بازاریابی محصول

همه چیز درباره بازاریابی محصول

بازاریابی محصول یک فرآیند جامع است که به منظور تعیین استراتژی‌ها، تدابیر و فعالیت‌ها برای تبلیغ، فروش و توزیع یک محصول به مشتریان هدف انجام می‌شود. این فرآیند شامل تحلیل بازار، تعیین مشتریان هدف، طراحی استراتژی بازاریابی، اجرای تدابیر تبلیغاتی و ترویجی، فروش، توزیع و پایش عملکرد محصول در بازار می‌شود. بازاریابی محصول چیست؟ بازاریابی […]

همه چیز درباره بازاریابی محصول بیشتر بخوانید »

ecommerce, SEO and SEM

رابطه بین تجارت الکترونیکی ، سئو و SEM

می‌دانیم نیازهای هر برند متفاوت است و به ترکیبی منحصر به فرد از تجارت الکترونیکی ، سئو و SEM نیاز دارند. بازاریابان ابتدا باید اهداف و توانایی های یک برند  را ارزیابی کنند تا مشخص شود چه برنامه هایی لازم است و چگونه آنها به اهداف می‌توانند برسند و چه داده هایی برای دستیابی به

رابطه بین تجارت الکترونیکی ، سئو و SEM بیشتر بخوانید »

هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ

5 راه جلوگیری از هدر دادن پول در هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ

نکات کلیدی در هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ در معرفی اینفلوئنسر مارکتینگ گفتیم اینفلوئنسرها پتانسیل برقراری ارتباط با مخاطبان را در سطح عمیق تری دارند، اعتماد ایجاد می کنند و باعث رشد قابل توجه کسب و کار می شوند. در دنیای بازاریابی شبکه های اجتماعی، محتوای تولید شده توسط کاربر و همکاری با اینفلوئنسرها ابزارهای شناخته شده

5 راه جلوگیری از هدر دادن پول در هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر بخوانید »

زنجیره تامین الکترونیکی

زنجیره تامین الکترونیکی: گذشته، حال و آینده

شبکه گسترده جهانی و اینترنت به عنوان یک کانال نوین قدرتمند برای زنجیره تامین الکترونیکی در استفاده از ابزارهای مهجور و پیوند بنیادین مجدد زنجیره ارزش نمایان گشته است. با توجه به محیط متغییر امروزی، سازمان ها به الگویی از زنجیره تامین نیاز دارند که به موضوعات استراتژیکی و مشتری مدار و همچنین محدودیت های

زنجیره تامین الکترونیکی: گذشته، حال و آینده بیشتر بخوانید »

روابط عمومی دیجیتال یا لینک سازی

برای سئو روابط عمومی دیجیتال بهتره یا بک لینک؟

روابط، سرمایه جدید دنیای دیجیتال است. پس باید بفهمیم که چرا روابط عمومی دیجیتال در عصر جستجوی معنایی از لینک سازی دستی پیشی می گیرد. “لینک ها واحد پول وب هستند.” این را سال‌ها به ما گفته‌اند، و اگر منصف باشیم، درست بود. در این مقاله، توضیح خواهم داد که چرا در حال حاضر روابط

برای سئو روابط عمومی دیجیتال بهتره یا بک لینک؟ بیشتر بخوانید »

وفاداری مشتری

چگونه وفاداری مشتری را بدست آوریم؟

وفاداری مشتری به معنای تمایل یک مشتری به خرید مکرر یک محصول یا خدمت از یک برند یا شرکت است. مشتری وفادار مزایای زیادی از جمله افزایش فروش، کاهش هزینه‌ها، توسعه بازار و توصیه‌های مثبت برای کسب و کار دارد. در این پست ما به همه چیزهایی که باید در مورد وفاداری مشتری بدانید را

چگونه وفاداری مشتری را بدست آوریم؟ بیشتر بخوانید »

گوگل دیسکاور ebgroup

چگونه در گوگل دیسکاور موفق شویم؟

گوگل دیسکاور (Google Discover) یک تجربه کاربری تلفن همراه است که به کاربران کمک می کند اطلاعاتی را که نمی دانند و به آن علاقه دارند پیدا کنند. در ادامه نحوه حضور و استفاده از آن را برای برند شرح خواهیم داد. مقدمه یک متخصص سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، از قبل اهمیت محتوایی

چگونه در گوگل دیسکاور موفق شویم؟ بیشتر بخوانید »

serp برند با ebgroup

10 مرحله تجزیه و تحلیل SERP برند و ایجاد یک استراتژی دیجیتال موثر

با ما باشید تا بخش‌های کلیدی SERP برند و راه‌های راهنمایی گوگل برای نشان دادن اطلاعاتی که می‌خواهید مخاطبانتان ببینند را بیاموزید. SERP یا (Search Engine Result Page) نام صفحه نتایجی است که گوگل هنگام جستجوی نام برند ارائه می دهد. استراتژی دیجیتال به این معناست که چگونه نام تجاری خود را در اکوسیستم آنلاین

10 مرحله تجزیه و تحلیل SERP برند و ایجاد یک استراتژی دیجیتال موثر بیشتر بخوانید »

INP گوگل

گوگل INP را به گزارش Core Web Vitals اضافه کرد

گوگل با افزودن گزارش‌های Interaction به Next Paint (INP) در کنسول جستجوی خود، حالا برای به‌روزرسانی Core Web Vitals در سال 2024 آماده می‌شود. گوگل گزارش‌های Interaction to Next Paint (INP) را در گزارش Core Web Vitals خود معرفی کرد. گزارش INP در مارس 2024 جایگزین اولین تاخیر ورودی (FID) خواهد شد و بررسی و

گوگل INP را به گزارش Core Web Vitals اضافه کرد بیشتر بخوانید »

قدرت بازاریابی محتوایی

استفاده از قدرت تولید محتوا برای موفقیت کسب و کار

چه مالک یک کسب و کار کوچک یا یک مدیر حرفه ای بازاریابی باشید، باید مطمئن باشید که از قدرت تولید محتوا برای پیشبرد کسب و کار خود استفاده می کنید، برند خود را به عنوان یک مرجع در صنعت خود تثبیت و خود را از رقبا متمایز می کنید. در دنیای دیجیتال پر سرعت

استفاده از قدرت تولید محتوا برای موفقیت کسب و کار بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟