راهنمای طراحی وب سایت کلینیک زیبایی

طراحی سایت کلینیک زیبایی

به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت کلینیک زیبایی و برندسازی پیشرو در تهران، ما به خوبی می‌دانیم یک وب سایت کلینیک زیبایی به چه چیزی نیاز دارد، چگونه کار می‌کند و کاربران چه انتظاراتی دارند. ما چندین کلینیک‌های زیبایی را پروسه برندسازی، ریبرندینگ و طراحی سایت همراهی کرده‌ایم، و تجربه و تخصص زیادی کسب کرده‌ایم تا به عنوان یک برندینگ و طراح وب پیشرو برای کلینیک‌های زیبایی شناخته شویم.

در این مقاله به بررسی چندین ویژگی مهم می‌پردازیم که فکر می‌کنیم هر وب سایت کلینیک زیبایی باید آنها را داشته باشد.

فهرست محتوا
  1. 25 ویژگی که هر وب سایت کلینیک زیبایی باید داشته باشد.
  2. 1. لیست خدمات کلیدی کلینیک زیبایی
  3. 2. اطلاعات در مورد خدمات زیبایی از جمله روش‌ها و مراقبت‌های پس از آن
  4. 3. کلمات کلیدی هدفمند کلینیک زیبایی
  5. 4. اعتماد مشتریان را جلب کنید
  6. 5. CTA ها را با دقت قرار دهید
  7. 6. معماری سایت با برنامه ریزی خوب
  8. 7. پالت رنگ مناسب کلینیک زیبایی
  9. 8. طراحی تعاملی کلینیک زیبایی
  10. 9. استفاده از پروتکل HTTPS
  11. 10. ثبات برند کلینیک زیبایی
  12. 11. ناوبری و حرکت آسان در سایت
  13. 12. سرعت سایت خوب
  14. 13. داشتن وبلاگ کلینیک زیبایی
  15. 14. سؤالات متداول به خوبی پاسخ داده شده
  16. 15. بیمار محور و از نظر بصری الهام بخش
  17. 16. تخصص و ارزش های کلینیک زیبایی را برجسته کنید
  18. 17. تصویرسازی خوب از کلینیک زیبایی
  19. 18. توصیفات و نظرات بیماران
  20. 19. تصاویر قبل و بعد بیماران کلینیک
  21. 20. قیمت گذاری خدمات کلینیک زیبایی
  22. 21. اطلاعات تماس را برجسته کنید
  23. 22. سیستم رزرو متمرکز
  24. 23. ادغام شبکه‌های اجتماعی با وب سایت کلینیک زیبایی
  25. 24 چت زنده
  26. 25. مدیریت انتظارات
  27. طراحی وب سایت کلینیک زیبایی و برندسازی

25 ویژگی که هر وب سایت کلینیک زیبایی باید داشته باشد.

1. لیست خدمات کلیدی کلینیک زیبایی

از آنجایی که کلینیک های زیبایی خدمات زیادی از تزریق ژل لب و صورت گرفته تا پی آر پی، درمان آکنه و برداشتن خال ارائه می‌دهند، کاربران وب سایت قبل از اینکه تصمیم بگیرند سایت را کاوش کنند، نیاز به درک روشنی از پیشنهادات و خدمات کلینیک شما دارند. می‌توانید خدمات و راهکارهای زیبایی را بر اساس اهداف فردی ارائه دهید یا بر اساس ویژگی‌های آن، یا خدماتی را بصورت تخصصی انجام دهید. رویکرد شما هر چه باشد، یک لیست کامل خدمات کلینیک زیبایی باید همیشه در دسترس داشته باشید.

2. اطلاعات در مورد خدمات زیبایی از جمله روش‌ها و مراقبت‌های پس از آن

من مطمئن هستم که شما در مورد اصطلاح “محتوا پادشاه است” شنیده اید. این امر به ویژه زمانی که صحبت از توصیف خدمات درمانی که ارائه می‌دهید بهتر به مفهوم می‌رسد. داشتن محتوای باکیفیت در سایت به شما کمک می‌کند تا از تمام ویژگی‌های دیگر خود نهایت استفاده را ببرید. بر ویژگی‌های منحصر به فرد خود، برنامه درمانی، روش، مراحل مورد نیاز قبل از درمان، دستورالعمل‌های مراقبت پس از درمان تاکید کنید. داشتن محتوای خوب همچنین به شما فرصتی می‌دهد تا کلمات کلیدی را مشخص و رتبه سئو خود را بهبود ببخشید.

3. کلمات کلیدی هدفمند کلینیک زیبایی

کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که شما می‌خواهید وب سایت شما برای آنها در موتورهای جستجو رتبه بندی شود و هنگام جستجوی کلمات کلیدی در مقابل کاربران ظاهر شود. برای مثال، کلینیک زیبایی در تهران که متخصص در تزریق ژل است. در حین ایجاد محتوا برای وب سایت کلینیک زیبایی خود، همیشه باید یک استراتژی محتوا داشته باشید که پس از تحقیق در مورد کلمات کلیدی به دقت آن را اعمال کنید. کلمات کلیدی مناسب منجر به موقعیت بهتر رتبه بندی موتور جستجو (SERP)، افزایش ترافیک وب سایت و در نهایت تبدیل بهتر می‌شود.

4. اعتماد مشتریان را جلب کنید

وب سایت شما باید به مشتریان بالقوه دلایلی بدهد تا به کسب و کار شما اعتقاد داشته باشند و اعتماد آنها را جلب کند. این را می‌توان با صلاحیت و تخصص پزشک یا پزشکان خود برجسته کنید، عواملی که ممکن است شما را از رقبا متمایز کند و جوایزی که در رشته خود کسب کرده‌اید.

5. CTA ها را با دقت قرار دهید

Call to actions (CTA) عناصری هستند که به طور هدفمند در یک صفحه قرار می‌گیرند و کاربران را تشویق می‌کنند تا اقدام خاصی در سایت شما انجام دهند. مثال‌ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد: اکنون رزرو کنید، به سبد خرید اضافه کنید، بیشتر بدانید یا یک مشاوره رزرو کنید. به طور معمول، CTAها در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که به دقت آنالیز شده و دارای تصاویر متمایز هستند تا اطمینان حاصل شود که توجه کاربر را به خود جلب می‌کنند. اینها گام بعدی را برای کاربران درگیر فراهم می‌کند و بازدیدکنندگان را در سفر خریدار راهنمایی می‌کند.

خدمات کلینیک زیبایی

6. معماری سایت با برنامه ریزی خوب

معماری یک وب سایت ساختار عناصر و صفحات مربوط به بقیه سایت است. در اینجا شما تعریف می‌کنید که چگونه قسمت‌های مختلف وب‌سایت شما کنار هم قرار می‌گیرند، و اساساً نحوه رفتار کاربرانتان را در حین کاوش در سایت شما دیکته می‌کند. اینها باید به طور دقیق برنامه ریزی شده و منطقی برای بهبود تجربه کاربر قرار گیرند. هر چه وب سایت شما برای کاربران جذاب تر و کاربرپسندتر باشد، زمان بیشتری را صرف تعامل با سایت شما و بررسی گزینه‌های مختلف می‌کنند. این در نهایت تأثیر مستقیمی بر نحوه درک موتورهای جستجو از سایت شما دارد و به آنها در رتبه بندی SERP کمک می‌کند.

7. پالت رنگ مناسب کلینیک زیبایی

ما انسان ها ارتباط عاطفی قوی با رنگ ها داریم. همه ما به هر رنگی واکنش عاطفی خاصی داریم. به همین دلیل مهم است که پالت رنگی که در وب سایت خود استفاده می‌کنید، آنچه را که می‌خواهید مشتریانتان در مورد شما درک کنند، منتقل کند. تجربه ما در طراحی صدها وب‌سایت برای کلینیک‌های زیبایی به ما آموخته است که نشان دادن جوهره لوکس و پیچیدگی با ظاهری کلی تمیز همیشه نرخ تبدیل‌های بیشتری را به همراه دارد.

سایت کلینیک زیبایی

8. طراحی تعاملی کلینیک زیبایی

این یکی از مهمترین عواملی است که هر وب سایتی باید در طراحی وب سایت کلینیک زیبایی خود پیاده کند. طراحی‌ سایت‌های واکنش‌گرا به نحوه ظاهر، رفتار، عملکرد و عملکرد سایت شما در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش اشاره می‌کنند و می‌توانند محتوا، عملکرد و تجربه کاربر را بدون توجه به اندازه صفحه نمایش، وضوح صفحه و سرعت دانلود، تطبیق داده و مقیاس‌بندی کنند. گوگل اخیرا شروع به خزیدن وب سایت‌های موبایل قبل از نسخه های دسکتاپ کرده است. گوگل ادعا می کند که از سال 2020 به بعد دو سوم کاربران بیشتر از یک سایت بهینه شده برای موبایل خرید می‌کنند.

9. استفاده از پروتکل HTTPS

HTTPS به پروتکل امنی اطلاق می‌شود که برای انتقال داده‌ها از وب‌سایت و درون وب‌سایت در اینترنت استفاده می‌شود. هر وب سایتی که داده های حساس مانند نام، آدرس، جزئیات تماس را ذخیره می کند، باید پشت یک سرور امن باشد. علاوه بر این، مرورگرهایی مانند Google Chrome و Safari اخیراً شروع به اعلام و مشخص کردن یک وب سایت به عنوان ناامن هنگام ورود کاربر به یک سایت ناامن کرده‌اند. قرار گرفتن وب سایت شما در پشت گواهینامه SSL به SERP سایت شما هم کمک می‌کند. زیرا موتورهای جستجو شروع به اولویت بندی سایت های HTTPS در نتایج جستجوی خود کرده‌اند.

10. ثبات برند کلینیک زیبایی

وب سایت کلینیک زیبایی شما یکی از منابع اصلی ارتباط برند خواهد بود، پس سعی کنید در آن ثابت قدم باشید. سایت شما باید دارای یک برند شفاف و قوی باشد که منعکس کننده اخلاق کاری و مطابق با دیدگاه کلی تصویر شما باشد. فونت‌ها، رنگ‌ها و حتی زیبایی‌شناسی و خلق و خوی تصویر خود را در سراسر سایت خود ثابت نگه دارید.


خدمات طراحی سایت

سرویس طراحی سایت یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی تنها چند مورد از خدمات طراحی سایت ebgroup است که با وردپرس یا اختصاصی؛ سایت طراحی می‌شود.

11. ناوبری و حرکت آسان در سایت

اگر کاربر وارد سایت شما شود و احساس کند گم شده و پیدا کردن صفحات کلیدی برایش مشکل باشد، به احتمال زیاد سایت را بدون هیچ گونه تعاملی ترک می‌کند. پیمایش های سایت باید با سلسله مراتب مناسب بسیار دقیق باشد تا تائید شود که تجربه کاربر بیشترین اولویت را دارد.

12. سرعت سایت خوب

سرعت پایین سایت بر تجربه کاربر تأثیر منفی می‌گذارد و بی شک بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را ترک می‌کنند و دیگر برنمی‌گردند. طبق تحقیقات گوگل، 53 درصد از کاربران وب سایتی را که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می‌کشد، ترک می‌کنند.

13. داشتن وبلاگ کلینیک زیبایی

داشتن یک وبلاگ در سایت در صورتی که از آن به درستی استفاده کنید، واقعاً می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. وبلاگ فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در مورد خدمات کلینیک زیبایی، روش درمان ها، جدیدترین متدهای زیبایی و هر چیزی که برای شما و مخاطبان مهم است به مشتریان خود بگویید. به روز نگه داشتن وبلاگ به طور منظم و مرتبط نگه داشتن مطالب، قدرت شما را به عنوان یک کسب و کار مهم زیبایی نشان می‌دهد و به مشتریان اطلاع می‌دهد که آگاه، به روز و قابل اعتماد هستید.

موتورهای جستجو محتوای تازه را دوست دارند، بنابراین وبلاگی که به درستی نگهداری شود، بزرگترین امتیاز شما برای استراتژی سئو خواهد بود.

14. سؤالات متداول به خوبی پاسخ داده شده

پرسش‌های متداول روشی عالی برای پاسخ دادن به چند سؤال ساده است که کاربران درباره کلینیک زیبایی یا روش درمان‌تان می‌پرسند. اعتماد خوبی بین شما و مشتریان بالقوه کلینیک شما ایجاد می‌کند. داشتن یک بخش پرسش‌های متداول که به‌طور مناسب بهینه‌سازی شده به شما اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های شما در نتایج جستجو برای سؤالاتی که ممکن است کاربران بپرسند ظاهر شوند.

سوالات متداول

15. بیمار محور و از نظر بصری الهام بخش

وب‌سایت‌های کلینیک‌های زیبایی باید بیمار محور باشند و طراحی و محتوایی را در بر گیرند که فراتر از نیازهای بیمار باشد. باید شفاف و قابل اعتماد باشد. در طراحی وب سایت کلینیک زیبایی، این کار را می‌توان با استفاده از توصیفات، تصاویر قبل و بعد از بیمار، بررسی‌های مستقل و هر چیزی که کاربران شما را تشویق به اعتماد به توانایی شما کند، انجام شود. وب سایت شما باید الهام بخش کاربران و علاقه‌مندان استفاده از خدمات زیبایی به صورت بصری باشد تا بتوانند به کاوش در وب سایت شما ادامه دهند.

16. تخصص و ارزش های کلینیک زیبایی را برجسته کنید

صنعت درمان و زیبایی یک بازار بسیار شلوغ است. برای موفقیت باید از سایر ارائه دهندگان متمایز شوید. USP های شما (نقطه فروش منحصر به فرد)، چه یک رفتار انقلابی باشد، چه افراد متخصص یا تعهد به خدمات عالی به مشتریان، باید در سایت شما برجسته شود.

17. تصویرسازی خوب از کلینیک زیبایی

وب سایت‌های کلینیک های زیبایی باید دارای تصویر باشند. نیاز به ترکیب زیبایی با محیط بالینی دارد. اما این بدان معنا نیست که وب سایت را با تصاویر استوک پر کنید! تصاویر را مرتبط نگه دارید. از تصاویر معتبر قبل و بعد، تصاویر کلینیک، عکس‌های مشتری استفاده کنید و هرگز گالری قبل و بعد را با تصاویر استوک نشان ندهید.

مقالات مرتبط

18. توصیفات و نظرات بیماران

گواهی های بیمار یک نوع تائید اجتماعی است. مشتریان بالقوه شما، توصیفات و نظرات را به عنوان یک منبع اطلاعاتی بی طرف خواهند دید. این روش شماست که می‌گویید “حرف ما را قبول نکنید، ببینید بیماران ما در مورد ما چه می گویند”. توصیفات و بررسی های مکتوب، تصویری و ویدیویی همگی برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه شما عالی هستند. 88 درصد از مصرف کنندگان می گویند که بررسی ها بر تصمیمات خرید آنلاین آنها تأثیر می گذارد در حالی که 70 درصد از مردم به نظرات و توصیه‌های افراد غریبه اعتماد دارند. فقط پاسخ‌های مثبت را نشان ندهید، پاسخ‌های منفی‌تان را نیز نشان دهید (اگر پاسخ‌هایی دارید)، مشتریان بالقوه دوست دارند ببینند که چگونه به انتقاد پاسخ می‌دهید. معمولاً بهتر است نظرات خارجی مانند Google را نمایش دهید، چیزی که کاربران شما می‌دانند که تأثیری از شما ندارد.

19. تصاویر قبل و بعد بیماران کلینیک

تصاویر قبل و بعد بیماران می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای تبلیغ کلینیک زیبایی شما باشد. نتایج و دگرگونی های فوق العاده‌ای را که کلینیک زیبایی شما برای اطمینان از افزایش علاقه ایجاد کرده است، نشان دهید. این تصاویر نه تنها می‌توانند آنچه را که یک روش درمانی می‌تواند انجام دهد را به تصویر بکشد، بلکه اطمینان خاطر از شایستگی و تخصص شما را برای بازدیدکنندگان سایت افزایش می‌دهد.

تصویر قبل و بعد بیمار

هنگامی که یک نمایش قبل و بعد بیمار به درستی انجام شود، گواهی بر حل مشکل است. مشتریان بالقوه می‌خواهند بدانند که می‌توانید به آنها کمک کنید یا نه. تصاویر قبل و بعد نه تنها یک راه عالی برای مدیریت انتظارات بیمار است، بلکه ثابت کرده است که کاربران را به بیماران کلینیک زیبایی تبدیل می‌کند.

از ارسال عکس های قبل و بعد که جعلی یا متناقض به نظر می‌رسند خودداری کنید. از تصاویر استوک به هر قیمتی در این گالری‌ها خودداری کنید و از استفاده از هرگونه روتوش خودداری کنید. همیشه قبل از نمایش تصاویر بیمار در هر یک از مواد بازاریابی خود، از او اجازه بگیرید.

20. قیمت گذاری خدمات کلینیک زیبایی

خدمات زیبایی می‌تواند گران باشد. کاربران معمولاً کلینیک‌هایی را ترجیح می‌دهند که هزینه‌های درمان را از قبل بدانند. لازم نیست دقیق باشید، اما یک قیمت تقریبی قطعا به مدیریت انتظارات مشتری شما کمک می‌کند. در صورت امکان، گزینه های متفاوتی را در محدوده قیمت‌های مختلف به کاربران خود بدهید.

21. اطلاعات تماس را برجسته کنید

مطمئن شوید که یک صفحه تماس اختصاصی با اطلاعات مربوطه دارید. مکان دقیق کلینیک خود را نشان دهید، اطلاعات تماس خود را نشان دهید، فرمی برای کاربران داشته باشید که برای پرس و جو بیشتر آن را پر کنند. صفحه تماس با یک کلینیک همیشه به افزایش شهرت کلینیک و اعتماد به مشتریان بالقوه کمک می‌کند. شما می‌خواهید مشتریان بالقوه با شما در تماس باشند تا بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

22. سیستم رزرو متمرکز

اکثر بیماران جدید، رزرو نوبت آنلاین را به صحبت تلفنی با یکی از کارکنان شما که قبلاً ملاقات نکرده‌اند ترجیح می‌دهند. یک سیستم رزرو آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که برنامه و قرارهای خود را کنترل کنید. بیماران شما فقط می‌توانند خدمات کلینیک شما را برای روزها و زمان هایی که شما تعریف می‌کنید رزرو کنند. آن‌ها نیازی به تماس با شما یا ایمیل برای قرار ملاقات ندارند و می‌توانند آن را مستقیماً در وب‌سایت با وجود ساعتی که هست رزرو کنند.

در طراحی وب سایت کلینیک زیبایی همیشه برنامه‌ها را به‌درستی زمانبندی کنید، بنابراین مهم نیست که رزروها از کجا می‌آیند: از سایت، تلفنی یا حضوری، در دسترس بودن نشان داده باعث رضایت مشتری می‌شود.

سیستم رزرو وقت

23. ادغام شبکه‌های اجتماعی با وب سایت کلینیک زیبایی

چه کسب و کار شما در حال حاضر شناخت خوبی از شبکه‌های اجتماعی داشته باشد، یا حتی اگر از پایه شروع کرده اید، حضور لینک شبکه‌های اجتماعی در وب سایت شما راهی عالی برای جذب مخاطبان و هدایت آنها به محتوای بیشتر است. شما می‌خواهید به کاربران بالقوه خود نشان دهید که اجتماعی هستید، کلینیک شما قابل دسترس است، اعضای تیم شما ربات نیستند بلکه افراد واقعی هستند. طبق بررسی موتورهای جستجوگر، شبکه‌های اجتماعی 71 درصد از تصمیمات خرید مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می‌دهند. شبکه‌های اجتماعی تعاملات را افزایش می‌دهند، شما باید بخواهید که هم وب‌سایت کلینیک زیبایی و هم حساب‌های شبکه‌های اجتماعی شما به درستی به هم مرتبط شوند.

24 چت زنده

داشتن یک امکان چت زنده در یک وب سایت کلینیک زیبایی می‌تواند نرخ تبدیل بازدیدکنندگان شما را به شدت افزایش دهد. هدف اصلی از ارائه گزینه چت زنده کمک فوری به مشتریان بالقوه در زمانی است که آنها آماده دریافت اطلاعات یا تصمیم گیری برای خرید هستند. یک مطالعه نشان می‌دهد که بیش از 30 درصد از مصرف کنندگان چت زنده را مفیدتر از ایمیل یا تماس های تلفنی می‌دانند. و بیش از 79 درصد از مصرف‌کنندگان احساس می‌کنند که پاسخ‌های سریعی دریافت کرده‌اند که بر تصمیمات آنها تأثیر گذاشته است. پاسخ سریع به یک مشتری یا مشتری بالقوه تأثیر بهتری بر جای می‌گذارد و تأثیر زیادی بر پتانسیل آنها برای تبدیل شدن به بیمار دارد.

25. مدیریت انتظارات

به عنوان یک کلینیک زیبایی، باید انتظارات بیمار را مدیریت کنید. از نتیجه نهایی مطلوب گرفته تا هزینه های مربوطه، وب سایت شما باید همیشه شفاف و پیشاپیش در مورد انتظارات کاربران از درمان های شما باشد.

مقالات مرتبط

طراحی وب سایت کلینیک زیبایی و برندسازی

eBgroup یک آژانس طراحی و برندسازی وب سایت کلینیک زیبایی پیشرو در تهران و ایران هستیم. ما با موفقیت به تعدادی از کلینیک‌های زیبایی کمک کرده‌ایم تا به پتانسیل واقعی خود دست یابند. ما در ایجاد برند، طراحی وب سایت، توسعه وب، طراحی چاپ و بازاریابی دیجیتال برای کلینیک‌های زیبایی تخصص داریم. بیایید و با ما صحبت کنید و ببینید که چگونه می‌توانیم به کلینیک زیبایی شما در مورد نیازهای بازاریابی دیجیتال و برندسازی کمک کنیم.

5/5 - (95 امتیاز)

اشتراک گذاری

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای طراحی وب سایت کلینیک زیبایی»

  1. ما برای کلینیک زیبایی خود دادیم سایت طراحی کردن و سایت ما رو شبیه سایت های خارجی درست کردن . ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟