تولید محتوا

گوگل E-E-A-T

گوگل E-E-A-T: نقش تجربه در تولید محتوا

دستورالعمل‌های به‌روزرسانی شده رتبه‌بندی جستجوی گوگل، اطلاعات خوبی در مورد E-E-A-T یعنی نقش تجربه در تولید محتوا و نحوه ارزیابی تجربه دست اول تولیدکننده محتوا به ما ارائه می‌دهد. در جدیدترین آپدیت گوگل، نشان دادن تجربه دست اول برای رتبه بندی در گوگل بیش از همیشه مهم شده است. این به‌روزرسانی‌های دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو، […]

گوگل E-E-A-T: نقش تجربه در تولید محتوا بیشتر بخوانید »

ترند بازاریابی محتوا

5 ترند بازاریابی محتوا در سال 2023 چه خواهد بود؟

یکی از راه‌های اصلی برای مرتبط ماندن با مخاطبان هدف، همگام شدن با گرایش‌های فعلی بازاریابی محتوا (یعنی موضوعاتی که مخاطبان شما بارها و بارها به آن سر می‌زنند) است. برای کمک به هدایت استراتژی محتوای شما در سال آینده، مجموعه‌ای از داده‌های خوانندگان را بررسی کرده‌ایم تا محتمل‌ترین ترند های بازاریابی محتوا را برای

5 ترند بازاریابی محتوا در سال 2023 چه خواهد بود؟ بیشتر بخوانید »

چگونه تبلیغ نویسی کنیم؟

تبلیغات یک استراتژی تجاری کلیدی برای اکثر شرکت ها است. تبلیغات مؤثر اغلب به نوشتن متفکرانه و متقاعدکننده برای همراه کردن هر تصویر یا ویدیو نیاز دارد. دانستن نحوه نوشتن به طور خاص برای تبلیغات و بازاریابی می تواند به پیشرفت شغلی و سازمان شما کمک کند. ما در این مقاله توضیح می دهیم که

چگونه تبلیغ نویسی کنیم؟ بیشتر بخوانید »

چگونه توضیح محصول بنویسیم که بفروشد؟

برای فروش در سایت فروشگاهی شما باید بیشتر از یک توضیح محصول معمولی بنویسید. توضیحات باید هر آنچه را که خریداران برای خرید مطمئن نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد. مقدمه تصور کنید یک خریدار وارد فروشگاه تان می شود. آنها یک جاروبرقی می خواهند، بنابراین مدلی را انتخاب می کنند. سبک است و

چگونه توضیح محصول بنویسیم که بفروشد؟ بیشتر بخوانید »

داستان نویسی کسب و کار

داستان نویسی کسب و کار

ما همواره در حین داستان‌سرایی هستیم و این داستان‌ها را با همکاران و هم‌سالان خود در میان می‌گذاریم. جالب است بدانید ما بیشتر این داستان ها (داستان نویسی کسب و کار) را برای متقاعد کردن سرمایه‌گذاران جهت حمایت از پروژه‌ی ما، الهام بخشیدن به اعضای تیم برای مواجهه با چالش‌های تیمی و بسیاری از مسائل دیگر

داستان نویسی کسب و کار بیشتر بخوانید »

سئو محتوا

7 روش اصلاح محتوا برای سئوی بهتر

از هر دیجیتال مارکتری که بپرسید به شما خواهد گفت تولید محتوای با کیفیت بالا کار ساده ای نیست و دریافت بازدید از صفحه، اشتراک گذاری و بالا بردن نرخ تبدیل کاری سخت تر است. پس با این دیدگاه شما باید سئو محتوا را در اولیت تولید محتوا قرار دهید. اما محتوای مفید، جذاب و

7 روش اصلاح محتوا برای سئوی بهتر بیشتر بخوانید »

تفاوت کپی رایتینگ و تولید محتوا

مهمترین تفاوت بین تولید محتوا و کپی رایتینگ

وقتی صحبت از بازارهای دیجیتال و هنجارهای اخیر بازاریابی محتوا می شود، یک معضل مهم هم وجود دارد. اغلب افراد هنگام استفاده از واژه تولید محتوا و کپی رایتینگ سردرگم می شود. اغلب، آنها را زیر یک چتر قرار می دهند. هر چند که هر دوی تخصص تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ بسیار نزدیک

مهمترین تفاوت بین تولید محتوا و کپی رایتینگ بیشتر بخوانید »

تولید محتوای ویدیویی

4 راه بازاریابی ویدیویی محلی

حضور آنلاین و محلی خود را با بازاریابی ویدیویی محلی تقویت کنید. بیاموزید که چگونه در پلتفرم شبکه‌های اجتماعی با بین مشتریان اعتماد ایجاد کنید. از زمان ظهور یوتیوب در سال 2005، شیوع و تاثیر بازاریابی ویدیویی به شدت افزایش یافته است. یوتیوب با اجازه دادن به کاربران برای آپلود، انتشار و بازاریابی محتوای ویدیویی

4 راه بازاریابی ویدیویی محلی بیشتر بخوانید »

تاثیر تولید محتوا

چگونه بازاریابی محتوا در نتایج جستجو تاثیر می گذارد؟

وقتی بخش نظرات و راهنمایی جستجو می‌کنید، باید مطمئن شوید که نظرات کسی که علاقه خاصی به خرید آن محصول و عاشق سایت است را نمی‌خوانید. شما معمولاً با بازاریابی محتوای مبتنی بر جستجو تعامل دارید. چه متوجه شوید یا نه، بازاریابی محتوا در نتایج جستجو تاثیر می‌گذارد. ما در اینجا نحوه شناسایی آن و

چگونه بازاریابی محتوا در نتایج جستجو تاثیر می گذارد؟ بیشتر بخوانید »

تولید محتوای صوتی

تولید محتوای صوتی

اگر وب سایت ها و یا شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید قطعا با محتوای صوتی برخورد داشته اید و امروزه انتشار چنین محتواهایی بسیار بیشتر از گذشته شده است. دلیل محبوبیت محتوای صوتی این است که دیگر نیازی نیست شما مقالات را در وب سایت ها بالا و پایین کنید و چشم شما درگیر

تولید محتوای صوتی بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا