کتاب تجربه مشتری

کتاب تجربه مشتری

کتاب تجربه مشتری

نام کتاب : تجربه مشتری تجربه برند است

موضوع: بازاریابی

نویسنده: فلیکس وان دساند

مجموعه Springer Management for Professionals شامل کتابهای تجاری و مدیریتی سطح بالا برای مدیران است.
نویسندگان، متخصصان کسب و کار با تجربه و اساتید مشهوری هستند که پیشینه علمی، بهترین عملکرد، و دیدگاه کارآفرینی را برای ارائه بینش قدرتمندی در مورد چگونگی دستیابی به برتری کسب و کار ترکیب می‌کنند.

5/5 - (24 امتیاز)

اشتراک گذاری

مرور

مطالب مرتبط

کسب و کار پر رونق

10 کسب ‎و‎ کار پر‎ رونق سال 2024

با توجه به پویایی بازارهای مختلف و عوامل متعددی که می‌توانند در تغییر رونق کسب و کارها تأثیر بگذارند، پیش‌بینی دقیق برای کسب و کارهای

برندسازی در مدلینگ

الزامات برندسازی در مد و مدلینگ

صنعت مد و مدلینگ از جوانترین و دینامیک‌ترین صنایع جهان به شمار می‌آید. این صنعت نه‌تنها نمایانگر طراحی و تولید مد، بلکه به‌عنوان یک ابزار

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟