بازاریابی محتوا

نقش هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی

نقش و کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی

هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته دنیای امروز به سرعت در حال توسعه و گسترش است. این فناوری توانایی انجام وظایف هوش مصنوعی مانند تشخیص الگوها، پردازش داده‌ها، یادگیری ماشینی و تصمیم‌گیری خودکار را دارد. از این رو، هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرتمند در حوزه تبلیغات نیز کاربرد دارد. در این …

نقش و کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی ادامه »

7 ترند تولید محتوا

7 ترند تولید محتوا برای سال 2023

با ما 7 ترند برتر تولید محتوا در سال 2023 را بشناسید و بیاموزید که چگونه محتوای وب سایت خود را برای تعامل و بازگشت سرمایه حداکثری بهینه کنید. چهارمین انقلاب صنعتی و وب 3.0 از نحوه مصرف اخبار گرفته تا نحوه بازاریابی محصولات به تغییر همه پلتفرم های ارتباطی قدیمی ادامه می دهند. یکی …

7 ترند تولید محتوا برای سال 2023 ادامه »

اصلاح محتوا

چگونه می توان محتوا را بدون تأثیر بر رتبه سایت اصلاح کرد؟

همه محتواها یکسان نیستند. حالا اگر صدها صفحه و مطلب دارید که رتبه ندارند و نمی دانید چگونه اصلاح شان کنید ما به شما می گوئیم چه کار کنید. یک سوال عادی: وب سایت من 10 ساله است و مطالب زیادی هم دارد. بسیاری از مطالب عملکرد خوبی ندارند. چگونه می‌توان محتوا را بدون تأثیر …

چگونه می توان محتوا را بدون تأثیر بر رتبه سایت اصلاح کرد؟ ادامه »

چرا وب سایت های تجاری به وبلاگ نیاز دارند؟ (5 دلیل مهم)

همانطور که همه ما می دانیم که شرکت ها برای بازاریابی دیجیتال خود در حال تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، فیس بوک، توییتر و پینترست هستند. اما اگر یک شرکت تمام وقت و پول خود را بر روی شبکه های اجتماعی متمرکز کند، ممکن است به مشکل بخورد. خوشبختانه اکثر کسب …

چرا وب سایت های تجاری به وبلاگ نیاز دارند؟ (5 دلیل مهم) ادامه »

موفقیت در بازاریابی محتوا

کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، مشارکت کارکنان است

آیا می خواهید محتوای شما به افراد بیشتری برسد؟ کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، شما مشارکت کارکنان است. استراتژی بازاریابی محتوا 50 درصد محتوا و 50 درصد شکل تحویل است. یعنی که اگر توزیع به درستی مدیریت نشود، محتوای عالی ممکن است از بین برود. اغلب اوقات، ما می بینیم که شرکت ها محتوای خوبی …

کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، مشارکت کارکنان است ادامه »

بازاریابی B2B

راهنمای موفقیت بازاریابی محتوایی B2B

طراحی استراتژی های بازاریابی محتوایی B2B دشوار است زیرا باید برای مشتریان مختلف جذاب باشد. برخی از برندها ممکن است بخواهند روی مخاطبان هدف خود تمرکز کنند و برخی ممکن است بخواهند از طیف گسترده ای از تاکتیک ها استفاده کنند. این مقاله به این موضوع می پردازد که چگونه بازاریابان محتوایی B2B می توانند …

راهنمای موفقیت بازاریابی محتوایی B2B ادامه »

تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟ (بازاریابی محتوایی یا ایمیل مارکتینگ) آیا برای یک آژانس مسافرتی و گردشگری باید روی تولید محتوای وبلاگ و بازاریابی محتوایی کارکرد یا روی ایمیل مارکتینگ سرمایه گذاری کرد؟ ما در این مقاله نگاهی به عوامل و مزایای هر دو نوع محتوا می‌اندازیم تا شما …

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟ ادامه »

تقویت شبکه اجتماعی

10 نکته تخصصی برای تقویت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

در تهیه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نمی‌توان اشتباه کرد. از آنجایی که پلتفرم‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد، هر کسب‌وکاری باید گزینه‌ای را پیدا کند که بیشتر به نیازهایش مرتبط هستند. در همین حال باید از اشتباهات و تجربیات دیگر صاحبان مشاغل کوچک استفاده کرد. ما در این مقاله نکاتی برای استفاده …

10 نکته تخصصی برای تقویت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا ادامه »

استراتژی بازاریابی محتوایی

استراتژی بازاریابی محتوایی: راهنمای جامع استراتژی محتوا

چه به تازگی بازاریابی محتوایی را شروع کرده باشید و چه مدتی است که از همین رویکرد استفاده می‌کنید، بازنگری برنامه استراتژی بازاریابی محتوایی و اطمینان از به روز بودن، نوآوری و جذاب بودن آن برای مشتریان بالقوه و مشتریانتان ضروری است. مشتریان – مهم نیست که چه زمانی و چگونه قصد خرید دارند. در …

استراتژی بازاریابی محتوایی: راهنمای جامع استراتژی محتوا ادامه »

انواع بازاریابی محتوا

آشنایی با انواع بازاریابی محتوایی

اگر از 10 کارشناس و تیم بازاریابی مختلف در مورد انواع بازاریابی محتوا و بهترین نوع آن بپرسید، 10 پاسخ کاملاً متفاوت خواهید شنید. یک بازاریاب ممکن است در مورد بازاریابی محتوای فوق العاده خود در یوتیوب صحبت کند. دیگری ممکن است در مورد استراتژی‌های محتوای سئو شده بحث کند. و دیگری ممکن است درباره …

آشنایی با انواع بازاریابی محتوایی ادامه »

پیمایش به بالا