وب 3 چیست

وب ۳ چیست؟ عصر جدید مالکیت داده‌های دیجیتال

همانطور که می‌دانید شبکه جهانی وب همواره در حال تغییر است. وب ۳ (web 3.0) افق جدیدی است که هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد. به عصر جدید مالکیت داده‌های دیجیتال خوش آمدید. وب ۳ (web 3) چیست؟ تعریف وب ۳ بسته به اینکه از چه کسی بپرسید متفاوت است، اما به طور کلی، […]

وب ۳ چیست؟ عصر جدید مالکیت داده‌های دیجیتال بیشتر بخوانید »

چک لیست سئو

چک لیست نهایی سئو (سال 2022)

اگر به فکر چگونگی افزایش ترافیک و رتبه سایت خود در گوگل هستید، یک چک لیست جدید از موارد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آماده کرده‌ایم که در آن 101 روش برای بهبود سئو سایت در سال 2022 گنجانده شده است. صاحبان کسب و کار و دیجیتال مارکترها در هر صنعتی می‌توانند از این روش‌های

چک لیست نهایی سئو (سال 2022) بیشتر بخوانید »

سایت مپ چیست؟

سایت مپ چیست و چگونه نقشه سایت بسازیم؟

سئو یا بهینه سازی سایت دنیای گسترده‌ای است با یک لیست طولانی از شیوه‌ها و روش‌های فنی که می‌تواند رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد. نقشه سایت یا سایت مپ (Site Map) یکی از روش‌های بخش فنی سئو است که به افزایش ترافیک ارگانیک شما کمک می‌کند. در این پست قصد داریم

سایت مپ چیست و چگونه نقشه سایت بسازیم؟ بیشتر بخوانید »

پرداخت هزینه گوگل ادوردز

آشنایی با تنظیمات و روش های پرداخت هزینه گوگل ادوردز

همانطوری که در مقاله گوگل ادز چیست گفته شد، یکی از روش‌هایی که برای رقابت و دیده شدن سایت در صفحه اول گوگل بالاتر از رقبا انجام می‌شود، انجام تبلیغ در گوگل ادز است. همه می‌دانند گوگل به عنوان بهترین موتور جستجو در سطح جهان شناخته می‌شود و اکنون تبلیغ در این پلتفرم یکی از

آشنایی با تنظیمات و روش های پرداخت هزینه گوگل ادوردز بیشتر بخوانید »

تقویم محتوایی

تقویم محتوایی (content calender) چیست؟

تقویم تولید محتوا (content calender) ابزار مفیدی است که به شما کمک می‌کند تا یک برنامه زمانبندی انتشار ثابت برای محتوای خود ایجاد کنید. تقویم محتوا نه تنها شما و تیمتان را سازماندهی می‌کند، بلکه تضمین کننده اجرای درست تمام گردش کار محتوا است. برای بهره‌مندی از مزایای یک تقویم محتوای خوب، اجرای استراتژی تقویم

تقویم محتوایی (content calender) چیست؟ بیشتر بخوانید »

ترندهای دیجیتال مارکتینگ

5 ترند برتر دیجیتال مارکتینگ در سال 2022

هر سال ترندهای جدیدی در کانون توجه قرار می‌گیرند که می‌توانند آینده دیجیتال مارکتینگ را تغییر دهند. حتی در زمان همه گیری کرونا و رکود اقتصادی سال 2021، دنیای بازاریابی ازکار نیفتاد. به همین دلیل ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 از پرچم‌داران صنایع خواهند بود. بیایید به نو رسیده پلتفرم شبکه‌های اجتماعی یعنی TikTok

5 ترند برتر دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 بیشتر بخوانید »

طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

همانطور که از عنوان آن پیداست، در این پست قصد داریم به ضرورت طراحی وب سایت شرکتی و عناصر و امکانات مورد نیاز برای طراحی موفق آن بپردازیم. موفقیت استراتژی یک کسب و کار بدون وب سایت موثر قابل تصور نیست. پس مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که یک وب

طراحی وب سایت شرکتی چیست؟ بیشتر بخوانید »

پیش نیاز یادگیری سئو

پیش نیاز یادگیری سئو چیست؟

سئو یک مهارت سرگرم کننده و مفید است، اما در عین حال می‌تواند چالش برانگیز باشد. کارشناسان سئو معتقدند شکاف مهارتی بزرگی در این صنعت وجود دارد. افرادی هستند که با خواندن یک کتاب در مورد سئو خود را کارشناس می‌نامند، و در مقابل هستند افرادی که سرگرمی و اوقات فراغت خود را هم روی

پیش نیاز یادگیری سئو چیست؟ بیشتر بخوانید »

کارشناس شبکه های اجتماعی

کارشناس شبکه‌ های اجتماعی کیست؟

کارشناس در هر زمینه‌ای، فردی است که در آن زمینه متخصص است، البته نه اینکه یک مرجع باشد، بلکه کسی که دانش و مهارت کامل در آن زمینه خاص را دارد. کارشناس شبکه‌ های اجتماعی فردی است که در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی متخصص است. حالا چه کسی ریزه کاری‌های شبکه‌های اجتماعی آن را می‌داند: کسی

کارشناس شبکه‌ های اجتماعی کیست؟ بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا