مقالات

همه چیز در مورد پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن ( Push Notifications ) پیام‌های پاپ‌آپ با قابلیت کلیک هستند که در مرورگرهای کاربران شما صرف نظر از دستگاهی که استفاده می‌کنند یا مرورگری که در آن استفاده می‌کنند ظاهر می‌شوند. آنها به عنوان یک کانال ارتباطی سریع عمل می کنند که شرکت ها را قادر می سازد پیام ها، پیشنهادات یا سایر […]

همه چیز در مورد پوش نوتیفیکیشن بیشتر بخوانید »

4 روش محبوب بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی (که به آن بازاریابی آنلاین نیز گفته می شود) با استفاده از ابزارها و کانال‌ها برای دسترسی آنلاین افراد و به نمایش گذاشتن محصولات یک شرکت به کار برده می‌شود. این یک اصطلاح کلی است. اما معمولا افراد از یک یا دو روش در بازاریابی اینترنتی استفاده می‌کنند تا با استراتژی بازاریابی دیجیتال

4 روش محبوب بازاریابی اینترنتی بیشتر بخوانید »

گوگل E-E-A-T

گوگل E-E-A-T: نقش تجربه در تولید محتوا

دستورالعمل‌های به‌روزرسانی شده رتبه‌بندی جستجوی گوگل، اطلاعات خوبی در مورد E-E-A-T یعنی نقش تجربه در تولید محتوا و نحوه ارزیابی تجربه دست اول تولیدکننده محتوا به ما ارائه می‌دهد. در جدیدترین آپدیت گوگل، نشان دادن تجربه دست اول برای رتبه بندی در گوگل بیش از همیشه مهم شده است. این به‌روزرسانی‌های دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو،

گوگل E-E-A-T: نقش تجربه در تولید محتوا بیشتر بخوانید »

اهمیت مسئولیت اجتماعی در کسب و کارها

اکنون بیش از هر زمان دیگری، برای شرکت ها تمرکز روی مسئولیت اجتماعی (CSR) اهمیت زیادی پیدا کرده است. “مسئولیت اجتماعی” به معنای تعهد یک کسب و کار به دنبال کردن اهداف بلندمدت دست یافتنی و خوب برای مردم و جهان است. امروزه تعدادی از شرکت‌های موفق از مسئولیت اجتماعی به عنوان راهی برای بازپرداخت

اهمیت مسئولیت اجتماعی در کسب و کارها بیشتر بخوانید »

پروژه سئو

یک پروژه سئو چقدر طول می کشد؟

این سوال را تقریبا تمام مشتریان از ما می پرسند که یک پروژه سئو چقدر طول می کشد یا بهتر بگویم چقدر طول می کشد سئو جواب بدهد؟ پاسخ “بستگی دارد” هم بدترین جواب این سوال است. به طور متوسط، می توانید انتظار داشته باشید که اولین نتایج سئو پس از 3-4 ماه برای وب

یک پروژه سئو چقدر طول می کشد؟ بیشتر بخوانید »

علم داده کاوی چیست

چرا علم داده کاوی مهم است و چگونه متخصص داده کاوی به کسب و کار ارزش می دهد؟

متخصص داده کاوی چه می کند؟ چرا علم داده کاوی مهم است؟ 8 روشی که یک متخصص داده کاوی می تواند به کسب و کارها ارزش بدهد را در این مقاله با هم بررسی خواهیم کرد. سال گذشته، مک‌کینزی تخمین زد که طرح‌های کلان داده در سیستم مراقبت‌های بهداشتی آمریکا «می‌تواند 300 تا 450 میلیارد

چرا علم داده کاوی مهم است و چگونه متخصص داده کاوی به کسب و کار ارزش می دهد؟ بیشتر بخوانید »

مهندسی مجدد کسب و کار

مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار

مفهوم مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار یا BPR یعنی اینکه فرایندهای کسب و کار کنونی را بازنگری و ساختارشکنی کنیم. این روش با استفاده از فرایندهایی کارآمدتر شرکت شما را قادر می‌سازد هزینه‌ها را کاهش و سوددهی را افزایش بدهید. به‌خاطر داشته باشید که مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار اگرچه در مواردی کاملا

مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار بیشتر بخوانید »

سئو در سال 2023

ترندهای سئو در سال 2023: امسال شاهد چه چیزی خواهیم بود؟

اگر در حال آماده سازی استراتژی سئوی سال جدید هستید، قبل از اینکه جلوتر بروید، به این ترندها و پیش‌بینی‌های سئو در سال ۲۰۲۳ نگاهی بیندازید! پس به خواندن ادامه دهید تا بدانید که در سال آینده چه انتظاراتی از سئو می رود و چگونه می توانید استراتژی سئوی خود را برای این روندها بهینه

ترندهای سئو در سال 2023: امسال شاهد چه چیزی خواهیم بود؟ بیشتر بخوانید »

اینفلوئنسر ها دنیای تبلیغات را تسخیر کردند

بازاریابی از طریق اینفلوئنسر ها یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ در دنیا به شدت رونق گرفته است. دلیل اصلی این امر هم تا حد زیادی افزایش محبوبیت پلت‌فرم‌هایی همچون اینستاگرام است. این افراد یا از صاحبان کسب‌وکارها به‌طور مستقیم پول می‌گیرند یا اسپانسر برندها می‌شوند تا محصولات آنها را که عمدتا در حوزه مد و لباس

اینفلوئنسر ها دنیای تبلیغات را تسخیر کردند بیشتر بخوانید »

بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی : تعریف، اهداف و مزایا

بازاریابی اجتماعی (Societal Marketing) ، رفاه انسان قبل از سود و خدمت به خواسته ها را در اولویت قرار می دهد. بازاریابی اجتماعی بر مسئولیت های اجتماعی تمرکز دارد و حفظ موفقیت بلندمدت را توصیه می کند. شرکت ها باید یک استراتژی بازاریابی برای ارائه ارزش به مصرف کنندگان در حفظ و ارتقای رفاه مشتریان

بازاریابی اجتماعی : تعریف، اهداف و مزایا بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا