کتاب بازاریابی نسل 4

کتاب بازاریابی نسل ۴
کتاب بازاریابی نسل ۴

نام کتاب: بازاریابی نسل 4

موضوع: بازاریابی نوین

نویسنده: فیلیپ کاتلر

شش سال، بازاریابانی که در سراسر جهان با آنها ملاقات کردیم، درخواست ادامه‌ برای Marketing 3.0 کرده‌اند. با توجه به پویایی بازاریابی، بسیاری انتظار دارند که بازاریابی نسل 4 سریعتر تولید و چاپ می‌شد.

در Marketing 3.0، ما در مورد تغییر عمده از بازاریابی محصول محور (1.0) به بازاریابی مشتری محور (2.0) و در نهایت به بازاریابی انسان محور (3.0) صحبت کردیم. در بازاریابی 3.0، مشاهده کردیم که مشتریان به انسان‌های کامل با ذهن، قلب و روح تبدیل می‌شوند. بنابراین، ما استدلال کردیم که آینده بازاریابی در ایجاد محصولات، خدمات و فرهنگ شرکتی نهفته است که ارزش های انسانی را در بر می‌گیرد و منعکس می‌کند. از زمانی که این کتاب در سال 2010 منتشر شد، بسیاری از بازاریابان اصول بازاریابی 3.0 را اتخاذ کردند. این کتاب به قدری مورد پذیرش جهانی قرار گرفت که علاوه بر انگلیسی به ۲۴ زبان در سطح جهانی ترجمه شده است.

ما معتقدیم که همگرایی فناوری در نهایت منجر به همگرایی بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی خواهد شد.

در دنیای فناوری پیشرفته، مردم آرزوی لمس بالا را دارند. هر چه اجتماعی تر باشیم، بیشتر چیزهایی را می خواهیم که فقط برای ما ساخته شده اند. با پشتیبانی از تجزیه و تحلیل کلان داده، محصولات و خدمات شخصی‌تر می‌شوند. در اقتصاد دیجیتال، کلید استفاده از این پارادوکس‌ها است.

 

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

خطر کپی کردن سئو رقبا

8 خطر کپی کردن سئو رقبا

وقتی سعی کنید با تکنیک های سئو سایت های رقیب که با آن رتبه گرفته اند حرکت کنید، همیشه خطر کپی کردن سئو رقبا شما را تهدید می کند. یک استراتژی موفق سئو شامل اجزا و بخش‌های مختلفی مانند بهترین شیوه های سئو، تمرکز و ارتباط مناسب با مخاطبان هدف

پرفورمنس مکس گوگل ادز

چگونه با پرفورمنس مکس گوگل ادز بازدهی کمپین را به حداکثر برسانیم؟

بازنگری در تنظیم کمپین تبلیغاتی گوگل به شما امکان می دهد از رقبا متمایز شوید. در این مقاله نکاتی برای استفاده حداکثری از پرفورمنس مکس گوگل ادز در کمپین های فروشگاهی را باهم بررسی خواهیم کرد. مقدمه پرفورمنس مکس (Performance Max) نوعی کمپین است که توسط گوگل جایگزین خرید هوشمند

درآمد آنلاین

چطور درآمد آنلاین داشته باشیم؟

تا چندسال پیش برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اما اکنون اگر آنها بتوانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا پلتفرم‌های آنلاین پیدا کنند، می‌توانند از شغل خود خارج شوند و روی کارآفرینی متمرکز شوند، تا زمان بیشتری را با خانواده

خدمات سئو

6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند

شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را

بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟