10 نکته تخصصی برای تقویت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

Home » بلاگ » مقالات » 10 نکته تخصصی برای تقویت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

تقویت شبکه اجتماعی

در تهیه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نمی‌توان اشتباه کرد. از آنجایی که پلتفرم‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد، هر کسب‌وکاری باید گزینه‌ای را پیدا کند که بیشتر به نیازهایش مرتبط هستند. در همین حال باید از اشتباهات و تجربیات دیگر صاحبان مشاغل کوچک استفاده کرد. ما در این مقاله نکاتی برای استفاده حداکثری از این استراتژی ها توسط اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین و تقویت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا برای شما تهیه کرده‌ایم.

1- مهارت های حضور در شبکه های اجتماعی خود را تقویت کنید

شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال توسعه هستند. بنابراین اگر می‌خواهید تلاش‌هایتان برای مدت طولانی مؤثر باشد، تمرکز بر مهارت‌ها به جای استراتژی‌های خاص ارزشمندتر است. برای حضور ارزشمندتر در شبکه های اجتماعی مقاله استراتژی شبکه های اجتماعی ما را بخوانید.

2- از لینکدین برای کسب و کار کوچک خود نهایت استفاده را ببرید

لینکدین فقط برای شبکه های شخصی نیست. این پلتفرم می تواند برای برندسازی و بازاریابی کسب و کارهای کوچک مفید باشد. اگر می‌خواهید از این پلتفرم نهایت استفاده را ببرید، پست راهنمای بازاریابی در لینکدین ما را بخوانید.

3- از توییت ها برای منفجر کردن برند خود استفاده کنید

رشد یک جامعه فعال در توییتر مستلزم این است که ببینیم چه توییت هایی تاکنون بیشترین تأثیر را داشته اند. پست راهنمای جامع بازاریابی در توئیتر مار را بخوانید تا بینشی خوبی در مورد چگونگی رشد یک برند و جامعه در توییتر کسب و آن را بیاموزید.

4- از هشتگ های اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید

هشتگ‌ها مدت‌هاست که یک ابزار بازاریابی محبوب برای مشاغل کوچک در شبکه‌های اجتماعی – به‌ویژه در اینستاگرام – بوده است. اما اگر تازه وارد اینستاگرام شده اید یا به تازگی به دنبال افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی هستید، ممکن است مطمئن نباشید که چگونه از آنها نهایت استفاده را ببرید. حتماً پست استراتژی بازاریابی در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

5- افزایش مشارکت در نظرسنجی های شبکه های اجتماعی

نظرسنجی ها می توانند راهی شگفت انگیز برای درگیر کردن افراد بیشتری با حساب های شبکه های اجتماعی شما باشند. اما همه استراتژی هایی که در این دسته قرار می گیرند موثر نیستند. پس حتما بطور موثر و در جای خود از این امتیاز استفاده کنید.

6- کار با یک آژانس برندسازی و ارتباطات را در نظر بگیرید

کسب و کارهای کوچک همیشه منابع لازم برای استخدام کارکنان تمام وقت برای برندسازی و بازاریابی را ندارند. خوشبختانه، آژانس هایی وجود دارند که می توانید برای برون سپاری برخی از این وظایف مهم با آنها همکاری کنید. پست چرا باید برخی از خدماتی را به آژانس ها برون سپاری کنیم را بخوانید.

7- بازاریابی وابسته و کسب و کار خود را رشد دهید

بازاریابی وابسته می تواند راهی سودآور برای رشد یک کسب و کار وبلاگ نویسی باشد. و چندین استراتژی وجود دارد که می تواند به شما در کسب درآمد بیشتر وابسته کمک کند. حتما بیشتر در مورد آن تحقیق کنید.

8- وبلاگ نویس و بازاریاب سازنده تری باشید

نوشتن پست های وبلاگ و محتوای شبکه های اجتماعی زمان می برد. اما تقویت مهارت های خود و ایجاد یک برنامه عمدی می تواند به شما کمک کند در طول روز کاری معمولی خود کارهای بیشتری انجام دهید. پست انواع تولید محتوای ما را بخوانید.

9- از اشتباهات سئو اجتناب کنید

سئو جزء ضروری هر استراتژی وبلاگ نویسی یا بازاریابی محتوا است. با این حال، برخی اشتباهات رایج وجود دارد که ممکن است تلاش‌های شما را کمتر تأثیر بگذارد. حتماً پست سئو کلاه سیاه ما را بخوانید تا بدانید از چه کارهایی باید اجتناب کنید.

10- تبلیغاتی با نرخ تبدیل بالا و کم هزینه ایجاد کنید

پس از تسلط بر تولید محتوای ارگانیک و بازاریابی شبکه اجتماعی، ممکن است بخواهید از تبلیغات کلیکی و پولی استفاده کنید. برای استفاده بیشتر از سرمایه خود، پست‌های آموزش تبلیغات در گوگل ادز را که در مورد ایجاد تبلیغات با نرخ تبدیل بالا و کم هزینه است بخوانید.

تمام 10 مورد ذکر شده در بالا به شما کمک می‌کند تا حضور خود در شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوایی خود را تقویت کنید و بتوانید بهترین نتیجه را از حضور آنلاین و دیجیتال مارکتینگ کسب کنید.

5/5 - (5 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.