8 تکنیک سئو کلاه سفید برای دو برابر کردن ترافیک سایت

Home » بلاگ » مقالات » 8 تکنیک سئو کلاه سفید برای دو برابر کردن ترافیک سایت

تکنیک سئو کلاه سفید

با توجه به عوامل کلیدی گوگل در تعیین نتایج جستجو، چطور از رقبا پیشی بگیریم. در اینجا ما هشت تکنیک سئو کلاه سفید برای دو برابر کردن ترافیک سایت را به شما آموزش خواهیم داد.

به این فکر کنید در چرخه ای از سئو گیر کرده اید که رتبه‌های سایت‌تان حرکت نمی کنند.

این پست تکنیک های کلاه سفیدی را نشان می دهد که به طور بالقوه می تواند ترافیک شما را از جستجوی ارگانیک دو، سه یا حتی 10 برابر کند.

بیائید ابتدا نحوه عملکرد گوگل را دوباره بررسی کنیم.

عملکرد گوگل در رتبه بندی ها

بعنوان یک متخصص سئو می‌دانیم که سیستم گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها مجموعه‌ای از الگوریتم‌ها را در بر می‌گیرد که برای ارائه «بهترین» نتایج طراحی شده‌اند.

این الگوریتم‌ها فاکتورهای زیادی را در نظر می‌گیرند، از جمله کلمات موجود در یک پرس و جو، ارتباط، قابلیت استفاده از صفحه، تخصص منبع، موقعیت جغرافیایی و تنظیمات.

علاوه بر این، وزن این عوامل به ماهیت یک پرس و جو بستگی دارد.

برای موضوعات فعلی، تازگی وزن زیادی دارد. (الگوریتم فرشنس)

برای اطمینان از عملکرد الگوریتم‌ها به همان شکلی که در نظر گرفته شده است، Google از ارتشی از ارزیابی‌کنندگان کیفیت استفاده می‌کند.

آنها از دستورالعمل های دقیق توسعه یافته توسط گوگل پیروی می کنند تا اطمینان حاصل شود که خروجی الگوریتم با استانداردهای تعیین شده برای کیفیت صفحه و برآورده شدن نیازها مطابقت دارد. این دستورالعمل‌ها برای هر کسی که در مورد ساخت یک وب‌سایت با کارایی بالا تلاش می‌کند، ضروری است.

به گفته گوگل، الگوریتم جستجوی آنها به پنج عامل کلیدی در تعیین اینکه کدام نتایج در بالای نتایج جستجوی آنها ظاهر می شود نگاه می کند:

  • معنی سوال شما
  • ارتباط صفحات وب
  • کیفیت محتوا
  • قابلیت استفاده از صفحات وب
  • زمینه و تنظیمات

با پرداختن به این پنج عامل، خود را در موقعیتی قرار می دهید که از رقبا پیشی بگیرید. در اینجا ما چند نکته خاص را در مورد نحوه انجام آن به شما خواهیم گفت:

1. اول موبایل

ما برای اولین بار در سال 2015، پس از اینکه به روز رسانی موبایلی گوگل را “mobilegeddon” تشخیص دادیم، یک رویکرد “اول موبایل” را برای سئو شروع کردیم.

با این به‌روزرسانی گوگل همه را متوجه شدند که عصر موبایل شروع شده است. کسانی که به اخطار موبایل فرندلی گوگل اعتنایی نکردند بعداً بیشتر هزینه پرداخت کردند.

امروزه، گوگل همه‌چیز را اول در تلفن همراه تست می‌کند.

اگر مطمئن نیستید که آیا وب سایت شما معیارهای سازگاری با موبایل را دارد ، وارد حساب سرچ کنسول خود شوید و گزارش قابلیت استفاده از موبایل را مشاهده کنید.

Google مشکلات تلفن همراه را در آنجا گزارش می‌کند، بنابراین می‌توانید اقدامات لازم را برای مطابقت با آن انجام دهید.

2. کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنید

پروفایل کسب‌وکار Google، که قبلاً به عنوان «Google My Business» شناخته می‌شد، یک فهرست کسب‌وکار رایگان و یک تکنیک سئو کلاه سفید است. پروفایل کسب‌وکارها در جستجوی Google، Google Maps و Google Shopping نشان داده می‌شوند. اگر کسب و کار شما دارای مکان فیزیکی است یا به مشتریان خدمات می‌دهید، می توانید یک پروفایل کسب و کار در Google ایجاد کنید.

5 مزیت پروفایل کسب و کار گوگل

  • یک تبلیغات رایگان است – ارزانتر از جستجوی پولی و سریعتر از سئو.
  • Google Maps/3-Pack به مشاغل مرتبط با جغرافیا کمک می کند.
  • یک پروفایل بهینه شده تاثیر خوبی را ایجاد می کند.
  • رتبه بندی ستاره دار خوب باعث ایجاد اعتماد و اثبات اجتماعی می شود.
  • امکان بررسی عملکرد پروفایل و کسب اطلاعات.

از آنجایی که گوگل به بهبود توانایی خود برای ارائه نتایج بیش از حد محلی ادامه می دهد، داشتن داده های کامل و دقیق در پروفایل کسب و کار گوگل بسیار مهم است.

این کار یک راه برد برای سایت است، زیرا بسیاری از کسب و کارها هنوز حتی فهرست خود را ثبت نکرده اند.


خدمات سئو

سرویس خدمات سئو یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای جستجوی کلمات کلیدی، بهینه سازی و استراتژی محتوا، رپورتاژ تنها چند مورد از خدمات سئو ebgroup است.

3. تجربه صفحه (Page Exprience) خود را بهبود ببخشید

تجربه صفحه گوگل با مجموعه ای از سیگنال ها تعریف می شود که برای اندازه گیری واکنش کاربران به یک صفحه وب طراحی شده اند. این اندازه گیری فراتر از ارزش اطلاعات اولیه است.

از بخش Core Web Vitals استفاده کنید. این بخش مجموعه‌ای از معیارها که عملکرد بارگذاری صفحه، تعامل، و ثبات بصری و همچنین سازگاری با موبایل، HTTPS و دستورالعمل‌های بینابینی مزاحم را اندازه‌گیری می‌کند.

چگونه تجربه صفحه بر رتبه بندی سایت تأثیر می گذارد؟

در مواردی که چندین صفحه معیارهای جستجو را برای مرتبط بودن برآورده کنند، تجربه صفحه وزن بیشتری دارد.

البته صفحه‌ای که اطلاعات مورد نیاز را ارائه می‌کند، همچنان بر صفحه‌ای با ارتباط کمتر، اما تجربه صفحه بهتر، برتری دارد.

به طور خلاصه، تجربه صفحه می تواند SERP را بشکند.

4. تمرکز بر تجربه کاربر (UX)

گوگل همیشه مدیران وب‌سایت‌ها را تشویق کرده است که تمرکز اصلی خود را بر ارائه یک تجربه کاربری خوب بگذارند.

همانطور که الگوریتم “هوشمندتر” می شود، وب سایت هایی که این کار را انجام می دهند در موقعیتی قرار می گیرند که بیشترین بهره را ببرند. یک تجربه کاربری خوب بسیار عمیق تر از نوشتن کد تمیز است.

هدف طراحی UX در تجارت بهبود رضایت و وفاداری مشتری از طریق سودمندی، سهولت استفاده و لذت ارائه شده در تعامل با یک محصول است.

ما وب سایت شما را یک محصول می‌نامیم. هدف این است که ابتدا هدف کاربر مشخص شود، سپس روشی برای ناوبری روان توسعه یابد – روشی که احساسات مثبت را برمی انگیزد و به یک تجربه کلی خوب منجر می شود.

ترکیب بهترین شیوه های UX برای ما آسان است. بخش طراحی سایت ما پر از الگوها و مشاوره است.

چیزی که حرفه ای ها را از آماتورها جدا می کند تست A/B است.

هر یک از ما تعصبات خاص خود را داریم که بر نحوه ساخت یک صفحه وب تأثیر می گذارد.

با اجرای یک سری آزمایش، می‌توانید بفهمید که چه چیزی در صفحه درست است و چه چیزی نیست، و آزمایش را تا زمانی که کار را درست انجام دهید ادامه دهید.

5. تحقیق کلمات کلیدی درست

درست است – در تکنیک سئو کلاه سفید تحقیق کلمات کلیدی هنوز هم مهم است.

از آنجایی که گوگل داده های کمتری برای کلمات کلیدی ارائه می دهد، سایت‌های ثالثی مانند Ahrefs و Semrush ابزارهای کلمه کلیدی خود را برای پر کردن جای خالی ایجاد کرده اند.

با این حال، به لطف الگوریتم‌های RankBrain و BERT، روشی که در مورد انجام و استفاده از نتایج حاصل از تحقیقات کلمات کلیدی پیش می‌رود، تغییر کرده است.

RankBrain در هسته خود یادگیری ماشینی است. این به روزرسانی به گوگل اجازه می‌دهد تا به جای تکیه بر رشته‌های ابرداده، کلمات را چارچوب بندی کند. گوگل اکنون تفاوت های زبانی مانند ریشه، مترادف ها و پاسخ ها را درک می کند.

BERT مخفف Representations Encoder Bidirectional from Transformers است.

هدف اصلی ارائه نتایج جستجوی بهتر برای جستجوهای محاوره‌ای طولانی‌تر و بیشتر است، جایی که حروف اضافه مانند «برای» و «به» بر زمینه یک پرس و جو تأثیر می‌گذارند.

در زمان معرفی این الگوریتم در اکتبر 2019، گوگل اعلام کرد که BERT بر 10٪ از کل جستجوها تأثیر می گذارد.

نسل جدید ابزارهای کلیدواژه این موضوع را با تولید داده‌های مرتبط مانند موضوعات والد، گروه‌های کلیدواژه و هدف جستجو در نظر می‌گیرد.

با استفاده از این اطلاعات، کاربران می توانند محتوای مرتبط با زمینه را توسعه دهند.

6. یک برنامه بازاریابی محتوایی جامع داشته باشید

بر اساس اعلام موسسه بازاریابی محتوا، جلب توجه مخاطب امروز نسبت به یک سال پیش دشوارتر است.

از آنجایی که محتوا یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی گوگل است، دریافت درست آن مهم است. این یک فرصت بزرگ برای کسانی است که مایل به سرمایه گذاری زمان برای تحقق آن هستند.

همه در مورد ایجاد «محتوای عالی» صحبت می کنند، اما این اصلا به چه معناست؟

این واقعاً به داشتن محتوای مفید، یافتن مخاطب مناسب و سپس دستیابی به آن مخاطب بستگی دارد.

نباید تمرین سختی باشد. این به همدلی با مشتریان بالقوه و مشتریان شما خلاصه می شود. آن هندلی فرمول زیر را برای جمع بندی آن ایجاد کرد:

مفید x لذت بخش x الهام بخش = محتوای نوآورانه

محتوای عالی به اشکال مختلف عرضه می شود. یک طرح جامع بازاریابی محتوایی شامل ترکیبی از موارد زیر است:

  • وبلاگ ها
  • تصاویری مبتنی بر داده (تحقیق اصلی)
  • تصاویر
  • اینفوگرافیک
  • ارائه های SlideShare
  • فیلم ها

7. به سئو On-Page توجه کنید

اصول کلیدی سئو داخلی یا On-Page، و بهترین روش‌ها برای بهینه‌سازی صفحه در تکنیک سئو کلاه سفید شامل موارد زیر است:

  • عنوان صفحه
  • سرتیترها
  • توضیحات متا
  • متن جایگزین تصویر (Alt)
  • نشانه گذاری ساختار یافته (اسکیما)
  • آدرس های صفحه
  • لینک داخلی

8. Link Building تمام تلاش های دیگر شما را کامل می‌کند

ممکن است روزی برسد که لینک ها برای رتبه بندی اهمیت کمتری داشته باشند، اما آن روز امروز نیست. نکته کلیدی این است که انواع لینک‌های مناسب را دریافت کنید.

  • لینک هایی که با سایت شما مرتبط هستند.
  • لینک‌هایی که نیاز به بررسی ویراستاری انسانی دارند.
  • لینک هایی که به دست می آیند.

روش مورد علاقه ما برای به دست آوردن لینک‌های مرتبطدر تکنیک سئو کلاه سفید، ساختن یک مرکز منبع است. یک مرکز منابع می تواند تقریباً روی هر نوع وب سایتی کار کند. یک مرکز منبع خوب علاوه بر جذب لینک، به ایجاد اعتماد و اقتدار کمک می کند.

برای اطلاع بیشتر در مورد استراتژی لینک سازی مقاله ما را بخوانید.

نکته پایانی

جستجوی ارگانیک یک بازی مهماست. یک راه کامل برای تسلط بر SERP ها وجود ندارد. اما صرفاً هم نیازی نیست که طاقت فرسا باشد.

اگر فقط بر روی هشت نکته مهم ارائه شده در بالا تمرکز کنید، می توانید ترافیک خود را دو، سه یا حتی 10 برابر کنید.

5/5 - (6 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.