محاسبه هزینه تولید محتوا

تولید محتوای با کیفیت بالا برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. بنابراین کسب و کارها همواره در تلاش هستند تا فرآیندهای کارآمدی پیرامون ایجاد و تولید محتوا داشته باشند. یکی از مهمترین چالش‌های تولید محتوا، فهم هزینه تولید محتوا و چگونگی ایجاد، بدون خلل در کیفیت آن است.

هزینه تولید محتوا
هزینه تولید محتوا

درک هزینه تولید محتوا

در بحث محاسبه هزینه تولید محتوا برای یک تجارت و کسب و کار باید کمیت‌ها را بررسی کنیم، یعنی :

چقدر محتوا باید ایجاد شود؟

تعداد انواع محتوا (صفحات وب، پست‌های وبلاگ، مطالب موردی و غیره) و حجم هر نوع محتوا را برای یک پروژه خاص یا در یک بازه زمانی معمولی مانند یک ماه در نظر بگیرید.

زمان تولید هر نوع محتوا چقدر طول می کشد؟

در نظر بگیرید که با احتساب همه افراد درگیر، از شروع تا انتشار، هر مرحله از تولید چند ساعت زمان نیاز دارد.

هزینه مالی و زمان مورد نیاز چقدر است؟

از میانگین نرخ کارکنان ساعتی استفاده کنید یا در صورت استفاده از پیمانکاران ، مبلغ روزانه ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ نرخ بازار برای یک نویسنده وب با تجربه است.

وقتی این ارقام را دارید ، برای محاسبه هزینه از فرمول زیر استفاده کنید:

(موارد محتوا X زمان محتوا) X میانگین هزینه کارکنان ساعتی = هزینه تولید برای محتوا (در هر پروژه / ماه)

ما یک الگوی دیگر هم داریم که شما می‌توانید از الگوی محاسبه هزینه محتوای ما استفاده کنید و با استفاده از عملیات تنظیم محتوا، میزان هزینه تولید محتوای کسب و کارتان را تعیین کنید.

براساس جدیدترین بررسی‌های ما، عملیات تولید با استفاده از ابزاری مانند ورد و صفحات وب برای ایجاد محتوا، به طور متوسط ۳۰ ساعت برای هر محتوا زمان لازم دارد و با فرمول فوق راحت تر محاسبه می‌گردد.

 

بدون شک رشد استراتژی محتوا باعث افزایش درک این آن شده است و کسب و کارها باید محتوای معتبر و ارزشمندتری را برای مخاطبان خود فراهم کنند. با افزایش نظم و انضباط در استراتژی محتوا ، اکنون نیاز به تبدیل استراتژی به واقعیت است. اینجاست که عملیات محتوا (ContentOps) شروع می‌شود.


خدمات تولید محتوای ما یک فرایند کارآمد تجاری است

محاسبه هزینه تولید محتوا ، شوک در زمان / هزینه است که به سرعت از آن استقبال می‌شود، یعنی همه می‌پرسند: “چگونه می‌توانیم هزینه را کاهش دهیم؟”

ما با پیدا کردن نقاط اصطکاک که روند شما را بهبود می‌بخشد شروع می‌کنیم.

آیا تا کنون در هنگام تولید محتوا در سازمان خود این نارضایتی ها را احساس کرده‌اید؟

  • محتوا در بخش‌های مختلف تولید می‌شود ، بنابراین همیشه این سؤال پیش می‌آید: آیا محتوای من به روز است یا خیر؟
  • ویرایشگرهای سنتی محتوا مانند Word بدون ساختار هستند، بنابراین محتوا اغلب در طول نامناسب تهیه می‌شود و قبل از استفاده باید ویرایش شوند.
  • برای تولید محتوا باید از ۴ ابزار استفاده شود (صفحات وب، تولید کلمات ، ایمیل ، پیام رسان) که این روند تعداد ارتباط زیادی را بوجود می‌آورد.

این فرآیندها، نقاط اصطکاک زمان را به روند تولید محتوای شما می افزایند. ما هنگامی که فلسفه عملیات محتوا را به یک سازمان معرفی می‌کنیم، شیوه ایجاد محتوا و افزایش کارآیی مدرن را پیشنهاد می‌دهیم، یعنی:

  • ویرایشگر متن مدرن
  • قالب ساختارمند محتوا
  • پیگیری وضعیت محتوا
  • بررسی به‌روز بودن محتوا
  • بررسی فیدبک محتوا
  • تقویم و مدیریت محتوا

فلسفه عملیات محتوایی ما به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا ضمن حفظ کیفیت بالا در خط تولید مداوم محتوا، عملیات خود را قابل مقیاس و اندازه‌گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *