مقالات

چگونه برای ویدئو مارکتینگ تولید محتوا ویدئویی کنیم؟

چگونه برای ویدیو مارکتینگ تولید محتوا ویدیویی کنیم؟

محتوای ویدیویی به هر قالب محتوایی گفته می‌شود که دارای ویدیو یا شامل ویدیو باشد. شکل‌های و انواع متداول محتوای ویدیویی شامل وبلاگ‌ها، گیف‌های متحرک، ویدیوهای زنده، توصیفات مشتری، ارائه‌های ضبط شده و وبینارها می‌شود. شکی نیست که ویدیو یکی از بهترین راه‌ها برای تعامل و ارتباط با مشتریان، ایجاد روابط بلندمدت و ایجاد وفاداری […]

چگونه برای ویدیو مارکتینگ تولید محتوا ویدیویی کنیم؟ بیشتر بخوانید »

افزایش LTV

نحوه افزایش LTV با PPC در دیجیتال مارکتینگ

اهمیت ردیابی ارزش طول عمر مشتری (Life Time Value) و اینکه چگونه بازاریابان PPC می توانند از آن برای افزایش مشتریان و کاربران خود استفاده کنند را با هم بررسی می کنیم. افزایش LTV یا ارزش طول عمر، میانگین کل درآمد تولید شده توسط یک مشتری در طول کل رابطه شما است. در حالی که

نحوه افزایش LTV با PPC در دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

کسب و کار پر رونق

10 کسب ‎و‎ کار پر‎ رونق سال 2024

با توجه به پویایی بازارهای مختلف و عوامل متعددی که می‌توانند در تغییر رونق کسب و کارها تأثیر بگذارند، پیش‌بینی دقیق برای کسب و کارهای سال 2024 چالش‌برانگیز است. با این حال، می‌توان تصور کرد که برخی از صنایع و کسب و کارها در سال‌های آینده به دلیل تغییرات فرهنگی، فناوری‌های نوظهور و نیازهای متغیر

10 کسب ‎و‎ کار پر‎ رونق سال 2024 بیشتر بخوانید »

برندسازی در مدلینگ

الزامات برندسازی در مد و مدلینگ

صنعت مد و مدلینگ از جوانترین و دینامیک‌ترین صنایع جهان به شمار می‌آید. این صنعت نه‌تنها نمایانگر طراحی و تولید مد، بلکه به‌عنوان یک ابزار برای ارتقاء سبک‌زندگی و انتقال پیام‌های اجتماعی نیز شناخته می‌شود. به عبارت دیگر، مد و مدلینگ به‌عنوان یک ابزار برای بیان هویت و ارتقاء برند در این صنعت اساسی است.

الزامات برندسازی در مد و مدلینگ بیشتر بخوانید »

استفاده از شبکه های اجتماعی B2B

راهنمای استفاده موثر از شبکه های اجتماعی B2B

شبکه‌های اجتماعی به سرعت به یکی از ابزارهای کلیدی در دنیای کسب و کار B2B (تجارت به تجارت) تبدیل شده‌اند. این شبکه‌ها امکان ارتباط با مشتریان، تبلیغ محصولات و خدمات، به اشتراک گذاری محتوا و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان را به صورت مؤثری فراهم می‌کنند. این مقاله به بررسی نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی

راهنمای استفاده موثر از شبکه های اجتماعی B2B بیشتر بخوانید »

ریسک های برندینگ

ریسک‌های برندینگ برای کسب و کار: چالش‌ها و راهکارها

برندینگ به عنوان یکی از عناصر کلیدی موفقیت کسب و کارها به شمار می‌آید. برندینگ نه تنها به ایجاد تشخیص برای کسب و کار کمک می‌کند بلکه ارتباط عمیقتری را با مشتریان ایجاد می‌کند و به افزایش اعتبار و اعتماد عمومی به کسب و کار کمک می‌کند. با این حال، در تلاش برای ایجاد و

ریسک‌های برندینگ برای کسب و کار: چالش‌ها و راهکارها بیشتر بخوانید »

سئو بین‌الملی

سئو بین‌المللی: راهی برای بهبود دید جهانی وبسایت‌

در عصری که گسترش جهانی بوجود آمده ، دیگر هیچ اندازه‌ای متناسب با رویکرد وجود ندارد. امروزه سئو بین‌المللی لازمه دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار است.  هر بازار با مجموعه‌ای از فرصت‌ها و چالش‌های منحصر به فرد خود همراه است ، بنابراین اگر قصد موفقیت بین‌‌المللی را دارید، تطبیق و بومی سازی استراتژی بازاریابی

سئو بین‌المللی: راهی برای بهبود دید جهانی وبسایت‌ بیشتر بخوانید »

سئو سایت جدید - eBgroup

نحوه سئو یک وب سایت جدید از پایه

راه اندازی یک وب سایت جدید به چیزی بیش از طراحی و محتوا نیاز دارد. سئو سایت جدید باید در هر مرحله، از استراتژی گرفته تا راه اندازی، دخیل کنید. مقدمه طراحی وب سایت جدید یکی از پروژه های هیجان انگیز برای یک شرکت است. و در طول این پروژه، همه درگیر کوچکترین جزئیات هستند

نحوه سئو یک وب سایت جدید از پایه بیشتر بخوانید »

بازاریابی محصول

همه چیز درباره بازاریابی محصول

بازاریابی محصول یک فرآیند جامع است که به منظور تعیین استراتژی‌ها، تدابیر و فعالیت‌ها برای تبلیغ، فروش و توزیع یک محصول به مشتریان هدف انجام می‌شود. این فرآیند شامل تحلیل بازار، تعیین مشتریان هدف، طراحی استراتژی بازاریابی، اجرای تدابیر تبلیغاتی و ترویجی، فروش، توزیع و پایش عملکرد محصول در بازار می‌شود. بازاریابی محصول چیست؟ بازاریابی

همه چیز درباره بازاریابی محصول بیشتر بخوانید »

ecommerce, SEO and SEM

رابطه بین تجارت الکترونیکی ، سئو و SEM

می‌دانیم نیازهای هر برند متفاوت است و به ترکیبی منحصر به فرد از تجارت الکترونیکی ، سئو و SEM نیاز دارند. بازاریابان ابتدا باید اهداف و توانایی های یک برند  را ارزیابی کنند تا مشخص شود چه برنامه هایی لازم است و چگونه آنها به اهداف می‌توانند برسند و چه داده هایی برای دستیابی به

رابطه بین تجارت الکترونیکی ، سئو و SEM بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا