راهنمای سئو سایت املاک و مستغلات

سئو سایت املاک و مستغلات

وب سایت املاک شما در میان میلیون‌ها جستجوی آنلاین اینترنتی که مردم بصورت روزانه به دنبال خدمات املاک و مستغلات می‌گردند، چه جایگاهی دارد؟ از اینکه وب سایت شما در جستجوهای درست توسط مشتریان پیدا و دیده نمی‌شود خسته نشدید؟ شما به یک حرکت سریع نیاز دارید! ما این راهنمای سئو سایت املاک و مستغلات را برای شما آماده کرده‌ایم تا تا گوگل شما را بشناسد. اگر آماده هستید بریم تا بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش دهیم!

اول این نکته را در نظر بگیرید، به دلیل عرضه و تقاضای بالا و رقابت زیاد، سئوی سایت املاک و مستغلات سخت است. اما در آن پاداش هم زیاد است.

تصور کنید اگر بتوان هزاران بازدیدکننده را در هر ماه فقط از طریق برخی تغییرات در وب‌سایت به سمت خودتان بیاورید. اون موقع دیگه بیزینس شما غیرقابل توقف می‌شود. موضوع این است که سئو سایت املاک و مستغلات فقط رتبه گرفتن در یکسری کلمات نیست.

امروز ما دقیقاً آنچه را که می‌توانید برای رشد سریع سئو املاک و مستغلات انجام دهید، توضیح می‌دهیم و در آخر نیز کلمات کلیدی اصلی صنعت خرید و فروش ملک که بیشترین جستجو را در اینترنت داشته‌اند را لیست کرده‌ایم.

شما باید از تکنیک‌های سئو داخلی و سئو خارجی استفاده کنید تا به گوگل اطلاع دهید که وب سایت شما در مورد چیست. هرچه این دو کار را بهتر انجام دهید؛ گوگل بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما می‌فرستد. می‌توانید با انجام کارهایی در وب سایت، حضور خود را تقویت کنید.

چرا سئوی داخلی در سایت املاک و مستغلات مهم است؟

سئوی داخلی بعنوان اساس سئو است و تعیین می‌کند که آیا وب سایت شما در گوگل نشان داده می‌شود یا نه. آن را به عنوان پی ساختمان در نظر بگیرید. اگر محکم باشد، می‌توانید هر کاری با آن انجام دهید. اگر لرزان باشد، حتی بهترین سایت هم به صورت آنلاین موفق نخواهد شد.

کلمات کلیدی

پس ابتدا باید در سئوی داخلی سایت، کلمات کلیدی املاک و مستغلات را قرار دهید. کلمات کلیدی عباراتی هستند که می‌خواهید در جستجوها نشان داده شوند. شما باید لیستی از کلمات کلیدی که می‌خواهید برای آنها رتبه کسب کنید، گردآوری کنید و سپس مطمئن شوید که صفحاتی برای همه آنها دارید.

در صفحه ای که می‌خواهید برای آن رتبه کسب کنید، باید کلمه کلیدی را در پنج قسمت قرار دهید: URL، عنوان صفحه، چندین بار در صفحه، عنوان تصاویر و برچسب جایگزین تصویر.

در اینجا یک مثال برای عبارت کلیدی املاک و مستغلات، “املاک و مستغلات تهران” آورده شده است.

عناصر به صورت زیر خواهد بود:

  • آدرس اینترنتی: https://www.easyrealstate.com/Tehran-amlak
  • عنوان صفحه: بهترین املاک و مستغلات تهران
  • چندین بار در صفحه : شما می خواهید یک کلمه کلیدی یا عبارت مشابه را در حدود 1تا2٪ اضافه کنید. بنابراین اگر 1000 کلمه در صفحه خود دارید، باید این عبارت را 10-20 بار بگویید.
  • عنوان تصاویر – amlak-tehran-estate.jpg
  • Image Alt Tag – هنگامی که در حال آپلود تصاویر با وردپرس هستید، می توانید متن جایگزین را تنظیم کنید. مطمئن شوید که این مورد را با نسخه ای از کلمه کلیدی خود تنظیم کنید.

به نظر کار زیاد است، درست است؟ وقت بعضی از مشتریان ما می‌پرسند چرا رتبه نمی‌گیرند، و ما سایت‌هایشان را آنالیز می‌کنیم می‌کنیم، هیچ کاری برای بهبود شانس خود با کلمات کلیدی انجام نداده‌اند.

وقتی در مورد محله‌ها، اجتماعات، امکانات رفاهی یا پیشرفت‌هایی که در آن کار می‌کنید، هیچ اقدامی نمی‌کنید، نمی‌توانید انتظار سئوی عالی املاک و مستغلات را داشته باشید. نمی‌توانید انتظار داشته باشید که وقتی مخفی هستید، در اینترنت پیدا شوید.

سایت شما باید خود را به عنوان بهترین نتیجه ممکن برای یک کلمه کلیدی مشخص معرفی کند.

مقالات مرتبط

درصد کلمه کلیدی

همانطور که در بالا گفتم، شما باید به شکل درست کلمه کلیدی خود را در متن پست وبلاگ خود قرار دهید. باید مراقب استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی خود باشید. نسبت خوب 1 به 2 درصد است. اگر بیشتر از این از کلمه کلیدی استفاده کنید، گوگل شروع به جریمه شما خواهد کرد.

شما باید به طور طبیعی بدون توجه به کلمات کلیدی بنویسید. پس از پایان کار، به نوشته خود نگاه کنید و کلمه را در چند نوبت که مناسب است اضافه کنید.

کلمات کلیدی مترادف و عبارت حمایتی

گوگل در مورد نحوه نمایش وب سایت ها هوشمندتر شده است. قبلا گوگل فقط صفحاتی را با کلمه کلیدی دقیق نشان می داد. اکنون، کلماتی را نشان می‌دهد که شاید مشابه نیستند، اما به سؤالی که شخص دارد پاسخ می‌دهد.

به عنوان مثال، گوگل اکنون «خانه» و «ملک» را یکسان می‌بیند. اگر شخصی عبارت «چگونه درب پارکینگ را تعمیر کنم» را تایپ می‌کند، نتایجی را می‌بینید که دقیقاً همان عنوان و نتایج دیگری را دارند که می‌گویند «راهنمای نهایی برای عیب‌یابی درب پارکینگ».

کلمات کلیدی دم بلند املاک و مستغلات

همه رقبایتان می‌خواهند برای کلمات کلیدی بزرگ مانند: “املاک و مستغلات تهران” نشان داده شوند. اما حقیقت این است که این تنها بخشی از معادله است. با استفاده از کلمات کلیدی بلندتر که مستقیماً پاسخ کاربر را می‌دهد می‌توانید به راحتی ترافیک سئو را از سایر عبارات با جستجوی کمتر به سمت عبارات محبوب ببرید.


خدمات سئو

سرویس خدمات سئو یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای جستجوی کلمات کلیدی، بهینه سازی و استراتژی محتوا، رپورتاژ تنها چند مورد از خدمات سئو ebgroup است.

ثبت آدرس محلی – روی تمام نقشه‌‌ها حضور داشته باشید

آیا وب سایت شما دارای نقشه گوگل است؟ شما باید این مورد را داشته باشید. این نقشه‌ها به Google کمک می‌کنند تا محل کسب و کار شما را مشخص کند. همچنین به گوگل کمک می‌کند تا قانونی بودن وب سایت را تائید کند.

فرمت شماره تلفن مناسب

باید مطمئن شوید که شماره تلفن سایت محلی املاک و مستغلات شما در سراسر وب سازگار است. این به دو دلیل اهمیت دارد:

1) گوگل اساسا در کسب و کار به دنبال ارائه اطلاعات خوب به کاربران اینترنتی است. آنها از شماره تلفن موجود در صفحه وب شما برای تأیید همه فهرست‌های مختلف کسب و کار شما در سراسر وب استفاده می‌کنند.

2) مطمئن شوید که شماره تلفن شما از فرمت خط تیره یا پرانتز مانند موارد زیر استفاده می‌کند! این به مرورگرهای وب امکان می‌دهد با یک کلیک شماره تلفن شما را شماره گیری کنند.

شماره تلفن شما چگونه باید قالب بندی شود:

7890-4499- (009821)

7890-4499- 009821

لینک سازی داخلی

لینک دادن و لینک سازی مهمترین بخش سئو سایت املاک و مستغلات است.

وقتی در وب سایت‌تان مطلبی می‌نویسید به حداقل 5 صفحه دیگر یا پست وبلاگ‌تان لینک دهید. چرا؟ این به بازدیدکنندگان راهی آسان برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد موضوعات مرتبط نشان می‌دهد. و به موتورهای جستجو این فرصت را می‌دهد که پست‌های قدیمی شما را پیدا کنند.

اما دقت کنید فقط لینک نسازید. شما باید هنگام لینک دادن از کلمات کلیدی استفاده کنید و پستی که به آن لینک می‌دهید حتماَ مربوط باشد. بعنوان مثال اگر پست شما درباره سئو آژانس املاک و مستغلات تهران است، باید به پست‌های دیگر خود مرتبط با “سئو آژانس املاک و مستغلات تهران” پیوند دهید.

نظرات وبلاگ

اگر می خواهید سئوی سایت املاک خود را در رتبه بندی بهبود ببخشید، این یک کار را انجام دهید:

اظهار نظر در وبلاگ یک تاکتیک واقعا قدیمی سئو است. شرکت‌ها قبلاً پول خرج می‌کردند تا نظرات فیک برای آنها در اینترنت نوشته شود. اما امروز این تکنیک کار نمی‌کند، زیرا گوگل و سیستم‌های نظرات بسیار بهتر شده اند.

با این حال، نظر دادن واقعا به افزایش ترافیک وبسایت شما کمک می کند. شما می‌توانید به سادگی با اظهار نظر در وبلاگ‌های پرمخاطب در بخش املاک و مستغلات، مقداری ترافیک عالی دریافت کنید.

گوگل به میزان ترافیکی که از منابع دیگر دریافت می‌کنید، پاداش می‌دهد. اگر بتوانید در مورد پست‌های املاک، ویلا و سایر وب‌سایت‌های املاک و مستغلات نظر بدهید، شاهد افزایش ترافیک ارجاع و به دنبال آن ترافیک سئو بیشتر خواهید بود.

نظرات مشتریان

نکته کلیدی برای سئوی املاک و مستغلات: 88٪ نظرات را برای تعیین کیفیت یک کسب و کار محلی خوانده می‌شود.

بررسی‌ها می‌توانند کسب‌وکارهای آنلاین را رشد یا شکست دهند. فکر می کنید چرا دیجی کالا اینقدر به نظرسنجی اهمیت می‌دهد؟ نظرات مشتریان در مورد سئو بسیار مهم است. مشاوران املاکی که مایل به پیاده سازی یک سیستم پیگیری هستند و از مشتریان گذشته خود بازبینی مداوم دریافت می‌کنند، مشتریان بیشتری به دست خواهند آورد.

شما می‌توانید از وب سایت‌های اصلی مانند Google Places استفاده کنید. یا در وب سایت های خاص مسکن مانند کیلید و دیوار قرار دهید.

از بک لینک ها استفاده کنید تا سئو سایت املاک و مستغلات خود را 2 تا 5 برابر موثرتر کنید.

بک لینک ها بخش مهمی از سئو سایت هستند. شما به وب سایت های دیگر برای لینک دادن به وب سایت خود نیاز دارید. تاکتیک‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما ساده ترین آنها داشتن محتوا یا وبلاگ خوب در وب سایت است. بسیاری از بهترین مشاوران املاک که وبلاگ می‌نویسند، به سادگی هم بک لینک دریافت می‌کنند. زیرا مردم در مورد پست های آنها صحبت می‌کنند.

در اینجا چند سایت وجود دارد که آژانس شما می‌تواند بک لینک های طبیعی دریافت کند که به بهبود سئوی محلی شما کمک می‌کند:

وب سایت‌های محلی را به وب سایت املاک و مستغلات خود لینک کنید

شما می‌توانید به سادگی از ایجاد روابط با خبرنگاران خبری محلی و سایر افراد، تعداد زیادی بک لینک دریافت کنید. یا می‌توانید با عضویت در مطبوعات ملی لینک‌سازیکنید. در هر صورت، برای ایجاد روابط با 10 خبرنگار برتر نزدیک خود تلاش کنید و ببینید چگونه می‌توانید با هم کار کنید.

به یاد داشته باشید، خبرنگاران به شما نیاز دارند! نوشتن مطالب روزانه بسیار سخت است. آنها به نقل قول ها و کارشناسان برای کمک به آنها نیاز دارند.

انتشارات املاک

برخی وب سایت‌ها به آژانس‌های املاک اجازه می‌دهند، اطلاعاتی را در وب سایت خود ارسال کنند. این نوع از انتشارات خاص صنعت واقعاً می‌تواند به شما کمک کند تا تجارت خود را توسعه دهید و ترافیک سئو بیشتری دریافت کنید.

سازمان های محلی

سازمان های محلی همگی دارای وب سایت هستند. خواه اتاق بازرگانی باشد یا اتحادیه‌ها، آنها یک وب سایت دارند که می‌توانید لینک خود را در آن داشته باشید.

سازگاری با موبایل و سرعت بارگذاری

امروزه وب سایت باید سازگار با موبایل باشند. گوگل به طور فزاینده‌ای استانداردهای خود را برای وب سایت‌هایی که در جستجوهای خود به آنها ارجاع می‌دهد، افزایش داده است. و وب‌سایتی که سازگار با موبایل نیست در نتایج نمایش داده نمی‌شود.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که همه چیز از گرفتن سرنخ گرفته تا جذب مخاطب سازگار با موبایل است، موارد زیر را بررسی کنید:

وب سایت واکنش گرا

وب سایت واکنش گرا وب سایتی است که اندازه موارد مختلف را بر اساس صفحه نمایش تغییر می دهد. یعنی افراد مختلف در واقع چیزهای متفاوتی را می بینند. اما همه چیز از یک منبع نشات می گیرد. به نظر می رسد این نوع وب سایت همان چیزی است که گوگل ترجیح می دهد.

سایت های موبایل

این نوع وب سایت در واقع تمام محتوای وب سایت شما را بازسازی می کند و یک نسخه موبایل از آن می سازد. این سایت‌ها معمولاً بسیار محدود هستند و برنامه‌ای شبیه به آن‌ها دارند.

سایت املاک و مستغلات
طراحی سایت املاک و مستغلات

سرعت مهم است – عقب نمانید

سرعت سایت مهم است، به خصوص اگر تبلیغات پولی به سایت خود می‌آورید. به دنبال سایتی باشید که نتایج بالاتر از میانگین داشته باشد.

اینجا ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ eBgroup، به آژانس‌های املاک که نگران سئوی سایت خود هستند می‌گوییم چطور سایت‌شان را رو سئو کنند.

100 کلمه کلیدی عالی برای بازاریابی و سئو سایت املاک و مستغلات

کلمات کلیدی سئوی سایت املاک و مستغلات برای کارشناسان و بازاریابان املاک شامل مواردی است که خریداران، فروشندگان، مستاجران و موارد دیگر را هدف قرار می‌دهند! در اینجا بهترین عبارات جستجوی بازاریابی املاک و مستغلات را شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

اگر فکر می کنید چیزی وجود دارد که ما از قلم انداخته‌ام، لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید!


خدمات طراحی سایت

سرویس طراحی سایت یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی تنها چند مورد از خدمات طراحی سایت ebgroup است که با وردپرس یا اختصاصی؛ سایت طراحی می‌شود.

کلمات کلیدی سئو که افراد برای توصیف نمایندگان املاک و مستغلات بصورت ماهانه استفاده می‌کنند

  • مسکن  (2,740,000)
  • مشاور املاک  (74000)
  • مشاور املاک نزدیک من (33100) جدید
  • مشاوران املاک نزدیک من (14,800) جدید
  • مشاور املاک  (4400)
  • مشاور املاک تجاری (2900) جدید
  • برترین مشاوران املاک  (2400)
  • یک مسکن پیدا کنید  (2400)
  • یک مشاور املاک پیدا کنید (1900)
  • نمایندگان املاک و مستغلات محلی (1600) جدید
  • چگونه یک مشاور املاک پیدا کنیم (1300)
  • آژانس‌های املاک چه می‌کنند (1000)
  • بهترین مشاور املاک (720)
  • بهترین مشاوران املاک (170)
  • لیست بنگاه های املاک (720) جدید
  • بهترین مشاور املاک (590)
  • چگونه یک خانه خوب پیدا کنیم (590)

کلمات کلیدی سئو برای سایت فروشندگان املاک و مستغلات

  • فروش خانه (2400)
  • فروش خانه شما (2400)
  • نکاتی برای فروش خانه شما (1900)
  • فروش خانه من (1600) جدید
  • هزینه های فروش خانه (1000) جدید
  • نکات فروش خانه (1000)
  • فروش سریع خانه (880)
  • فروش خانه (720)
  • خانه ام را سریع بفروشم (720)
  • چگونه خانه خود را بفروشیم (590)
  • خانه خود را سریع بفروش (590)
  • نحوه فروش خانه (480)
  • فروش کوتاه مدت (33100)
  • فروش کوتاه چیست (22200)
  • سلب حق سلب مالکیت (18100) – 12000 در سال گذشته
  • خانه های سلب مالکیت (8100) جدید
  • لیست سلب مالکیت (6600) – 5400 در سال گذشته
  • سلب حق اقامه دعوی HUD (6600) جدید
  • قبل از سلب اقامه دعوی (6600) جدید
  • روند فروش کوتاه (6600)
  • خرید سلب مالکیت (5400)
  • نحوه خرید اوراق سلب مالکیت (5400)
  • سلب مالکیت خانه (4,400)
  • خانه های کوتاه فروش (4400)
  • سلب مالکیت بانک (3600)
  • لیست سلب مالکیت رایگان (3600)
  • لیست توقیف بانکی
  • اوراق سلب مالکیت برای فروش (1900) – مانند سال گذشته
  • فروش کوتاه در مقابل سلب مالکیت (1600)
  • فروش سلب مالکیت (1300)
5/5 - (72 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟