تقویم تولید محتوا (content calender) ابزار مفیدی است که به شما کمک میکند تا یک برنامه زمانبندی انتشار ثابت برای محتوای خود ایجاد کنید. تقویم محتوا نه تنها شما و تیمتان را سازماندهی میکند، بلکه تضمین کننده اجرای درست تمام گردش کار محتوا است. برای بهرهمندی از مزایای یک تقویم…
ادامه مطلبدسته: تولید محتوا
کارشناس تولید محتوا (تولید کننده محتوا) کسی است که مطالب سرگرم کننده یا آموزشی ایجاد و از طریق هر رسانه یا کانالی به کاربران منتقل میکند. شغل تولید محتوا بطور ویژه به محتوای دیجیتال مربوط میشود، زیرا بیشترین محتوا در فضای دیجیتال مصرف.میشود برای درک کامل اینکه یک تولیدکننده محتوا… یک کپی رایتر با هدف ترغیب و تأثیرگذاری بر مخاطب و مشتری برای خرید کالا یا خدمات مینویسد. کپی رایترها درکی ذاتی از انگیزه و دانش انسانی برای تغییر تصمیم گیری با استفاده از کلمات و پیشنهادات دارند. اگر از نوشتن لذت میبرید، میتوانید مهارتهای خود را در این شغل… واقعاً تولید محتوا چیست؟ محتوا همان چیزی است که هر شخصی به نوعی تولید میکند یعنی وقتی شما از خودتان عکس میگیرید یا یک خط نامه مینویسید محتوا تولید کردهاید. در دنیای مدرن بازاریابی، تولید محتوا پایه و اساس تمام تکنیکهای بازاریابی است. تولید محتوا را میتوان بصورت یک فرآیندِ… تولید کننده محتوا باید بداند امروزه همه ابتکارات بازاریابی دیجیتال بر اساس تولید محتوا ایجاد میشوند. به همین علت در این مقاله تصمیم گرفتیم که مهارت هایی که یک تولید کننده محتوا (کارشناس محتوا) به آن نیاز دارد را بیان کنیم. همه چیز در بازاریابی محتوایی این است : محتوا یا محتوای یونیکورن (اسب تک شاخ) است یا یک خر. “تنها 10٪ محتواهای شما نتایج بالایی دارند، در حالی که 90٪ رتبه پایینی از گوگل می گیرند. ما باید آن محتواهای یونیکورن تک شاخ را پیدا کنیم و سپس برویم تا… آیا محتوای وب سایتتان در جذب مخاطب ناموفق است؟ تو تنها نیستی. در مسیر تولید محتوا و انتشار آن در وبسایت همه ما چندین مورد اینگونه محتوای ناموفق را دیدهایم. ما همواره در حین داستانسرایی هستیم و این داستانها را با همکاران و همسالان خود در میان میگذاریم. جالب است بدانید بیشتر این داستان ها (داستان نویسی کسب و کار) را برای متقاعد کردن سرمایهگذاران جهت حمایت از پروژهی ما، الهام بخشیدن به اعضای تیم برای مواجهه با چالشهای تیمی و… کارشناس تولید محتوا کیست؟
چگونه به یک کپی رایتر حرفه ای تبدیل شویم؟
تولید محتوا چیست؟
6 مهارت برای یک تولید کننده محتوا
استفاده از گوگل آنالیتیکس برای یافتن محتوای یونیکورن
6 راه بهینه سازی محتوای ناموفق وب سایت
داستان نویسی کسب و کار