کتاب تجربه مشتری

Home » بلاگ » منابع آموزشی » کتاب تجربه مشتری

کتاب تجربه مشتری

نام کتاب : تجربه مشتری تجربه برند است

موضوع: بازاریابی

نویسنده: فلیکس وان دساند

مجموعه Springer Management for Professionals شامل کتابهای تجاری و مدیریتی سطح بالا برای مدیران است.
نویسندگان، متخصصان کسب و کار با تجربه و اساتید مشهوری هستند که پیشینه علمی، بهترین عملکرد، و دیدگاه کارآفرینی را برای ارائه بینش قدرتمندی در مورد چگونگی دستیابی به برتری کسب و کار ترکیب می‌کنند.

5/5 - (24 امتیاز)
اشتراک گذاری: