مقالات

بهترین ترکیب رنگ در طراحی سایت

بهترین ترکیب رنگ در طراحی سایت

رنگ‌ها اولین موردی هستند که افراد هنگام بازدید از سایت متوجه آن می‌شوند و ترکیب رنگ در طراحی سایت شما می‌تواند تاثیر زیادی بر سبک و طرح آن داشته باشد. با ما همراه شوید تا نحوه انتخاب پالت رنگ مناسب را بیاموزید و آن را در طراحی سایت خود به کار بگیرید. طراحان باتجربه همواره […]

بهترین ترکیب رنگ در طراحی سایت بیشتر بخوانید »

قیمت هر کلیک در گوگل ادز

قیمت هر کلیک در نتایج گوگل چگونه محاسبه می‌شود؟

در مقاله‌های قبلی با گوگل ادز و نحوه راه‌اندازی حساب کاربری در آن آشنا شدیم. در این مقاله می‌خواهیم شما را با هزینه کمپین و بطور کلی قیمت هر کلیک در گوگل ادز آشنا کنیم. واژه‌های به کار گرفته در این مقاله: هزینه به ازای کلیک (CPC) پرداخت به ازای کلیک (PPC) هزینه به ازای

قیمت هر کلیک در نتایج گوگل چگونه محاسبه می‌شود؟ بیشتر بخوانید »

ترندهای جدید ایمیل مارکتینگ

۳ روش جدید ایمیل مارکتینگ

انطباق با ترندهای جدید ایمیل مارکتینگ شما را از همه رقبا جلوتر خواهد برد.  استفاده از ایمیل به دلایل زیاد به روش مورد علاقه برای مردم تبدیل شده است تا همه مکاتبات خود را با آن انجام دهند. در این میان، بازاریابان ایمیلی بیشترین موفقیت و استفاده را از آن داشته‌اند. استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ همیشه

۳ روش جدید ایمیل مارکتینگ بیشتر بخوانید »

سئو داخلی

سئو داخلی (on page seo) چیست؟

سئو داخلی که به عنوان On-Page سئو هم شناخته می‌شود، عمل بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و کاربران است. تنها در سال ۲۰۲۰، موتور جستجوی گوگل بیش از ۶۰۰۰۰۰ آزمایش انجام داد و الگوریتم خود را بیش از ۴۵۰۰ بار به روز کرد. این شرکت در ماموریت ایجاد هوشمندترین موتور جستجو در جهان

سئو داخلی (on page seo) چیست؟ بیشتر بخوانید »

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی (content marketing) چیست؟

در این مقاله، می‌خواهیم تعریفی از بازاریابی محتوا را به شما ارائه دهیم، و دلیل اینکه چرا بسیاری از شرکت‌های پیشرو از آن استفاده می‌کنند تا 6 برابر بیشتر از بازاریابی خود بازدهی سرمایه‌گذاری کسب کنند. و چرا باید فوراً از آن استفاده کنید! با هم بررسی کنیم. تعریف بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا فرآیند انتشار

بازاریابی محتوایی (content marketing) چیست؟ بیشتر بخوانید »

قیف دیجیتال مارکتینگ

همه چیز در مورد قیف دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ مزایای بی‌شماری در تأثیرگذاری بر مصرف کننده برای شرکت‌ها دارد، پس لازم است در مورد مفاهیم و استراتژی‌های اصلی که بخشی از این اقدامات ارتباطی در کانال‌های آنلاین هستند، مطلع باشیم. نمونه‌ای از این مفاهیم قیف دیجیتال مارکتینگ است که در ابتدا به عنوان ابزاری برای تیم‌های فروش شناخته شد و کم کم

همه چیز در مورد قیف دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی

پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش مارکتینگ کسب و کارها است. به همین منظور علاقه به حضور در این پلتفرم‌ها میان کسب و کارها روز به روز در حال افزایش است. اما برای حضور درست و حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مناسب باید از کارشناسان این فضای دیجیتال استفاده ببرید. ما به عنوان

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی بیشتر بخوانید »

وب سایت شخصی چیست

وب سایت شخصی چیست؟

همه ما با وب‌سایت‌های شرکتی، حرفه‌ای، فروشگاه‌های آنلاین و پورتال‌های تجارت الکترونیک آشنا هستیم، اما همیشه لازم نیست یک وب‌سایت تماماً تجاری باشد. ایجاد یک وب سایت شخصی که در آن بتوانید علایق و تخصص خود را نشان دهید، احساسات‌تان را به اشتراک بگذارید هم برای افراد گاهی یک نیاز است. در این مقاله نگاهی

وب سایت شخصی چیست؟ بیشتر بخوانید »

وب 3 چیست

وب ۳ چیست؟ عصر جدید مالکیت داده‌های دیجیتال

همانطور که می‌دانید شبکه جهانی وب همواره در حال تغییر است. وب ۳ (web 3.0) افق جدیدی است که هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد. به عصر جدید مالکیت داده‌های دیجیتال خوش آمدید. وب ۳ (web 3) چیست؟ تعریف وب ۳ بسته به اینکه از چه کسی بپرسید متفاوت است، اما به طور کلی،

وب ۳ چیست؟ عصر جدید مالکیت داده‌های دیجیتال بیشتر بخوانید »

چک لیست سئو

چک لیست نهایی سئو (سال 2022)

اگر به فکر چگونگی افزایش ترافیک و رتبه سایت خود در گوگل هستید، یک چک لیست جدید از موارد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آماده کرده‌ایم که در آن 101 روش برای بهبود سئو سایت در سال 2022 گنجانده شده است. صاحبان کسب و کار و دیجیتال مارکترها در هر صنعتی می‌توانند از این روش‌های

چک لیست نهایی سئو (سال 2022) بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا