Home » مقالات » تولید محتوا » صفحه 2

تولید محتوای اختصاصی

تولید محتوای اختصاصی

مصرف‌کنندگان و مشتریان با برندهایی که با آن‌ها به‌عنوان یک فرد رفتار می‌کنند (نه یک عدد در گزارش فصلی) تعامل بهتری دارند و از آنها حمایت می‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مخاطبان از شرکت هایی که تبلیغات و ایمیل‌های عمومی ارسال می‌کنند خوششان نمی‌آید. تولید محتوا اختصاصی…

ادامه مطلب
محاسبه هزینه تولید محتوا در eBgoup

محاسبه هزینه تولید محتوا

تولید محتوای با کیفیت بالا برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. یكی از مهمترین چالش‌های تولید محتوا، فهم هزینه تولید محتوا و چگونگی ایجاد، بدون خلل در کیفیت آن است. بنابراین کسب و کارها همواره در تلاش هستند تا فرآیندهای کارآمدی پیرامون ایجاد و تولید محتوا داشته باشند.…

ادامه مطلب
وبینار

وبینار چیست و چگونه می‌توان یک وبینار برگزار کرد؟

با شیوع بیماری همه گیر کرونا مردم مجبور به کار از خانه شدند، در این میان پلتفرم‌های برگزاری جلسات آنلاین و وبینارها شاهد افزایش محبوبیت و استفاده در سراسر جهان بوده‌اند. در دهه گذشته (مخصوصاً در چند سال گذشته) وبینار به یک عنصر اصلی برای آموزش دانشجویان و مشتریان بالقوه،…

ادامه مطلب
نقشه کلمات کلیدی

راهنمای جامع نقشه کلمات کلیدی (keyword mapping)

در این پست، قصد داریم به موضوع تحقیق کلمات کلیدی و برخی از کارها و ابزارهایی که می‌توانید برای انجام تحقیق کلمات کلیدی از آنها بهره ببرید، بپردازیم. در نهایت، ما شما را با مراحل نگاشت کلیدواژه یا نقشه برداری کلمات کلیدی آشنا می‌کنیم تا بتوانید ایده‌های خود را در…

ادامه مطلب
اینفوگرافیک

اینفوگرافیک چیست و چه کاربردی دارد؟

در چند سال گذشته، صنعت خبر شاهد ظهور روزنامه نگاری داده و داستان سرایی با داده بوده است، در حالی که اینترنت خود را به عنوان بستر مناسبی برای روایت ها و تجسم های مبتنی بر داده های پیچیده تر معرفی کرده است. اصطلاح “اینفوگرافیک” در دهه گذشته به بسیاری…

ادامه مطلب
پادکست چیست

پادکست (podcast) چیست؟ + بهترین نرم افزارهای تولید پادکست

در این مقاله، ما همه مواردی را که باید در مورد پادکست بدانید را پوشش خواهیم داد. در ابتدا از پادکست (podcast) چیست شروع می‌کنیم و در آخر، به چندین سوال متداول در مورد رسانه‌ صوتی مورد علاقه‌ ما یعنی همان پادکست در سال 2022 پاسخ خواهیم داد. پادکست (Podcast)…

ادامه مطلب
چگونه برای ویدئو مارکتینگ تولید محتوا ویدئویی کنیم؟

چگونه برای ویدیو مارکتینگ تولید محتوا ویدیویی کنیم؟

محتوای ویدیویی به هر قالب محتوایی گفته می‌شود که دارای ویدیو یا شامل ویدیو باشد. شکل‌های و انواع متداول محتوای ویدیویی شامل وبلاگ‌ها، گیف‌های متحرک، ویدیوهای زنده، توصیفات مشتری، ارائه‌های ضبط شده و وبینارها می‌شود. شکی نیست که ویدیو یکی از بهترین راه‌ها برای تعامل و ارتباط با مشتریان، ایجاد…

ادامه مطلب
آشنایی با انواع محتوا

آشنایی با 12 نوع از انواع محتوا

وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ می‌شود، محتوا همه چیز است. محتوا همان چیزی است که شرکت شما را از رقبا متمایز می‌کند و منجر به تبدیل سرنخ‌ها از طریق ترافیک آنلاین مرتبط می‌شود. پس باید ابتدا انواع محتوا را شناخت تا به درستی از آن‌ها استفاده کرد. ضرورت استفاده از…

ادامه مطلب
تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای سئو شده چیست؟

حالا دیگه همه می‌دانیم سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) یک صنعت ۸۰ میلیارد دلاری است. آیا شما هم در این میان ارزشی برای خود بدست می‌آورید؟ تولید محتوا سئو شده، به مهارت سئو و نویسندگی نیاز دارد. یعنی همگرایی علم داده و هنر در تولید محتوا. محتوا سئو شده چیست؟ سئونویسی…

ادامه مطلب
تقویم محتوایی اینستاگرام

تقویم محتوایی اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام می‌تواند یک ابزار بازاریابی عالی برای کسب و کار باشد و یک تقویم محتوایی اینستاگرام می‌تواند به شما در استفاده درست و موفق از اینستاگرام کمک کند. بوسیله اینستاگرام شما می‌توانید آگاهی از برند ایجاد کنید، فالوورهای خود را افزایش دهید، یک پایگاه هواداران وفادار ایجاد کنید و مردم…

ادامه مطلب