Home » مقالات » صفحه 2

مدل های CPM ، CPC ، CPL ، CPA و CPI

تفاوت CPM ، CPC ، CPL ، CPA و CPI در دیجیتال مارکتینگ

CPM ، CPC ، CPL ، CPA و CPI مخفف روش های بازاریابی فوق العاده محبوبی هستند که توسط آژانس های تبلیغاتی معتبر از آنها استفاده می شود. عباراتی مانند هزینه به ازای کلیک، هزینه به ازای سرنخ یا هزینه به ازای نمایش، اغلب به دلیل توانایی منحصر به فرد…

ادامه مطلب
بازاریابی عصبی

7 نکته مهم فروش و بازاریابی عصبی

برخی مواقع انسان‌ها چیزهایی را می‌خرند که شاید هرگز از آن استفاده نکنند؛ اما دلیل آن چیست؟ دلیل آن فروشنده است! او با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی روی شما تأثیر می‌گذارد و شما را وادار به خرید می‌کند. بازاریابی و فروش همیشه می تواند چالش برانگیز باشد زیرا همراه…

ادامه مطلب
سئو و طراحیی مجدد سایت

چک لیست سئو هنگام طراحی مجدد سایت

درخواست طراحی مجدد سایت ها بسیار زیاد شده است. طبق گزارش Adobe، فروش B2C آنلاین 183 میلیارد دلار افزایش یافته است. و طبق گفته موسسه McKinsey & Company، نزدیک به 80 درصد از تصمیم گیرندگان B2B طرفدار خرید چند کاناله هستند. مقدمه شرکت‌ها در حال تغییر استراتژی‌های تجاری خود هستند…

ادامه مطلب
مدیریت برند

مدیریت برند

مدیریت برند فرآیند مدیریت شهرت برند و بهبود درک مخاطبان از برند شما به روشی است که آگاهی، بی‌طرفی و وفاداری به برند را ایجاد می کند. اگر کسب و کار شما شخصی باشد، برند شما شخصیت آن می‌شود. اینگونه خواهد بود که چطور خود را با دوستان جدید (مخاطب،…

ادامه مطلب
بازاریابی چندکاناله

بازاریابی چند کاناله چیست؟ نکات مثبت، منفی و حرفه ای

جهان در حال تغییر است. اگر کسب و کار شما ایجاب می کند که یک محصول را به درستی تبلیغ کنید، متوجه خواهید شد که چگونه بازاریابی چند کاناله می تواند هر چیزی را تبلیغ کند. امروز ما در مورد بازاریابی چند کاناله صحبت خواهیم کرد. یعنی بازاریابی چند کاناله…

ادامه مطلب

همه چیز در مورد پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن ( Push Notifications ) پیام‌های پاپ‌آپ با قابلیت کلیک هستند که در مرورگرهای کاربران شما صرف نظر از دستگاهی که استفاده می‌کنند یا مرورگری که در آن استفاده می‌کنند ظاهر می‌شوند. آنها به عنوان یک کانال ارتباطی سریع عمل می کنند که شرکت ها را قادر می سازد…

ادامه مطلب

4 روش محبوب بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی (که به آن بازاریابی آنلاین نیز گفته می شود) با استفاده از ابزارها و کانال‌ها برای دسترسی آنلاین افراد و به نمایش گذاشتن محصولات یک شرکت به کار برده می‌شود. این یک اصطلاح کلی است. اما معمولا افراد از یک یا دو روش در بازاریابی اینترنتی استفاده می‌کنند…

ادامه مطلب
گوگل E-E-A-T

گوگل E-E-A-T: نقش تجربه در تولید محتوا

دستورالعمل‌های به‌روزرسانی شده رتبه‌بندی جستجوی گوگل، اطلاعات خوبی در مورد E-E-A-T یعنی نقش تجربه در تولید محتوا و نحوه ارزیابی تجربه دست اول تولیدکننده محتوا به ما ارائه می‌دهد. در جدیدترین آپدیت گوگل، نشان دادن تجربه دست اول برای رتبه بندی در گوگل بیش از همیشه مهم شده است. این…

ادامه مطلب

اهمیت مسئولیت اجتماعی در کسب و کارها

اکنون بیش از هر زمان دیگری، برای شرکت ها تمرکز روی مسئولیت اجتماعی (CSR) اهمیت زیادی پیدا کرده است. “مسئولیت اجتماعی” به معنای تعهد یک کسب و کار به دنبال کردن اهداف بلندمدت دست یافتنی و خوب برای مردم و جهان است. امروزه تعدادی از شرکت‌های موفق از مسئولیت اجتماعی…

ادامه مطلب
پروژه سئو

یک پروژه سئو چقدر طول می کشد؟

این سوال را تقریبا تمام مشتریان از ما می پرسند که یک پروژه سئو چقدر طول می کشد یا بهتر بگویم چقدر طول می کشد سئو جواب بدهد؟ پاسخ “بستگی دارد” هم بدترین جواب این سوال است. به طور متوسط، می توانید انتظار داشته باشید که اولین نتایج سئو پس…

ادامه مطلب