کلید موفقیت تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) یا همان تبلیغات پولی داشتن یک برنامه نظارت جامع است. پس باید با استفاده از گزارش های خودکار، داشبوردهای سفارشی و هشدارهای عملکرد پیش بروید. همه می دانیم تبلیغات دیجیتال بسیار پویا است. ما را ملزم می کند که حساب کاربری را در…
ادامه مطلبدسته: گوگل ادز
بازنگری در تنظیم کمپین تبلیغاتی گوگل به شما امکان می دهد از رقبا متمایز شوید. در این مقاله نکاتی برای استفاده حداکثری از پرفورمنس مکس گوگل ادز در کمپین های فروشگاهی را باهم بررسی خواهیم کرد. مقدمه پرفورمنس مکس (Performance Max) نوعی کمپین است که توسط گوگل جایگزین خرید هوشمند… در این مقاله، نحوه ایجاد کمپین B2B گوگل ادز که مشتریان را در قیف فروش بهتر پرورش داده و تبدیل می کند را می آموزیم. در دنیای بازاریابی چند کاناله B2B، محدود کردن فضای خاصی که در آن فقط سرنخهای شما تولید میشوند زمان میبرد. بسیاری از بازاریابان B2B از… اکثر مردم انواع تبلیغات گوگل را بدون اینکه متوجه شوند دیدهاند. شاید هنگام مطالعه در مورد کاهش وزن، تبلیغ یک برنامه رژیم غذایی مشاهده کرده باشند. یا شاید به دنبال خرید کفشهای کتانی بودهاید، و تخفیف موجود در نتایج جستجوی گوگل شما را به خرید یک جفت کفش سوق داده… این راهنما به شما کمک میکند تا انواع مختلف امتیاز کیفی (Quality Score)، چرایی اهمیت آنها، تصورات نادرست در مورد امتیاز کیفی (Quality Score) را درک، و فهرستی از اقداماتی را که میتوانید برای کمک به افزایش امتیاز کیفی (Quality Score) انجام شود، در اختیار شما قرار میدهد. امتیاز کیفی… گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس هر دو به خودی خود ابزارهای بازاریابی قدرتمندی هستند – اما اگر بتوانید آنها را به هم وصل کنیم تبدیل به بهترین ابزار دنیا خواهند شد. بله، میتوانید با اتصال گوگل ادز به آنالیتیکس رفتار کاربرانی را که از طریق تبلیغات شما وارد وبسایت شدهاند،… داشتن یک استراتژی کلمات کلیدی منفی موثر یکی از زیربناهای موثر حساب گوگل ادز و تبلیغات PPC است. کلمات کلیدی منفی که به درستی اجرا شوند در هزینه صرفه جویی میکنند، ارتباط مخاطبان را افزایش میدهند و نرخ کلیک را بهبود میبخشند. امیدواریم کسانی که تازه قصد دارند وارد تبلیغات… سنگ بنای هر کمپین موفق PPC، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. یعنی انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای تبدیل بیشتر نرخ کلیک در تبلیغات کلیکی به خصوص گوگل ادز. تبلیغات گوگل ادز (که قبلاً AdWords نامیده میشد) ابزار ارزشمندی برای جلب توجه افراد به تمرین شما و در مناسب ترین… اگر در انجام کمپین B2B گوگل ادز موفق نمیشوید، از نکات زیر استفاده کنید تا در مقابل مخاطبان مناسب قرار بگیرید و به نتایج دلخواه خود برسید. براساس آمار 87 درصد از شرکت های B2B برای پیدا کردن محصولات و محتوای جدید به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. اگر مخاطب… در مقالههای قبلی با گوگل ادز و نحوه راهاندازی حساب کاربری در آن آشنا شدیم. در این مقاله میخواهیم شما را با هزینه کمپین و بطور کلی قیمت هر کلیک در گوگل ادز آشنا کنیم. واژههای به کار گرفته در این مقاله: هزینه به ازای کلیک (CPC) پرداخت به ازای… چگونه با پرفورمنس مکس گوگل ادز بازدهی کمپین را به حداکثر برسانیم؟
کمپین B2B گوگل ادز مشتریان را بهتر تبدیل میکنند.
آشنایی با انواع کمپین های گوگل ادز
همه چیز درباره امتیاز کیفی (Quality Score) در گوگل ادز
نحوه اتصال گوگل ادز به گوگل آنالیتیکس
کلمات کلیدی منفی (Negative Keyword) چیست؟
راهنمای جامع انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز
9 نکته برای موفقیت کمپین B2B گوگل ادز
قیمت هر کلیک در نتایج گوگل چگونه محاسبه میشود؟