تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟

کدام تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای آژانس مسافرتی و گردشگری مناسب است؟ (بازاریابی محتوایی یا ایمیل مارکتینگ) آیا برای یک آژانس مسافرتی و گردشگری باید روی تولید محتوای وبلاگ و بازاریابی محتوایی کارکرد یا روی ایمیل مارکتینگ سرمایه گذاری کرد؟ ما در این مقاله نگاهی به عوامل و مزایای هر دو…

ادامه مطلب

21 ویژگی ضروری سایت فروشگاهی

عناصر زیادی برای اینکه یک سایت فروشگاهی مرتبط و رقابتی باقی بماند، وجود دارد. اما ما 21 ویژگی ضروری سایت فروشگاهی را برای شما بازگو خواهیم کرد. آیا در حال طراحی یک سایت فروشگاهی جدید برای کسب و کار خود هستید یا به دنبال راه هایی برای بهبود عملکرد سایت…

ادامه مطلب
آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

آینده بازاریابی اینفلوئنسر چگونه خواهد بود؟

بازاریابی اینفلوئنسر (اینفلوئنسر مارکتینگ) یک صنعت عظیم است و تقریباً مترادف با سیستم عامل هایی است که در آن ظاهر می شود. با این حال ، با توجه به رشد سریع آن و تغییر چشمگیر اخیر در نگرش مصرف کننده به رسانه های اجتماعی ، بازاریابی اینفلوئنسر چگونه تحول خواهد…

ادامه مطلب
تفاوت کپی رایتینگ و تولید محتوا

مهمترین تفاوت بین تولید محتوا و کپی رایتینگ

وقتی صحبت از بازارهای دیجیتال و هنجارهای اخیر بازاریابی محتوا می شود، یک معضل مهم هم وجود دارد. اغلب افراد هنگام استفاده از واژه تولید محتوا و کپی رایتینگ سردرگم می شود. اغلب، آنها را زیر یک چتر قرار می دهند. هر چند که هر دوی تخصص تولید محتوای متنی…

ادامه مطلب
محاسبه ROI

نحوه محاسبه ROI در بازاریابی دیجیتال

در دنیای آنلاین امروزی، مشتریان با کسب‌وکارهای آنلاین آشنا بوده، درگیر هستند و از آنها خرید می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یک چوب بازاریابی “جادویی” شرکت نیست مگر اینکه به طور منظم نظارت، اندازه گیری و بهینه سازی شود. یکی از بهترین راه‌ها برای اندازه‌گیری اثربخشی این تلاش‌ها از طریق محاسبه بازگشت…

ادامه مطلب
ژئوفنسینگ مارکتینگ

ژئوفنسینگ مارکتینگ

بازاریابی ژئوفنسینگ (Geofencing) تاکتیک مهمی در جذب کاربران تلفن همراه است. با استفاده از داده های موقعیت مکانی تلفن همراه، بازاریابان می توانند محصولات و خدمات را تبلیغ کنند و مشتریان می توانند محتوای شخصی شده را بر اساس علایق و نیازهای خود دریافت کنند. بازاریابان از طریق کمپین‌های بازاریابی…

ادامه مطلب
4 مرحله طراحی سایت

4 مرحله اصلی طراحی سایت چیست؟

در این مقاله با 4 مرحله اصلی طراحی سایت آشنا می‌شوید و به سوالات زیر پاسخ می‌دهیم: چرا برنامه ریزی وب سایت مهم است؟ چگونه باید پایه و اساس وب سایت را درست بگذارید؟ چه زمانی به سایت خود محتوا اضافه کنید؟ چه زمانی یک وب سایت آماده راه اندازی…

ادامه مطلب
سئو و تبلیغات کلیکی

چگونه سئو را با تبلیغات کلیکی ترکیب کنیم؟

چگونه سئو و تبلیغات کلیکی را ترکیب کنیم تا به موفقیت بیشتری در بازاریابی دیجیتال دست یابیم؟ آیا بین انتخاب سئو (SEO) و تبلیغات کلیکی (PPC) بعنوان استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود مشکل دارید؟ اغلب صاحبان کسب و کار بر این باورند که باید وب سایت خود را با استفاده از…

ادامه مطلب
هوش تجاری چیست؟

هوش تجاری (BI) چیست؟

هوش تجاری (Business Intelligence) به زیرساخت رویه ای و فنی اشاره دارد که داده های تولید شده توسط فعالیت های یک شرکت را جمع آوری، ذخیره و تجزیه و تحلیل می کند. هوش تجاری (BI) یک اصطلاح گسترده است که شامل داده کاوی، تجزیه و تحلیل فرآیند، معیار عملکرد و…

ادامه مطلب
تولید محتوای ویدیویی

4 راه بازاریابی ویدیویی محلی

حضور آنلاین و محلی خود را با بازاریابی ویدیویی محلی تقویت کنید. بیاموزید که چگونه در پلتفرم شبکه‌های اجتماعی با بین مشتریان اعتماد ایجاد کنید. از زمان ظهور یوتیوب در سال 2005، شیوع و تاثیر بازاریابی ویدیویی به شدت افزایش یافته است. یوتیوب با اجازه دادن به کاربران برای آپلود،…

ادامه مطلب