در عصر دیجیتال، استفاده از تکنولوژیها و زیرساختهای دیجیتال توانسته است پتانسیلهای چشمگیری برای توسعه و ارائه ارزشهای نوآورانه به بازار ایجاد نماید. در همین راستا مدیران و صاحبان کسبوکارها میبایست با شناخت درست قابلیتهای سازمان و صنعت خود، نقشه راه تحول دیجیتال کسب و کارشان را برای بهرهمندی از…
ادامه مطلبدسته: مقالات
قدرت یک مشتری ناراضی در دوران شبکه های اجتماعی «یونایتد گیتارها را میشکند»، نام آهنگی است که Dave Caroll آهنگساز کانادایی از تجربه شکسته شدن گیتارش توسط خطوط هوایی یونایتد منتشر کرد. ماجرا از این قرار است که در سال ۲۰۰۸ کارول به همراه تیمش برای برگزاری یک تور در… در دنیای اشباع شده از لغات بهترین راه ورود به ذهن مخاطبین تصویری است، مانند روبان صورتی موسسه سوزان کومان (حمایت از سرطان سینه) یا نی در پرتقال برند تروپیکانا و یا لیموترش آبجوی کرونا. تمام این المانها را به نام چکش بصری میشناسیم، بسیاری از چکشهای بصری که میشناسیم… نکات اساسی در بازاریابی تلفنی عبارتند از: 1-بی دلیل روی برخی موارد پافشاری نکنید. 2-هرگز عصبانی نشوید، مدیریت در اطلاعات داشته باشید. 3-صبح زود کارتان را شروع کنید اما زودتر از ساعت ۹ صبح با کسی تماس نگیرید. 4-آیینه ای را روی میزتان قرار دهید تا در هنگام مکالمه به… باید بدانیم که BPR روش مطمئنی برای موفقیت نیست و درست مانند همهی فعالیتها احتمال شکست هم در آن وجود دارد. در این موارد برنامه BPR موفق میشود: نیازهای مشتری در اولویت باشند و این هدف مستقیما روی فعالیتهای تجاری شرکت تأثیر بگذارد؛ هزینهها باید کاهش بیابند تا شرکت بتواند… مفهوم مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار یا BPR یعنی اینکه فرایندهای کسب و کار کنونی را بازنگری و ساختارشکنی کنیم. این روش با استفاده از فرایندهایی کارآمدتر شرکت شما را قادر میسازد هزینهها را کاهش و سوددهی را افزایش بدهید. اما بهخاطر داشته باشید که مهندسی مجدد فرایندهای کسب… اگر بخواهیم برخی مزایای استفاده سازمانی از هوش کسب و کار را بیان داریم، می توانیم نکات ذیل را فهرست کنیم: 1- توانایی مشاهده اطلاعات از منابع مختلف با استفاده از یک واسط ساده، مثل دیدن آن دسته از اطلاعات فروش که با هزینه های سازمانی نرتبط است. 2- توانایی… مزایا برای مصرف کننده ها راحتی هر محصولی را که بخواهید، به معنای واقعی کلمه، تنها با یک اشاره بر روی اینترنت قابل مشاهده است. فقط کافی است نام محصول مورد نظرتان را در موتور جستجوی مورد علاقهتان تایپ کنید تا تمام گزینهها به شکلی سازماندهی شده و مرتب، تنها… شما در هرلحظه میتوانید در مورد هر موضوعی که دوست دارید جستجو کنید. و مطالب مرتبط با آن موضوع را در اینترنت بهراحتی پیدا کنید و بخوانید. ممکن است گوگل به شما یک مقاله نشان دهد؛ چند تصویر یا چند فیلم مرتبط با موضوع شما پیشنهاد دهد. از موضوعات پزشکی… امروزه تمامی مجموعهها (اعم از شرکتها، پزشکان، کلینیکها و…) به دنبال این موضوع هستند که میزان آگاهی مخاطبان را از برند خودشان افزایش بدهند به همین خاطر لازم است که درباره ابزارهای بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) که در این زمینه به شما کمک میکنند، بیشتر بدانید. ابزارهای بازاریابی اینترنتی، ابزارهایی… اهمیت رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی
چکش بصری ابزاری قدرتمند در کسب و کارهای B2B
نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی تلفنی
شکست و موفقیت مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار با BPR
مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار
هوش کسب و کار و مزایای استفاده سازمانی از آن چیست؟
با مزایا و معایب تجارت الکترونیک بیشتر آشنا شوید.
انواع کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران
بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی چیست؟