دیجیتال مارکتینگ

مارکتینگ نسل 4

بازاریابی نسل 4 چیست؟

بازاریابی نسل 4 یک استراتژی بازاریابی است که مبتنی بر تحقیقات استاد فیلیپ کاتلر است و مطابق با اصول بازاریابی، به تعامل آنلاین بین فروشندگان و خریداران نیاز دارد. روابط دیجیتالی به عنوان بخشی از رشد اقتصادی قسمتی از مدلی است که بازاریابی دیجیتال را مؤثر می کند. قسمت دیگر هم از بازاریابی سنتی تشکیل […]

بازاریابی نسل 4 چیست؟ بیشتر بخوانید »

بازاریابی نسل سوم

کسب و کارها مفهوم بازاریابی نسل سوم را برمی‌گزیندند چرا که در آن تمرکز بر مشتری و جامعه است. چگونه شرکت ها می توانند با این چشم انداز جدید سازگار شوند؟ بازاریابی نسل اول تولید انبوه محصولات را با قیمت ارزان به بازار عرضه می‌کرد. در بازاریابی نسل دوم محاسبات و اینترنت در مراحل اولیه

بازاریابی نسل سوم بیشتر بخوانید »

طراحی رابط کاربری سایت

چند نکته در مورد طراحی رابط کاربری (UI)

برای طراحی رابط کاربری (UI) باید چند نکته را مدنظر داشته باشید تا بتوانید در کنار رعایت اصول طراحی رابط کاربری (UI)، رابط کاربری (UI) عالی و کاربرپسند طراحی کنید. 1. نحوه ی استفاده از رابط کاربری اولین نکته ای که باید در طراحی رابط کاربری (UI) و طراحی سایت به آن توجه داشته باشید این است

چند نکته در مورد طراحی رابط کاربری (UI) بیشتر بخوانید »

چکش بصری ابزاری قدرتمند در کسب و کارهای B2B

در دنیای اشباع شده از لغات بهترین راه ورود به ذهن مخاطبین تصویری است، مانند روبان صورتی موسسه سوزان کومان (حمایت از سرطان سینه) یا نی در پرتقال برند تروپیکانا و یا لیموترش آبجوی کرونا. تمام این المانها را به نام چکش بصری میشناسیم، بسیاری از چکشهای بصری که میشناسیم داستانهای موفقی دارند مانند اردک

چکش بصری ابزاری قدرتمند در کسب و کارهای B2B بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا