کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، مشارکت کارکنان است

موفقیت در بازاریابی محتوا
موفقیت در بازاریابی محتوا

آیا می خواهید محتوای شما به افراد بیشتری برسد؟ کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، شما مشارکت کارکنان است.

استراتژی بازاریابی محتوا 50 درصد محتوا و 50 درصد شکل تحویل است. یعنی که اگر توزیع به درستی مدیریت نشود، محتوای عالی ممکن است از بین برود. اغلب اوقات، ما می بینیم که شرکت ها محتوای خوبی تولید می کنند اما در توزیع آن شکست می خورند. این شرکت‌ها با بازاریابی محتوا دست و پنجه نرم می‌کنند، زیرا از تیم خود – یا از شبکه‌های تیم‌شان – برای تقویت دسترسی خود استفاده نمی‌کنند.

حقیقت این است که کارمندان برای ایجاد و توزیع محتوای شما کاملاً آماده هستند. و شما باید استراتژی بازاریابی محتوایی را با مشارکت کارکنان در هسته خود تغییر دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که چرا مشارکت کارکنان در بازاریابی محتوا بسیار تاثیرگذار است و پنج استراتژی برای جذب همکاری کارمندان و موفقیت در بازاریابی محتوا ارائه می‌شود.

آیا تعامل کارکنان واقعاً بر بازاریابی محتوا تأثیر می گذارد؟

شرکت شما ممکن است تلاش کند تا از طریق تبلیغات، خبرنامه ها و شبکه های اجتماعی مختلف به افراد دسترسی پیدا کند. اما در بازاریابی، یک پیام به اندازه پیام رسان آن ارزشمند است.

ما این اصل را در اینفلوئنسر مارکتینگ می بینیم، جایی که 60 درصد از بازاریابان گزارش می دهند که تأثیر یک اینفلوئنسر مورد اعتماد بسیار بیشتر از یک تبلیغ غیرشخصی بر تصمیمات خرید شخصی است.

هنگامی که محتوا به اندازه منبع آن قابل اعتماد باشد، به راحتی می توانید متوجه شوید که چرا کارکنان شما باید در بازاریابی محتوا همکاری کنند. اقتدار و اعتماد کارمندان شما، آنها را به سفیران عالی برای تولید و به اشتراک گذاری محتوای شرکت تبدیل می کند.

پنج راه برای جلب مشارکت کارمندان برای بازاریابی محتوا

توجه داشته باشید که مشارکت کارکنان می تواند موضوعی حساس باشد. هیچ‌کس نمی‌خواهد احساس کند که دارد کار شخص دیگری را انجام می‌دهد و هیچ‌کس نمی‌خواهد شبکه خود را با محتوای متوسط پر کند.

شما باید کار را برای کارمندان آسان، هیجان انگیز و با ارزش کنید تا درگیر بازاریابی محتوا شوند.

1. کارمندان را وارد استراتژی محتوا کنید.

تولید محتوا را به یک فعالیت تیمی تبدیل کنید. از کارمندان دعوت کنید تا در موضوعات مشارکت کنند و به عنوان کارشناسان موضوع باشند یا حتی یک پست بنویسند. برای مثال، محتوایی ایجاد کنید که داستان های کارمندان را نشان دهد. وقتی یک کارمند احساس می کند در تولید محتوا درگیر است، احتمال بیشتری دارد که محصول نهایی را به اشتراک بگذارد.

2. به کارمندان یاد دهید چگونه محتوا را به اشتراک بگذارند.

تصور نکنید که همه می دانند چگونه محتوا را در لینکدین یا اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند. پلتفرم های اصلی به قدری تغییر می کنند که ارزش ارائه بازآموزی را دارند. این کار می‌تواند بصورت یک جلسه گروهی کوتاه باشد که یک یا دو بار در سال اتفاق بیافتد.

3. زمانی که محتوای جدید منتشر می شود به آنها اطلاع دهید.

در صورت انتشار محتوای جدید به کارمندان خود اطلاع دهید. تعدادی ابزار وجود دارد که می توان برای خودکارسازی این فرآیند از آنها استفاده کرد. همچنین شرکت‌ها می‌توانند یک مرحله به گردش کار انتشار محتوای خود اضافه کنند و هر زمان که محتوای جدید منتشر شد، یک ایمیل کوتاه همراه با یک لینک برای تیم ارسال کنند.

4. موفقیت ها را با تیم به اشتراک بگذارید.

یک نظر عالی از یک دنبال کننده دریافت کردید؟ آیا مقاله ای در فضای مجازی منتشر شد؟ بازخورد مثبت را با تیم خود به اشتراک بگذارید تا روحیه و انگیزه ایجاد کنید. یک جمع بندی هفتگی یا ماهانه در سطح کارمندان همیشه مفید بوده است.

5. روی مزایای اشتراک گذاری محتوا تأکید کنید.

افراد با اشتراک گذاری محتوا و مشارکت بیشتر در شبکه های اجتماعی چیزهای زیادی به دست می آورند. با افزایش دید آنلاین خود، آنها برای ارجاعات در ذهن خود باقی می مانند.

به خاطر داشته باشید که تعامل کارکنان یک بازی طولانی است. با فعال کردن تیم خود در زمانی که به آنها نیاز دارید و در بقیه زمان ها نادیده گرفتن آنها به موفقیت نخواهید رسید. همانطور که گفته شد، مشارکت بالای کارکنان می تواند به چیزی بیش از بازاریابی محتوا کمک کند. کارکنان متعهد با هزینه کمتر، بهره وری بالاتر و افزایش درآمد مرتبط هستند.


خدمات تولید محتوا

سرویس تولید محتوا یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی تولید محتوا، سئو محتوا تنها چند مورد از خدمات تولید محتوا ebgroup است.

بررسی و مراحل بعدی

برای موفقیت در بازاریابی محتوا برای شرکت خود نیازی به استخدام یک کارشناس شبکه های اجتماعی ندارید. شما به اینفلوئنسرهای قابل اعتماد داخلی دسترسی دارید: کارمندان شما!

با سهولت، بطور هیجان انگیز و سودمند کردن مشارکت، از قدرت افراد خود برای بازاریابی محتوا استفاده کنید. مجدداً یادآوری می‌کنیم:

  • تیم خود را در توسعه استراتژی محتوا بگنجانید.
  • به آنها یاد دهید که چگونه محتوا را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.
  • هنگامی که محتوای جدید منتشر شد به آنها اطلاع دهید.
  • موفقیت ها را با بازخورد مثبت جشن بگیرید.
  • مزایای اشتراک گذاری محتوا را برجسته کنید.

وقت خود را برای ایجاد محتوای عالی که به جایی نمی رسد تلف نکنید. در عوض، کارکنان را در استراتژی بازاریابی محتوای خود قرار دهید و منتظر بمانید تا تلفن زنگ بخورد.

5/5 - (11 امتیاز)

اشتراک گذاری

1 دیدگاه دربارهٔ «کلید موفقیت در بازاریابی محتوا، مشارکت کارکنان است»

  1. سلطانی

    خیلی ممنون از مطلب خوبی که گذاشتید مشارکت کارمندان به نظرم خیلی مهم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟