کتاب بازاریابی نسل 4

کتاب بازاریابی نسل ۴
کتاب بازاریابی نسل ۴

نام کتاب: بازاریابی نسل 4

موضوع: بازاریابی نوین

نویسنده: فیلیپ کاتلر

شش سال، بازاریابانی که در سراسر جهان با آنها ملاقات کردیم، درخواست ادامه‌ برای Marketing 3.0 کرده‌اند. با توجه به پویایی بازاریابی، بسیاری انتظار دارند که بازاریابی نسل 4 سریعتر تولید و چاپ می‌شد.

در Marketing 3.0، ما در مورد تغییر عمده از بازاریابی محصول محور (1.0) به بازاریابی مشتری محور (2.0) و در نهایت به بازاریابی انسان محور (3.0) صحبت کردیم. در بازاریابی 3.0، مشاهده کردیم که مشتریان به انسان‌های کامل با ذهن، قلب و روح تبدیل می‌شوند. بنابراین، ما استدلال کردیم که آینده بازاریابی در ایجاد محصولات، خدمات و فرهنگ شرکتی نهفته است که ارزش های انسانی را در بر می‌گیرد و منعکس می‌کند. از زمانی که این کتاب در سال 2010 منتشر شد، بسیاری از بازاریابان اصول بازاریابی 3.0 را اتخاذ کردند. این کتاب به قدری مورد پذیرش جهانی قرار گرفت که علاوه بر انگلیسی به ۲۴ زبان در سطح جهانی ترجمه شده است.

ما معتقدیم که همگرایی فناوری در نهایت منجر به همگرایی بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی خواهد شد.

در دنیای فناوری پیشرفته، مردم آرزوی لمس بالا را دارند. هر چه اجتماعی تر باشیم، بیشتر چیزهایی را می خواهیم که فقط برای ما ساخته شده اند. با پشتیبانی از تجزیه و تحلیل کلان داده، محصولات و خدمات شخصی‌تر می‌شوند. در اقتصاد دیجیتال، کلید استفاده از این پارادوکس‌ها است.

 

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

تحقیق درست کلمات کلیدی

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟

برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از

افلییت مارکتینگ

کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین

افلییت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی در زمینه فروش آنلاین به شدت در حال رواج است. با استفاده از این روش، فروشندگان آنلاین می‌توانند با همکاری با بازاریابان و وب سایت‌های دیگر، فروش خود را افزایش دهند. در این مقاله به بررسی کاربرد

استراتژی اینستاگرام

استراتژی اینستاگرام با محتوای ارگانیک

آیا باید اینستاگرام مارکتینگ خود را به روز کنیم؟ در این مقاله با انواع جدید محتوای و استراتژی اینستاگرام آشنا خواهید شد. ۳ ترفند برای تغییر استراتژی محتوای اینستاگرام برای طراحی یک استراتژی محتوای موفق اینستاگرام، باید بدانید که الگوریتم جدید اینستاگرام چگونه کار می کند؟ و هدف این پلتفرم

بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟