آشنایی با انواع محتوا

آشنایی با 12 نوع از انواع محتوا

وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ می‌شود، محتوا همه چیز است. محتوا همان چیزی است که شرکت شما را از رقبا متمایز می‌کند و منجر به تبدیل سرنخ‌ها از طریق ترافیک آنلاین مرتبط می‌شود. پس باید ابتدا انواع محتوا را شناخت تا به درستی از آن‌ها استفاده کرد. ضرورت استفاده از محتوا در بازاریابی بر اساس […]

آشنایی با 12 نوع از انواع محتوا بیشتر بخوانید »

مدیریت شبکه های اجتماعی

راهنمای مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه‌ های اجتماعی فرآیند مدیریت حضور آنلاین شما در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر با تولید، انتشار و تجزیه و تحلیل محتوایی است که پست می‌کنید. مدیریت شبکه‌ های اجتماعی شامل تعامل و ارتباط با کاربران شبکه‌های اجتماعی است. می‌توانید از ابزارها، خدمات مدیریت شبکه‌ های اجتماعی برای نظارت بر

راهنمای مدیریت شبکه های اجتماعی بیشتر بخوانید »

طراحی سایت رستوران

راهنمای طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

یک گفتار قدیمی میگه: “کسانی که عاشق غذا خوردند همیشه بهترین مردم هستند.” اما حتی مشتاق ترین افراد در غذاخوردن، یک رستوران فقط برای غذاهای لذیذش انتخاب نمی‌کنند. از دیزاین مناسب تا خدمات بی عیب و نقص و محیط رستوران، همه عواملی هستند که در برند رستوران به اندازه کیفیت غذا نقش دارند. در بین

راهنمای طراحی سایت رستوران و کافی شاپ بیشتر بخوانید »

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال یا سئو فنی چیست؟

در حال حاضر، بحث در مورد اصول سئو تکنیکال ممکن است در مقایسه با سئو On-Page و سئو Off-Page یک تناقض به نظر برسد. با این وجود، برخی اطلاعات اولیه در مورد جنبه فنی‌تر سئو می‌تواند تفاوت بین یک سایت با رتبه بالا و سایتی که اصلاً رتبه‌ای ندارد را نشان دهد. سئو فنی آسان

سئو تکنیکال یا سئو فنی چیست؟ بیشتر بخوانید »

انتخاب کلمات کلیدی در گوگل ادز

راهنمای جامع انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز

سنگ بنای هر کمپین موفق PPC، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. یعنی انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای تبدیل بیشتر نرخ کلیک در تبلیغات کلیکی به خصوص گوگل ادز. تبلیغات گوگل ادز (که قبلاً AdWords نامیده می‌شد) ابزار ارزشمندی برای جلب توجه افراد به تمرین شما و در مناسب ترین زمان باشد. استفاده از ابزارهای

راهنمای جامع انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز بیشتر بخوانید »

سئو سایت املاک و مستغلات

راهنمای سئو سایت املاک و مستغلات

وب سایت املاک شما در میان میلیون‌ها جستجوی آنلاین اینترنتی که مردم بصورت روزانه به دنبال خدمات املاک و مستغلات می‌گردند، چه جایگاهی دارد؟ از اینکه وب سایت شما در جستجوهای درست توسط مشتریان پیدا و دیده نمی‌شود خسته نشدید؟ شما به یک حرکت سریع نیاز دارید! ما این راهنمای سئو سایت املاک و مستغلات

راهنمای سئو سایت املاک و مستغلات بیشتر بخوانید »

طراحی سایت چیست

طراحی وب سایت چیست؟

امروزه ایجاد وب سایت یکی از ارکان حضور آنلاین در دنیای دیجیتال است. به همین دلیل، دنیای طراحی سایت پویا است و به طور مداوم در حال تغییر است. قبل از شروع طراحی یک وب سایت، نیازهای وب سایت خود را مشخص کنید: آیا یک گالری عکس طراحی می‌کنید؟ چند وقت یک بار می‌خواهید سایت

طراحی وب سایت چیست؟ بیشتر بخوانید »

تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای سئو شده چیست؟

حالا دیگه همه می‌دانیم سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) یک صنعت ۸۰ میلیارد دلاری است. آیا شما هم در این میان ارزشی برای خود بدست می‌آورید؟ تولید محتوا سئو شده، به مهارت سئو و نویسندگی نیاز دارد. یعنی همگرایی علم داده و هنر در تولید محتوا. محتوا سئو شده چیست؟ سئونویسی یا محتوا سئو شده، پیاده‌سازی

تولید محتوای سئو شده چیست؟ بیشتر بخوانید »

9 نکته برای موفقیت کمپین B2B گوگل ادز

9 نکته برای موفقیت کمپین B2B گوگل ادز

اگر در انجام کمپین B2B گوگل ادز موفق نمی‌شوید، از نکات زیر استفاده کنید تا در مقابل مخاطبان مناسب قرار بگیرید و به نتایج دلخواه خود برسید. براساس آمار 87 درصد از شرکت های B2B برای پیدا کردن محصولات و محتوای جدید به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. اگر مخاطب هدف شما یک خریدار معمولی

9 نکته برای موفقیت کمپین B2B گوگل ادز بیشتر بخوانید »

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟

وقتی صحبت از بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌شود، هدف اصلی بازاریابان تبلیغ محصولات/خدمات و افزایش آگاهی از برندشان است. اما بسیاری از برندها با ایجاد محتوای جذاب و دستیابی به مخاطبان هدف خود مشکل دارند. با توجه به اینکه شبکه‌ های اجتماعی نقش مهمی را در بالای قیف بازاریابی بازی می‌کنند، می‌خواهیم در این مقاله

بازاریابی شبکه اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟ بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا