7 ترند تولید محتوا

7 ترند تولید محتوا برای سال 2023

با ما 7 ترند برتر تولید محتوا در سال 2023 را بشناسید و بیاموزید که چگونه محتوای وب سایت خود را برای تعامل و بازگشت سرمایه حداکثری بهینه کنید. چهارمین انقلاب صنعتی و وب 3.0 از نحوه مصرف اخبار گرفته تا نحوه بازاریابی محصولات به تغییر همه پلتفرم های ارتباطی قدیمی ادامه می دهند. یکی […]

7 ترند تولید محتوا برای سال 2023 بیشتر بخوانید »

لینک سازی سایت فروشگاهی

6 تکنیک لینک سازی سایت فروشگاهی

ترکیب لینک‌سازی مبتنی بر محتوا و تکنیک‌های توسعه خلاقانه می‌تواند به شما در بهبود عملکرد سئو سایت فروشگاهی کمک کند. در سئوی سایت فروشگاهی، دسته بندی ها، صفحات محصول و برند باید تمرکز اصلی اکثر تلاش ها باشد. استاندارد نرخ تبدیل برای سایت فروشگاهی حدود 2 تا 3 درصد است، اما صفحات محصول می توانند

6 تکنیک لینک سازی سایت فروشگاهی بیشتر بخوانید »

تغییر تایتل یا عنوان صفحات

آیا تغییر تایتل یا عنوان صفحه بر سئوی سایت تأثیر می گذارد؟

در این مقاله قصد داریم به موضوعی بپردازم که بسیاری از شما در مورد آن سؤال کرده اید: آیا تغییر تایتل یا عنوان صفحه بر سئوی سایت تأثیر می گذارد؟ ابتدا، قبل از پرداختن به جزییات ، فقط می‌خواهم یک چیز را روشن کنم. وقتی می‌گویم “تایتل یا عنوان صفحه”، در مورد عنوانی صحبت می‌کنم

آیا تغییر تایتل یا عنوان صفحه بر سئوی سایت تأثیر می گذارد؟ بیشتر بخوانید »

اصلاح محتوا

چگونه می توان محتوا را بدون تأثیر بر رتبه سایت اصلاح کرد؟

همه محتواها یکسان نیستند. حالا اگر صدها صفحه و مطلب دارید که رتبه ندارند و نمی دانید چگونه اصلاح شان کنید ما به شما می گوئیم چه کار کنید. یک سوال عادی: وب سایت من 10 ساله است و مطالب زیادی هم دارد. بسیاری از مطالب عملکرد خوبی ندارند. چگونه می‌توان محتوا را بدون تأثیر

چگونه می توان محتوا را بدون تأثیر بر رتبه سایت اصلاح کرد؟ بیشتر بخوانید »

ترکیب داده های ساختاریافته

چرا ترکیب داده های ساخت یافته مهم است؟ پیشنهاد گوگل

گوگل توضیح داده که چرا به جای ایجاد چندین اسکریپت داده ساخت یافته (Structured Data ) ، انواع داده های ساختاریافته تودرتو را توصیه می کند. لیزی ساسمن از گوگل به سوالی در مورد اینکه آیا ترکیب انواع داده های ساختاریافته مختلف اشکالی دارد یا خیر، پاسخ داد. پاسخ لیزی یک نکته مهم را در

چرا ترکیب داده های ساخت یافته مهم است؟ پیشنهاد گوگل بیشتر بخوانید »

تبلیغات کلیکی یا سئو

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟

چگونه به یک کسب و کار پیشنهاد کنیم به جای سئو، تبلیغات کلیکی یا پولی انجام دهد؟ آیا واقعاً نیازی به انتخاب یکی از اینها به جای دیگری برای بازگشت سریعتر سرمایه هست؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. امروزه سئو خیلی شناخته شده تر است، اما بسیاری از کسب و

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟ بیشتر بخوانید »

طراحی سایت با هوش مصنوعی

نقش هوش مصنوعی در طراحی سایت

طراحی سایت یکی از اصلی‌ترین عناصر حضور آنلاین هر سازمانی است. با توجه به این که وب‌سایت‌ها برای بیان نظر، ارائه خدمات، فروش کالا و خدمات و بسیاری از کاربردهای دیگر در دنیای اینترنت بکار می‌روند، ایجاد یک سایت موفق یکی از اولویت‌های کسب و کارها است. با توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی، امکانات زیادی برای

نقش هوش مصنوعی در طراحی سایت بیشتر بخوانید »

افزایش مشتری کلینیک زیبایی

راه های جذب مشتری کلینیک زیبایی

کلینیک های زیبایی به عنوان مراکزی که به افراد کمک می کنند تا زیبایی و جذابیت خود را افزایش دهند، برای جذب مشتریان بسیاری از فرصت ها را دارند. با این حال، به دلیل رقابت شدید در این صنعت، کسب و کارهای موفق باید راه هایی را برای جذب مشتری کلینیک زیبایی خود را پیدا

راه های جذب مشتری کلینیک زیبایی بیشتر بخوانید »

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی: چگونه برای یک فصل خود برنامه ریزی کنیم؟

برای محتوای شبکه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید؟ در این مقاله، یک مدل برنامه ریزی شبکه های اجتماعی در Google Sheets، به همراه چند نکته مفید را توضیح می دهیم. به نظر می‌رسد برنامه ریزی محتوای شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار منطقه‌ای چالش برانگیز است. چیزهای زیادی در برنامه

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی: چگونه برای یک فصل خود برنامه ریزی کنیم؟ بیشتر بخوانید »

تبلیغات کلیکی یا PPC

3 راه حفظ موفقیت تبلیغات کلیکی یا  PPC

کلید موفقیت تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) یا همان تبلیغات پولی داشتن یک برنامه نظارت جامع است. پس باید با استفاده از گزارش های خودکار، داشبوردهای سفارشی و هشدارهای عملکرد پیش بروید. همه می دانیم تبلیغات دیجیتال بسیار پویا است. ما را ملزم می کند که حساب کاربری را در زمان مناسب به بهترین نحو

3 راه حفظ موفقیت تبلیغات کلیکی یا  PPC بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا