نام کتاب : استراتژی کانال بازاریابی
موضوع: بازاریابی
نویسنده: رابرت پالمتیر
کتاب استراتژی کانال بازاریابی، یک رویکرد همه کانالی تازه، روشنگر، و مملو از اطلاعات خواندن و هضم آسان است و به خوبی جریان مییابد.
خوانندگان با درک روشنی از محیط زیستبوم همهکانالی و نحوه ایجاد استراتژیهای موثر همهکاناله کنار خواهند آمد. نقش و تاثیر همه کانال ها در هر بخش از چشم انداز کانال به وضوح نشان داده شده است.
این کتاب بر اساس پایه های نظری محکم ساخته شده است، اما عین حال بسیار مدیریتی است.
5/5 - (18 امتیاز)