Home » مقالات » صفحه 26

چگونه از شکست پروژه های تحول دیجیتال جلوگیری نماییم؟

در عصر دیجیتال، استفاده از تکنولوژی‌ها و زیرساخت‌های دیجیتال توانسته است پتانسیل‌های چشمگیری برای توسعه و ارائه ارزش‌های نوآورانه به بازار ایجاد نماید. در همین راستا مدیران و صاحبان کسب‌و‌کارها می‌بایست با شناخت درست قابلیت‌های سازمان و صنعت خود، نقشه راه تحول دیجیتال کسب و کارشان را برای بهره‌مندی از…

ادامه مطلب

اهمیت رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی

قدرت یک مشتری ناراضی در دوران شبکه های اجتماعی «یونایتد گیتارها را می‌شکند»، نام آهنگی است که Dave Caroll آهنگ‌ساز کانادایی از تجربه شکسته‌ شدن گیتارش توسط خطوط هوایی یونایتد منتشر کرد. ماجرا از این قرار است که در سال ۲۰۰۸ کارول به همراه تیمش برای برگزاری یک تور در…

ادامه مطلب

چکش بصری ابزاری قدرتمند در کسب و کارهای B2B

در دنیای اشباع شده از لغات بهترین راه ورود به ذهن مخاطبین تصویری است، مانند روبان صورتی موسسه سوزان کومان (حمایت از سرطان سینه) یا نی در پرتقال برند تروپیکانا و یا لیموترش آبجوی کرونا. تمام این المانها را به نام چکش بصری میشناسیم، بسیاری از چکشهای بصری که میشناسیم…

ادامه مطلب

نکاتی بسیار مهم در مورد بازاریابی تلفنی

نکات اساسی در بازاریابی تلفنی عبارتند از: 1-بی دلیل روی برخی موارد پافشاری نکنید. 2-هرگز عصبانی نشوید، مدیریت در اطلاعات داشته باشید. 3-صبح زود کارتان را شروع کنید اما زودتر از ساعت ۹ صبح با کسی تماس نگیرید. 4-آیینه ای را روی میزتان قرار دهید تا در هنگام مکالمه به…

ادامه مطلب

شکست و موفقیت مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار با BPR

باید بدانیم که BPR روش مطمئنی برای موفقیت نیست و درست مانند همه‌ی فعالیت‌ها احتمال شکست هم در آن وجود دارد. در این موارد برنامه BPR موفق می‌شود: نیازهای مشتری در اولویت باشند و این هدف مستقیما روی فعالیت‌های تجاری شرکت تأثیر بگذارد؛ هزینه‌ها باید کاهش بیابند تا شرکت بتواند…

ادامه مطلب

مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار

مفهوم مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار یا BPR یعنی اینکه فرایندهای کسب و کار کنونی را بازنگری و ساختارشکنی کنیم. این روش با استفاده از فرایندهایی کارآمدتر شرکت شما را قادر می‌سازد هزینه‌ها را کاهش و سوددهی را افزایش بدهید. اما به‌خاطر داشته باشید که مهندسی مجدد فرایندهای کسب…

ادامه مطلب

هوش کسب و کار و مزایای استفاده سازمانی از آن چیست؟

اگر بخواهیم برخی مزایای استفاده سازمانی از هوش کسب و کار را بیان داریم، می توانیم نکات ذیل را فهرست کنیم: 1- توانایی مشاهده اطلاعات از منابع مختلف با استفاده از یک واسط ساده، مثل دیدن آن دسته از اطلاعات فروش که با هزینه های سازمانی نرتبط است. 2- توانایی…

ادامه مطلب

با مزایا و معایب تجارت الکترونیک بیشتر آشنا شوید.

مزایا برای مصرف کننده ها راحتی هر محصولی را که بخواهید، به معنای واقعی کلمه، تنها با یک اشاره بر روی اینترنت قابل مشاهده است. فقط کافی است نام محصول مورد نظرتان را در موتور جستجوی مورد علاقه‌تان تایپ کنید تا تمام گزینه‌ها به شکلی سازماندهی شده و مرتب، تنها…

ادامه مطلب

انواع کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران

شما در هرلحظه می‌توانید در مورد هر موضوعی که دوست دارید جستجو کنید. و مطالب مرتبط با آن موضوع را در اینترنت به‌راحتی پیدا کنید و بخوانید. ممکن است گوگل به شما یک مقاله نشان دهد؛ چند تصویر یا چند فیلم مرتبط با موضوع شما پیشنهاد دهد. از موضوعات پزشکی…

ادامه مطلب

بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی چیست؟

امروزه تمامی مجموعه‌ها (اعم از شرکتها، پزشکان، کلینیک‌ها و…) به دنبال این موضوع هستند که میزان آگاهی مخاطبان را از برند خودشان افزایش بدهند به همین خاطر لازم است که درباره ابزارهای بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) که در این زمینه به شما کمک می‌کنند، بیشتر بدانید. ابزارهای بازاریابی اینترنتی، ابزارهایی…

ادامه مطلب