Home » مقالات » صفحه 29

رشد در اینستاگرام

5 راه برای رشد صفحه ی اینستاگرام

اگر در پی رشد صفحه اینستاگرام هستید ما را دنبال کنید 1. برای شروع از یک هشتگ استفاده کنید اگر نمی دانید برای رشد صفحه اینستاگرام خود از کجا شروع کنید ،فقط به چیزی که مربوط به صفحه ی شما می شود فکر کنید. آن را تا حد امکان ساده…

ادامه مطلب

کسب و کار دیجیتال

بدون داشتن تجربه و برنامه ای کامل و جامع در حوزه کسب و کار دیجیتال، هیچ ارتباط موثری بین صاحبان کسب و کار و مشتریان ایجاد نمی شود. برای داشتن یک  کسب و کار دیجیتال قوی باید از متخصصان این حوزه کمک گرفت. گسترش و پیشرفت روز افزون تکنولوژی بخصوص…

ادامه مطلب
طراحی رابط کاربری سایت

چند نکته در مورد طراحی رابط کاربری (UI)

برای طراحی رابط کاربری (UI) باید چند نکته را مدنظر داشته باشید تا بتوانید در کنار رعایت اصول طراحی رابط کاربری (UI)، رابط کاربری (UI) عالی و کاربرپسند طراحی کنید. 1. نحوه ی استفاده از رابط کاربری اولین نکته ای که باید در طراحی رابط کاربری (UI) و طراحی سایت به آن…

ادامه مطلب

چگونه تحول دیجیتال موفق ایجاد کنیم؟

برای انجام تحول دیجیتال موفق و درست بهتر است مراحل زیر را به دقت به انجام برسانیم: خوب اول یه هسته دیجیتالی توی تیم‌تون ایجاد کنید دیجیتال چیزی نیست که بشه برون سپاریش کرد یا در قالب یه پروژه به شخصی واگذارش کنیم تا برامون درستش کنه. دیجیتال ابزاریه که…

ادامه مطلب

اینفلوئنسر ها دنیای تبلیغات را تسخیر می‌کنند

بازاریابی از طریق اینفلوئنسر ها به‌شدت رونق گرفته است؛ دلیل اصلی این امر هم تا حد زیادی افزایش محبوبیت پلت‌فرم‌هایی همچون اینستاگرام است. این افراد یا از صاحبان کسب‌وکارها به‌طور مستقیم پول می‌گیرند یا اسپانسر برندها می‌شوند تا محصولات آنها را که عمدتا در حوزه مد و لباس یا لوازم…

ادامه مطلب

چگونه از شکست پروژه های تحول دیجیتال جلوگیری نماییم؟

در عصر دیجیتال، استفاده از تکنولوژی‌ها و زیرساخت‌های دیجیتال توانسته است پتانسیل‌های چشمگیری برای توسعه و ارائه ارزش‌های نوآورانه به بازار ایجاد نماید. در همین راستا مدیران و صاحبان کسب‌و‌کارها می‌بایست با شناخت درست قابلیت‌های سازمان و صنعت خود، نقشه راه تحول دیجیتال کسب و کارشان را برای بهره‌مندی از…

ادامه مطلب

چکش بصری ابزاری قدرتمند در کسب و کارهای B2B

در دنیای اشباع شده از لغات بهترین راه ورود به ذهن مخاطبین تصویری است، مانند روبان صورتی موسسه سوزان کومان (حمایت از سرطان سینه) یا نی در پرتقال برند تروپیکانا و یا لیموترش آبجوی کرونا. تمام این المانها را به نام چکش بصری میشناسیم، بسیاری از چکشهای بصری که میشناسیم…

ادامه مطلب

شکست و موفقیت مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار با BPR

باید بدانیم که BPR روش مطمئنی برای موفقیت نیست و درست مانند همه‌ی فعالیت‌ها احتمال شکست هم در آن وجود دارد. در این موارد برنامه BPR موفق می‌شود: نیازهای مشتری در اولویت باشند و این هدف مستقیما روی فعالیت‌های تجاری شرکت تأثیر بگذارد؛ هزینه‌ها باید کاهش بیابند تا شرکت بتواند…

ادامه مطلب

مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار

مفهوم مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار یا BPR یعنی اینکه فرایندهای کسب و کار کنونی را بازنگری و ساختارشکنی کنیم. این روش با استفاده از فرایندهایی کارآمدتر شرکت شما را قادر می‌سازد هزینه‌ها را کاهش و سوددهی را افزایش بدهید. اما به‌خاطر داشته باشید که مهندسی مجدد فرایندهای کسب…

ادامه مطلب

هوش کسب و کار و مزایای استفاده سازمانی از آن چیست؟

اگر بخواهیم برخی مزایای استفاده سازمانی از هوش کسب و کار را بیان داریم، می توانیم نکات ذیل را فهرست کنیم: 1- توانایی مشاهده اطلاعات از منابع مختلف با استفاده از یک واسط ساده، مثل دیدن آن دسته از اطلاعات فروش که با هزینه های سازمانی نرتبط است. 2- توانایی…

ادامه مطلب