استراتژی محتوای اینستاگرام

چگونه یک استراتژی محتوای اینستاگرام ایجاد کنیم؟

استفاده از اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان بیشتر راهی عالی در بازاریابی، برندسازی و تبلیغ محصولات و خدمات شما است. با این حال، ایجاد استراتژی محتوای اینستاگرام خوب بدون کمک نرم افزار های واسط که به شما امکان دهد سریعتر از همیشه پست ها را سازماندهی، ویرایش و به اشتراک…

ادامه مطلب
سئو درون صفحه

سئوی درون صفحه یا لینک سازی کدام یک برای سایت فروشگاهی بهتر است؟

هنگام کار بر روی سئوی سایت فروشگاهی، تولید محتوا و سئوی درون صفحه انجام دهیم یا لینک بیلدینگ باید حرف اول را می‌زند؟ به عنوان مدیر سئو یک سایت فروشگاهی این سوال را از خود بپرسید: برای رتبه گرفتن صفحات دسته بندی محصولات ابتدا باید روی کدام بخش تمرکز کنم؟…

ادامه مطلب
نوآوری کسب و کارها

نوآوری کلیدی‌ترین عامل موفقیت کسب و کارها و مدیران

بر اساس گزارش جدید موسسه Forrester، در حال حاضر بیش از ۵۳ درصد تصمیم‌گیری‌های مرتبط با شرکت‌های خدماتی در جهان با محوریت نوآوری‌ ها و تکنولوژی‌های مدیریتی نوآورانه صورت می‌پذیرد. علاوه بر این بر اساس این گزارش، بیش از ۹۰ درصد مدیران معتقدند که نوآوری کسب و کارها، کلیدی‌ترین عامل…

ادامه مطلب
کسب و کارهای آنلاین

22 ایده کسب و کار آنلاین که می توانید از فردا شروع کنید

این 22 ایده کسب و کار آنلاین را می توان به سرعت و به راحتی راه اندازی کرد. کسب و کار آنلاین خود را از فردا شروع کنید. بسیاری از مشاغل آنلاین را می توان با سرمایه محدود راه اندازی کرد. پس یک کسب و کار آنلاین در موضوع یا…

ادامه مطلب
OKR مارکتینگ

OKR بازاریابی و 8 مثال کاربردی

به دنبال چند OKR بازاریابی الهام بخش هستید؟ فرآیند بازاریابی پر از ناشناخته ها است. ممکن است شما بدانید که مشتریان ایده آل تان چه کسانی هستند، چه چیزی را دوست دارند و کدام استراتژی ها کارآمد هستند. اما این اطلاعات همیشه می تواند در طول زمان تغییر کند! OKRهای…

ادامه مطلب
رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی

اهمیت رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی

ما در عصری زندگی می کنیم که رضایت مشتری برای بسیاری از سازمان ها در بهبود محصولات و خدماتشان اهمیت زیادی دارد. بررسی بازخورد و رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی می تواند منجر به رشد و نوآوری در سازمان شود که هدف اصلی آن دستیابی به رضایت مطلوب مشتری…

ادامه مطلب
سئو محتوا

7 روش اصلاح محتوا برای سئوی بهتر

از هر دیجیتال مارکتری که بپرسید به شما خواهد گفت تولید محتوای با کیفیت بالا کار ساده ای نیست و دریافت بازدید از صفحه، اشتراک گذاری و بالا بردن نرخ تبدیل کاری سخت تر است. پس با این دیدگاه شما باید سئو محتوا را در اولیت تولید محتوا قرار دهید.…

ادامه مطلب
فزصت تجارت الکترونیک

10 فرصت نوظهور تجارت الکترونیک که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید.

داده‌های بدست آمده در سال گذشته افزایش ۴۸ درصدی دانلود اپلیکیشن‌های تجارت الکترونیک جهانی را به دلیل همه‌گیری کرونا نشان می‌دهد. نه تنها این موضوع، بلکه فروش آنلاین در جهان 11 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است. علاوه بر این، بیش از 100 میلیارد ساعت خرید آنلاین در…

ادامه مطلب
بازاریابی B2B

آینده بازاریابی B2B

به آینده بازاریابی B2B خوش آمدید. باید بدانیم حدود 90٪ از داده های جهان در دو سال گذشته تولید شده اند و این فرآیند از آنچه كه Deloitte انقلاب چهارم صنعتی نامیده ، شروع شده است. فناوری شیوه تفکر، یادگیری، عمل و خرید را تغییر داده و بخش B2B نیز…

ادامه مطلب
تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟ (بازاریابی محتوایی یا ایمیل مارکتینگ) آیا برای یک آژانس مسافرتی و گردشگری باید روی تولید محتوای وبلاگ و بازاریابی محتوایی کارکرد یا روی ایمیل مارکتینگ سرمایه گذاری کرد؟ ما در این مقاله نگاهی به عوامل و مزایای هر دو…

ادامه مطلب