آنالیز رقبا به شما کمک میکند که تغییرات در بازار را پیشبینی کنید، ترندها و تاکتیکهای موفق جدید را شناسایی کنید و همیشه در بازار خود، آپدیت بمانید. اما تنها سرک کشیدن به شبکههای اجتماعی و عضو شدن در لیست گیرندگان ایمیل رقبا کافی نیست. شما نیاز به یک استراتژی در…
ادامه مطلبدسته: پربازدیدترین مقالات
همانطور که از عنوان آن پیداست، در این پست قصد داریم به ضرورت طراحی وب سایت شرکتی و عناصر و امکانات مورد نیاز برای طراحی موفق آن بپردازیم. موفقیت استراتژی یک کسب و کار بدون وب سایت موثر قابل تصور نیست. پس مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید… با ثبت نام در گوگل ادز میتوانید تبلیغات آنلاین متناسب با اهداف و بودجه کسبوکارتان را راه اندازی و به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید. در مقالات قبلی تا حدود زیادی با گوگل ادز و خدمات تبلیغات در گوگل آشنا شدیم؛ حالا میخواهیم نحوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری… یک کپی رایتر با هدف ترغیب و تأثیرگذاری بر مخاطب و مشتری برای خرید کالا یا خدمات مینویسد. کپی رایترها درکی ذاتی از انگیزه و دانش انسانی برای تغییر تصمیم گیری با استفاده از کلمات و پیشنهادات دارند. اگر از نوشتن لذت میبرید، میتوانید مهارتهای خود را در این شغل… یک متخصص سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) وب سایت را ،بررسی، تجزیه و تحلیل و تغییر میدهد تا برای موتورهای جستجو بهینه شود و متعاقباً وب سایت در نتایج جستجو در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل و بینگ رتبه بالاتری کسب کند. یک متخصص سئو صفحات سایت را به گونهای بهینه… چهار روش برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد. پس مطمئن شوید که یکی را صحیح انجام میدهید. دوستان ، تحقیق درباره کلمات کلیدی ، کلید واژه (کیورد) گسترده تر از آن است که شما فکر می کنید. ما برای شما 4 روش تحقیق کلمات کلیدی را آماده کردهایم: 1- تحقیق… طراحی وب سایت شرکتی چیست؟
راهنمای ساخت اکانت گوگل ادز
چگونه به یک کپی رایتر حرفه ای تبدیل شویم؟
متخصص سئو کیست؟
چهار روش تحقیق کلمات کلیدی