Home » مقالات » گوگل ادز » صفحه 2

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت ششم

استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار در گوگل ادز استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار در گوگل ادز : تبلیغات Google چندین استراتژی پیشنهاد می دهد که برای انواع مختلف کمپین ها و اهداف کسب و کار طراحی شده اند. معامله خودکار می تواند عملکرد کمپین تان را افزایش دهد. در این دوره، ما…

ادامه مطلب

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت پنجم

در این بخش اهمیت تیتر در تبلیغات گوگل را یاد می گیریم و از خطاهای تیتر در آگهی اجتناب کنیم. معرفی اشتباهات کوچک، بعضی از رایج ترین دلایل عدم نمایش تبلیغات بعد از راه اندازی در گوگل است. این ها فوق العاده ساده هستند تا زمانی که شما فلسفه گوگل…

ادامه مطلب

آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت چهارم

در این قسمت از آموزش تبلیغت در گوگل خواهیم گفت که چطور انتخاب کنید کجا مشتریان تبلیغات گوگل شما را ببینند مشتریان ممکن است تبلیغات گوگل خود را با نتایج جستجو ، در وب سایت های گوگل یا وب سایت های دیگر و یا در برنامه های تلفن همراه مشاهده…

ادامه مطلب

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت سوم

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت سوم سازماندهی حساب کاربری خود برای موفقیت بیشتر معرفی شما می توانید حساب Google Ads و کمپین های خود را برای اجرای یکنواخت و دستیابی به بهترین نتایج سازماندهی کنید. این دوره به شما چگونپی نگاهی دقیق تر به ساختار حساب Google Ads را نشان…

ادامه مطلب

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت دوم

معرفی تبلیغات گوگل چندین استراتژی که برای انواع مختلف کمپین ها و اهداف کسب و کار طراحی شده اند را به شما پیشنهاد می دهد . با انجام معامله خودکار می توانید عملکرد کمپین خود را افزایش دهید، در این دوره، ما به شما در انتخاب یک استراتژی پیشنهاد شده…

ادامه مطلب

آموزش تبلیغات در گوگل

قسمت اول تبلیغات گوگل اصول اولیه تبلیغات Google را یاد بگیرید در این دوره، ما به آنچه تبلیغات گوگل می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد ورود می کنیم آنچه را یاد می گیرید: چگونه تبلیغات گوگل می تواند به شما در برقراری ارتباط با مشتریان کمک کند…

ادامه مطلب