Home » مقالات » تولید محتوا » صفحه 3

تقویم محتوایی

تقویم محتوایی (content calender) چیست؟

تقویم تولید محتوا (content calender) ابزار مفیدی است که به شما کمک می‌کند تا یک برنامه زمانبندی انتشار ثابت برای محتوای خود ایجاد کنید. تقویم محتوا نه تنها شما و تیمتان را سازماندهی می‌کند، بلکه تضمین کننده اجرای درست تمام گردش کار محتوا است. برای بهره‌مندی از مزایای یک تقویم…

ادامه مطلب
کارشناس تولید محتوا

کارشناس تولید محتوا کیست؟

کارشناس تولید محتوا (تولید کننده محتوا) کسی است که مطالب سرگرم کننده یا آموزشی ایجاد و از طریق هر رسانه یا کانالی به کاربران منتقل می‌کند. شغل تولید محتوا بطور ویژه به محتوای دیجیتال مربوط می‌شود، زیرا بیشترین محتوا در فضای دیجیتال مصرف.می‌شود برای درک کامل اینکه یک تولیدکننده محتوا…

ادامه مطلب
کپی رایتینگ

چگونه به یک کپی رایتر حرفه ای تبدیل شویم؟

یک کپی رایتر با هدف ترغیب و تأثیرگذاری بر مخاطب و مشتری برای خرید کالا یا خدمات می‌نویسد. کپی رایترها درکی ذاتی از انگیزه و دانش انسانی برای تغییر تصمیم گیری با استفاده از کلمات و پیشنهادات دارند. اگر از نوشتن لذت می‌برید، می‌توانید مهارت‌های خود را در این شغل…

ادامه مطلب
منظور از تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا چیست؟

واقعاً تولید محتوا چیست؟ محتوا همان چیزی است که هر شخصی به نوعی تولید می‌کند یعنی وقتی شما از خودتان عکس می‌گیرید یا یک خط نامه می‌نویسید محتوا تولید کرده‌اید. در دنیای مدرن بازاریابی، تولید محتوا پایه و اساس تمام تکنیک‌های بازاریابی است. تولید محتوا را می‌توان بصورت یک فرآیندِ…

ادامه مطلب
تولید کننده محتوا

6 مهارت برای یک تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا باید بداند امروزه همه ابتکارات بازاریابی دیجیتال بر اساس تولید محتوا ایجاد می‌شوند. به همین علت در این مقاله تصمیم گرفتیم که مهارت‌ هایی که یک تولید کننده محتوا (کارشناس محتوا) به آن نیاز دارد را بیان کنیم.

ادامه مطلب
محتوای یونیکورن

استفاده از گوگل آنالیتیکس برای یافتن محتوای یونیکورن

همه چیز در بازاریابی محتوایی این است : محتوا یا محتوای یونیکورن (اسب تک شاخ) است یا یک خر. “تنها 10٪ محتواهای شما نتایج بالایی دارند، در حالی که 90٪ رتبه پایینی از گوگل می گیرند. ما باید آن محتواهای یونیکورن تک شاخ را پیدا کنیم و سپس برویم تا…

ادامه مطلب
داستان نویسی کسب و کار

داستان نویسی کسب و کار

ما همواره در حین داستان‌سرایی هستیم و این داستان‌ها را با همکاران و هم‌سالان خود در میان می‌گذاریم. جالب است بدانید بیشتر این داستان ها (داستان نویسی کسب و کار) را برای متقاعد کردن سرمایه‌گذاران جهت حمایت از پروژه‌ی ما، الهام بخشیدن به اعضای تیم برای مواجهه با چالش‌های تیمی و…

ادامه مطلب