محاسبه هزینه تولید محتوا

محاسبه هزینه تولید محتوا در eBgoup

تولید محتوای با کیفیت بالا برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. یكی از مهمترین چالش‌های تولید محتوا، فهم هزینه تولید محتوا و چگونگی ایجاد، بدون خلل در کیفیت آن است.

بنابراین کسب و کارها همواره در تلاش هستند تا فرآیندهای کارآمدی پیرامون ایجاد و تولید محتوا داشته باشند.

صنعت تولید محتوا و بازاریابی در دنیا به ارزش 417 میلیارد دلار رسیده و اعلام شده است که رشد سالانه 15 درصدی خواهد داشت. همه قبول دارند که محتوا آینده بازاریابی است، اما صاحبان کسب و کار و برندها اغلب در تشخیص میزان هزینه برای محتوا مشکل دارند. جای تعجب نیست که جستجو برای لیست قیمت ایجاد محتوا بسیار زیاد است!

اختلاف زیادی در قیمت‌گذاری و بسته‌های تولید محتوا وجود دارد، eBgroup اینجاست تا شما را راهنمایی کند. در این مقاله، اطلاعاتی در مورد هزینه‌های مربوط به تولید محتوا را نوشته و در مورد عواملی که برای تعیین قیمت و هزینه تولید محتوا در سال گرد هم می‌آیند صحبت خواهیم کرد.

بیایید ابتدا در مورد فرمول‌ها و سپس عوامل محاسبه هزینه تولید محتوای متنی صحبت کنیم زیرا در حال حاضر محبوب ترین شبکه تولید محتوا است!

هزینه تولید محتوای وبلاگ

محتوای وبلاگی و متنی بسیار مورد توجه است، زیرا نقش مهمی در تولید ترافیک دارد. همچنین ممکن است از نظر هزینه، سخت ترین برای محاسبه باشد. در اینجا انواع وبلاگ هایی که عمدتاً توسط مشاغل و شرکت ها دنبال می شوند آورده شده است:

  • فهرست نویسی
  • وبلاگ های وب سایت
  • پاسخ به سوالات
  • وبلاگ های رهبری فکری
  • وبلاگ های کوتاه

لیست قیمت تولید محتوای وبلاگی

بخش عمده‌ای از وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا متنی برای کلمه‌ای هزینه دریافت می‌کنند، اما برخی نویسندگان بسیار با تجربه برای هر محتوا قیمت جداگانه اعلام می‌کنند. هزینه تولید محتوا متنی در ایران بین 80 تا 100 هزارتومان و در ایالات متحده و بریتانیا بین 200 تا 750 دلار برای یک متن حدود 1000 کلمه‌ای است.

هزینه تولید محتوا وب سایت

محتوای وب سایت به بازدیدکنندگان آموزش می‌دهد و از این رو ماهیت بسیار مهمی دارد. اغلب اوقات تغییر نمی‌کند، کسب و کارها عمدتاً سازندگان محتوای با تجربه را برای تولید محتوای وب سایت به کار می‌گیرند. انواع محتوای وب‌سایتی که اغلب سفارش داده می‌شود، آمده است:

  • محتوای صفحه وب
  • توضیحات محصول
  • محتوای صفحه فرود
  • خطوط پانچ و تک لاینر
  • محتوای  CTA

لیست قیمت تولید محتوای وب سایت

هزینه تولید محتوای صفحه وب عمدتاً به طول و واحد صفحات بستگی دارد. قیمت تولید محتوای صفحه وب سایت 400 تا 600 هزارتومان و در ایالات متحده 1500 تا 4500 دلار برای 5 تا 10 صفحه شامل تمامی ویرایش‌ها است.


خدمات تولید محتوا

سرویس تولید محتوا یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی تولید محتوا، سئو محتوا تنها چند مورد از خدمات تولید محتوا ebgroup است.

هزینه تولید محتوای شبکه های اجتماعی

تقریباً 3.800 میلیارد کاربر از پلتفرم های شبکه های اجتماعی در جهان وجود دارد. به همین دلیل است که شبکه های اجتماعی به سرعت در حال تبدیل شدن به اولین انتخاب برای بازاریابان برای ترویج تجارت هستند. در اینجا انواع محتوای شبکه‌های اجتماعی که به طور تولید کنندگان  محتوا برون سپاری می‌شود آورده شده است:

  • به روز رسانی اینستاگرام
  • به‌روزرسانی فیس بوک
  • به روز رسانی لینکدین
  • به‌روزسانی توییتر
  • به روز رسانی پینترست

لیست قیمت تولید محتوای شبکه اجتماعی

در سال جدید، هزینه ماهانه خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی در ایران 300 هزار تا 2 میلیون تومان و در ایالات متحده و بریتانیا بین 800 تا 5000 دلار برای 3 تا 7 پلت فرم شبکه اجتماعی است.

هزینه تولید محتوای گرافیکی و دیجیتال

محتوای گرافیکی و دیجیتال شامل مطالعات موردی، گرافیک ثابت برای شبکه‌های اجتماعی، آگهی‌ها، بنرهای شبکه‌های اجتماعی و غیره است. بیشتر کسب‌وکارها روی تولید محتوای دیجیتال سرمایه‌گذاری و هزینه می‌کنند تا حضور دیجیتالی کلی خود را برای مخاطبان هدف مؤثر کنند.

لیست قیمت تولید محتوای گرافیکی و دیجیتالی

هزینه تولید محتوای گرافیکی و دیجیتال در ایران ایالات متحده و انگلستان

  • هزینه مطالعات موردی در ایران 400 هزار تا 2 میلیون تومان و در ایالات متحده و بریتانیا بین 1000 تا 5000 دلار است.
  • قیمت یک طرح گرافیکی ثابت برای شبکه های اجتماعی در ایران 150 هزار تومان و در ایالات متحده و بریتانیا 30 دلار است.
  • قیمت یک طرح گرافیکی ثابت برای شبکه های اجتماعی در ایران 300 تا 600 هزار تومان و در ایالات متحده و بریتانیا 60 تا 130 دلار است.


خدمات طراحی گرافیک

سرویس طراحی گرافیک یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای طراحی اینفوگرافیک، طراحی رابط کاربری وب، طراحی بازاریابی و تبلیغات چند مورد از خدمات طراحی گرافیک ebgroup است.

هزینه تولید محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی شامل همه چیز در قالب ویدیویی است که به مشتریان آموزش و فروش را ارتقا می‌دهد. محتوای ویدیویی بی‌نقص می‌تواند ترافیک، فروش و تعامل را ایجاد کند. انواع ویدیوهایی که اغلب درخواست می‌شوند بشرح زیر است:

  • ویدیوهای توضیح دهنده
  • ویدئوهای یوتیوب
  • ویدیوهای شرکتی
  • ویدئوهای مصاحبه
  • ویدیوهای بررسی محصول
  • ویدیوهای متحرک
  • فیلم های پشت صحنه

لیست قیمت تولید و ساخت محتوای ویدیویی

هزینه تولید محتوای ویدیویی در ایران بین 5 تا 80 میلیون و در ایالات متحده و بریتانیا بین 1200 تا 20000 دلار است.

هزینه محتوای ویدیویی با توجه به مدت زمان ویدیو بالا و پایین می‌شود. هر آژانس تولید محتوا و فریلنسرها بر اساس تجربه، نوع ویدیو و کیفیت، هزینه محتوای ویدیویی را دریافت می‌کنند.

اکنون، شما از هزینه تخمینی تولید محتوا در سال جدید مطلع هستید، اما آیا می‌دانید چه عواملی برای تعیین هزینه جمع می شوند؟ بیایید در مورد عوامل تعیین کننده هزینه نوشتن محتوا در سراسر جهان بیاموزیم.

بهینه سازی محتوا

شناخت هزینه تولید محتوا متنی

در بحث محاسبه هزینه تولید محتوا برای یک تجارت و کسب و کار باید کمیت‌ها را بررسی کنیم، یعنی :

چقدر محتوا باید ایجاد شود؟

تعداد انواع محتوا (صفحات وب، پست‌های وبلاگ، مطالب موردی و غیره) و حجم هر نوع محتوا را برای یک پروژه خاص یا در یک بازه زمانی معمولی مانند یک ماه در نظر بگیرید.

زمان تولید هر نوع محتوا چقدر طول می کشد؟

در نظر بگیرید که با احتساب همه افراد درگیر، از شروع تا انتشار، هر مرحله از تولید چند ساعت زمان نیاز دارد.

هزینه مالی و زمان مورد نیاز چقدر است؟

از میانگین نرخ کارکنان ساعتی استفاده کنید یا در صورت استفاده از پیمانکاران ، مبلغ روزانه 100000 تا 500000 نرخ بازار برای یک نویسنده وب با تجربه است.

وقتی این ارقام را دارید ، برای محاسبه هزینه از فرمول زیر استفاده کنید:

(موارد محتوا X زمان محتوا) X میانگین هزینه کارکنان ساعتی = هزینه تولید برای محتوا (در هر پروژه / ماه)

ما یک الگوی دیگر هم داریم که شما می‌توانید از الگوی محاسبه هزینه محتوای ما استفاده کنید و با استفاده از عملیات تنظیم محتوا، میزان هزینه تولید محتوای کسب و کارتان را تعیین کنید.

مقالات مرتبط

براساس جدیدترین بررسی‌های ما، عملیات تولید با استفاده از ابزاری مانند ورد و صفحات وب برای ایجاد محتوا، به طور متوسط 30 ساعت برای هر محتوا زمان لازم دارد و با فرمول فوق راحت تر محاسبه می‌گردد.

بدون شک رشد استراتژی محتوا باعث افزایش درک این آن شده است و کسب و کارها باید محتوای معتبر و ارزشمندتری را برای مخاطبان خود فراهم کنند. با افزایش نظم و انضباط در استراتژی محتوا ، اکنون نیاز به تبدیل استراتژی به واقعیت است. اینجاست که عملیات محتوا (ContentOps) شروع می‌شود.

محاسبه هزینه تولید محتوا ، شوک در زمان / هزینه است که به سرعت از آن استقبال می‌شود، یعنی همه می‌پرسند: “چگونه می‌توانیم هزینه را کاهش دهیم؟”

ما با پیدا کردن نقاط اصطکاک که روند شما را بهبود می‌بخشد شروع می‌کنیم.

آیا تا کنون در هنگام تولید محتوا در سازمان خود این نارضایتی ها را احساس کرده‌اید؟

  • محتوا در بخش‌های مختلف تولید می‌شود ، بنابراین همیشه این سؤال پیش می‌آید: آیا محتوای من به روز است یا خیر؟
  • ویرایشگرهای سنتی محتوا مانند Word بدون ساختار هستند، بنابراین محتوا اغلب در طول نامناسب تهیه می‌شود و قبل از استفاده باید ویرایش شوند.
  • برای تولید محتوا باید از 4 ابزار استفاده شود (صفحات وب، تولید کلمات ، ایمیل ، پیام رسان) که این روند تعداد ارتباط زیادی را بوجود می‌آورد.

این فرآیندها، نقاط اصطکاک زمان را به روند تولید محتوای شما می افزایند. ما هنگامی که فلسفه عملیات محتوا را به یک سازمان معرفی می‌کنیم، شیوه ایجاد محتوا و افزایش کارآیی مدرن را پیشنهاد می‌دهیم، یعنی:

  • ویرایشگر متن مدرن
  • قالب ساختارمند محتوا
  • پیگیری وضعیت محتوا
  • بررسی به‌روز بودن محتوا
  • بررسی فیدبک محتوا
  • تقویم و مدیریت محتوا

فلسفه عملیات محتوایی ما به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا ضمن حفظ کیفیت بالا در خط تولید مداوم محتوا، عملیات خود را قابل مقیاس و اندازه‌گیری کنند.

نرم افزار محاسبه قیمت محتوا

تیم تولید محتوای eBgroup با تجربه بالا همراه استارت آپ ها، کارآفرینان و سازمان ها در زمینه تولید محتوا است. از محتوای وب‌سایت گرفته تا به‌روزرسانی‌های شبکه‌های اجتماعی، مطالعات موردی، ویدیوها، اینفوگرافیک‌ها و وبلاگ‌ها، ما تجربه و تخصص برای ارائه همه چیز را داریم.

5/5 - (322 امتیاز)

اشتراک گذاری

11 دیدگاه دربارهٔ «محاسبه هزینه تولید محتوا»

  1. به نظرم باید به درستی برای هزینه تولید محتوا برنامه ریزی کرد نه که یک جا ببری یک پول رو بدی محتوای انبوه بگیری
    محتوا باید یونیک و تخصصی باشه.

    1. Afshin Riahi

      سلام

      ممنون

      بله باید ابتدا استراتژی و تقویم محتوا تولید بشه

  2. سلام من فکر می کنم هزینه کردن برای محتوای خوب یکی از بهترین کاره هست که جواب خوبی ازش میگیری.

    1. Afshin Riahi

      سلام

      ممنون از شما. بله محتوای خوب و جذاب نقش زیادی در ارزش سایت دارد.

  3. سعادتمند

    با رفع ایرادات سایت و تولید محتوای تخصصی و ارگانیک خیلی خوب سایت رشد می کند.

  4. من از خدمات تولید محتوای شما استفاده کردم کاملا تخصصی و عالی بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟