چرا وب سایت های تجاری به وبلاگ نیاز دارند؟ (5 دلیل مهم)

همانطور که همه ما می دانیم که شرکت ها برای بازاریابی دیجیتال خود در حال تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، فیس بوک، توییتر و پینترست هستند. اما اگر یک شرکت تمام وقت و پول خود را بر روی شبکه های اجتماعی متمرکز کند، ممکن است به مشکل بخورد. خوشبختانه اکثر کسب و کارها بر این باور هستند که تنها شبکه های اجتماعی برای تقویت حضور آنلاین کافی نیست و نیاز به وب سایت و استراتژی سئو سایت هم وجود دارد. بنابراین به همین دلیل یک وب سایت های تجاری به وبلاگ نیاز دارد.

در این راهنما، می‌خواهیم اطلاعات دقیقی را در مورد اهمیت وبلاگ ها، مزایا و نیازهای ضروری در شرکت را با هم بررسی کنیم.

تعریف وبلاگ

وبلاگ نوعی پلت فرم وب سایتی است که در آن محتوا به ترتیب زمانی معکوس نشان داده می شود. محتوای بلاگ اغلب به عنوان ورودی شناخته می شود.

وبلاگ معمولاً توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد برای ارائه اطلاعات به سبک گفتگو اداره می شود. با این حال، چندین هزار وبلاگ شرکتی وجود دارد که محتوای اطلاعاتی و سبک رهبری فکری خود را تولید می کنند.

اهمیت استفاده از وبلاگ در سایت یک شرکت

ماموریت اصلی وبلاگ این است که به شما چیزی برای به اشتراک گذاشتن بدهد و در مورد شرکت، کانال شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر صحبت کند. همچنین شرکت می تواند موضوعاتی را انتخاب کند که مردم به اشتراک می‌گذارند و آنها را در پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی پست می کنند.

مزایای استفاده از وبلاگ برای تجارت و کسب و کار

شرکت شما باید همیشه در راس ترندها باشد و با چشم انداز بازاریابی همیشه در حال تغییر سازگار باشد. بخشی از روند بازاریابی دیجیتال در چند سال گذشته ثابت بوده است. همانطور که می دانیم وبلاگ نویسی یک عنصر حیاتی برای تجارت است. اما سوالی که همیشه پیش می‌آید این است که چرا تجارت ما به وبلاگ نیاز دارد؟

در این بخش پنج دلیلِ نیاز کسب و کار به وبلاگ را با هم بررسی می‌کنیم.


خدمات دیجیتال مارکتینگ

سرویس بازاریابی دیجیتال یکی از خدمات اصلی شرکت ebgroup است. برای بهتر دیده شدن برند، افزایش دسترسی به مشتری، رتبه‌های بالا در جستجوها تنها چند مورد از خدمات دیجیتال مارکتینگ ebgroup است.

با اشتراک گذاری محتوای مفید و مرتبط، تعامل مخاطب را حفظ کنید

بازاریابی محصولات و خدمات، به خصوص در محیط اقتصادی بد امروزی، دشوار است. وبلاگ در این شرایط بسیار مفید است. این به تصویر مالتی مدیای کسب و کار شما کمک می کند، توجه مخاطب را حفظ می کند و شرکت شما را پیشرفت می دهد. به تبلیغ پادکست ها، مصاحبه ها، ویدئوها و سایر محتوا در بلاگ خود فکر کنید. چنین محتوایی هم برای خوانندگان مفید است و هم برای وب سایت شما عالی است.

مشتریان و مشتریان بالقوه جدید را جذب کنید

یکی از اجزای ضروری هر استراتژی بازاریابی برای افزایش ترافیک وب سایت، وبلاگ نویسی و تولید مطالب مرتبط است. پست های وبلاگ با استفاده از تکنیک های سئو مانند کلمات کلیدی، عناوین، توضیحات متا و موارد دیگر به ابزاری قدرتمند برای افزایش دیده شدن برند تبدیل می شوند. علاوه بر این، هر ورودی وبلاگ جدیدی که منتشر می کنید صفحه جدیدی برای وب سایت شما ایجاد می کند.

بلاگ ها به گوگل و سایر موتورهای جستجو انگیزه ای برای بازدید مجدد از وب سایت شما در جستجوی محتوای جدید برای فهرست بندی ارائه می دهند که به سئو کمک زیادی می کند.

در مورد انجمنی که بر سازمان شما متمرکز است، صحبت کنید

استفاده از وبلاگ برای ارتقای خدمات خود و ایجاد روابط پایدار با مشتریان بالقوه استراتژی ایده آل است. وبلاگ های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا خوانندگان خود را افزایش دهید و جامعه ای پیرامون مقالات، ایده های تجاری و دیدگاه های خود ایجاد کنید. وقتی یک پست وبلاگ را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید و کاربران جدیدی را به وب سایت خود جذب می کنید، متوجه خواهید شد که یک بلاگ چقدر می تواند جذابیت ایجاد کند.

برند و رهبری فکری خود را تقویت کنید

هیچ چیز نمی تواند با یک برند قوی مقایسه شود، و وبلاگ نویسی یک سرمایه گذاری حیاتی در این فرآیند است زیرا به شما امکان می دهد با مخاطبان خود به روش های جدید ارتباط برقرار کنید و در عین حال نظرات خود را نیز به اشتراک بگذارید. وبلاگ شما این امکان را می‌دهد که بتوانید نظرات و ایده های خود را در مورد یک موضوع خاص بیان کنید.

در ادامه می‌توانید از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های دیگر، اخبار مربوط به این وبلاگ را منتشر کنید. هنگامی که شروع به تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری قانونی در زمینه خود کردید، بازدیدکنندگان برای دسترسی به این اطلاعات به وب سایت شما باز می گردند.

هنگام انتشار مطالب مفید، تبلیغ کنید

بر اساس تحقیقات، 80 درصد از کسب و کارها ترجیح می دهند یک سری مقالات را به عنوان تبلیغ داشته باشند تا پیام مرسوم «اکنون خرید کنید». علاوه بر این، مصرف کنندگان کمتر به اشکال سنتی تبلیغات و آگهی علاقه مند می شوند، بنابراین رویکردهای نوآورانه برای بازاریابی خدمات شما در بازار رقابتی امروز ضروری است.

نمی توان ارزش وبلاگ نویسی را برای یک تجارت دست کم گرفت. ارزش چیزی که یک وبلاگ می تواند برای برند شما به دست آورد تحت تأثیر معرفی ابزارهای خلاقانه جایگزین برای ارتقاء قرار گرفتن در معرض و پیشرفت خدمات شما قرار نمی گیرد. یک پست وبلاگ ابزاری حیاتی برای ایجاد جریان ثابتی از بازدیدکنندگان وب‌سایت، مخاطبان رو به رشد و سرنخ‌های تازه است.


خدمات سئو

سرویس خدمات سئو یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای جستجوی کلمات کلیدی، بهینه سازی و استراتژی محتوا، رپورتاژ تنها چند مورد از خدمات سئو ebgroup است.

نکاتی برای نوشتن پست های وبلاگی موثر

یادگیری اصول نوشتن موثر وبلاگ بسیار ضروری است. زیرا این مفهوم به بهبود کار تجاری شما کمک می کند تا به اوج برسید.

فقط درباره خودتان بحث نکنید

یکی از بزرگترین چیزهایی که باید هنگام راه اندازی یک وبلاگ برای کسب و کار خود از آن دوری کنید، تمرکز انحصاری بر روی نام تجاری خود است. مردم اغلب محتوایی را که آشکارا برای سود یک شرکت طراحی شده اند، نمی‌خوانند و ترجیح می دهند محتوایی را بخوانند که با در نظر گرفتن بهترین منافع آنها تهیه شده است.

نیازهای خواننده را در نظر بگیرید و اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهید که پاسخگوی آنها باشد. این به موفقیت وبلاگ شما و در کل برند شما کمک خواهد کرد.

فقط روی فروش تمرکز نکنید

وقتی صحبت از وبلاگ نویسی برای تجارت به میان می آید، صرفاً سعی نکنید چیزی بفروشید، باید یک «نباید» دیگر باشد. وبلاگ شما نباید این تصور را ایجاد کند که تلاشی برای ترغیب خوانندگان به خرید است. اگر آنها به جای صفحه فرود محصول یا خدمات به مقاله ای می روند تا پاسخ مشکل خود را دریافت کنند، احتمالاً سعی می کنند از اغوا شدن برای خرید جلوگیری کنند.

برای جذب خواننده خود تلاش کنید.

یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد ارتباط با مخاطبان از طریق وبلاگ شماست، زیرا مردم تمایل بیشتری به حمایت از برندهایی دارند که با آن‌ها شناسایی می‌شوند. در هنگام نوشتن متن ، هدف خود را به “صحبت” مستقیم با مخاطبان خود داشته باشید. زیاد نگران حرفه بودن نباشید. وبلاگ ها به گونه ای طراحی شده اند که آموزشی و خواندنی ساده باشند. هنگام پاسخ دادن به سؤالات مخاطبان خود، لحن غیر رسمی و مهربان اما مستقیم را حفظ کنید.

چیزهای با ارزش ارائه کنید

پست‌های وبلاگ برای شرکت شما در واقع باید به نفع مخاطبان شما باشد. بازدیدکنندگان وبلاگ شما باید همیشه به چیز مفیدی دسترسی داشته باشند. با انجام این کار، آنها به برند شما اعتماد می کنند، از شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد استفاده می کنند، و در صورت نیاز به چیزی که شما باید ارائه دهید، تمایل بیشتری به همکاری با شما در آینده خواهند داشت.

لطفا از یک تقویم محتوایی استفاده کنید.

اگرچه تقویم های محتوا ضروری نیستند، اما بدون شک سنگ بنای یک استراتژی مفید و طولانی مدت وبلاگ هستند. اگر از یک تقویم محتوای ثابت به عنوان راهنمای خود استفاده نکنید، ورودی‌های وبلاگ شما مطمئناً در طول زمان حرکت خود را از دست می‌دهند. هنگام توسعه یک رویکرد وبلاگ که در طول زمان موفق می شود، سازگاری ضروری است. وقتی از یک تقویم محتوا استفاده می کنید، رعایت ضرب الاجل ها، دستیابی به اهداف و ارسال مکرر پست بسیار ساده تر است.

جمع بندی

اگر به دنبال یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هستید که بهترین سیستم مدیریت محتوا را ارائه دهد، دیگر لازم نیست وبلاگ نویسی برای تجارت را بیاموزید. هدف اصلی وبلاگ نویسی افزایش فروش بیشتر از طریق افزایش آگاهی از برند شما و ارتقای رتبه صفحات محصول شما است. ایجاد بهترین و موفق ترین بلاگ به شما کمک می کند زمانی که مشتریان به دنبال خرید از شما هستند در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید.

eBgroup از شما می خواهد که اگر به اتخاذ یک استراتژی وبلاگ جامع علاقه مند هستید یا به دنبال بهبود رویکرد بلاگ فعلی خود هستید، یک مشاوره بازاریابی ربایشی داشته باشید. ما در مورد آمارهای مهم برای نظارت و چگونگی اطمینان از کارآمدی رویکرد وبلاگ با شما صحبت خواهیم کرد.

5/5 - (11 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟