Home » مقالات » صفحه 2

پست در شبکه های اجتماعی

بهترین زمان برای پست در شبکه‌های اجتماعی در سال 2022

مطالعات جدید بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های ده‌ها هزار حساب کاربری، بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی را به مانشان می‌دهند. بهترین زمان برای ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی از حالت عادی دور ‌شده، زیرا مردم در سراسر جهان با ترندهای همیشه در حال تغییر سازگار می‌شوند.…

ادامه مطلب
تولید محتوا در اینستاگرام

12 نکته برای تولید محتوا در اینستاگرام

ما می‌دانیم بعید است که شما تک تک کلمات این مقاله را بخوانید. براساس آمار در نگاه کردن به اینستاگرام، ایمیل یا پیام‌های متنی، فقط چند ثانیه برای بررسی محتوا وقت صرف می‌شود. امروزه، میانگین توجه کاربران اینترنت به محتواها 8 ثانیه است. بنابراین، چگونه برای مخاطبان باید تولید محتوا…

ادامه مطلب

مدیریت رویداد چیست؟

مدیریت رویداد، این عبارتی است که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما فراتر از معنای لفظی مدیریت رویدادها، دقیقاً چه چیزی را شامل می‌شود؟ و مهمتر از آن، چگونه می‌توان از آن در رویدادها استفاده کرد؟ هر نوع رویدادی مستلزم مجموعه‌ای از مهارت‌ها و دانش است که به شما کمک…

ادامه مطلب
سایت صرافی ارز دیجیتال

چگونه یک سایت صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کنیم؟

استخراج ارزهای دیجیتال مدرن در برخی کشورها دشوارتر و حتی غیرقانونی شده است. به همین دلیل است که کارشناسان به راه‌های دیگری برای کسب درآمد از تجارت ارز دیجیتال اشاره می‌کنند. در این مقاله، به شما خواهیم آموخت که کاملاً سودآور یک پلت فرم مبادله ارزهای دیجیتال و سایت صرافی…

ادامه مطلب
آپدیت مرغ مگس خوار

آپدیت مرغ مگس خوار چیست؟

مرغ مگس خوار گوگل (Google Hummingbird) یکی از به روزرسانی‌های مهم الگوریتم گوگل بود که به طور آگاهانه نیازهای جستجو در دستگاه‌های تلفن همراه را به ویژه با فعال کردن جستجوی مکالمه پیش بینی می‌کرد. مرغ مگس خوار زمینه را برای پیشرفت‌های چشمگیر در جستجو فراهم کرد. اما گوگل هرگز…

ادامه مطلب
تحول دیجیتال

تحول دیجیتال (Digital Transformation) چیست و چرا اهمیت دارد؟

تحول دیجیتال (Digital Transformation) یکپارچه‌سازی فناوری دیجیتال در تمام زمینه‌های کسب و کار بوده و به طور ریشه‌ای به تغییر نحوه انجام عملیات آن و ارزش‌رسانی به مشتری تمرکز دارد. به علاوه، به ایجاد تغییرات فرهنگی سازمانی که برای مقابله با چالش‌های وضع موجود نیاز است می‌پردازد. تحول دیجیتال برای…

ادامه مطلب
تولید محتوای تصویری

تولید محتوا تصویری چیست؟

تصاویر افراد بیشتری را به سمت محتوا جذب می‌کنند و به افراد کمک می‌کنند مدت طولانی‌تری روی محتوا تمرکز کنند.  به همین دلیل شناخت تولید محتوا تصویری برای موفقیت پست بسیار مهم است، ما هم بیشتر روی این موضوع تمرکز می‌کنم. بطور مثال اگر قصد دارید یک کمپین بازاریابی محتوا…

ادامه مطلب
قیمت اینفلوئنسر مارکتینگ

قیمت گذاری خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ

از زمانی که تبلیغات و بازاریابی به وجود آمد، برندها برای فروش محصولات خود از چهره های معروف استفاده می‌کردند. اگر افراد مشهوری را ببینیم که از محصولات و خدمات خاصی استفاده می کنند، ما هم می خواهیم از آنها استفاده کنیم. یعنی درجه ای از همذات پنداری را با…

ادامه مطلب
ریبرندینگ

ریبرندینگ (Rebranding) یا بازسازی برند چیست؟

بازسازی برند یا ریبرندینگ زمانی اتفاق می‌افتد که یک شرکت لوگو، شعار، چشم‌انداز، ماموریت، ارزش‌ها، نام، مخاطبان هدف یا بازار خود را تغییر دهد تا هویت برند جدیدی را در ذهن رهبران، مشتریان، رقبا و شرکا ایجاد کند. ریبرندینگ به برندها کمک می‌کند مخاطبان جدیدی را جذب کنند، مرتبط بمانند،…

ادامه مطلب
بازاریابی پزشکی

هر آنچه که درباره بازاریابی پزشکی در ایران نمی‌دانید

تبلیغات و بازاریابی برای مهارت ها و تخصص پزشکی شما در ایران کار بسیار دشوار و گیج کننده‌ای است ، و بگذارید اعتراف کنیم ، این یک کار پیچیده است. از یک طرف اخلاق ، قوانین و مقررات را دارید و از طرف دیگر، همه تصورات غلط و اطلاعات پزشکی…

ادامه مطلب