صفحات تبلیغ کننده Advertiser Pages در گوگل ادز

صفحات تبلیغ کننده
صفحات تبلیغ کننده

گوگل ادز (Google Ads) با انتشار صفحات جدید تبلیغ کننده و تمرکز بر شفافیت برای کاربران گوگل حرکت تازه‌ای آغاز نموده است.

گوگل ادز (Google Ads) با ارائه سابقه بیشتر در مورد تبلیغ کنندگان تأییدشده ، شفافیت را افزایش داده است. خوب دقت کنید در اینجا مواردی است که باید بدانید!

گوگل صفحات تبلیغ کننده “Advertiser Pages” را جدیداً ایجاد کرده است، که به کاربران اجازه می دهد قبل از بازدید از سایت مبلغ یا خرید از آن، اطلاعات بیشتری در مورد تبلیغ کننده کسب کنند.

صفحات تبلیغ کننده گوگل ادز چیست؟

صفحات آگهی دهنده یا تبلیغ کننده شامل آگهی های تبلیغاتی پیشرفته برای تبلیغ کنندگانی خواهد بود که مراحل تأیید را تکمیل کرده‌اند. این ویژگی جدید مشابه محتوایی است که کاربران فیسبوک وقتی روی جمله‌ی “چرا من این تبلیغ را می بینم؟” کلیک می کنند.

صفحات تبلیغ کننده گوگل

با کلیک روی “درباره این آگهی” ، کاربران قادر به مشاهده موارد زیر هستند:

  • چرا آنها این محتوای تبلیغاتی را می بینند.
  • نام تجاری تبلیغ کننده
  • مکان تبلیغ کننده
  • تبلیغات اضافی از آن تبلیغ کننده در 30 روز گذشته.


خدمات گوگل ادز

سرویس خدمات گوگل ادز یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. برای تجزیه و تحلیل و پیاده سازی کمپین، ردیابی تبدیل‌ها و تجزیه و تحلیل بازگشت سرمایه، تنوع و آزمایش آگهی تنها چند مورد از خدمات گوگل ادز ebgroup است.

کاربران همچنین می توانند روی “توقف مشاهده این آگهی” کلیک کرده و تبلیغات تبلیغ کنندگان مورد علاقه خود را نادیده بگیرند و/یا آگهی هایی را که به نظر آنها خط مشی هایی را که همه از صفحه تبلیغ کننده هستند و نقض می کند گزارش دهند.

هدف قابلیت جدید گوگل این است که اطلاعات بیشتری را برای کمک به تمایز تبلیغ کنندگان معتبر در اکوسیستم و در عین حال محدود کردن توانایی بازیگران بد در ارائه نادرست اطلاعات و تبلیغات ، ارائه کند.

تبلیغ صفحات در گوگل ادز

 

چرا صفحات تبلیغ کننده ایجاد شد؟

گوگل در حال تلاش برای بهبود شفافیت تبلیغات و سرکوب مداوم رفتارهای سیاست شکن و حفظ خط مشی خود است.

مژده تومیش ، مدیر محصول ، حریم خصوصی و ایمنی در می‌گوید:

“افشای آگهی های پیشرفته بر تلاش های ما برای ایجاد یک تجربه واضح و شهودی برای کاربرانی که با تبلیغات در محصولات Google تعامل دارند ، استفاده می کند. روزانه بیش از 30 میلیون کاربر با منوهای شفافیت و کنترل تبلیغات ارتباط برقرار می کنند و درباره تبلیغ ، در مورد تجربه ساده خود بازخورد مثبتی می‌دهند. “

تومیش همچنین خاطرنشان کرد که کاربران بیش از هر محصول یا شبکه دیگری از ابزارهای شفافیت و کنترل تبلیغات در YouTube استفاده می کنند ، بنابراین در ماه های آینده برای جستجو این قابلیت نیز در دسترس خواهد بود.

چه زمانی صفحات تبلیغ کننده منتشر می شوند؟

انتظار می رود صفحات تبلیغاتی قبل از سال 2022 برای تبلیغ کنندگان در آمریکا راه اندازی شود و انتظار می رود که از ابتدای سال 2022 به صورت مرحله ای در کشورهای دیگر راه اندازی شود.

5/5 - (10 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟