مقالات

مشاور سئو

مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) اصطلاحی است که این روزها بسیار محبوب شده و به دلایل زیادی خوب است. اینترنت به سرعت در حال رشد است، بنابراین کسب رتبه‌ی بالا در موتورهای جستجو، مانند گوگل، مهم تر از همیشه شده است! به همین دلیل، به عنوان یک صاحب کسب و کار، ممکن است این …

مشاور سئو کیست؟ ادامه »

نقش هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی

نقش و کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی

هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته دنیای امروز به سرعت در حال توسعه و گسترش است. این فناوری توانایی انجام وظایف هوش مصنوعی مانند تشخیص الگوها، پردازش داده‌ها، یادگیری ماشینی و تصمیم‌گیری خودکار را دارد. از این رو، هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرتمند در حوزه تبلیغات نیز کاربرد دارد. در این …

نقش و کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی ادامه »

قیمت گذاری محصول

قیمت گذاری محصول: اهمیت، اصول و استراتژی ها

قیمت گذاری محصول یکی از مهم‌ترین تصمیمات تجاری است و تأثیر مستقیمی بر سودآوری و جایگاه رقابتی شرکت‌ها دارد. استراتژی قیمت‌گذاری صحیح می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا بازار را به خوبی نفوذ کنند و مشتریان را جلب کنند. در این مقاله، به اصول و روش‌های استراتژی قیمت‌گذاری محصول پرداخته خواهد شد. اهمیت قیمت گذاری …

قیمت گذاری محصول: اهمیت، اصول و استراتژی ها ادامه »

کرال باجت

راهنمای جامع کرال باجت (crawl budget)

کرال باجت (بودجه خزش) میزان سرعت و تعداد صفحاتی است که یک موتور جستجو در سایت شما کرال یا خزش می‌کند. این متغیر تحت تأثیر میزان منابعی است که یک کرالر یا خزنده در سایت شما استفاده می‌کند و میزان کرالی است که سرور شما پشتیبانی می‌کند. کرال سایت به این معنی نیست که شما …

راهنمای جامع کرال باجت (crawl budget) ادامه »

برندینگ محصول با eBgroup

برندینگ محصول: اصول، استراتژی‌ و اهمیت

برندینگ محصول به یکی از مراحل حیات یک محصول تجاری اشاره دارد که در آن، تلاش می‌شود تا به محصول یک هویت منحصر به فرد و شناخته شدن در بازار بدهیم. این عملیات اساسی برای جذب مشتریان، افزایش فروش، و تقویت موقعیت رقابتی شرکت‌ها در بازار است. در این مقاله، به اصول برندینگ محصول، استراتژی‌های …

برندینگ محصول: اصول، استراتژی‌ و اهمیت ادامه »

معرفی محصول و خدمات

گام‌های معرفی محصول به بازار

عملیات معرفی محصول به بازار یک مرحله مهم در فرآیند توسعه و بازاریابی محصول است. این مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که محصولات خود را به مشتریان هدف معرفی کرده و درآمدزایی نمایند. در این مقاله، ما به بررسی مراحل معرفی محصول به بازار خواهیم پرداخت. مراحل …

گام‌های معرفی محصول به بازار ادامه »

سئو مفهومی

سئو معنایی (semantic seo) چیست؟

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، مفهومی است که به بهبود جایگاه یک وب‌سایت در نتایج موتورهای جستجوی مانند گوگل می‌پردازد. در سال‌های اخیر، یک تکنیک جدید به نام “سئو معنایی” برای بهبود جایگاه وب‌سایت‌ها در موتورهای جستجو به میان آمده است. در این مقاله، به بررسی مفهوم سئو معنایی و چگونگی استفاده از آن برای …

سئو معنایی (semantic seo) چیست؟ ادامه »

شکست و موفقیت برند

بزرگترین نقاط قوت و ضعف برند

برند‌ینگ در دنیای امروزه نقش بسیار مهمی در توسعه کسب‌وکارها و تعامل با مشتریان دارند. برند‌های موفق اغلب ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آنها را از رقبا متمایز می‌کند. همچنین هرگونه خطا در این فرآیند می‌توانند منجر به شکست برند شوند. در این مقاله، به بررسی بزرگترین نقاط قوت و ضعف برند پرداخته و نشان داده …

بزرگترین نقاط قوت و ضعف برند ادامه »

تیم متخصص سئو eBgroup

چطور یک تیم متخصص سئو پیدا کنیم؟

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، یکی از عناصر کلیدی در موفقیت آنلاین کسب‌وکارها و وبسایت‌هاست. از طریق بهبود رتبه ویدئوها و صفحات وب در نتایج موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل، تیم متخصص سئو می‌تواند ترافیک و بازدیدکنندگان به وبسایت را افزایش دهد. در این مقاله، به خصوصیات، وظایف و نحوه تشکیل و سازماندهی یک تیم …

چطور یک تیم متخصص سئو پیدا کنیم؟ ادامه »

چگونه برای ویدئو مارکتینگ تولید محتوا ویدئویی کنیم؟

چگونه برای ویدیو مارکتینگ تولید محتوا ویدیویی کنیم؟

محتوای ویدیویی به هر قالب محتوایی گفته می‌شود که دارای ویدیو یا شامل ویدیو باشد. شکل‌های و انواع متداول محتوای ویدیویی شامل وبلاگ‌ها، گیف‌های متحرک، ویدیوهای زنده، توصیفات مشتری، ارائه‌های ضبط شده و وبینارها می‌شود. شکی نیست که ویدیو یکی از بهترین راه‌ها برای تعامل و ارتباط با مشتریان، ایجاد روابط بلندمدت و ایجاد وفاداری …

چگونه برای ویدیو مارکتینگ تولید محتوا ویدیویی کنیم؟ ادامه »

پیمایش به بالا