کتاب بازاریابی استراتژیک

Home » بلاگ » منابع آموزشی » کتاب بازاریابی استراتژیک

کتاب بازاریابی استراتژیک

نام کتاب : بازاریابی استراتژیک

موضوع: بازاریابی

نویسنده: راسل ابرات

این کتاب مجموعه ای منحصر به فرد از موارد جامع است که مفاهیم و مسائل پیرامون بازاریابی استراتژیک را بررسی می‌کند.

فصل های این کتاب توضیح می‌دهند که بازاریابی استراتژیک چیست و تقسیم بندی استراتژیک، موقعیت رقابتی، و استراتژی‌های رشد، برندسازی شرکتی، مدیریت برند داخلی و مدیریت شهرت شرکت را مورد بحث قرار می‌گیرد.

با مطالعات موردی از طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها و صنایع جهانی، از جمله برگر کینگ، فدرال اکسپرس، و توییتر، خوانندگان دانش کاری در مورد توسعه و بکارگیری استراتژی بازار محور به دست خواهند آورد.

4.9/5 - (9 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.