Home » مقالات » صفحه 2

بازاریابی رویداد (Event Marketing) چیست؟

در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با بازاریابی رویداد آشنا کنیم پس به راهنمای ما برای بازاریابی رویداد ها در سال 2022 به بعد خوش آمدید. بهترین اقدامات را برای افزایش فروش رویداد، کشف نفوذ داده‌های رویداد و هم ترازی آن با بقیه سازمان است. بازاریابی رویداد…

ادامه مطلب
ابزار برندینگ

ابزار برندینگ

اگر کسب و کار دارید، در حال حاضر یک برند دارید. اما ساختن یک برند تجاری فوق العاده نیازمند سازماندهی، برنامه ریزی و فرآیند است. پس نیاز به ابزار برندینگ داریم. برند می تواند یک مفهوم مبهم باشد. اما آیا می توان برندینگ را پیگیری کرد؟ آیا برای آن بازگشت…

ادامه مطلب
چک لیست سئو

چک لیست سئوی فنی 20 دقیقه ای

با این چک لیست سئوی فنی 20 دقیقه ای، وضعیت حضور سایت در جستجوگرها را نظارت کنید. حفظ حضور در جستجوگرها برای یک وب سایت به عوامل فنی متعددی بستگی دارد که باید به درستی کار کنند. این چک لیست 20 دقیقه ای سئو یک نمای کلی از وضعیت حضور…

ادامه مطلب
برندینگ شخصی

10 نکته برندینگ شخصی برای ارتقای کسب و کار

برندسازی یا برندینگ شخصی در مورد مسئولیت پذیری در مورد نحوه معرفی خود است. اگر تلاش می کنید خود را به عنوان یک متخصص نشان دهید یا به یک اینفلوئنسر در حوزه کاری خود تبدیل شوید، برندینگ شخصی می تواند به شما به عنوان یک رهبر کمک کند. با نشان…

ادامه مطلب
تاثیر هاست در سئو

چرا انتخاب هاست در سئو مهم است؟

میزبانی وب یا همان هاست خوب، وب سایت شما را در صدر نتایج جستجو قرار نمی دهد، اما پیش نیاز سئوی قوی است. در این مقاله دلایل اهمیت هاست در سئو را باهم بررسی می‌کنیم. همه کارشناسان و متخصصین سئو می‌دانند عملکرد وب سایت یک عنصر حیاتی است که می…

ادامه مطلب

چرا وب سایت های تجاری به وبلاگ نیاز دارند؟ (5 دلیل مهم)

همانطور که همه ما می دانیم که شرکت ها برای بازاریابی دیجیتال خود در حال تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، فیس بوک، توییتر و پینترست هستند. اما اگر یک شرکت تمام وقت و پول خود را بر روی شبکه های اجتماعی متمرکز کند، ممکن است به…

ادامه مطلب
بازاریابی ربایشی یا درونگرا

بازاریابی ربایشی یا درونگرا

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی شرکت ها به بازاریابی ربایشی متکی هستند؟ در اینجا 3 دلیل اصلی را برایتان می‌گوئیم: آنها واقعاً نمی دانند چه چیزی است و از این واقعیت خجالت می کشند آنها فروش می خواهند! و آنها درک نمی کنند که چگونه…

ادامه مطلب
SWOT در سئو

راهنمای کامل استفاده از چارچوب SWOT در سئو

در این مقاله خواهیم گفت که چگونه از چارچوب SWOT در سئو استفاده کنید. و برای اولویت بندی تلاش های سئو در بهبود قدرت، دید ارگانیک، ترافیک و نرخ تبدیل آن را به خدمت بگیرید. در اکثر سازمان ها، اجرای یک استراتژی موثر سئو (بهینه سازی موتور جستجو) شامل جمع…

ادامه مطلب
موفقیت در بازاریابی محتوا

کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، مشارکت کارکنان است

آیا می خواهید محتوای شما به افراد بیشتری برسد؟ کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، شما مشارکت کارکنان است. استراتژی بازاریابی محتوا 50 درصد محتوا و 50 درصد شکل تحویل است. یعنی که اگر توزیع به درستی مدیریت نشود، محتوای عالی ممکن است از بین برود. اغلب اوقات، ما می بینیم…

ادامه مطلب
تحقیقات بازار

راهنمای تحقیقات بازار

آیا می خواهید بدانید که چرا مشتریان محصولات شما را نمی خرند؟ آیا شما علاقه مند به راه اندازی یک محصول، خدمات یا حتی یک کمپین بازاریابی جدید هستید، اما مطمئن نیستید که مصرف کنندگان شما چه می خواهند؟ برای پاسخ به سوالات بالا، به کمک مصرف کنندگان خود نیاز…

ادامه مطلب