تبلیغات کلیکی یا سئو

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟

چگونه به یک کسب و کار پیشنهاد کنیم به جای سئو، تبلیغات کلیکی یا پولی انجام دهد؟ آیا واقعاً نیازی به انتخاب یکی از اینها به جای دیگری برای بازگشت سریعتر سرمایه هست؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. امروزه سئو خیلی شناخته شده تر است،…

ادامه مطلب
طراحی سایت با هوش مصنوعی

نقش هوش مصنوعی در طراحی سایت

طراحی سایت یکی از اصلی‌ترین عناصر حضور آنلاین هر سازمانی است. با توجه به این که وب‌سایت‌ها برای بیان نظر، ارائه خدمات، فروش کالا و خدمات و بسیاری از کاربردهای دیگر در دنیای اینترنت بکار می‌روند، ایجاد یک سایت موفق یکی از اولویت‌های کسب و کارها است. با توسعه فناوری‌های…

ادامه مطلب
افزایش مشتری کلینیک زیبایی

راه های جذب مشتری کلینیک زیبایی

کلینیک های زیبایی به عنوان مراکزی که به افراد کمک می کنند تا زیبایی و جذابیت خود را افزایش دهند، برای جذب مشتریان بسیاری از فرصت ها را دارند. با این حال، به دلیل رقابت شدید در این صنعت، کسب و کارهای موفق باید راه هایی را برای جذب مشتری…

ادامه مطلب
برنامه ریزی شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی: چگونه برای یک فصل خود برنامه ریزی کنیم؟

برای محتوای شبکه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید؟ در این مقاله، یک مدل برنامه ریزی شبکه های اجتماعی در Google Sheets، به همراه چند نکته مفید را توضیح می دهیم. به نظر می‌رسد برنامه ریزی محتوای شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار منطقه‌ای چالش برانگیز…

ادامه مطلب
تبلیغات کلیکی یا PPC

3 راه حفظ موفقیت تبلیغات کلیکی یا  PPC

کلید موفقیت تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) یا همان تبلیغات پولی داشتن یک برنامه نظارت جامع است. پس باید با استفاده از گزارش های خودکار، داشبوردهای سفارشی و هشدارهای عملکرد پیش بروید. همه می دانیم تبلیغات دیجیتال بسیار پویا است. ما را ملزم می کند که حساب کاربری را در…

ادامه مطلب
برگزاری کارگاه

نحوه برگزاری کارگاه آموزشی

احتمالاً قبلاً در یک کارگاه آموزشی شرکت کرده اید، البته ممکن است در جریان نحوه برگزاری کارگاه آموزشی باشید. در برگزاری کارگاه اکنون صنعت جلسات و رویدادها با عباراتی مثل سمپوزیوم، کنفرانس، کارگاه آموزشی، آموزش … در حالت فاجعه قرار گرفته است. درک این نکته بسیار ضروری است که یک…

ادامه مطلب
افزایش فروش شرکت های خدماتی

راه های افزایش فروش شرکت های خدماتی

در دنیای تجارت، هر شرکتی به دنبال راهکارهایی برای افزایش فروش خود است. اما برای شرکت‌های خدماتی که محصولات فیزیکی ندارند، بسیاری از راهکارهای متداول در صنعت فروش به کار نخواهند آمد. در این مقاله، به بررسی راهکارهایی برای افزایش فروش شرکت‌های خدماتی پرداخته خواهد شد. بهبود تجربه مشتری بهبود…

ادامه مطلب
دیجیتال مارکتینگ کلینیک زیبایی

نقش دیجیتال مارکتینگ در کلینیک های زیبایی

با توجه به رشد روزافزون صنعت زیبایی در دنیا، بسیاری از کلینیک‌های زیبایی برای رسیدن به سهم بیشتر بیماران و جذب بیشترین میزان فروش، به روش‌های دیجیتال مارکتینگ روی آورده‌اند. در این مقاله، به بررسی روش‌های دیجیتال مارکتینگ در کلینیک های زیبایی پرداخته و نحوه استفاده از آنها برای جذب…

ادامه مطلب
مزیت روابط عمومی

5 مزیت روابط عمومی برای کسب و کار

اصلی ترین مزیت روابط عمومی این است که می تواند با ایجاد آگاهی بیشتر برند، ایجاد مشتریان جدید، تحت تاثیر قرار دادن سرمایه گذاران فعلی و بالقوه و ایجاد تعامل بهتر در جامعه، ابزار موثری برای رشد کسب و کار باشد. قبل از پرداختن به مزایای روابط عمومی و آنچه…

ادامه مطلب
کنیبالیز کلمات کلیدی

چگونه با رفع کنیبالیز کلمات کلیدی، ترافیک بیشتری به دست آوریم؟

همه دوست دارند یک محتوای سئو شده ای داشته باشند تا در گوگل رتبه بالاتری کسب کنند. پس شما هم باید با بازبینی مشکلات کنیبالیز کلمات کلیدی (Cannibalization) ، سئو خود را متمایز کنید. بعنوان یک واقعیت گوگل منبع اصلی جذب ترافیک واجد شرایط و تکرارشونده برای کسب و کارها…

ادامه مطلب