحی رابط کاربری (UI) باید چند نکته را مدنظر داشته باشید تا بتوانید در کنار رعایت اصول طراحی رابط کاربری (UI)، رابط کاربری (UI) عالی و کاربرپسند طراحی کنید. 1. نحوه ی استفاده از رابط کاربری اولین نکته ای که باید در طراحی رابط کاربری (UI) و طراحی سایت به آن توجه داشته باشید این است

چند نکته در مورد طراحی رابط کاربری (UI) بیشتر بخوانید »

چگونه تحول دیجیتال موفق ایجاد کنیم؟

برای انجام تحول دیجیتال موفق و درست بهتر است مراحل زیر را به دقت به انجام برسانیم: خوب اول یه هسته دیجیتالی توی تیم‌تون ایجاد کنید دیجیتال چیزی نیست که بشه برون سپاریش کرد یا در قالب یه پروژه به شخصی واگذارش کنیم تا برامون درستش کنه. دیجیتال ابزاریه که روی همه جنبه‌های سازمان از

چگونه تحول دیجیتال موفق ایجاد کنیم؟ بیشتر بخوانید »

چگونه از شکست پروژه های تحول دیجیتال جلوگیری نماییم؟

در عصر دیجیتال، استفاده از تکنولوژی‌ها و زیرساخت‌های دیجیتال توانسته است پتانسیل‌های چشمگیری برای توسعه و ارائه ارزش‌های نوآورانه به بازار ایجاد نماید. در همین راستا مدیران و صاحبان کسب‌و‌کارها می‌بایست با شناخت درست قابلیت‌های سازمان و صنعت خود، نقشه راه تحول دیجیتال کسب و کارشان را برای بهره‌مندی از فرصت‌های تجاری اکوسیستم رقابت در

چگونه از شکست پروژه های تحول دیجیتال جلوگیری نماییم؟ بیشتر بخوانید »

چکش بصری ابزاری قدرتمند در کسب و کارهای B2B

در دنیای اشباع شده از لغات بهترین راه ورود به ذهن مخاطبین تصویری است، مانند روبان صورتی موسسه سوزان کومان (حمایت از سرطان سینه) یا نی در پرتقال برند تروپیکانا و یا لیموترش آبجوی کرونا. تمام این المانها را به نام چکش بصری میشناسیم، بسیاری از چکشهای بصری که میشناسیم داستانهای موفقی دارند مانند اردک

چکش بصری ابزاری قدرتمند در کسب و کارهای B2B بیشتر بخوانید »

شکست و موفقیت مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار با BPR

باید بدانیم که BPR روش مطمئنی برای موفقیت نیست و درست مانند همه‌ی فعالیت‌ها احتمال شکست هم در آن وجود دارد. در این موارد برنامه BPR موفق می‌شود: نیازهای مشتری در اولویت باشند و این هدف مستقیما روی فعالیت‌های تجاری شرکت تأثیر بگذارد؛ هزینه‌ها باید کاهش بیابند تا شرکت بتواند با سایر شرکت‌ها رقابت بهتری

شکست و موفقیت مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار با BPR بیشتر بخوانید »

هوش کسب و کار و مزایای استفاده سازمانی از آن چیست؟

اگر بخواهیم برخی مزایای استفاده سازمانی از هوش کسب و کار را بیان داریم، می توانیم نکات ذیل را فهرست کنیم: 1- توانایی مشاهده اطلاعات از منابع مختلف با استفاده از یک واسط ساده، مثل دیدن آن دسته از اطلاعات فروش که با هزینه های سازمانی نرتبط است. 2- توانایی مشاهده خلاصه ای از داده

هوش کسب و کار و مزایای استفاده سازمانی از آن چیست؟ بیشتر بخوانید »

انواع کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران

شما در هرلحظه می‌توانید در مورد هر موضوعی که دوست دارید جستجو کنید. و مطالب مرتبط با آن موضوع را در اینترنت به‌راحتی پیدا کنید و بخوانید. ممکن است گوگل به شما یک مقاله نشان دهد؛ چند تصویر یا چند فیلم مرتبط با موضوع شما پیشنهاد دهد. از موضوعات پزشکی گرفته تا روانشناسی و تازه‌ترین

انواع کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران بیشتر بخوانید »

تحلیل کسب و کار

تحلیل کسب و کار چیست و چگونه به ما کمک می‌کند؟ پیچیدگی و تغییر، باثبات‌ترین مشخصه‌ای است که می‌توان برای دنیای کنونی کسب و کار معرفی کرد. امروز شرکت‌ها با رقابتی شدید روبرو هستند که از تغییرات تکنولوژی و تغییر در تقاضای مشتریان ناشی می‌شود. بنابراین توانایی واکنش سریع و اثربخش، رقابت مبتنی بر زمان

تحلیل کسب و کار بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا