گوگل INP را به گزارش Core Web Vitals اضافه کرد

INP گوگل

گوگل با افزودن گزارش‌های Interaction به Next Paint (INP) در کنسول جستجوی خود، حالا برای به‌روزرسانی Core Web Vitals در سال 2024 آماده می‌شود.

گوگل گزارش‌های Interaction to Next Paint (INP) را در گزارش Core Web Vitals خود معرفی کرد.

گزارش INP در مارس 2024 جایگزین اولین تاخیر ورودی (FID) خواهد شد و بررسی و بهینه سازی منظم امتیاز INP می تواند به حفظ عملکرد خوب وب سایت کمک کند.

INP چیست؟

INP (Interaction to Next Paint): معیاری که پاسخگویی کلی یک صفحه به تعاملات کاربر را با مشاهده مدت زمانی که طول می کشد تا صفحه به تمام تعاملات کلیک، ضربه و صفحه کلید که در طول عمر بازدید کاربر از آن رخ می دهد، ارزیابی کند.

گروه INP نشان داده شده در گزارش به این معنی است که 75٪ از بازدیدهای یک URL در این گروه دارای کدام مقدار است.

گوگل قرار است گزارش مشکلات Next Paint (INP) را به عنوان بخشی از گزارش Core Web Vitals خود در کنسول جستجو معرفی کند.

این توسعه گامی پیشگیرانه به سوی تغییر استراتژیک گوگل است که برای مارس 2024 در نظر گرفته شده است، که شاهد بازنشستگی معیار تاخیر ورودی (FID) و جایگزینی آن با INP خواهد بود.

تا زمان گذار، INP  یک معیار معلق باقی خواهد ماند، اما بهینه سازی اولیه می تواند کلید انتقال یکپارچه باشد.

بررسی تغییرات قریب الوقوع گوگل

داده‌های جدید INP در گزارش‌های سرچ کنسول گوگل قابل مشاهده است و به صاحبان وب‌سایت ها در آماده‌سازی برای به‌روزرسانی سال آینده 2024 کمک می‌کند.

گزارش Core Web Vitals ابزاری قوی است که برای ارائه بینش‌هایی در مورد عملکرد صفحه وب طراحی شده است و تجربه واقعی کاربر را در سایت شما منعکس می‌کند.

عملکرد URL را به سه دسته کلی طبقه‌بندی می‌کند:

«خوب»، «نیاز به بهبود» و «ضعیف»، که روشی ساده اما مؤثر برای ارزیابی تجربه کاربر ارائه می‌دهد.

برخلاف FID که فقط تاخیر را اندازه گیری می کرد، INP رویکردی جامع برای سنجش پاسخگویی کلی یک صفحه دارد.

یک امتیاز INP ضعیف می تواند به این معنی باشد که یک اقدام مورد انتظار، مانند یک تصویر ، برای از تعامل با کاربر خیلی طول می کشد.

از سوی دیگر، یک امتیاز INP خوب، نشان دهنده بازخورد بصری سریع پس از یک تعامل است و به کاربر اطمینان می دهد که ورودی آنها در حال پردازش است.

امتیازهای INP ایده‌آل زیر 200 میلی‌ثانیه است. در حالی که نمرات بین 200 تا 500 میلی‌ثانیه نشان‌دهنده فضای بهبود است و هر چیزی بیش از 500 میلی‌ثانیه ضعیف تلقی می‌شود.

بهینه سازی برای INP شامل کاهش تاخیرهای مرتبط با بارگیری اسکریپت ها، واکشی منابع، و تجزیه HTML/CSS برای نمایش صحیح یک صفحه است.

در تعاملات پیچیده، کلید ارائه بازخورد بصری اولیه است.

وب‌سایت‌هایی که برای سرعت و عملکرد بهینه‌سازی شده‌اند باید فوراً نمرات خوب INP را ببینند. با این حال، وب‌سایت‌هایی که به‌طور فعال این معیارها را رصد نکرده‌اند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. و به‌طور بالقوه پس از اعمال تغییر، رتبه‌بندی آنها کاهش یابد.

آینده سرچ کنسول

معرفی گزارش مشکل INP توسط گوگل در کنسول جستجو برای تسهیل انتقال آسان برای کاربرانش طراحی شده است.

با دادن زمان کافی و ابزارهای لازم به صاحبان وب‌سایت، گوگل تضمین می‌کند که همه چیزهایی را که برای بهینه‌سازی صفحات وب خود نیاز دارید، قبل از مارس 2024 در اختیار دارید.

با رویکرد صحیح، بهینه سازی INP و تجربه کاربری سریع و جذاب برای هر وب سایتی قابل دستیابی است.

5/5 - (5 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟